Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hirmusesti ootte taas kirjoitellut, mä en pysy yhtään mukana :)

Täällä menossa kp 26/24-26, testeihin ei ole tullut mitään, ei edes niitä haamuja, mitä sain viime kierrossa testiajan jälkeen eli menkkojen odotetaan alkavan tänään. Yk 6 alkakoon! Jotain positiivista pitää aina löytää niin nyt ainakin pääsen duuniporukan virkistysiltaan virkistymään oikein kunnolla ;D

Pakko siis lisätä, että mulle se -20kg ois just ja just normaalipainon puolella, tyytyisin itse siihen -10, kun sitten ois jo hyvä olla... Mut minkäs tälle tekee, oon meijän perheen seitsemästä lapsesta ainoa jolla on ylipainoa, nyt tai koskaan ollu (mistähän mä oon nää geenit periny...?)
Sitten toisekseen... Aamulla alkoi sellaset menkkajuilinnat, että varmaan se pari/kolme päivää, että täti tulee kylään... Kai tää kierto on sitten vielä hetken aikaa sekaisin sen kapselin poiston jälkeen, ei se auta...
Toisaalta ei oo kyllä niin kovin raskas mielikään, kun on työkuviot vähän vaiheessa...

appelsiini toivotaan, että menkat jättää tulematta ja pääsisit testaamaan plussan. :)

Cupcake hyvä, että täti päätti häipyä paikalta ja pääsette aloittamaan uuden kierron. :)

Dawwe pahoittelut negasta. :sad001 Toivotaan kuitenkin, että menkat jättäisi tulematta ja saisit myöhemmin plussan testiin. :)

Nonna- minäpä siitä Eino-myrskystä mainitsin. Jouduttiin vielä eilen kaatamaan tontilta muutama puu, jotka eivät varmasti olisi toista samanlaista tai edes hieman heikompaa myrskyä kestänyt. :sad001 Olisivat varmasti kaatuessaan osuneet talon päälle, niin varmuuden vuoksi kaadettiin ne sitten hallituissa olosuhteissa.

Loora84 kyllä varmaan kannattaa gynelle varata aikaa, varsinkin jos noin kauan on edellisestä käynnistä. En tiedä kuinka usein gynellä pitäisi normaalisti käydä, mutta pilleriaikaan siellä piti käydä kerran vuodessa ja kaksi kertaa vuodessa otettiin papanäyte. Yksityisellä minä olen käynyt ja ajan olen saanut ihan muutaman päivän sisään.

Mia82 täällä ollaan kans Etelä-Pohjanmaalta. :greet025

Butterfly85 toivotaan että oviksen hyödyntäminen tuotti tulosta ja ei tarvitsisi tehdä enempiä tutkimuksia. :)

Marikki muistan kyllä suurimman osan nimimerkeistä, mutta minun kikkani on se, että avaan toisen välilehden jossa toisessa seuraan viestiketjua ja toiseen kommentoin. Ennen täällä foorumilla oli erillinen vastausikkuna, joka oli mainio, mutta nykyään kun vastataan ketjun alareunaan niin ei pysty seuraamaan toisten kirjoituksia varsinkin jos ne menevät eri sivulle. Tarpeeksi monta kertaa kun viestin sai hävitettyä kun palasi lukemaan toiselle sivulle toisen kirjoitusta, niin opettelin tämän tyylin kun joku siitä mainitsi. :) Nimimerkkini tulee siitä kun miekkonen välillä sanoo minua siiseliksi tai murmeliksi :love2, niin ne nimimerkit oli jo täällä varattu, niin otin sitten tuon maaoravan käyttöön. Maaorava kuullostaa suomeksi niin tylsältä niin vaihdoin sen sitten englanniksi. :)

