Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos loora. :) Siellä ilmeisesti piinaviikot edessä. Pidän peukut pystyssä että tärppäsi. Sulle mun pitikin vastata tosta sylkitestistä, mut unohdin viime viestiä kirjottaessa. Mulla nimittäin on simmonen ja ei (onneksi) ole kertakäyttönen. Se on oikeestaan pieni mikroskooppi ja sitä voi käyttää niin monta kertaa ku haluaa, kun vaan pitää sitä hyvin ettei hajoa. :> Toimintaperiaate siis simmonen et syljessä näkyy mikroskoopilla simmosia pieniä kiteitä ja niitä on enemmän ja ne muodostaa saniaismaista kuviota oviksen aikaan

Mäkin palaan tänne kuumeilijoiden joukkoon takaisin kesäkuisista, sillä tänään nt-ultrassa ei löytynyt mitään elämää. Sekin sikiö mikä ar-ultrassa vielä oli, oli jonnekin kadonnut :( Huomenna sitten pitäisi tehdä tyhjennys ja odotella muutama kuukausi jotta voisi uudelleen yrittää. Kyllä tässä miettii et miksi juuri nyt ja periaatteessa 12rv kohdalla selviää ettei mitään ole. Ja tuli sellainen varovainen olo että ei parane kylille hehkutella raskautta ettei tarvi kaikkia läpi soittaa :/

Freyja86 voi ei, pahoittelut :(

Vargynja samoin. Saako jo olla vihainen siun puolesta? Alkais olla teidän vuoro.

Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app

Freyja. Pahoittelut.. :( Paljon voimia ja haleja...

Vargynja. kiitos tiedosta tohon sylki testiin ehkä tilaan semmosen ens kiertoon jos nyt ei tärppää..

oh my god teiän kanssa :D varmaan jonkun 7 sivua ootte kirjotellu lyhyessä ajassa :D

loora kyseli sylkiovulaatiotesterien perään. mulla on käytössä ja tykkään kovin. oon kahdesti sitä tosissaan käyttäny ja molemmilla kerroilla tullut raskaaksi. eka raskaus päättyi keskenmenoon. tässä kuussa aattelin taas tosissaan testailla sillä :) on mun mielestä ajanut asiansa vaikka sen 40+ euroo maksoikin. en oo katunu että oon sen sillo ostanut. ja on kuitenkin helppo käyttöinen :)

freyja pahoittelut ja hirmusti voimia.

muillekin tädin kohdanneille pahoittelut!
ja onnea plussanneille <3 muutama tai yksi ainakin oli sen jälkeen tullut ku oon viimeks höpötellyt.

kukka kuin törkee lääkäri on sulle osunu kohdalle!!! siis en pysty ymmärtää että se tosiaan on sanonut noin. ihan hirveetä!

omanapa. tätihän sieltä silloin tuli muutaman päivän myöhässä. eilen loppu menkat eli tylsää odotelua täällä. oisin kyl jo niin valmis tulemaan tässä kuussa raskaaks. laskin jo et seuraavaksi tulee joko menkat tai plussa JOULUAATTONA! oispa kiva joululahja jos plussa pärähtäis. mut sitä ennen pitää bongailla ovis ja käyttää se hyödyksi. :)

Pahoittelut Freyja täälläkin puolella ja voimia!

Kiitos elmiina, ilmeisesti joku on sitä mieltä että meidän vuoroa ei tule sitten millään. Ehkä se sit ensi vuonna hoitojen kanssa jos ei muuten. Suoritin tarkistuslaskennan ja näemmä tää on jo yk13. En tie miksi kiusaan itteeni tälleen seuraamalla niitä. Mut ehkä kolmastoista kerta toden sanoo. Ite en jaksa enää olla vihanen, lähinnä turhautunut. Tai ainakaan tällä hetkellä, se jää nähtäväksi mitä tunteita tässä vielä saa kokea. Varmaan jossain välissä tulee turhautumisen tilalle/lisäksi kiukkukin taas kun ei sitten millään.

