Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aa ok :) Ymmärsin väärin siis :D Joo, toi dpo 8 testi oli AIVAN liian aikaisin, tiedän :smiley-ashamed008 Eilen olisiis dpo10 tai 11 ja tänään 11 tai 12. Testasin pregcheckin liuskatestillä nyt iltapissasta ja selkeä, joskin vaalea viiva tuli :) Mieskin sen näki eli alan olee jo toiveikas :)

Onnea Lilia. :)

Ja kiitos kaikille halauksista ja tsempeistä. En mä täältä osaa pysä kokonaan poissa.

Vaikka yritystä on vähä takana niin kyllä se vain kirpaisee syvältä. Toivon kuitenkin että kun kevättä kohden mennään niin mielikin virkistyy. Elämässä on tapahtunut niin paljon kaikenlaista että pienikin vastoinkäyminen tuntuu suurelta.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Onnea Lilia. :)

Ja kiitos kaikille halauksista ja tsempeistä. En mä täältä osaa pysä kokonaan poissa.

Vaikka yritystä on vähä takana niin kyllä se vain kirpaisee syvältä. Toivon kuitenkin että kun kevättä kohden mennään niin mielikin virkistyy. Elämässä on tapahtunut niin paljon kaikenlaista että pienikin vastoinkäyminen tuntuu suurelta.

Kyllä se vaan niin on et ei se yritys aika sitä kato kuinka paljon sattuu... Tuntuu aina pahemmalta kun sitä vähätellää ja vedotaan siihen et oot nuori jne :( itse olin niin loppu ja luovuttanu koko touhun suhtee ja usko raskautumisesta mennyt vaikka "vasta" 9 kk oli yritetty ennenkun tärppäs, ajattelin että syön terolutit ja clomifemit loppuun ja pidän määrittelemättömmän tauon mut sitten siitä kierrosta se tärppi kävi. Älä välitä ja muutkaan älkää välittäkö muiden vähättelystä <3 stemppiä kaikille tasapuolisesti yrityksen eri kohokohtiin! Olen täällä taustalla seurannut teidän keskustelua kokoajan :) täällä mennään rv 13+4 kaikki mennyt toistaiseksi hyvin <3

PLUSSATUUULIA KAIKILLE <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Cupcake ite en kyllä ikää pystyis herkkulakkoon :D Mutta onnea sulle yritykseen!! Ja jouluna tosiaan saa syödä ja kunnolla, oli sit mitkä lakot päällä vaan ;) Joulun jälkeen on hyvä sit karistella kertyneitä kiloja ja miettiä mitä tuli syötyä ;)

anteeks jos miun teksti kuulosti vähättelylle Nonnaa kohtaan,tarkoitus ei ollut,vaan typerästi sanoa jotain positiivista.Taisin epäonnistua.

Tervetuloa munki puolesta sissi :)

Lilla pidän sulle kovasti peukkuja. Toivotaan että huomenna tulee vahvistusta ihanalle uutiselle. Varovaisesti onnittelen täältäkin :)

Bluerose Piinailua ja jännitystä, toivottavasti pian saat vastauksen. Ja toivotaan että se olis se toivottu ;) Onnea testailuun!

Itellä nyt kp25 menossa. Eikä taas hajuakaa millon menkkojen pitäis alkaa, mut jos vaikka testailun alottelis tossa muutaman päivän päästä :) Ainaki ovis tullut hyödynnettyä, eikä voi sanoa ettei ainakaan omista panoksistamme jäis kiinni. Aika näyttää saammeko vielä jouluksi ihanaa yllätystä tuonne masuun kasvamaan :)

Tsemppiä kaikille!

Heipp :)

kiitti tsempeistä.. mietin että uskaltaisko testaa vaikka sunnuntai aamuna.. kaapissa olisi yks apteekin testi ja myös digi.. tänään päivällä jo mietin että kaikki ns. oireet hävis.. mutta jotenkin kun yövuoroon tulin niin hetken yhdessä vaiheessa huimas ja vatsa on kuin ilmapallo.. yleensä yövuorossa ei aikasemmin oo näin ollu.. kait.. mitään tuntemuksia ei rinnoissa ole.. alavatsaa välillä nippailut.. ei oo tullut mitään suklaanhimoakaan mitä yleensä on tullut tässä vaiheessa jonka jälkeen seurannu menkat.. ehkä mulla jotain toivoa on.. :rolleyes: jos en nyt plussaa niin en kyllä kuuntele kroppaani enää yhtään!! :mad: jos mies vaikka sanois että testaa niin sit uskaltaisinkin testaa koska mies ollu aikaisemmissa raskauksissa oikeessa vaikka toinen päätyikin kesken..

sori omanapailu.. :oops:

Onnittelut Lilialle!

Aina välillä käyn täällä lueskelemassa teidän kuulumisia vaikka kesäkuisten ryhmään enemmän kirjoittelen :) Tänään olisi kai syytä juhlia kun ensimmäinen kolmannes on onnellisesti ohi, vaikka vasta tiistain nt-ultrassa selviää onko siellä ketään :)

Niin, eihän tässä oo "kun" 4pv menkkojen alkuun ja eiks noi clear bluen testit väitä et näyttää plussan "Jopa 4pv ennen" odotettua menkkojen alkua?? Tänään dpo 11 tai 12. Edellisestä raskaudesta sain plussan dpo 12 ja selkeä oli :)

Mä sain haamujen haamub dpo10 ja siit lähti tummuu... Ja itsellä ainakin sellanen olo et kuulun niihin yksilöihin joilla r-hormooni nousee hitaammin :)

Onnea, Lilia :)
Cupcake, tsemppiä ovikseb hyödyntämiseen :)
Chipmunk, toivottavasti kierto palautuisi nopeasti, ei mukavaa tuollainen. Toivotaan, että se ovis sieltä tällä kertaa löyytää tiensä perille :)
Aamu, kyllä se viikko nopeasti menee ja pääset testailemaan ;)
Pampero, voi rähmä, josko se ovis kuitenkin sieltä vielä

Lääkäri sitten vaihtoi ne särkylääkkeet ihan vaan Panadoliin! Riittää mulle, en ymmärrä miks pitää kaiken maailman kolmiolääkkeitä syyä, jos vähemmälläkin pärjää... Huoh...
Täällä on ihan käsittämätön kooma vaihe menossa! Nukuin reilut 12h, kolme tuntia ollu suunnilleen hereillä ja tunti sitten jo meinasin nukahtaa uudelleen, äsken aloin torkkumaan seisaalleen, tää on jo ihan jotain uutta mulle! Leikö sitten vielä noitten voimakkaampien lääkkeiden jälkivaikutusta :/
Mä siis kirjoitin tän litanian jo eilen, mutta ei tää suostunu julkaseen mitää, me ei eilen elektroniikan kanssa pelattu oikein yhteen :D tai siis suurimman osan tästä kirjoitin jo eilen :D

Onnea Lilialle!

Nonnalle jaksamisia, varmaan tekee ihan hyvää välillä pitää vähän taukoa foorumiin, itse huomasin ainakin sen(kin) auttavan. Kyllä mä toivon kovasti että sun odotus palkitaan, mielummin ennemmin kuin myöhemmin. Itse ainakin ajattelin tuon asian niin, että kaikki asiat tapahtuu ajallaan, sitten kun on niiden aika tapahtua.

Marikki ymärrän kyllä mitä tarkoitat ja olenhan minä vielä nuori ja aikaa on :) välillä tuntuu vain niin raskaalta ja ressaamisen lopetus on todellakin helpommin sanottu kuin tehty.

Takaisin