Piipuu hyvä, että mies pystyi kertomaan omista tuntemuksistaan sinulle. Mukavaa, että kuitenkin seurailet meitä sieltä että et ihan kokonaan kaikkoa paikalta. :) Yleensähän tuo tuo vauvakuumeisuudesta hetkellisesti luopuminen saattaa jopa edesauttaa raskautumisessa, joten lykkyä tykö sinne. :wink

musicbox pahoittelut menkoista. :sad001

omaa: kp 20/24-28 menossa ja oireita ei ole ollut muuta kuin lisääntynyt valkovuoto ja lämmöt sitkuttelee korkeammalla kuin yleensä. Muutama päivä sitten oli vielä tunne että tärppi olisi saattanut tulla, mutta nyt taas tuntuu päinvastoin. En tiedä tohdinko vielä sunnuntaina testata lyhyemmän kierron mukaan, vaikka aika varmasti testin mukaan ovis oli aikaisemmin. Saas nähdä miten käy. :)

Mäki tulin tänne lueskelemaan ja kertomaan terveisiä ja toivomaan teille plussatuulia. :)

Rv 9+0 tänään, LA 25.6, eka neuvola takana ja eka ultra aika12.12 klo 8... sinne asti jännäillään (ja pelätään?). Oon kärsiny pahemmasta olosta kuin eka raskaudesta (mitähän se sitten tarkottaa.. tyttöä? :D ). Tuntuu et työpäivän jälkeen ei tuu tehtyä muuta ku perheelle ruoka ja sitte maattua koomassa sohvalla.. Jospa tämä alkais parin viikon päästä helpottamaan.

Gatusa.Kyllä sulla riittää intoa noihin projekteihin. :) aivan mahtavaa et joku osaa ja jaksaa tehä käsitöinä kaikenlaista.. :)joten tsemppiä projektien kans...
Dawwe.Pahoittelut negasta. :( ja onnea uuteen kiertoon... :)
Piipuu.Harmi et teillä tuli nyt takapakkia mut eihän tonne kevääseen onneks ikuisuus oo ja onhan se kiva sit kun molemmat on kunnolla mukana. :)
S1N1.Harmi että sitä plussaa ei nyt tullut mut naatiskele nyt oikeen kunnolla työporukan kans virkistymisillassa.. :)
Santra.Toivottavsti se täti nyt ei kumminkaan tulis.. :)
Chipmunk.Voi että sul on jännää... toivottavasti kerrot meille pian hyviä uutisia.. :)
Karjakat.Onnea ja tarrasukkia matkaan..Toivottavsti sun olo ei ihan kauheeks ylly..Tsemppiä.. :)

On.Mä oon nyt niin ilonen ja onnellinen... :) siis mulla alkoi vihdoin ja viimein menkat siis täti on nyt täällä ja en tiedä oonko ollu koskaan näin ilonen tädin saapumisesta.... siis yritys kerta 3 lähti nyt käyntiin... ja ihanaa tänään kp.1..Jeeeeeee

Onneksi olkoon Loora84 tädin saapumisesta! Kaipa siitäkin voi jossain tapauksissa onnitella. Hyvä että tuli vihdoin selvyys. :)

Ihanaa, täällä on lapsivapaa ilta luvassa tänään. Taidankin hakea kaupasta vähän herkkuja ja apteekista ne ovistikut. Ties vaikka sais tänä iltana miehen kellistettyä. Kp 10 siis tänään.

Eilen ilmaantui vähän vuotoa pyyhittäessä mutta tänään ei ole näkynyt , vesassa on tullut juostua mutta virtsaamisen jälkeen alavatsa kihelmöi koita tässä nyt sitten olla

Mahtuuko tänne vielä uusi yrittäjä mukaan..? :) Yk1 käynnissä, kolmatta toivotaan. Kp nyt 13 ja jännään tikkujen kanssa, että toivottavasti ovis ei vielä pariin päivään tule, mies kun on työmatkalla. Että saa nähdä saadaanko yritystä tähän kiertoon.

Tsemppiä kaikille yrittäjille! :)

piipuu Harmi kun takapakkia tuli, mutta eihän siihen raskautumiseen niitä tikkuja tarvitse ;) Mutta ei sillä, mielestäni ihan fiksusti ajateltu :) Tsemppiä sinne :)

cupcake tsemppiä uuteen kiertoon!

