Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mulla on tänään useaan otteeseen juilini alamaha et voiskohan ol jo näin aikasi ovis.??halujaki on mut limoja ei pahemmin..no toivottavast ei oltu myöhäs ku äskön vast pupuiltii ku poika nukkuu päikkäreit... ja en voi testata kun mul ei oo niit ovistikkui..voihan paukku kun nyt mua harmittaa et ei oo tikkui..mut entie mistä tää nyt tuli mut sellanen olo et se ovis olis tänään vaik ei semmosii limoi mitä joskus oon bongannu.toivon niin ettei myöhästytty.. :(

Heippa kaikki. Viikonloppu alkaa olla taas lopuillaan, miten se näin äkkiä menikin :think005

Loora84: Mä palaan töihin ensi kesäksi ja kyllähän sitä tässä laskeskelee, että nyt äkkiä tärppiä päälle niin pääsisi äitiyslomalle sopivasti putkeen eikä tarvitsisi tuota 1-vuotiasta laittaa päiväkotiin. Mutta eihän nää asiat mee aina niin kuin itse suunnittelee... Nyt toivon, että tulisin raskaaksi ennen töihin paluuta, koska mulla se alkuraskaus on ollut tosi vaikeaa aina pahoinvointeineen. Olisi kiva kärsiä ne kotona ilman työmurheita :)

Kukka: voi pahoittelut sinne :( Mutta todella hyvältä kuulostaa, että olet onnistunut painonpudotuksessa! 3kg on tosi vähän ja raskauden mahdollisuus varmasti taas suurempi! Ymmärrän, että lääkärin sanat satutti. Paino on aina herkkä paikka meille naisille :/ Mutta ei se lääkäri pahalla sanonut, vaan onhan se totta että jo pienikin painonpudotus toimii itsessään hoitona lapsettomuudelle, ja on paljon helpompaa ja halvempaa kuin aloittaa lapsettomuushoidot ja hormonit. Toivottavasti teille tulee luomusti plussa :) Ja vaikka hoidoille olisikin tarvetta, älä suotta syyllistä itseäsi.

On: Kp 24 ja edelleen ovista odotellessa. Pieni toivon jyvänen, että ehkä tässä kierrossa voisi vielä ovulaatio tullakin, kun limaa on taas vähän tullut.. Saa nähdä. Imetän vielä, ja mietin tässä sitäkin että vaikuttaako imetys tuohon kierron epäsäännöllisyyteen vai onko mussa jotain muuta vikaa :/ Mulla on meinaan muutenkin ollut pitkiä kiertoja, ainakin viimeksi pillereiden lopettamisen jälkeen.. Joten en siis tiedä onko pitkille kierroille aina ollut joku syy vai onko se mun kropan normaalia toimintaa...:confused013

voi jööses että repii hermoo,kp 39,nega.Kun ees tietäis oliko sitä ovista missään kohtaa vai vetiks mun kroppa ny totaalilakon päälle.IKINÄ ei oo tällästä tapahtunut!!!!

Voi loora84, toivotaan parasta! Plussaista puhuria!

Pampero Kai se imetys voi vaikuttaa siihen kiertoon. Tai näin ainakin luulisin.. Eikös jotkut imetystä käytä ehkäisykeinonakin? Eipä sillä, itse en imetykseen ehkäisynä ainakaan luottaisi, mut niin moni siitä puhuu ehkäisynä! "/ Tympeitä juttuja nuo epäsäännölliset/pitkät kierrot, i know.

Marikille se sama virsi entä Pamperollekin, et on kyllä kurja juttu tuommonen kierto! :(

ON: Täällä kp 21, dpo 1 tai 2 ? Miten se nyt menee, kun lauantaina sain sen ovisplussan, et oliko se -1 vai 0? Oon nyt kahtalaista tietoa lukenut.