Tsemppiä uuteen yritykseen appelsiini, toivottavasti saisitte ihanan joululahjan. ;)

Freyja, jaksamista ystäväiseni, kyllä te vielä pienokaisen saatte...ette vain lakkaa toivomasta <3 voimarutistus halauksia <3

niin joo ja täällä nyt ootas kun lasken :D kp40 ja ei näy menkkoja ja testi nega...

Freyjalle tsempitykset täältäkin ja voimia jatkoon

Mä käyn lähinnä luskelemassa muiden kuulumisia, joten kaikille tasapuolisesti tsempit tilanteeseen kuin tilanteeseen ja pitkiä hermoja!

Itellä kp 11/23-28. Menkkoja saa odotella 18-23pvä kierrosta taas riippuen, vähintään jännittävä joulu siis tiedossa. Nyt on kauhee päänsärky päällä, joten nappi naamaan ja otalleen on tän illan suunnitelma :grin

Freyja: Pahoittelut menetyksestä :(
Vargynja: Pahoittelut myös sinulle kp1:stä :( Teidän vuoro tulee varmasti vielä!

Tulee kyllä huono fiilis muiden puolesta, jotka joutuvat vastoinkäymisiä läpikäymään. Niin kovasti sitä nyyttiä jokaiselle haluavalle toivoisi. Meillä on sellainen tausta, että ehkäisy jätettiin pois kesäkuussa, kun kuopus oli 6kk. Mutta mullahan alkoi menkatkin vasta kun kuopus oli 9kk ja kierrot on pitkiä, ja kunnon yritys aloitettiin vasta tästä kierrosta (kaksi aiempaa kiertoa meni ajoituksiltaan metsään, toisesta olisi pientä toivoa voinut ollakin mutta plussaa ei tullut). Eli onko meillä nyt yk1 vai mikä, riippuu siitä miten haluaa laskea ja tämäkin kierto siis jäi/jää hyödyntämättä. Meillä on kuitenkin jo kaksi lasta ja tähänkin olen jo tyytyväinen, sen takia yritys on helppo ottaa aika kevyesti tällä kertaa. Toisaalta meillä myös kuopuksen kanssa on juuri nyt melko vaikeaa, ja unettomia öitä on toinen toisensa perään, jonka vuoksi myös ajatus uudesta vauvasta on hyvin kaukainen. Välillä väsymys (kuten tänäänkin...) on niin valtaisa, että järki sanoo että kun tästä selvitään niin hullu olet jos vielä uudestaan tähän aiot ryhtyä :oops: Jostain syystä tunnepuoli sanoo kuitenkin muuta...

Tsemppiä kaikille, missä tilanteessa kukin nyt onkaan! :love022

Lilia onnittelut vielä digitestin tuloksesta. Nyt hirveesti tarrasukkia ja liimaa pikkuiselle matkaan mukaan. :)

Elmiina onnittelut ihanista ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta. :) Hyvä, että elämä miehen exän kanssa alkaa tasaantumaan. Kyllä ainakin minusta on mukava kuulla sinustakin että saat useamminkin täällä käydä. :)

Cupcake on se positiivinen ovistestikin niin ihana nähdä. Hyvä, että siellä on ovis hyödynnetty. Nyt vain sitten odottelemaan tuloksia. :)

Gatusa toivottavasti pakettisi on löytänyt perille äitisi luo eikä posti ole hukannut sitä. Ei me mitään taukoja sinusta haluta vaan on mukavaa kuulla miten sinulla siellä menee. :) Toivottavasti mies pääsee tällä kertaa testiin ajoissa.

kukka^^ ihan liian kauan olette jo saaneet odottaa ja onpa ollut tyly lääkäri teillä. :sad001 Mahtavaa kuitenkin, että olet saanut painoa pudotettua ja kierto alkanut tasaantumaan. :)

Marikki onnittelut menkkojen saapumisesta. :) Nuo on venyvät kierrot on sitten inhottavia.

Vargynja mukava kuulla sinusta. :) Harmi kun menkat päättivät tulla. On tämä odottaminen ja kuumeilu välillä ihan kamalaa. Kyllä minäkin toivoisin, että olisi jo teidän vuoro.

