Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ella,voimia!
Oliko pussissa alkiota...mie oon kanssa saanut pallon paperiin ja napanuoran alun (ihan ku kiertyneet ohuen ohuet verisuonet) On se mielenkiintoista,vaikkakin surullista.Sekin oli mielenkiintoista kun jouduin pidellä 17 viikkoista käsissäni kun tuli ulos.Huoh.Elämä on.

Miun ovis on hukassa...ja verikokeeseen pitää mennä 18.11 jolloin pitäis olla ainakii viikko oviksesta.Kyl ny junnaa.

Ella, kiva kun oot noin positiivisella mielellä, sun viestistä oikein huokui heti alusta jo sellainen positiivisuus :)

Catsie.Topivotaan et tärppi olis käyny kun ovis ajan niin hyvin bongasit. :)
Tirppa.Juu mä kans ajattelin et jos nyt ei tärppää ni voi ol et ens kiertoo varten en osta ovis tikkuja enkä seuraa kp. päiviä sun muuta vaan yritän ottaa rennosti. :)
Nonna.Toivottavasti bongaamasi veri olis kiinnittymisestä. tsempit piina ajalle.. :)
Cupcake.Juu toi on kyl niin tuttuu et tuntuu niit oireita ain löytävän hyvin just sil viikol :D Mut toivon kovasti et ne sun oireet nyt olis ihan oikeesta raskaudesta johtuvii.. :)
Dawwe.Toivottavasti saatte nyt kuitenkin sen oviksen hyödynnettyy vaik et ihan varma ookkaan ajan kohdasta. :)
Bene.Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista. :)
S1N1.onnea oviksen bongaamiseen ja toivottavasti pystytte sen myös hyödyntään kodin ulkopuolellakin.. :)
Santra.Toivottavasti sun selkä särky on jo helpottamaan päin.. :)
Tiina.toivottavasti pääset siihen ultraan ja onnittelut vielä.- :)
Liinu.Voi ei toivottavasti olis ihan jotain muuta ku et pikkunen olis vääräs paikas. tsemppiä ja hali...
Ella.Voimia mut ihana kuulla et oot noin positiivinen..
Marikki.Tsempit oviksen kans toivottavasti nyt ilmaantuis...

on.en nyt viikonloppuna voi testailla kun mulla ei oo testejä mukana ja en oo kotona joten siirtyy ensviikkoon ehkä ihan hyväkin kun ei sit tuu turhaan tehtyy jos täti kurvaaki viikonlopun aikana.mulla on kyl niin semmonen olo et se täti koputtelee jo oven takana...mut toivoo on onneks niin kauan kun ei tätii näy.. nyt siis kp.35/27-42

niin juu piti kans kysellä et mikä tilanne AAMULLA on?? jollen väärin muista niin nyt viikonloppuna olis tädin pitäny ilmestyy jos on ilmestyäkseen..toivottavasti on pysynyt poissa... :)

Aamu on palannut linjoille takaisin pienen reissun jälkeen. Olin muutaman päivän nettipimennossa ja nyt oon sitten ihan pihalla ja viestejä on niin paljon etten kaikkia ehdi edes lukea vielä. Jos joku on täällä puolella plussannut niin isot onnittelut! Ja tätejäkin on saattanut ilmaantua joten pahoittelut niistä!

Mulla on vahvasti menkat tulossa olojen perusteella ja tänään on kp28 eli vain vuotoa odotellessa nyt. Taitaa olla sitten yk5 alkamassa....

Ella84 , harmi etgtä meni noin:( Ja hyvä, ettei asia sen enempää sinua masenna, uutta yritystä vaan sit ku pystyy :)

Marikki Oot joutunu kokemaan kamalia, kauanko näistä on? Toivotaan että plussat pian.

loora84 toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy :) pidetään peukkuja!

Marikki kamalia oot kokenut, mutta hienosti oot ilmeisesti niistä selvinnyt? :) toivottavasti sinullekkin tulee plussa pian.