No mut joo, kovasti toivon, et tälle vuodelle vielä saisin positiivisen raskaustestin tehdä. Eilen pupuiltiin, pitänee tänäänkin vielä peuhata peiton alla, varmistusten varmistukseksi. :love022

Muokattu viimeksi:
loora, toivotaan että ovista siellä olisi pukannut :)

marikki, bluerose: ikäviä tollaset kierrot :( Toivottavasti nyt etenis suuntaan tai toiseen kropan oikkuilut!

Täällä kärvistellään vielä sairaslomalla, keskiviikkona pääsee töihin! JES! Ei huvita yhtään kotityöt tai mitkään... Mies alkoi suunnitteleen asunnon myyntiä, josko pärjättäis kaks vuotta kaksiossa... Öh... No pärjäähän sitä, jos on tilava kaksio! Löyisinkin pari aivan ihanaa kaksiota, hyvillä sijainneilla :) Melkein jo vähän innostuin ajatuksesta, kunnes tajusin, että joutuu ihan sikana hävittämään tavaraa pois! Ja vaihtaa sohvaa ja muuta pienempään kalusteeseen, noh pikkujuttuja...
Kroppa oikkuilee ihan kummallisia, heräilin pitkin yötä siihen, että alavatsaa kiristää ja joutui ravaamaan vessassa ja tuli huono olo, kun oli nälkä... JEE! Rasittavaa...Täällä kp 8, oviksen pitäisi kaikkien laskureiden mukaan olla huomenna, ovisplussaa vaan ei ole vielä näkynyt tai kuulunut, joten... Kuka tietää... Taitaa olla vasta muutaman päivän päästä... Josko kierto pitenis sinne 26 päivään kuitenkin edes :)

ah miten onnellinen voi ihminen olla kun se saamarin täti suvaitsi isttenkin tulla :) Pyyhkiessä juur huomasin,joten peukut pystyssä ettei tää nyt vallan tavaksi tuu tämmönen kierron sekoilu!

Pampero.Kiva että ovis alkaa itsestään ilmottaa ja toivottavasti saatte sen hyödynnettyy.. :) no meillä toi muksu ei mee päiväkotiin vaiks äiti töihin palaakin kun vuorotellaan mun miehen kans niin et pidetään muksu koton.poika täyttää maaliskuus 11kk enkä haluu laittaa niin pientä päivä kotiin.
Bluerose.Oi toivottavasti sieltä plussa tulis. :) pidän peukut ylhäällä. :)
Cupcake.Mä täällä ainakin pidän peukut ylhäällä et teillä tärppi olis käyny. :) jokos oot toipunu viikonlopusta?
Santra.Onnea oviksen löytöön ja hyödyntämiseen. :) ja kiva kuulla et pääset taas työn touhuun.. :)
Marikki.Hyvä juttu et sunkin tilanne selkis ja pidän peukut ylhääl että sun kierrot pysyy normina. :)

on.Tänään ehkä oli vähän enemmän limaa mut eilen oli selkeet juilimiset et en nyt tie koska on ovis.toivon vaan et ei tuu samanlaista kiertoo kun oli viime kierto se oli kamala..nyt siis kp.13 olis kyl niin mahtavaa saada se plussa vie tänä vuonna. :) ja toivon sitä samaa täällä monelle. :)

loora84: jostain luin, että kun limat alkaa, niin ovulaatio on niiden limojen viimeisenä päivänä :) Olikohan perhesuunnittelun sivuilla...

Marraskuuni oli kiireisempi kuin olin odottanut enkä sen takia täällä ehtinyt kuin vähän kurkkaamaan alku kuusta. Nyt täällä kuitenkin taas ja on ainakin toivoa että joulukuu on vähemmän kiireinen. Niin paljon on tullut viestejä etten kaikkia ole ehtinyt lukeakaan, mut ehkä mä vielä jotenkin pääsen kärryille. :> Päätin tulla tässä kuitenkin ilmottamaan itestäni.

