appelsiini toivotaan, että menkat jättää tulematta ja pääsisit testaamaan plussan. :)
Cupcake hyvä, että täti päätti häipyä paikalta ja pääsette aloittamaan uuden kierron. :)
Dawwe pahoittelut negasta.
Toivotaan kuitenkin, että menkat jättäisi tulematta ja saisit myöhemmin plussan testiin. :)
Nonna- minäpä siitä Eino-myrskystä mainitsin. Jouduttiin vielä eilen kaatamaan tontilta muutama puu, jotka eivät varmasti olisi toista samanlaista tai edes hieman heikompaa myrskyä kestänyt.
Olisivat varmasti kaatuessaan osuneet talon päälle, niin varmuuden vuoksi kaadettiin ne sitten hallituissa olosuhteissa.
Loora84 kyllä varmaan kannattaa gynelle varata aikaa, varsinkin jos noin kauan on edellisestä käynnistä. En tiedä kuinka usein gynellä pitäisi normaalisti käydä, mutta pilleriaikaan siellä piti käydä kerran vuodessa ja kaksi kertaa vuodessa otettiin papanäyte. Yksityisellä minä olen käynyt ja ajan olen saanut ihan muutaman päivän sisään.
Mia82 täällä ollaan kans Etelä-Pohjanmaalta.
Butterfly85 toivotaan että oviksen hyödyntäminen tuotti tulosta ja ei tarvitsisi tehdä enempiä tutkimuksia. :)
Marikki muistan kyllä suurimman osan nimimerkeistä, mutta minun kikkani on se, että avaan toisen välilehden jossa toisessa seuraan viestiketjua ja toiseen kommentoin. Ennen täällä foorumilla oli erillinen vastausikkuna, joka oli mainio, mutta nykyään kun vastataan ketjun alareunaan niin ei pysty seuraamaan toisten kirjoituksia varsinkin jos ne menevät eri sivulle. Tarpeeksi monta kertaa kun viestin sai hävitettyä kun palasi lukemaan toiselle sivulle toisen kirjoitusta, niin opettelin tämän tyylin kun joku siitä mainitsi. :) Nimimerkkini tulee siitä kun miekkonen välillä sanoo minua siiseliksi tai murmeliksi
, niin ne nimimerkit oli jo täällä varattu, niin otin sitten tuon maaoravan käyttöön. Maaorava kuullostaa suomeksi niin tylsältä niin vaihdoin sen sitten englanniksi. :)
Piipuu hyvä, että mies pystyi kertomaan omista tuntemuksistaan sinulle. Mukavaa, että kuitenkin seurailet meitä sieltä että et ihan kokonaan kaikkoa paikalta. :) Yleensähän tuo tuo vauvakuumeisuudesta hetkellisesti luopuminen saattaa jopa edesauttaa raskautumisessa, joten lykkyä tykö sinne.
musicbox pahoittelut menkoista.
omaa: kp 20/24-28 menossa ja oireita ei ole ollut muuta kuin lisääntynyt valkovuoto ja lämmöt sitkuttelee korkeammalla kuin yleensä. Muutama päivä sitten oli vielä tunne että tärppi olisi saattanut tulla, mutta nyt taas tuntuu päinvastoin. En tiedä tohdinko vielä sunnuntaina testata lyhyemmän kierron mukaan, vaikka aika varmasti testin mukaan ovis oli aikaisemmin. Saas nähdä miten käy. :)