Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mutta Nonna, toivoa on niin kauan kun se ilkeä täti pysyy poissa , eikö? :)

On. Hei siskot, auttakaahan tyhmää. Olen ihan jo pää pyörällä laskeskeltuani eri nettilaskureilla tms. Eli siis tänään (lauantaina) on siis kp 32/34?, cb:n ja pc:n ovistestit näytti plussaa 4.11. Milloin siis kannattaa tehdä r-testi uusiksi? Testasin vissiin tiistaina negan ja tietty ihan liian aikaisin... vielä sekoittaa sekin kun kierrot ei oo mitenkään säännölliset... Heh oon ihan uuno näissä vielä joten olisi ihanaa jos joku auttaisi :)

Siimahäntä tulokset tuli ja ihan vahvoilla ollaan liikkuvia 9/15 :) Nyt ois edessä sit omat tutkimukset 9. 12 ja pelottaa hulluna munatorven aukiolo ainaki tutkitaan . Kokemuksia?

Kiitos Liinu !! :)

Hienoa kuulla butterfly että uimarit on ainakin kunnossa :)

on. pitää varmaan sitten maanantaina hakea apteekista testi ja teistailla mikäli se tuhma täti ei kurvaa kylään ennen sitä... voi että mä toivon että jää tulematta ja että ois tärppi käynyt, mutta jotenkin oon vaan niin epäuskoinen etten usko tämän(kään) asian sujuvan helpolla.
Huoh.... olispa helppoa jos osais olla stressaamatta :D

hienoa butterfly että kaikki oli kunnossa, meillä ens viikolla edessä testi ku oltii vajaa vuorokausi liian kauan ku mulla oli menkat alkan just ku ois pitän harrastaa liikuntaa. ukolle oli tehty kartoitus et onko suvussa ketää jolla ei lapsia ni yksi setä löytyy joka ei pysty tehä lapsia ni nyt sit katotaa et onko jotai periytyvää suvus vissii lisääntymisee liittyen. verikokeissa käyty jo.

tervetuloa uudet ja tsemppiä :)

liinu jaksamista edellee, jotenki pääs sun viesti karkaa näköpiirist ni mitä läääkärit teki vai tuliko ylläri siellä?

on: jipii miun muru pääs läpi matikan kokeen koulussa, siis ei ollu kyl laskun laskua siin kokees ku tääl vähä outo tuo matikan kirja alussa mut pääasia et pääs läpi etenki ku joutu lukee ite kysymykset eikä ol arabiankielinen.
ite sain tuos viikolla takin valmiiks ja neuloinpa äiteelle sukatkin ku pitää odotella että ukko veis mut ostaa napit että saa takkiin napit ja sit vaa lähettää paketin äipälle. minun esikoinen innostu muute neulomisesta, hän on siinä aikas hyvä, tulee minuun näköjää, oppi tosi nopeast ja sano et hän haluaa laittaa mummille patalapun pakettiin, hänen ensimmäinen neulomus <3
mitä kiertoon tulee ni kp 9-10 oletettavasti, menkat ollu pari päivä ohi jo. saapi nähä millai kierto tästä tulee et onko kuinka pitkä.

Gatusa ihana harrastus teillä :) Ite oon täysin unohtanu miten neulotaan :D mummuni lupasi juuri opettaa, niin saa ruveta kans vauvalle tekemään sukkia ja lapasia :)

Toivottavasti Musicboxilla olis tärppi käynyt!
Santralle myös tsemppiä oviksen hyödyntelyyn!
Loora84, mäkin suosittelen aamupissasta uutta testiä. Eiks noi CB:t oo ainakin tosi luotettavia yleensä? Outoja testejä kun näyttää mitä sattuu. Mutta selvyys tohon tilanteeseen olisi varmasti jo hyvä saada.
Piipuu, varmaan testasit liian aikasin. Tee uusi parin päivän päästä.
Nonna, elä vielä luovuta! Ei sitä tiiä vaikka plussaisit!
Butterfly, hienoa että saitte hyviä tuloksia simppatestistä. Aukiolotutkimuksesta mulla ei oo kokemusta mutta muistaakseni täällä oli joku käynyt siinä.
Gatusa, toivottavasti te saatte myös hyviä tuloksia.