Ei juuri ehtinyt marraskuussa myöskään katsella kierron perään ja stressata vauva-asiaa. Muita asioita tosin varmaan senkin edestä. Nyt kun vihdoin on aikaa menin tutkimaan missä tässä mennään ja näemmä nyt on kp 31/30-33. Eli yleisimmän kiertoni mukaan tädin pitäisi olla jo täällä. Ei ole, mutta äksyilyä on ilmennyt siihen malliin että varmaan se kohta tulee. Jos ei niin testaan varmaan parin päivän päästä. Viimeistään perjantaina. Pieni toivo elää, mutta jotenkin, en tiedä, en vain jaksa toivoa ja stressata. Tulee mitä tulee, täti tai haikara. Tosin varmaan taas harmittaa jos täti tulee, mut ehkä se siitä. Oon jo valmistautumassa henkisesti siihen että tammikuussa soittelen lääkärille, kun on yli vuosi yritetty. Se vuosi tosin on jo tullut täyteen, mut en viitti näin joulun alla. Lisäisi vain joulukiireitä eikä kumminkaan mitään jouluna tutkita.

Tsemppiä kaikille siihen kierron vaiheeseen missä olettekaan menossa. Erityisesti Liinulle paljon voimia ja tsemppejä. Tosi kurjaa, että meni nyt noin. :( Onneksi on vielä toivoa hoitojen muodossa. Tervetuloa uudet tulokkaat. Ja paljon onnea plussanneille jos niitä on ehtinyt tulla!

Täällä on menossa kp26 ja ovistikkuun pärähti selvääkin selvempi plussa. Eilen oli vielä aika haalea viiva, että ihan "puskista" tuli tää, kahdessa aiemmassa kierrossa on ensin näyttänyt sellaista semivahvaa viivaa (ja ne limatkin oli jo ihan olemattomia). No, mutta tää kierto meni siis harakoille. Edellisen kerran harrastettu seksiä viikko sitten ja tänään ei vällyjen väliin pääse. Ei voi mitään, ensi kiertoon sitten toivottavasti paremmin yritystä. Jos ensi kierrossa ei tärppää, niin mulla alkaa menkat sitten sopivasti meidän etelän matkalla :(

Ärsyttää, kun viikko sitten mentiin ihan oppikirjan mukaan ja peittoa heilutettiin joka toinen päivä. Sitten luovutin kun ovista ei kuulunutkaan ja aattelin et antaa olla, mennään mielihalujen mukaan. Ja sit kävi näin :D

Voi kurja Pampero kun ovis jäikin hyödyntämättä. :( Ehtisittekö vielä huomenna puuhailemaan? Silloin ei (käsittääkseni) ole vielä myöhäistä.

Nyt on ehtinyt lukea viestitkin, mutta niin paljon tapahtunut kaikkea ettei pysty silti kaikille kommentoimaan. Mut tästä eteenpäin yritän taas olla läsnä, jos elämä sallii sen.

Eipä tarvi testailla. kp1 ja yk 12 jos oon pysyny laskuissa mukana. Ja tällä hetkellä ottaa päähän eniten se, että sattuuuu ja se, että yöunet jäi taas lyhyiksi kun heräsin miehen noustessa vaikka olisin saanut vielä nukkua ja kivun takia en saanu enää unta. -.- Oiskohan tää ollu kolmas huonosti nukuttu yö peräkkäin. Seuraavat menkat tuleeki sit varmaan ihan alkuvuodesta. Sillon ollaan todennäkösesti reissussa mutta kotiuduttuamme lähden soittelemaan lääkäriin.

