Heippa kaikki. Viikonloppu alkaa olla taas lopuillaan, miten se näin äkkiä menikin
Loora84: Mä palaan töihin ensi kesäksi ja kyllähän sitä tässä laskeskelee, että nyt äkkiä tärppiä päälle niin pääsisi äitiyslomalle sopivasti putkeen eikä tarvitsisi tuota 1-vuotiasta laittaa päiväkotiin. Mutta eihän nää asiat mee aina niin kuin itse suunnittelee... Nyt toivon, että tulisin raskaaksi ennen töihin paluuta, koska mulla se alkuraskaus on ollut tosi vaikeaa aina pahoinvointeineen. Olisi kiva kärsiä ne kotona ilman työmurheita :)
Kukka: voi pahoittelut sinne
Mutta todella hyvältä kuulostaa, että olet onnistunut painonpudotuksessa! 3kg on tosi vähän ja raskauden mahdollisuus varmasti taas suurempi! Ymmärrän, että lääkärin sanat satutti. Paino on aina herkkä paikka meille naisille :/ Mutta ei se lääkäri pahalla sanonut, vaan onhan se totta että jo pienikin painonpudotus toimii itsessään hoitona lapsettomuudelle, ja on paljon helpompaa ja halvempaa kuin aloittaa lapsettomuushoidot ja hormonit. Toivottavasti teille tulee luomusti plussa :) Ja vaikka hoidoille olisikin tarvetta, älä suotta syyllistä itseäsi.
On: Kp 24 ja edelleen ovista odotellessa. Pieni toivon jyvänen, että ehkä tässä kierrossa voisi vielä ovulaatio tullakin, kun limaa on taas vähän tullut.. Saa nähdä. Imetän vielä, ja mietin tässä sitäkin että vaikuttaako imetys tuohon kierron epäsäännöllisyyteen vai onko mussa jotain muuta vikaa :/ Mulla on meinaan muutenkin ollut pitkiä kiertoja, ainakin viimeksi pillereiden lopettamisen jälkeen.. Joten en siis tiedä onko pitkille kierroille aina ollut joku syy vai onko se mun kropan normaalia toimintaa...