Inala toivotaan, että sun tunne on oikee :).
Hannele#30 Meillä mies suhtautuu varauksella tohon lääkitykseen... Kun on kerran luomunakin pari kertaa onnistunut. Muuten on kyllä kiinnostunut kaikesta tähän liittyvästä. Eilen aloin puhumaan liukkarista ja sehän kiinnostu heti. Ainoo vaan, että ilmankin on välillä ongelmia saada tuntumaa, kun on liian märkää =P. Mies vaan saa mut syttymään ihan kympillä... Edellisessä suhteessa jouduin kuivuuteen käyttään apukeinoja jo parikymppisenä! Mies on kyllä täysillä mukana yrityksessä ja jaksaa kuunnella mun juttuja. Ei oo kertaakaan vaikuttanut kyllästyneeltä, vaikka oviksen aikaan lypsänkin sen ihan kuiviin ;D. En vois parempaa ja osallistuvampaa miestä toivoa <3.
Inalalle vielä Mun miehellä on 10 vuotias poika. Suoraan sanottuna vahinko, pojan äidin ei pitänyt tulla raskaaksi... Mies on aina hoitanut poikansa. Ollut hänen kanssa niin paljon, kun työt on antaneet myöten. Eli poika on todella tärkeä, tottakai. Pojan äidin kanssa erosivat, kun poika oli vielä vauva. Eli mitään kuumeilua mies ei ole ennen kokenut. Neuvolassa ja muuallakaan ei ollut koskaan mukana... Pojan äidin kanssa ei olisi nykyään missään tekemisissä, jos ei poikaa olisi =P.
Meillä taas on alusta asti ollut selvää, että halutaan yhteinen lapsi. Ilman mua mies ei kuulemma olisi varmaan koskaan toista lasta edes harkinnut. Jätinkin pillerit heti pois, kun mun avioero oli selvä. Meillä kanssa lohdutellaan, kun menkat alkaa. Ja todellakin tekee kaikkensa, että tärppi tulisi. On se vaan ihme vekotin meilläkin ;). No, miehen korvien välistähän se on kiinni. Kun aihe on tärkee, niin jotenkin se vaan aina innostuu uudestaan ja uudestaan!
anhe täysin totta!
Nyytti vietitte varmaan ihanan kahdenkeskisen illan miehen kanssa :). Luksusta!
Mohveli joko on jotain ratkasevaa tapahtunut? Ihanaa, kun säkin saat miehen kotiin...
Chipmunk86 no juu, tuleehan se... Jos positiivisesti ajattelen, niin kahden viikon päästä tähän aikaan se on jo kotona <3. Oot ihan oikeessa. Sama se on mulla. Jälleen näkeminen on aina yhtä ihana ja mahtavaa päästä rutistamaan toista oikein lujaa. Odotus kyllä palkitaan aina :).
Susuna tylsää tommonen :(. Sitä vaan tuntuu olevan liikkeellä nyt...
salome23 voi vitsi, onnea paljon, toivotaan että se siitä vahvistuu!
piia84 tiedän tunteen! Mulla väsymys-, ahdistus-, ikäväfiilikset on nyt aiheuttaneet myös tota ihoa omaa kroppaa kohtaan. Niinpä oon, väsymyksestä huolimatta, koittanut treenata vähintään kaks kertaa viikossa. Heti tulee parempi olo, kun lihaksissa tuntuu, että on tehny jotain. Siihen päälle tietty joka päiväiset lenkit koirien kanssa. Mä oon semmonen herkuttelija, että ruokavalio on mitä on...
Kummasti sen oikeen miehen löytäminen muuttaa mielen :).
Tervetuloa Tyts! Voi kuinka kurjasti teille on käynyt. Tsemppiä ja voimia kovasti jatkoon!
Täällä on sen sorttiset limat, että ilmeisesti ovis tulee nyt tosi aikasin. Ihan sama koska tulee, mutta kuitenkin näyttäis olevan tulollaan. Menossa kp9. Miestä on ihan älytön ikävä, nyt kaipaan kyllä jo joka solulla ;). Pupuiluttais niin maan perskuleesti =P.