Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi!

Eilen jäi pupuilut välistä. Tänään tuli vähän sellasta limaa joka vois viitata ovikseen eli tänään pitäis pupuilla. Kp 13 täällä. Tässä vaan pikaiset omanapailut. Mites muilla menee? Tsemppiä kaikki oviksen bongaajat, piinailijat ja tädin kohdanneet. Nyt on ollu taas taukoa plussista.

mulla kp20 ja kans (luultavasti) ovislimoja bongaillu. Tänään kans hyödynnetään ;)

Me tultiin vähä aikaa sitten vauvauinnista. Vaunuilla mentiin kun oli niin hyvä ilma. Lumet vielä maassa täällä, ja toivotaan että pysyiski :) Jospa sitä kohta menis joulutorttujen tekoon taas :D

Täällä kp 19/dpo 4-6.. En oo ihan varma oliko ovis 17,18 vai 19 pv. Pupuiltiin 17pv illalla/yöllä viimeksi eli saa ny nähä. Ihmeen oireeton olo kuitenkin. Iltaisin nippaillut vähän vatsaa, ei oikeen ruoka maistu ja valkovuotoa on paljon ja se on vetistä (mitä normaalisti ei tässä vaiheessa kiertoa ole), mut muuten ei mitään.. Viikon päästä testailen jos ei mitään ennen sitä kuulu. Ens perjantaina olis pikkujoulut et jos ennen sitä sais jo jotain tietoa ni jää skumpat juomatta tai sit juodaan kaksin käsin :P

tuttu "bensa loppuu"-fiilis kertoo että menkat on oven takana.Jospa ens kierrossa ois taas aktiivisesti mukana päivien suhteen.

Mies ja 2 nuorinta poikaa lähtivät päiväksi mummoloimaan(seuraavat 3 leirillä),kehui että äitille vapaa päivä.
No joo,jos toi pakkaaminen on semmosta niin onhan se sitte hyödynnetty...
Isoimpien jätkin kanssa lärätty kamoja ja fiilistelty ku löytynyt esikon (joka siis 21v) vauvakuvia jne.Ihkuja!
Kauheet kasat poismenevää roinaa,jotain sentään tosiaan osaan ihan poiskin laittaa.

No ens viikolla loristaan sitten,ja keräillään minuutta viemäristä.

Marikki toivotaan nyt kuitenki ettei menkkoja kuulu. Joo hieno rentoutumis/vapaa päivä sinulla :D

Luulen et sain nyt parhaat päivät bongailtua, kun tänään tosiaan oli valkovuota runsaammin ja paksummin. Ovisoireita? No jokatapauksessa hyödynnettiin sit kunnolla ja mies ainaki oli ihan varma et nyt läpäs ;D Onneks esikoinen nukkuu hyvin nää illat, ku kaheksalta menee nukkumaan, aivan ihanaa kun saa vaan kkaksistaan rentoutua :) No, nyt sit miehen perään nukkmaan, öitä kaikille jotka vielä linjoilla on :)

Täällä onkin monella tärppipäivät menossa, voi sitten jännätä tuloksiakin yhtä aikaa ;)

Aamu, toivottavasti pääsitte välyyjen väliin ja tulos olisi toivottu :)

-Dolly-, sulle kans tsemppiä ja peukut pystyyn et nyt tärppää!

Lilian tuloksia jännätään sit ekana, toivottavasti tärppäsi! :)

Marikki, onko sulla kuinka monta lasta? Ja kaikki poikia vai? :)

ON: Kp 17 ja ovista ei vieläkään. Odotellaan siis, toivottavasti ensi viikon aikana kuitenkin tulis.

pampero kiitos, sitä toivomme :) eiköhän se ovis sullaki kohta ole käsillä ja toivon mukaan kans johtaa toivottuihin tuloksiin :)

täöllä paljon tapahtunut 2 kk ..mä en o omusitanut tänne tulla kommentoimaan, kiitos ilmoitusten, joita ei ole minulle tullut...en siis raskautunut lokakuussa menkat alkoi ja kiertolyheni 39pv 32pv, eilen hokasin että hitsi pari päivää ja menkat pitäisi alkaa...vaikka koko ajan olen ollut että vasta ihan kuun lopulla siis vikoina päivinä. Noh, rupesin omaa tikkeriä kahtoo ja tajusin et kohta sais testailla jos ei tätiä kuulu :D saiskin kyl mennä vaikka naapuriin kylään mielummin :D

olen tämän marraskuun ollut flunssassa koko perheen voimin, sitten järkkäilin esikon synttäreitä, täytti 3v 19.11, tein hälle Martti-autokakun ja bussi-voileipäkaun :D olivat kuulema hienoja.