Aamu täällä niin peukut pystyssä, että pääset plussaamaan kohta. :)

Freyja86 olen niin pahoillani. :sad001 En usko, että minäkään ihan rauhallisin mielin olen nt-ultrassa jos satun uudelleen raskautumaan. Keskenmeno tuli totaalisena yllätyksenä minullekin ultrassa kun kerta oireitakin vielä oli. :sad001 Minua auttoi kovasti asiasta puhuminen (miehelle, hyville ystäville ja omalle äitille). Nyt pystyn jo asiasta puhumaan ilman, että pillahdan itkuun samantien. Hirmuisesti voimahaleja sinne! <3

appelsiini ja Dawwe mennään sitten suunnilleen samoissa päivissä. Täälläkin odotetaan joko menkkoja tai plussaa jouluna. :)

Freyja,osanottoni paskaan tilanteeseesi (mitäpä sitä kiertelemään)
Kyllähän se alkio tosiaan hajoaa menehtyessään muutamassa viikossa,mutta aika jäätävää todellakin tuossa tilanteessa saada se selville :( VOIMIA!

Vargynja. Niin,mie en oo ihan perillä enää itsekkään mutta kyllä meilläkin yk 16 tai jotain semmottista tässä on,ja veekäyrät toisinaan aivan luotisuorat kohti taivasta.Jotta ymmärrän.Mutta mehän emme periksi anna,niin se vaan menee!Vedämme jostain sen positiivisuuden mukaan,ja sillä sit saamme ne beibet tänne maan tasoon.Näin mie oon tän suunnitellut (mut miehän oonkin tunnettu hörhö joten elekää ihmetelkö)

Tääl alkoi tänään armoton pilleriä huiviin-proggis.Ukolle deet ja foolit samointein jumankeda.Jo on kumma jos ei ala napata.

Naisen elämään ois pitäny kirjottaa loppuun viel se että kun sen työmiehen on saanu sitte sopivaan aikaan hommiin(ja luoja parakkoon jos se mies on hiukankaan ankeena ja vastennaamasena silloin...) ,niin loppu kierron nainen sitten vaan vuoronperään piettää käsiää ristis ja toivoo parasta,sen aikaa kun ei hermostuksissaa nypi lettiää päästä.Ja voi vihannes jos ne pimssitkin siinä vielä iskee,niin kun on yritys päällä,ne on viimonen riesa jonka haluu kokee viel ennen tätiä. Mrrr.(tosin oon mie karseissa "pimsseissä" ollut vaikka raskaana ollutkin,mies sanoi että vielä raivohullumpi olin silloin...)

Freyja, voimia sinulle paljon <3 Ihan kamala tilanne varmasti, en osaa kuvitellakkaan :'( Mutta siitä se elämä taas lähtee voittamaan pikkuhiljaa ja leuka pystyyn ja katse tulevaan <3 tsemppiä hirveesti :*

VARGYNJA: sinulle, jos jollekin toivon raskautumista eniten!!<3 Muistan kun yhdessä täällä yriteltiin... Voin sanoa että oot hirveän vahva nainen!!! Minä oisin jo hakeutunut niihin hoitoihin, kun tuntu että meillä jo se 7 yk:ta tuntui jäätävän pitkälle ajalle ja minä menetin hermoni miltei joka kierrossa ja heti kaikenmaailman ajatukset päässä että "mikä mussa on vikana, onko miehessä joku vika, entä jos entä jos entä jos". Silloin kun kävin yksityisellä niin siellä oltiin sitä mieltä että jos ei 9 kk oo mitään tullu niin tutkitaan sit paremmin ja sit voi saada lääkkeellistä apua ym. Eihän siinä menetä mitään muuta kuin rahaa jos siellä käy :)

