Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no mää en ainakaan oo menossa toista lasta yrittävien ketjuun,yllärii :)
(en laita hymiöitä,mulla menee koko sivu jumiin muuten,onko muilla ollut sellasta?)

tervetuloo pampero!

piipuu,ihan ajatuksen muutoksella selvii,kun miettii että yrityksestä tjottiin,oikeastaan mitä eroo????sänkypuuhia ne molemmat vain vaatii :D

Vitsi toi maisema on nyt niin ihana,kun täällä on aamusta saakka tullut lunta.
Kaunista,on!
Talvi on semikivaa.
Eniten mä inhon talvessa sitä että joutuu raastaa autoo lumen alta,ja kun mä pieni naikkonen ajan suurella autolla,niin en yltä tuulilasii raappaamaan ees kaikkialta!Mrr,SE on kaikista ärsyttävintä.
Mutta kaunista,aawww,kyl silmä lepää noissa ihanissa valkoisissa puissa <3

heh, meneehän nää välillä vähän ristiin näiden keskustelut :) Aamulle vastailinkin jo toisella palstalla ;) Missä hintaluokassa ne tikut menee? ku ite pitäis kans käyä hakemassa.

Marikki voi, sataispa täälläki heti kunnolla :) En hirveen kylmästä tykkää, mut pikkupakkanen ja lumi tekis terää ja ihana mennä lenkille :) Täällä vähän tullut lunta, mutta hyvä kun etes maa peittyy :< Noh, eiköhän tännekki kohta saada kunnon kinokset :D Itellä ei tota onkelmaa oo, kun meillä vaan yks auto ja mies käyttää sitä töissä. Ne ajat mitä ite ajan nii mies aina putsannu jo valmiiks, heh :D

prismassa maksaa pyöreesti 10e paketti preg chekin ovistestejä,minusta siel oli se 10 kpl.
Mut sit jos haluu hifistellä ja ostaa hymynaama testejä niin 7 tikusta saa maksaa 40-50e :)

Juu no jos vaikka aloittaisin ihan noilla perustesteillä :D Jos näyttää etten niill' saa vastauksia nii ehkä sit voi hakee hymynaamatestit :) Onko nuo halvemmat testit sit mistään kotosin? :)

-Dolly- Hymynaamatestin saa halvemmalla tilattua netistä esim. halpa-testi.fi ! Siellä CB:n hymynaama maksoi jottain kolmenkympin pintaan! :)

Ja mitä nuihin halpiksiin ovistesteihin tulee, ni mulla ne näyttää hailua toista viivaa melkeen joka tikussa, mutten kertaakaan kunnon kahta viivaa oo niihin saanu!

Ei siis kuulosta kovinkaan käteviltä :D Voisin ehkä kummiki tilata sit suoraan ne hymynaamatestit. Aattelin et alotan testailun vasta seuraavassa kierrossa. Mies ei vaan tiedä noista mitään, kun meidän piti olla liikoja yrittämättä. Huoh.. pitäis vissiin ottaa vähän iisimmin :)

Onko muilla kokemuksia noista halppistesteistä?

Minä olen ihan tilannut raskauskeijulta noita erittäin herkkiä ovisliuskoja (olikohan david-merkkisiä) ja minulla on ainakin toiminut ihan hyvin. On näyttänyt oviksen yhtä vahvalla tai ainakin melkein yhtä vahvalla viivalla. Minä oon ihan tykännyt, mutta ymmärtääkseni niitä on paljon moitittukin.

Mä oon testaillu ainoastaan noilla halpistesteillä ja viime kierrosta sitten vielä varmistin oviksen kalliimmalla testillä. Oon saanut kyllä ihan selkeät kaksi viivaa joka kierrosta. Aina melkeen näkyy hailakka viiva, mutta sitten kun ovis on tulossa ni on tummempi kun kontrolliviiva.

Täällä dpo 3 tai 4.. eli odotellaan...

Mä ajattelin ottaa vähän parempia tikkuja kun en oikein luota noihin halpistesteihin. Otin sitten niitä Apteekin ovistestejä ja 7 kpl pakkaus maksoi sen 40 euroa. On siis törkeen kalliita ja ne CB:n hymynaamatestit olis ollu jo melkein 45 euroa.

juuh, jospa sitä vaikka kokeilis niitä "halppiksia" ekaks ja kattoo mitä ne mun kohalla tekee. Vekslaampa paljon tallaisestakin asiasta, heh :D Mutta kiitos teille vastauksistanne!

