Lilia onnittelut vielä digitestin tuloksesta. Nyt hirveesti tarrasukkia ja liimaa pikkuiselle matkaan mukaan. :)
Elmiina onnittelut ihanista ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta. :) Hyvä, että elämä miehen exän kanssa alkaa tasaantumaan. Kyllä ainakin minusta on mukava kuulla sinustakin että saat useamminkin täällä käydä. :)
Cupcake on se positiivinen ovistestikin niin ihana nähdä. Hyvä, että siellä on ovis hyödynnetty. Nyt vain sitten odottelemaan tuloksia. :)
Gatusa toivottavasti pakettisi on löytänyt perille äitisi luo eikä posti ole hukannut sitä. Ei me mitään taukoja sinusta haluta vaan on mukavaa kuulla miten sinulla siellä menee. :) Toivottavasti mies pääsee tällä kertaa testiin ajoissa.
kukka^^ ihan liian kauan olette jo saaneet odottaa ja onpa ollut tyly lääkäri teillä.
Mahtavaa kuitenkin, että olet saanut painoa pudotettua ja kierto alkanut tasaantumaan. :)
Marikki onnittelut menkkojen saapumisesta. :) Nuo on venyvät kierrot on sitten inhottavia.
Vargynja mukava kuulla sinusta. :) Harmi kun menkat päättivät tulla. On tämä odottaminen ja kuumeilu välillä ihan kamalaa. Kyllä minäkin toivoisin, että olisi jo teidän vuoro.
Aamu täällä niin peukut pystyssä, että pääset plussaamaan kohta. :)
Freyja86 olen niin pahoillani.
En usko, että minäkään ihan rauhallisin mielin olen nt-ultrassa jos satun uudelleen raskautumaan. Keskenmeno tuli totaalisena yllätyksenä minullekin ultrassa kun kerta oireitakin vielä oli.
Minua auttoi kovasti asiasta puhuminen (miehelle, hyville ystäville ja omalle äitille). Nyt pystyn jo asiasta puhumaan ilman, että pillahdan itkuun samantien. Hirmuisesti voimahaleja sinne!
appelsiini ja Dawwe mennään sitten suunnilleen samoissa päivissä. Täälläkin odotetaan joko menkkoja tai plussaa jouluna. :)