Ella84 olet ihanan positiivinen ja niin se on hyvä ollakkin! parempi niinpäin, kun että jää liian pitkäksi aikaa suremaan.

Aamu toivotaan nyt vielä että plussa tulis! :) monethan kuvaavat raskausoireet myös menkkamaisiksi ja sitten ovatkin yllättyneet plussasta joten ei vielä saa luovuttaa! :)

Täällä ei oikein mitään muutakun PIIANPÄIVIÄ. en yhtään jaksa edes miettiä koska ne menkat sitten pitäis alkaa jos alkaa..joskus reilun viikonpäästä ehkä? Toivottavasti ei ala! voi sitä onnen päivää kun joskus näen ne omat kaksi viivaa testissä..niitä ootellessa :)

Nonna- Toivottavasti ne toivotut viivat näkyisivät pian! :)

Itsellä juuri menksut loppuivat, eikä hajuakaan milloin ovis tulee, kierto niin sekaisin tällä hetkellä. No onhan niitäkin, joilla kuukautiset tulevat vaikka raskaana oliskin ;) ehkä mullaki on vielä toivoo tässä raskaaksi 2013 odotuksessa ;) nojoo.. onhan tässä vielä aikaa :)

Millaisia ovis oireet on teillä, jotka ne tuntevat? Tai mistä muista seikoista tiiätte että se tulee? (muuten kuin mittareilla) En oo oikein perehtyny tähän yhtään. Esikoisen kohdalla en miettiny näitä asioita yhtään, enkä miettinyt parhaita päiviä yms. annettii mennä vaan omalla painollaan, mutta nyt kyllä kiinnostais tiedostaa ne hedelmällisimmät päivät :)

Vihdoin kotona! <3 anteeksi omanapailu!!! Oysissa odoteltiin 4,5tuntia gynekologia ja kun tuli, pahoitteli hän heti että siellä on niin huono ultra että luultavasti ei näe mitään... Tätä ennenhän oltiin jo muutama tunti odoteltu paikallisessa sairaalassa lähetettä Ouluun.. Pelkäsin ultrausta..lääkäri kuitenkin löysi vasemmasta munasarjasta kystan!!! Ei voinu 100% varmuudella sanoa ettei olisi kohdunulkoinen raskaus, mutta kuuluma viitteitä siitä ei ole. Näytti ihan tavalliselta kystalta. Kipuilun syy siis löytyi <3 Kohdussa näkyi jotain, mutta sanoi ettei ala edes veikkailemaan että mitä kun kuitenkin huono ultralaite ja viikkoja se 5+0 - 5+2 joten mitään ei tarvitsekaan näkyä. Tällä hetkellä siis ajatus kohdunsisäisestä raskaudesta ja kipuilevasta kystasta munasarjassa. Helpotuksen huokaus!!!

Odotus jatkuu <3

Liinu ihana kuulla et pikkunen olis oikees paikas ja kivut ei johtunukkaan siitä vaan kystasta. Onnea ja toivotaan et saat nyt rauhas keskittyä raskauteen ja pikkunen pysyis kesään saakka mukana. :) Pakko kysyy et tarviiko tollaselle kystalle tehä jotain?

Oon kyllä onnellinen jos näin käy ja Pikkanen pysys kyydissä! Lääkärikin luki mun papereitani, katto mua ja kysy että onko tää lista ihan todellinen!! Perään tuumas että eiköhän mulla oo jo ihan liikaakin tapahtunut näiden raskauksien kanssa ja toivottavasti nyt pysyis mukana <3 Kystahan voi puhjeta/tyhjentyä itestään tai olla kauankin.. Ei tietääkseni tartte mitään sille tehdä! Keskiviikkona meen uudelleen ultraan - tällä kertaa sinne ihan osastolle jossa on onneks parempi laitekin..