Loora hyvä homma, nyt sait toivotun mielenrauhan ja nyt vaan ressaamatta uuteen kiertoon :)

Aamu mites meni ilta? ;)

Ette kai te kaikki karkaa tuonne toista lasta kuumeilevien puolelle?

piipuu Ihana mies sinulla, kun ajattelee noin. :) Plussatuulia puhaltelen sinne jo valmiiksi, kunhan päätätte yrittämisen jälleen aloittaa! Minä toivon, ettei minun tarvitsisi täällä enää roikkua ensi keväänä.. ;)

Chipmunk86 Vitsit mua jännittää sun puolesta! Entä jos malttaisit odottaa ja testaisit vaikkapa tiistaina? Tiedän, et se odottaminen siinä on niin tuskasta, mut ainahan se varmempi tulos olisi, kun jaksaa pidemmälle viivyttää. ^^ Siis varmemmalla tarkoitan, et kerkeis hormonitaso kohota, mikäli pikkuruinen matkaaja ois mukaan lähtenyt. :) <3

Karjakat Mun kaveripiirissä voimakas pahoinvointi on tarkoittanut poikaa! :D Mähän en itse oksentanut ku ihan muutaman kerran ja tyttö tuli.. ;)

loora84 Ja sieltähän se tuli! Aika hyvin potkaistu vai mitä? ;)

Pampero Tervetuloa kuumeilemaan! Olkoon visiittisi lyhyt! :) Onko sulla aiemmat tärpänneet kuinka nopeasti?

Aamu Aa, miten hyvältä kuulostaa, lapsivapaata, saunomista ja herkuttelua yhdessä miehen kanssa! Ja vielä sitten hellyyttäkin.. ;) Mekin saunottiin eilen, tosin ihan koko perheen voimin vaan mukavaa oli silti :) Tsih.

Yleisesti pahoittelut kaikille tädin kohdanneille (poikkeuksena loora!), tsempit uuteen kiertoon! :)

ON: Kp 10/34. Aika mälsää. "/

Cupcake, tuskin sentään kaikki :) Ja oon huomannu, että monet on molemmissa ryhmissä :) Tsemppiä taas tähän kiertoon! Toivotaan tärppiä

ihana kuulla karjakat sinusta, hyvä että kaikki menny hyvin, toivottavasti olo helpottuu pian :)

pampero tervetuloa joukkoon ja tsemppiä :)

cupcake älä ny huolestu ei me tai ainakaa mä en karkaa täält minnee, pysyn täälläki :)

aamu nautihan kunnolla lapsivapaasta illasta :)

loora kyllähä mulla intoa riittää ja pääsenpä näyttää että pohjolassa me naisetki osataa puutöitä eikä vaa miehet... linkissä alin kuva tulee olee mallina tuoleille ja teen ehkä pienen pöydänki meille, en tykkää muovipöydistä. ukko ei kyl varmastikaa auta vaikka sanoi auttavansa, sil ei ol kärsivällisyyttä tehä tuollasii ku mä teen kuten ennen vanhaa eli käsityönä kaiken. http://en.chateauversailles.fr/disc...nterior-apart/the-kings-interior-apartments-3

Muokattu viimeksi:
Cupcake en mä täältä mihinkään lähde :) ette te musta pääse eroon kun vasta ehkä sitten kun ne kaksi viivaa pärähtää testiin. Ajattelin vain kirjoitella tuonne toiseenkin ryhmään.

Eilenhän se vuoto sitten taas alkoi dpo 9. Varasin gyneajankin jo ennen kun vuoto alkoi, kun olin jo varma että sieltä se tulee. Positiivista se, että mun kierto on kyllä tosi säännöllinen kp 25 ja ovis kp 15-17, huonoa vaan tosiaan se että luteaalivaihe on noin lyhyt ja menkat tosi niukat. Saas nähdä millaiseksi vuoto tällä kertaa muodostuu, taas kahden päivän minimenkat?