Cupcake: Meidän pikkuinen on marraskuussa 2012 syntynyt, tällä viikolla oli synttärit :) En oo aikaisemmin tällä palstalla kirjoitellut. Ymmärrän, että teillä on siis odotukset korkealla tämän kierron suhteen ;)

En usko, että pieni stressi/jännitys haittaa raskaaksi tuloa. Sitä on aika vaikea välttää, jos raskautta toivoo ja se jännitys tavallaan kuuluu asiaan. Eri asia sitten, jos on hirveä stressi päällä, joka haittaa normaalia elämää ja tyyliin yöunet menee :confused: näin itse luulen :)

Ovulaatiotesteistä, itse suosin halpisliuskoja. Tilaan ne netistä. Mulla toimivat hyvin, ei jätä arvailujen varaan vaan plussa on selkeä vahva viiva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Kannattaa kokeilla :) Hymynaamatesteillä köyhtyisin kovaa vauhtia, mulla kun on mennyt jopa 20 testiä/kk ennen kuin on plussa tullut. Kiitos pitkien kiertojen :p

pampero meilläkin esikolla pian 1-v synttärit :) Meinaatteko juhlistaa niitä jotenkin? :)

Mööä en oo foolihappoo syöny nyt ollenkaa, sillon raskausaikana vain. Vitamiineja otan sillon ku muistan, jotenka en mitenkään säännöllisesti :)

-Dolly- Juhlittiin viime viikonloppuna :) Oli hauskaa huomata, kuinka noinkin pieni nautti saamastaan huomiosta ja keskipisteenä olosta :) Onko teillä kemut tulossa?

Tosi jännää ajatella, että kohta olisi taas raskaana. Tuntuu, että siitä on niin vähän aikaa kun vasta raskaana oli ja vannoi ettei ikinä enää :grin Syön itse foolihappoa ja d-vitamiinia.

Pampero oho sori, luin jotenki väärin ton, tai sit ymmärryksessä pahasti jotain vikana :D onnea teidän pikkuselle :) Meillä tyttö täyttää 14. ens kuuta ja olis kans juhlaa tiedossa. Sukulaisia olis kauempoaa tulossa j järjestän sit itelle tietty paineita tässäkin asiassa. :D paras olis oman järjen päässä pysymisen suhteen ostaa kaikki valmiina, mut haluan kuitenki leipoo ja järjestellä :) Saas nähä miten meidän ipana reagoi vieraisii, kun tulee sellaisiakin joita ei varmasti enää muistakkaan :)

Se ajatus on kyllä ihana! Mutta en tajua miksi se tuntuu niin kaukaiselta. Jotenki en osaa uskoa että tärppäis lähiaikoina kun ei esikoisen kohdallakaan niin ollut. nono aika näyttää :) Ite kans sanoin ettei viiteen vuoteen seuraavaa, kummasti vaan sitä sit mieli muuttu. Kai se oli se kun pääsi tuosta yöheräilystä yms. eroon, niin iski sit uus kuume päälle ;)

-Dolly- heh, kiitos :) En tiedä miks sitä itsekin otti/ottaa niin kauheeta stressiä lasten synttäreistä :D Varsinkin nää 1v synttärit oli vaan sellaset et halus panostaa (vaikka siis meilläkin ihan normaalit kutsut kotona, kun jotkut taitaa nykyään järjestää ties mitä taikuria ja ohjelmanumeroa...) mutta lähinnä sen tarjoilupuolen ja leipomisen haluaa hoitaa itse, vaikka helpommallakin vois päästä :D

Mähän esikoisen jälkeen sanoin, että ei viiteen vuoteen ainakaan seuraavaa ja kaikki vauvan tarvikkeet laitoin jo eteenpäin. Ja viisi vuotta siinä tosiaan menikin ennen kuin uudelle kierrokselle uskalsi lähteä ;D Nyt taas toinen ääni kellossa, kun puoli vuotta sitten jo päätettiin et pian saa kolmas (ja viimeinen..) tulla. Onhan se kiva, että lapsista on seuraa ja ikäero on pienempi. Oliko teillä Dolly pitkään yritystä esikoisesta? Tiedän monta tapausta, että esikoista yritetty pitkään ja toinen tuleekin nopeesti. Jos edellisestä raskaudesta ei ole kovin pitkä aika, niin raskaus saattaa lähteä vielä helpommin alkuun :)