Liinu : Olen tässä ketjussa uusi, mutta silti Ihana kuulla, että olet mielenrauhan saanut Ja pidän peukkuja, että tämä pikkuinen pysyy loppuun saakka matkassa. Ja toivotaan vielä, että tuo kysta ei kauan vaivaa sinua! Onnea raskauteen :)

Nonna, mulla oli viime raskaus just sellanen että menkkaoireita vaan alussa. Ei olis raskaudeksi uskonu mutta pakkohan se oli kun 2 viivaa tuli tikkuun. :)

Dolly, mulla ovisoireet on sellaset kun olis tennispallo alamahassa. Sellasta tasasta jomotusta.

Liinu2013, voi kun kaikki olis tosiaan hyvin ja kivut vaan kystasta johtuvia. Tsemppiä!

Liinu hyvä että kaikki on hyvin mitä ilmeisemmin :)

Dolly itsellä limoista huomaan + melko kovatkin kivut joskus jommalla kummalla puolella munasarjassa. Yleensä oviksen jälkeen myös nännit super herkät. Tässä kierrossa nännit kipeytyivät ensin ja sitten tuli vasta kivut ennen ei ole ollut näin vaikea sanoa oikeastaan että oliko ovis koska. :) ja tikuillahan se parhaiten selviää.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Kiitos teille vastauksista :) Pitää ruveta vähän seurailemaan josko itekki jotaki huomaisin ja osaisin se ovikseen yhdistää. No jospa jaksaisin nyt suhkot maltillisesti jokusen aikaa ja jos ei tuloksia ala näkyä raskautumisen suhteen,nii sit pitää nuo tikut ottaa itsellekki käyttöön :)

Dolly miulla oli vaihtelevasti toispuoleisia menkkakipuja, nippailuja, limoja, jopa elohiiri munajohtimessa oviksen jälkeen. Siitä kierrosta kun plussasin ainoa oire oli vatsan turpoaminen - se olikin oikeastaan ainoa suunnilleen varma merkki tapahtuneesta oviksesta, että joku aamu heräsi "menkkaturvotukseen" alavatsalla. Siitä se sit yleensä seuraavan viikon mittaan laski normaaliksi ja sit taas turpos kun vuoto alkoi ekoiksi päiviksi. Paitsi plussakierrossa jatkoi vaan turpoamistaan mut ei siitä olis vielä arvannut. :)

Liinu hienoa, että oli vain kysta! Miulla on aiemmin todettu munasarjassa vähän reilu 5 cm nestekysta, se ois pitäny kontrolloida mut oli silloin muuta mielessä. Tosiaan joskus ne repeää ja se voi olla aika kivuliasta ja jopa vuotaakin nestettä / verta vähän. Mut useimmiten ne vaan kutistuu omillaan ja siks miullekin ois kontrollia tarjottu, että näkis kutistuuko se omillaan vai lähteekö kasvamaan. Jos lähtee kasvamaan niin sellaisen voi tyhjentää sit punktiolla jos aiheuttaa kipuja mut yleensä odotetaan vaan että menee pois omillaan.

Jos mitään lohduttaa niin miulle on tainnu myös kolme eri lääkäriä / terkkaria sanoa että se ei haittaa tai vaikuta raskauteen mitenkään (oon kysyny just ku toi kontrolli jäi välistä ni eivät pitäneet kontrollia enää tarpeellisena) vaan suurimmalla osalla naisista niitä kystia joskus on, niitä vaan ei kaikki edes huomaa. Miullakaan ei ollu mitään kipuja (mistä lääkäri oli aika ihmeissään) enkä ois saanu koko asiasta tietää jos en ois gynellä käynyt muuten vaan tarkistuksessa ehkäisymuodon vaihtuessa ja se sattui sitten ultraamaan.

ON: Anteeksi megapitkä avautuminen tulossa mut pakko tulla nyt teille "tutuille" avautumaan kun en vieläkään oikein tunne itseäni tuolla huhtikuisissa niin kotoisaksi kuin täällä, täällä yhä suurempi osa miun kavereista (tsemppiä nyt ja plussanneiden puolelle kaikki ni pääsee sinne selittämään!).