Mulla ei juuri mitään, kp6 menossa ja tylsää on....

kiitos aamu ja tsemppiä sinne :)

dolly mä oon neulonu pennusta asti ni se on aikalailla veressä, mummi oli kans neulonta ihminen. eli tulen sukuun ja vaikka mulla poika ni hän on innostun kans, näytin pari kertaa ni tuli kommentti anna ku mä ite teen tän eikä apua tartte. vois vaik pistää kuvanki takista tänne tuskinpa äippä pahastuu ku se on mun mestariteos. muotoonneulottu ja tein taskutkin eikä pilannu kokonaisuutta ainakaa takin saajan mielestä ku en tehny paikkataskuja vaan takin omilla silmukoilla neuloin pienet taskut takkiin, samoin vyölenkit on takin silmukoilla ettei tule ikäviä saumoja jotka käpristyy.
Photo on 2013-11-16 at 09.10.jpg

loora, kyllä on sulla uskomatonta tuuria noiden testien kanssa :( Vähän ehkä jo surkuhupaisaa :D

Gatusa, ihana villatakki! Voisit ruveta tekemään noita ja myyä netissä etiä päin :D Sulla kyllä ainakin kädentaitoja piisaa :)

Butterfly, hyvä että simpat ainakin on kunnossa :)

Täällä mies vaan nukkuu :( Tälle päivälle on vielä snadisti ohjelmaa, kun pitää pikkuveli käyttää kaupoilla (jes...)
Huomenna onneksi saa sitten vaan jäädä sänkyyn makaamaan :D
Nyt aamupuurolle ja odottelee että herra saa itsensä ylös sängystä :D

Santra Herätä se ja sano et nyt ylös, ulos ja lenkille ;D

Meillä tässä justii oottelen, et mies tulee koiraa lenkittämästä ja sit lähetää koko poppoo vauvauintiin, herää sit kunnolla tähänki päivään :) Aurinkoiselta ainakin näyttää, en astemittaria oo vielä katsonut, mut ei haittais vaikka olis vähän pakkastaki :D

kiitos santra ja dolly, aikaa meni noin 3vko ehkä sisältää tauot neulomisessa ku oli eid ja ennen eidia oli meil lammas joka esti neulomisen ja kaikki kiireet sit eidin jälkeen. eli tuon pituus on 90cm, alkuperästä ohjetta muokkasin rajulla kädellä eli palmikot ja taskut sekä vyölenkit on mun omia ei ollu ohjeessa, koko on xxl että on tilaa ja vaatetta mahtuu alle. äippä pyys mua tekeen jotai koristeit ja taskut sekä pari vyölenkkiä ni tein ne ja ite ku inhoon saumoi ni tein tekniikal jossa ei saumoi tule sitte taskuihi eikä vyölenkkeihi eli silmukoimalla ommeltu sit yläosa vyölenkis kuten kauluksen takaosat myös ja taskut. seuraava projekti onki jussipaita murulle.