Jep, en tajua minäkään :D Ja siis kun mun touhu menee ihan yli. Tiedostan sen itekki. Esim. mulla on ostettuna tytölle pinkki prinsessa mekko, prinsessa ruusupanta, sit sellane pitsinen olkanauha onnentoivotustekstillä. Pinkit kutsukortit valmiina, vartavasten 1-v servetit... siis oon ihan tärähtänyt :DD

no, mutta otan oman säätämisen huumorilla, niin varmaan muutki :D

Niih, mieli muuttuu monella kyllä varsin nopsaan kun vauva-arki hieman helpottuu :D Yritettiin ekaa lähes vuoden verran, nyt tätä vasta ekaa kiertoa yritetään :) Siks ei oikee oo vielä sellanen olo, et nyt tärppää :)

Ja tuo on kyllä totta, että pienellä ikäerolla enempi seuraa toisista. Sekin yksi syy, miksi seuraava halutaan näinkin pian. Voi,ihana kuulla jotain tollastakin välistä :) Olispa niin meiänki kohdalla :)

Pampero.Tervetuloa kuumeilemaan.. :) ja mä syön foolihappoa,kalaöljykapseleit ja kalkki+d-vitamiini yhdistelmää..jäi vähän pääle esikoista kun odotin niin oon siitä saakka syöny noita.. :)

Cupcake.Joo kiitos kun potkasit sen tarpeeks kovaa ni lensi ihan tänne asti... :) näemmä se tehoaa kun toinen jeesaa.. :D
Niin ja mä oon vaan täl palstal vaik joskus oon miettiny et alkaisinko sinne toisesta kuumeilu ketjuun kans kirjottaa...eli en oo mihinkään häipymäs..paitsi toivottavast häivyn sit ton plussanneisiin kun häivyn. :D

Gatusa.Vau! näytti hienoilta ja haastavilta. :) mä oon kyl niin kade kun jotkut osaa tehä vaik mitä ja mä ja mun mies ollaan molemmat ihan onnettomii..hyvä ku ohjeista saadaa kottuu huonekalut tai muut tavarat. :( mitkä pitäs vie ol hyvin yksinkertasii mut ei näemmä meillä. :D

S1N1.Pahoittelut tädistä. :(

Kukka.Toivottavasti sieltä pian plussa tulis.. :) tsemppi piina päiville. :)

Aamu.onnea oviksen löytöön ja kiva kuula et saitte viettää miehes kans kivan ja rentouttavan illan.. :) tekis kyl itellekki hyvää mut en oikeen osaa antaa tota pikkusta yökylään kun on niin äitinsä perään tai sit mä vaan luulen niin.. :D

Marikki.Joo oli kyl ihanan näköstä kun tuli vaaleamaa mut sais tul vaan enemmän ku näyttää jo nyt lähtevän sulaan..

Dolly.Mä oon käyttänyt kans noita tikkuja.ekal kierrol onnistu täydellisesti löytää ovis kohta mut toi mun viimekierto no joo en viitti ees sanoo siit mitää ku meni niin oudosti se. :) mä itseasias haluisin ol pikkasen just tommonen et jaksaisin järjestää jotain juhlii mut mä oon nniin huono järjestään mitään..saa nähä mimmoset kekkerit saan aikaan ens keväänä kun poika täyttää vuoden no onneks siihen o vie hetki. :)

niin mä kans mietein et tilaanko noita ovistikkuja ku toisaalta tekis hyvää ol kyttäämättä niitä ja yrittää vaan tarpeeks usein pupuil mut kun tää mun kierto heittää niin paljon kp.27-46 niin vaikee saada osuun pupuilut oikeaan kohtaan.. no onneks täs on ainaki viiko aikaa miettii et tilaanko..jos en väärin laskis ni pitäs yli kaksviikkoa harrastaa pupuilua ahkeraan ja mä oon kyl huonosiin ja sit kun on vie tuo muksu ni joutuu ajottaan niin paljon.. ni ehkäpä mä tilaan..mietein kyl sitä sylkitestiiki. onko se kertakäyttönen vai millasii ne on??

Takaisin