Täällä on 18+0 täynnä. Pikkuinen on töninyt ja potkinut kovasti jo pari viikkoa, ekat liikkeet tuntui harvoin jo 13. viikolla. Silloin tuntui pieni poksahdus pari kolme kertaa päivässä tai parin kolmen päivän välein, hyvin satunnaisesti. Nyt on jo toista viikkoa voinut tuntea esim. kuinka toinen kääntää kylkeä, tai että toi oli potku, tai kerran se sai jonkun lyhyen kokovartalonikottelukohtauksen mitä epäilen rajuksi hikan aluksi :grin Aika ihanaa kun jotenkin odotin että vasta näillä viikoilla ekat liikkeet tuntuu kun on eka raskauskin vasta. Mies ei oo vielä tuntenut liikkeitä kädelle, itse tunnen ne kyllä paremmin kun laitan käden vatsalle. Vaikka samalta ne tuntuu kädelle vielä kuin suolistokuplat, hyvin hentoa. Pari kertaa tönäissyt kunnolla mut ei miehen kohdalle ole vielä osunut.

Meillä oli pieni parisuhdekatastrofi tällä viikolla kun mies ja exä oli puoliläpällä lähetellyt alastonkuvia pari kappaletta toisilleen :mad: Ja minähän tietysti pidin sitä aivan maailmanloppuna ja lopetin nukkumisen ja kun muutenkin on raskauden kanssa herkillä ni nyt on itkua riittänyt eikä mikään ole onnistunut. Ja olin varma siitä että tämä tapahtui nyt siksi kun raskaana on painoa tullu jo 6kg ja mies ei halua mua enää. No nyt on asiat juteltu, mitään järkevää syytä tuolle käytökselle ei tosin löytynyt (onneksi sentään ei ollu mitään seksifantasiointia tms. tuohon liittyen vaan vain ne kuvat). Tietty kun meillä on hyvin nuori suhde vielä niin piti sit tän ensimmäisen luottamuspulan iskeä raskausajalle.

Ongelma tässä on että kun mies joka tapauksessa pitää pojastaan huolta ja hyvä niin, mut nyt miun on paljon vaikeampi suhtautua siihen sen exän luona olemiseen kun tulkitsen sen nyt sit taas nimenomaan exän luona olemiseks eikä pojan kanssa olemiseks. Saa nähdä kuinka pitkään tää vielä hiertää ennen kuin se luottamus kunnolla löytyy takaisin. Sehän on ollut koko ajan selvä että jokin tunneside siellä on olemassa yhä, kun se exä miestä niin paljon ärsyttää eikä osaa siihen yhtä neutraalisti suhtautua kuin muihin exiin joiden kanssa joutuu olemaan tekemisissä (vanhempien poikien äiti, eräs työkaveri). Jotenkin oon vaan onnistunut sulkemaan silmäni siltä vaihtoehdolta että siellä vielä jotain seksuaalisiakin tuntemuksia voisi olla jäljellä.

Välillähän näytti tää exätilanne jo oikein hyvältäkin. Se jopa suhtautui tähän miun raskauteen oikein fiksusti. Mut varmaan se on noita kuvia alkanut lähettää (ja mies hölmönä lähtenyt mukaan) juuri mustasukkaisuuttaan miusta ja halunnut testata että vieläkö kelpais. Mieshän ei exän kanssa perhettä halunnut ja kun se "vahinko"lapsi tuli niin suhde loppui. Onhan se exälle takuulla vaikea paikka että nyt "se toinen nainen" vie hänen miehen ja kodin lisäksi tuon perheunelmankin vielä, mitä exä halusi ja mies ei. Ja nyt se mies haluaakin sitä jonkun muun kanssa eli ongelma ei ollut että mies ei halua perhettä vaan ei halunnut sitä hänen kanssaan. No hetken tämä exä jo suhtautui asiaan ihan hyvin ja vaikutti jopa siltä et poika sais sitten sisaruksiaankin tavata ja jopa olla miunkin läsnäollessa paikalla. Sit tulikin pirusti takapakkia.