Kiitos tervetulotoivotuksista :)

cupcake: Meillä esikoinen tärppäs 3. kierrosta ja toinen 2. kierrosta. Meillä näyttäis olevan aika saman ikäiset lapset :) Meidän kuopus kun täytti juuri 1 vuotta. Onko teillä ollut pitkään yritystä?

S1N1: Mulla on myös aina ollut melko lyhyt luteaaliaika, kaksi viime kiertoa 11 päivää. Olin siitä joskus vähän huolissani, mutta luin jostain että 9 päivää riittää. Ja raskaaksi olen tullut helposti ilman mitään apuja. Mutta gyneltä saa varmasti apuja ja käsittääkseni liian lyhyt luteaaliaika on melko helppo korjata keltarauhashormonilla :) Toivottavasti teillä pian tärppää!

Onneksi ovistesti tänään (kp 14) vielä nega, mutta mulla onkin pitkät kierrot (ja varsinkin nyt kun vasta kolmas kierto raskauden jälkeen ja imetänkin vielä). Viime kierrot 39 ja 33 päivää että sais ne vähän tuosta lyhentyäkin ja tulla säännölliseksi :)

Pampero tervetuloa minunkin puolestani :) Hyvä, ettei ovis vielä tullut niin saat hyödynnettyä kun miehesi palaa ;) Toivotaan pikaisia plussa-uutisia sinnekin :)

Tervetuloa uusille mukaan kuumeilemaan! :)

täällä oli puhetta ylipainosta.. täytyy itsekin siihen sanoa jotain.. mulle tekis myös hyvää saada ainakin vielä vaikka ens alkuu -15kg pois.. tässä on hyvässä vauhdissa kyllä :) puhelimeen saa nykyään hyviä appseja, esim. painon hallinta :wink siitä saannu aikankin itse hyvää potkua persiille :) ja oon myös ostanu välillä sellasia tsemppaus paitoja mitkä motivoi :)

nyt menossa vissii kp 21.. tosin tossa tuli joku 5 päivää jotain tuhrua? limasekaista ja rusehtavaa.. välillä on kirkasta vertakin mukana.. luulin että menkat oli tulossa mutta ei sitten tullutkaan.. outoa..

Plussatuulia kaikille :)

No kiva ettette oo tätä ketjua jättämässä! Mä taas just tykkään siitä, et täällä kirjotellaan aktiivisesti. :) Seuraan minäkin tuota toista lasta yrittävien ketjua, mut tän mä koen jotenkin enemmän omaksi.

Pampero Onkos sulla siis lokakuussa-12 syntynyt pieni? :) Oletko kirjoitellut tuolla silloisten odottajien puolella/ollut fb-ryhmässä? Meillä nyt neljäs yrityskierto menossa. Esikoinen sai alkunsa neljännestä kierrosta, nyt jännättää et kuinka käy. Varmaan huomaamattaankin jännittää ja stressaa, ei varmaan tärppää nyt. :D

cupcake aika jännä yilanne siis ;) Mutta valitettavasti se on usein juuri niin, ettei sit ainakaan tärppää kun stressataan. Ja sitä stressiä ja muuta ei noin vaan selätetä ajatuksella "lopetan stressaamisen ja turhan yrittämisen". Itsekin stressaan jo nyt, vaikka vasta eka yritys.. mitäköhän tästäki tulee :o

Täällä on tosi aktiivista kirjoittelua että kyllä pitää se kaksi kertaa päivässä lukea tai tippuu ihan kärryiltä. Nyt tulee vain aika nopeat omanapailut tässä työn lomassa.
Dolly, kiva ilta oli eilen. Saunottiin ja sen jälkeen harrastettiin aikuisten kivaa. Mukava rentouttava ilta! Tekee tosi hyvää. Seksikin on ihanan rentoa kun ei koko ajan takaraivossa mieti että herääköhän lapsi kesken touhujen. :)

Hain eilen ovistikut, ne on ihan törkeen kalliita! Toivottavasti niistä on nyt sit apua. Kp 11, huomisesta ajattelin alkaa testaileen.

Takaisin