Tsemppiä Pampero väsymyksen ja muun kanssa. Toisaalta hienoa että pystytte olemaan stressaamatta tässä vauvaprojektissa. :>
Dawwe ja Chipmunk, pidän peukut pystyssä että saatte sen parhaan joululahjan. :>
Marikki, juuri näin. Pakkohan meillä kauan yrittäneilläkin on joskus tärpätä. Jos ei muuten niin hoitojen avulla. Pitäis vaan jaksaa pysyä positiivisena. Ehkä mäkin taas jaksan kun täti häipyy.
Mukava kuulla sinustakin late. :) Kurjaa että raskausvaivat kiusaa noin paljon. Voimia niiden kanssa. Ja hienoa että siellä raskaus jatkuu. ^^ Mä luulen että osittain mulla on kyse siitä että pelkään mennä lääkäriin. Pelkään niiden tuomiota ja pitkitän sitä vaikka oisin voinu mennä jo aiemminkin vähintään yksityiselle.
Cupcake meille on myös tuli ihan kivat palautukset ja hyvä niin, ei mennä joulun ja sen jälkeisen matkaamisen takia vararikkoon. Tsemppiä piinaviikoille, ilkeä keho kun yrittää kehittää oireita liian aikaisin.
Gatusa, ei susta voi kaivata lomaa, sun juttuja on kiva lukea. :> Hienoa että villapaita löysi perille. Ei ihme että äitisi on ylpeä, se on upea. Ja kiva että miehesi onnistui viimein menemään testeihin.
Bluerose, pidän sormet ristissä että täti pysyy poissa ja nega muutuukin plussaksi. :> Tänään oli tosiaan ihana ilma.
Lunta täällä ei vieläkään näy, mut sentään oli jo pakkasta.
Hienoa Freyja että jaksat yrittää heti uudelleen. Toivottavasti saat nopeasti uuden tärpin ja kaikki menee hyvin.
Dollylle myös tsemppiä viimeisiin piinapäiviin. Toivottavasti täti pysyy poissa ja saat plussan.
Täällä ei mitään ihmeellistä. Päivän olin töissä, menkkakivut ei onneksi olleet niin pahoja kuin eilen vaikka välillä tuntuikin ihan tarpeeksi ikävältä. Väsytäkään ei niin paljoa kun viime yönä sain nukuttua. ^^