Heippa taas! Mä oon kanssa vähän pihalla että mitä täällä on tapahtunut kun eilen en kerinny lueskelemaan. Täällä odotellaan edelleen tätiä tai haikaraa viikon päästä. Kp23 tänään. Se mikä on mielenkiintoista on se että viime kierroissa mua piinanneet vahvat pms-oireet loistaa poissaolollaan. Mieliala on tasainen kun mikä. Jos tossa ens sunnuntaina viiva alkuviikosta pitäis menkat alkaa niin mitään viitteitä ei ainakaan vielä oo siihen suuntaan. o_O

Tsemppiä kaikille yhteisesti! Niin piinailijoille kuin tädinkin kohdanneille!

Aamu Taitaa olla siellä plussa tulollaan!! ^^ Täällä sormet ja varpaat pystyssä sun puolesta! Ja vielä kun minäki pääsisin siihen samaan kelkkaan matkaan, ni oispa bueno!

Vargynja Tervetuloa mukaan jälleen, ja pahoittelut tädistä! :( Tsempit tulevaan kiertoon, jospa sinne lääkärille asti ei tarvisi mennä, vaan saisitte sen plussan nyt.

Tsemppejä itsekullekin tasapuolisesti kierron vaiheesta riippumatta! +++

ON: Dpo 2-3. Mieli on vakaa ja hyvä, fyysisestikin vointi muuten normaali, ainut vaan et mua palelee aivan hirveästi! "/ Tarttui vissiin kylmä eilisistä ulkoiluista.. Virittelin muutamat jouluvalotkin paikalleen, vaikka lupasinkin odottaa itsenäisyyspäivään asti.. ;) Vielä pitäs ulkosalle saada valaistusta!

Cupcake, sanopa muuta! Yritetään molemmat päästä sinne elokuisiin. Mulla on kans toi paleluongelma, eilisen illan vörjöttelin sohvalla peiton alla ja mies viritteli takkaan tulen. Aamulla mies valitti että on kuuma, mä valitin että on kylmä. Ota nyt tästä selvä.

Santra ja loora,on todella jees että kierto ny alkoi kumminkin! Eilenhän se alkoi,mutta tänään kunnolla joten pidän tätä pv sittn kp1.

cupcake,kiitti vinkistä,tilaukseen meni! Aattelin tehä niin häjysti että varmistan tuolla digillä sitten oletetun tikkuplussan,toivottavasti mun systeemi ei ny kusase jostain :D

Pampero,just tuolla luin ton digitestin esittelyssä että plussa ja seuraava pv ovat hedelmällisiä,että josko se nyt ei ihan myöhästä huomenna ois?Ja jokku lekurit kyl sanoo että jopa 9pv voivat siimahännät elää???

Aamu,toivotaan,toivotaan....vallankin toi palelu vaikuttaa ny hyvälle :)

On se tää naisen elämä eräänlaista...tässä sitä ny kökitään "onnellisena" ku takamus vuotaa,ja taas kerätään hermojen loppuriekaleet kun lorotukset loppuu ja aletaan ovista metsästää,jotta voidaan kutsua sit työmies paikalle hoitamaan homma loppuun :D
Millähän sais sen ilon siihe petihommaan takas.Miust on tullu muutenkin vanha eukko kun useesti mieluummin nukkuisin ku sekstaisin.

Vargynja.Kiva kuulla susta. :) mutta pahoittelut tädistä. :( ja toivottavasti saat ens yönä nukuttua.. tsemppiä :)
Pampero.Toivottavasti saatte nyt vie hyödynnettyy sen oviksen...
Aamu.Kuulostaa kyllä niin lupaavalta sulla. peukut on ylhäällä. :)
Cupcake.voi vitsi taidat säkin saada liittyä elokuisiin.. ainakin mä toivon niin.. :)
Marikki.Sä sanoit ton naisen elämän kyl niin hauskasti.. :D

on.eilen illal tuli oikeen reilusti sitä venyvää ja läpinäkyvää limaa ni eikö ovis oo sillon jo ohi? eli sillon mul ois toivoo tosta sunnuntai pupuilusta. :) kp.14 nyt eli sit ois lyhyt kierto meneillään ellei tää kroppa taas kiusaa mua...

Takaisin