ON: Täällä alkaa olla jo vaikeaa tämä elo, varsinkin yöllä. Herään vessaan monta kertaa ja sen jälkeen alkaa jäätävä nuha (:D??) ettei saa unta heti, tai oikeastaan pitkään aikaan... Kyljet puutuu välittömästi ja tuntuu että nukun 5min toisella kylellä ja 5min toisella :/ En tiedä onko se elimistö/vauva jo totuttamassa minua uuteen rytmiin kun "aamut" on alkaneet 4,5,6 tai 7 o___O. ja oon siis nyt sairaslomalla tuohon 13.12 asti, jolloin alkaa virallisesti äippäloma :) Mut ei pidä valittaa, kaikki on varmasti sen arvoista loppujenlopuksi :) Minua seuraillaan nyt neuvolassa viikottain todella alhaisen hemoglobiinin takia, sekä pissan proteiinin takia :/ = voi olla osasyy tähän kauheeseen väsymykseen mikä on koko ajan päällänsä. Mä siis haukottelen ihan koko ajan, ainoo miinus että tämä väsymys ei nukkumalla lähde. :D

KYSYMYS kaikille, joilla on jo raskauksia takana.. On tässä viikon sisään alkanut tuntua (varsinkin kävellessä) kohdunsuulla/emättimessä sähköiskumaista vihlontaa/pistelyä/kirvelyä? sellaisena aaltona.. Maanantainakin olin prismassa ja käveltiin siskon kanssa siellä pitkin poikin, niin ihan yhtä äkkiä tuli se vihlasu ja suusta pääsi "WHOAAAAAAAAA" :'D ja se pistää ihan pysähtymään. Tähän vihlontaan ei liity supistelua kohdussa.... NIin mitä olette mieltä, onkohan sillä kohdunsuuta lyhentävä vaikutus?? Pitääkö huolestua?

late- Oli juu tommosia sun kuvailemia kipuja, ja ne kypsytteli mulla kohdunsuuta. Ne alko joskus rv 35 ->, synnytystapa-arviossa rv 37+ sanoi lääkäri mun olevan kolme senttiä auki, kohdunkaulaa oli puol senttiä jälellä. :D

ON: Mä luulen, et mun on otettava hetki etäisyyttä tähän forumiin.. :D Mullon muka hirveästi taas raskausoireita vaikkei semmosia vielä dpo 3-4 voi olla.. -_- Palailen kierron myöhemmässä vaiheessa! Pakko saada muuta ajateltavaa!

Psssst.. Tuleekos monelle hyvät palautukset tänään?! ;) Mä ainaki meinasin lähtee jouluostoksille tänään! En varmaan ole ainoa tuolla kaupungissa. :D

Joo saan *osan* luottokorttiveloista maksettua ja sit taas kortti tappiin ku pitää toinen moottoripyörä käydä lunastaa huollosta. Äiti tosin laittaa omista palautuksista vähä ni tilasin lastenvaunut itelleni joululahjaksi :) Ja ostin burgundinpataan ainekset itsenäisyyspäiväksi ja luomusuklaata ja pullon punaviiniä miestä varten.

Late,ai oot saanu suikkapuikot kohdunsuulle :D Juu aivan normaalia on,mutta perinkiusallista vallankin kun se tunne tulee ihan yllättäen ja se ON kipee...eräänkin kerran juuri kaupassa rääkässy ja kävely loppunu just siihen.Liittyy luiden aukeamiseen jne.Ne ei tee kohdunsuulle mitään,koska ovat vain hermoperäisiä tuikkauksia.Niihinhän ei liity edes supistusta

ai niin palautukset..miehen rahat menee ulosottoon (törttöili rahoineen ennen meijän yhteistä elämää ja saan niistä kärsii nyt muassani myös) ja miun rahat säästötilille.Kaikkihan tähän huusholliin uppoisi jos antaisi upota.Tuossa eilenkin kun pesin 3 koneellista lastenvaatteita,tuumin että onneks suurimmal osalla on riittävästi ryysyy ja isommalta pojalta pienemmälle periytyy niin että huilaa puoli vuotta kaapissa ja sit on sopivaa pikkuveikalle (ikäeroo tosin 3v mutta isoveikka on aika lyhyt ja laiha ja pikkuveli taas pitkä ja pullee) joten ei tarvii rahoja kuluttaa siihenkään.Itse tarvis kyllä vaatetta,mutta into ostaa näille läskeille mitään on pakkasen puolella :D

Kyllä mulla liitoskivut oli sitten asia erikseen! Nuo kohdunsuulla/emättimessä tuntuvat tikkuilut ei kyllä mun mielestä ole luita nähneetkään. o.O

Takaisin