Jotkut ne vaan osaa :D Harmittaa, kun en itse pitänyt edes perustaitoja yllä, nyt oon tosiaan nii onneton, että hyvä kun suoran kaulahuivin osaan tehdä, heh :D

Ja on kyllä mahtavaa, että tuon ikäinen poikakin on kiinnostunut! Ja kylläpä mummi varmasti tykkää, kun lapsenlapsikin osallistuu :)

Muokattu: Nii ja meinaatko kaiken saada jouluksi tehtyä? Hirmuinen työ sinulla :D Mutta mikäpä siinä kun osaa :)

dolly jos meinaat siis minulle tuota muokatun perässä olevaa tekstiä ni paketista puuttuu ainoastaan se eesikoisen patalappu joka kesken, alotti eilen. sukat ja takki on tehty jo eli tuo on mun eka takki jonka oon neulonu. esikoiselle paidan neuloo sit ku saa langat ku harmaa on käytännösottaen loppu ja viininpunast ei löydy kotoa. maanantaina ois tarkotus laittaa paketti äiteelle joka siellä suomessa palelee, toivottavast ois perillä ennen itsenäisyyspäivää ni ois äipällä vähä erikoisempi itsenäisyyspäivä.

Nonna.ostin sen kotitestistä netist. halusin vaan koklata jotain uutta testii.. mut nyt en kyl pysty tohon merkkiin oikeen luottaan..toivottavasti vaan teit liian aikasin ja vie muuttus plussaks.. :)
Butterfly.onnitelut hyvistä tuloksista ja onnea omiin tutkimuksiin.. :)
Piipuu.mä pidän täällä peukut ylhäällä et täti jättäs tulematta ja saisit sen ihanan plussan.. :)
Gatusa.Aivan ihana neuletakki.. :) ja onnittelut pojan matikan kokeesta...
Dolly.Kivaa vauvauintia ja kivaa päivää muutenkin teille..tää auringon paiste onkyl jotain aivan ihanaa. :)

on.tein tänään aamu pissasta sen toisen digi testin ja negaa näytti niin kun osasin oottaa.. tänään on kp.42 ja siis jotenkin tää päivä on sit se kun niitten pitäs viimestää alkaa kun tän pidempää kiertoo mul ei oo ollu kymmeneen vuoteen.joskus nuorena oli kyl aika pitkiä mut en tarkkaa muista kuinka pitkii.sanokaa et kuinka kauan ootan tätii et otan yhteyttä johonki ja mihin sit olis järkevintä ottaa yhteyttä kun en oikeen tie mikä olis järkevintä..?? no jos en saa tätiä nyt viikonloppuna aikaseks ni testaan kyl viel niil maanantaina tulevilla testeil. mut musta tuntuu kun oon lukenu noista oviksista ni muutkin saa niitten aikaan haalleeta plussaa r-testiin niin epäilen et olisko mun kroppa useaan otteeseen yrittäny ovuloida onnistumatta vai mikä sit mahtaa ol.. ??

En osaa kyllä nuihin vastata kun ei ole omakohtaista kokemusta, joten nyt vaan omanapailen.
Meillä tultu jo vauvauinnista :) Ei kestä ku puoli tuntia aina kerralla. Ja kivaa oli, tässä vielä mummulle olis tarkotus lähtee kahvittelee :) +5 astetta ulkona, joten voishan sitä vaunulenkinki vetästä :) Nyt kp13, ja tavallista arkea.... :)

Ja Loora Kyllä silti sanoisin, että muutaman päivän raaskii vielä tätiä ootella, ja jos ei mitää kuulu nii sit näytille.

dolly jussipaita neulotaa sit ku on langat, meil ei jouluu vietetä enkä osaa hidastella niin paljo että paita ois vast joulukuun loppuviikoil valmis. nyt vaa on hiukka lihakset jumissa ku on tullu hiukka neulottua ja selviteltyy lankavyyhtei. :)

kiitos loora ja muruni kiittää onnitteluista :)

Gatusa anteeksi, kun oletin nuin ajattelemattomasti. Noniin, hieno juttu! Varmasti siitäkin tykätään. Itsetehdyt vaatteet on aina ihanimpia :) mummo meille paljon tekee kaikenlaista, on kans ikänsä tykännyt värkätä. Nyt on tekemässä vauvalle isoa tilkkutäkkiä, saas nähdä kuinka upea siitä tuleekaan :)+

Takaisin