Loora84: Mun ymmärtääkseni ne sylkitestit on monikäyttösiä, kun yks semmonen maksaa n. 40€ riippuen mistä tilaa.. Itte ehkä ottaisin sen ennen tikkuja, koska ovulaatiotaki suositellaan tikutettavaksi jopa 3 kertaa päivässä. Sillä toisilla se saattaa mennä niin nopsasti ohi. Ite en vaan oo kauheen luottavainen sylkitestiin, luulis että siihen vaikuttaa enempi suun bakteerikanta tms.
No, eipä itellä ole oleellinen "ongelma" kun en aio alkaa mokomia käyttämään.. Nostaa liikaa stressitasoa
Joku lääkäri joskus oli eräälle pariskunnalle sanonut, että joka kolmas päivä petipuuhia, niin se ois optimaalisin tapa raskautua. Se jotenki perustu siihen siittiöiden uusiutumiseen, että niitä ois mahd. paljon ja "hyväkuntoisia", jokapäiväsessä hommailussa tuotanto nääs ei pysy perässä
Vitamiineja ite en syö tässä "yritys"vaiheessa, sit se raskausajan monivitamiini kuhan sinne asti pääsee, kalkkilisää en ota kun esikon aikaan säikähdin istukan kalkkeutumista ja sen aika hyvin saa pidetyä ihan ruokavaliollaki.
Painostaki oli ollu puhetta, mulla ois se 12kg normaalipainoon, jota tässä yritän saada lähtemään laskuun, Tyytyväinen oisin 8kg pudotukseenkin, mutta nähtäväksi jää miten kolmas raskaus sotkee tilannetta.. Tosin nyt olen samassa painossa ku sillon ku esikkoa aloin odottaa, että taitaa olla ikuisuusprojekti minun itsekurilla tämä homma
Meillä esikon ja kakkosen synttäreillä on väliä kuukausi, tänä vuonna juhlittiin molemmat samassa remontin takia, mutta jatkossa varmaan erikseen. Vakiomäärä vieraita on semmonen 30 hlö joten kyllä siinä pikkusen saa leipoa ja ehtiä lisäistuimia kun koko porukka kutsutaan aina kerralla.. Ite tykkään valmistella juhlia, mut en siitä juhlapäivän aamusta kun se on aina hirveetä sirkusta kaikkinen pukemisieen ja valmisteluineen. Saatan toki pikkisen pikkutarkka olla, että rennomalla otteella vois olla helpompaakin...
Mutta niin, mulla siis kp25/23-28 ja tätiä odotellessa. Mä jo suunnittelin että lähen kattomaan Cheekiä sinne olympiastadionille, riippuen tietty sitten siitä miten mahdollinen la sattuu olemaan. Ei viitti permannolle lähtee hirveen ison mahan kans säätämään