Nyt vielä exä on muuttamassa miehen omistamaan taloon vuokralle ja mie oon siellä miehen kanssa auttamassa remontissa sen asunnon kanssa. Mies sanoi että tämä järjestely että joutuis olee exän kanssa vähemmän tekemisissä kun hänen pojista ainakin toinen ehkä molemmat olis myös muuttamassa samaan taloon vuokralle. No tietty ku olin ennen jo naureskellu et jos miulle vielä siitä talosta huone ku se o lähellä miun koulua ni sillähän on haaremi lähellä ni tän episodin jälkeen se ei ollutkaan enää mikää huvittava ajatus. Miehen ajatus siis on että kun hänen vanhemmat pojat asuis siinä vieressä niin voisi exä myös tarvittaessa pyytää heitä apuun esim. jos tarvii vahtia lyhyen aikaa lääkärissä käyntiä varten jne. eikä miehen tartteis ite aina mennä. Joskus pelkäsin et miusta tulee raskaana ollessa se PMS-kiukkuhirviö mut onkin tullut ihan itkuiita ja herkistyn aivan kaikesta. Kun nyt olis itellä sen verran kärsivällisyyttä että odottelee rauhassa miten käy eikä maalaa piruja seinille turhaan.

Mutta niin exä osui sitten ilmoittamatta paikalle ku oli huomannu asunnossa valot ja oli kai miehelle yrittäny viestitellä vaan eipä se remontoidessa puhelinta vahdi. Ei ollu tajunnu et miekin saattaisin olla siellä, oli kai jotenkin kuvitellu niin että mies on tota kämppää tarjonnu juuri että vois olla heidän kanssa enemmän jatkossa. No toi sitten pojankin sinne ja kyllähän se vähän ku poika miulle hymyili ja mie takas aloitti jonku "nii hymyile vaa sille kodinrikkojalle" avautumisen mut yllättävän sivistyneissä merkeissä kuitenkin meni. Toimeen tuskin ikinä tullaan näillä taustoilla mut olishan sekin jo sitten tulevaisuutta ja lapsia ajatellen hienoa et pystyis oleen vaikka samassa tilassa ilman et tarvii vittuilla tai käydä silmille. Lämminhenkisiä noista tilanteista tuskin ikinä tulee mut tuokin kelpais.

Pitkä avautuminen oikeestaan siks että tällä hetkellä miulla on tosi yksinäinen ja surullinen olo. Nyt on isänpäivä ja ei oo monta vuotta kun vielä pystyi vaarille ja isälle soittamaan. Nyt on molemmat haudan levossa ja mies tietty poikiensa kanssa isänpäivänä. Lähti jo eilen illalla sinne exän luokse ja tänään ottaa ainakin toisen, ehkä molemmat vanhemmat pojat sekä tän nuorimmaisen mukaan ja menee omaa isäänsä katsomaan poikien kanssa. Mut tietty mie oon täällä ihan yksin ja itku meinaa tulla ku ei oo ketään paitsi tuo vauva tökkii minuu mahassa :love7 Olin toivonu et oisin tulevalle isälle voinu vaikka aamupalan ja -kahvin tuoda vuoteeseen mut sen pitikin sit jo illalla lähteä ja tulee varmaan iltamyöhään jos jää pojan vielä nukuttamaan. On se ihana kun se välittää ja huolehtii. Toisaalta sit välillä vähän liikaakin. Se on jännä miten ne samat ominaisuudet kuten miehellä avoimuus, välittömyys, välittäminen, huolenpito, kiintymys on toisaalta ihanin siunaus ja välillä se hirvein kirous. Kun väkisinhän sitä jos lapsestaan välittää niin kantaa sen lähivanhemmankin voinnista huolta mutta äh. Ja mie oon ihan yksin ja mies kuitenkin yrittää oikeesti parhaansa. Ei vaan kaikessa voi aina onnistua eikä tossa tilanteessa varmaan mitenkään niin että kaikki ois koko ajan tyytyväisiä.