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE JA TSEMPPIÄ PIINAILUIHIN...

Nyt mää lähen jännäämään mitä käy :D mietin testaanko jo TI vaiko vasta KE :D

puspus kaikille <3

Bluerose onnea testailuun :) Laitoitki kuvia tekeleistäsi aiemmin ja olivat kyllä herkullisen näköisiä :) En oo nyt varma laitoikko tänne, mut johonki ketjuun ainaki :)

Piti oikein katsoa tarkemmin, nii tonne toista vauvaa kuumeillen keskusteluun laitoit kuvia :) Onnistu kyllä tosi hyvin jos vielä ensimmäinen muotokakku ollu :)

Gatusa höh kun testi taas siirtyi. :sad001 No jos sitten seuraavaan aikaan ehtisi mukaan. :)

Lilia toivotaan, että saat plussan ensiviikolla niin jää skumpat juomatta. :)

-Dolly- Kyllähän tuo ovikselta voisi kuullostaa. Hyvä, että siellä on se päästy hyödyntämään. :)

Bluerose toivottavasti pääset testaamaan plussan ensiviikolla. :)

Omaa: kp 24/24-28 ja luultavasti dpo 13 menossa. Perjantaina aamusta lämmöt tipahti ja olin aivan varma että menkat alkaa, mutta eilen aamusta lämmöt palautui korkeammalle tasolle. No siitä innostuneena kokeilin tehdä eilen aamusta kaupanpäällisraskaustestin. Se oli nega, mutta yhä edelleen lämmöt on korkealla, mahaa juilii ja rintoja kolottaa. Pitänee varmaan ensiviikolla testata uudelleen jos yhä edelleen menkat jättää tulematta. Vähän ihmeellinen on ollut tämä kierto ja pieni epäilys on että jos en ovuloinutkaan tässä kierrossa ollenkaan. No odotellaan, odotellaan. :)

loora84 Musta taas tuntu et oisin saanu melkeen polvillaan anella kipulääkkeitä sillon synnytyksen aikana! Muutama kk synnytyksestä neuvolassa kysyi täti fiiliksiä, ja meinas et kannattaa seuraavan raskauden aikana hakeutua juttelemaan jonkun kanssa asiasta.

Tsempit kaikille yhteisesti, olipa kierron vaiheena mikä tahansa! ^^ Plussapuhureita! Kuten Aamukin totesi edellä, edellisestä plussasta on nyt hetki jo aikaa.. Jospa joku meistä nyt plussaisi pian. Täällä kp 13, ovista edelleen odotellessa. Hyvä peitonheilutustahti meillä on kummiskin ollut jo viikon, tällä on hyvä jatkaa. :) Oletan, että ovis olis viikon päästä. Mulla ois niitä digitikkujakin vielä jäljellä, mutta en taida tässä kierrossa niitä alkaa käyttämään. Koitan mennä mahdottoman stressittömästi. Josko se plussa sieltä tulisi jo.

Ensiksi pahoittelut Santralle tädistä! Ei kivaa!
Lilialle tsemppiä, jospa olis tärpännyt teillä.
Marikki, näkyykö menkkoja vielä? Toivottavasti ei.
Hyvä Dolly! Hienoa että ovis on hyödynnetty, nyt odottamaan positiivista lopputulemaa! :)
Pampero, tsemppiä oviksen metsästykseen! Itse metsästän kanssa omaani, vielä ei ole löytynyt.
Bluerose, jännää! Tuu sit kertomaan miten kävi.
Chipmunk, tee ihmeessä uusi testi. Lupaavalta vaikuttaa sullakin.

Kp 14, en ole saanut ovista vielä kiinni. Testasin tänä aamuna. Kuitenkin liman tulo on lisääntymässä. Pitänee testata huomenna uudestaan. Joka tapauksessa eilen harrastettiin mukavaa päiväseksiä lapsen päikkäreiden aikaan. :sex

Tänään välipäivä pupuilussa ja huomenna taas uusiksi.

Aamu, toivottavasti se ovis sieltä tupsahtaa piakkoin :)

cupcake, toivottavasti myös sinne se ovis löytää tiensä :)

Aamu nin teemme :) Voi kumpa sulla tärppäsiki nyt :) Meki tänää vauvelin päikkäreitten aikaan hyödynnettiin ;) En vaan tiiä voiko tätä sit "hyödyntää" liikaa, ku nyt tän mahdollisen oviksen aikaan on kyllä tullu pupuiltua monen päivän eestä :D

Takaisin