Mä suosittelen, että teette miehen kanssa selkeät pelisäännöt tuohon uusperhe-elämään. Jos sua loukkaa se, että mies viettää aikaa eksällään, niin miehen pitäisi hoitaa se jollain muulla tavoin. Tuohan on suoraan sitä, että kumartelee eksälleen ja pyllistelee sulle!

Ihmetyttää vaan, että miksei poikaa voi tavata teidän luona? Tehän tässä se perhe olette...

Siksi että poika oli heidän erotessaan alle puolivuotias ja katsottiin, että tuon ikäiselle on parempi, että etävanhempi tulee lapsen luona käymään, eikä toisin päin. Mutta nythän tässä on tarkoitus tehdä kohta uusi tapaamissopimus, ensimmäinen oli vuoden määräaikainen juuri lapsen nuoren iän takia. En tiedä vielä kuinka tämä sopimus saadaan sovittua kun exä tosiaan ei halua lastaan minun lähettyvilleni ja mies haluaa "kaiken helpolla" eli melko lailla suostuu siihen mitä exä vaatii että ylipäänsä saa edes tavata lastaan (ja onhan siitä nähty monta esimerkkiä joissa äiti sopimuksista huolimatta estää tapaamiset juuri tällaisten syiden perusteella). En koe sitä mitenkään minulle pyllistämiseksi vaan lapsen etua hän ajattelee.

Tosin jo viime sopimusta sovittaessa myös lastensuojelu oli sitä mieltä, että erityisesti pojalle on tärkeää viettää myös isänsä kotona aikaan. Ja että exällä ei ole tätä oikeutta estää. Saa nähdä mihin tällä kertaa päädytään, ainakin mies on nyt käynyt itse omia toiveitansa ja tilannettaan tarkemmin selvittämässä jo ennakkoon. Plus tulevan sisaruksen luulisi myös vaikuttavan, sisarsuhteita tavataan pitää tärkeinä. Se vaan sitten että onko se exä seuraavaksi oven takana vainoamassa jos poika on täällä, hän on henkisesti epävakaa ja esim. minä olen jo puhelinnumeroani joutunut kerran vaihtamaan kun häirintä ei loppunut.

Moni mies (ja nainenkin) unohtaa sen, että se lapsen etu on aika monesti se äidin etu verhottuna lapsen eduksi. Miehen ei ole pakko suostua yhtään mihinkään järjettömyyteen mitä sieltä eksän suunnalta tulee, eikä eksä voi sanella sitä, kenen kanssa miehesi asuu ja elää, toisinsanoen, jos ei ole pätevää syytä, hän ei voi estää poikaa tulemasta teille ja tapaamasta myös sinua.

Kun tuo eksä näköjään on ihminen helvetistä (naakaksi kutsutaan hirviömäisiä naispuolisia eksiä), niin suosittelen, että jos ja kun saatte uuden tapaamissopimuksen noudatatte sitä kirjaimellisesti. Kaikki epäilyttävä yhteydenpito (viestit, sähköpostit) talteen ja kirjaatte ylös jos eksä tapaamisia estää, että teillä on sitten mustaa valkoisella.

Sen eksän pompottelu meinaan kannattaa lopettaa heti alkuunsa, siitä ei tule ikinä muuten loppua ja se tulee vain pahenemaan. Miehelle siis pallit oikeille paikoilleen tämän asian suhteen!

Jos et jo ole, voin suositella asiantuntevaa(/"asiantuntevaa") palstaa näiden asioiden tiimoilta.

Eipä minua oikeastaan tuo viestittely miehelle muuten haittaa kun tähän asti on laittanut lähinnä pojan kuulumisia jne. Nyt vaan näyttää tämä minun raskauteni hänellä taas laittaneen "tilanteen päälle." Eikä ole mennyt miehelle nuo viestit asiattomiksi paitsi joskus kun on ollut väsynyt ja tarvinnut apua ja miehellä on ollut jotain muuta (esim. veti herneet nenään kun lähdettiin yhdessä lomalle - jousto voi kyllä mennä niin päin et ku exä sairastuu mies on siellä kuukausikaupalla poikaa hoitamassa mut ku mies haluu kahden viikon vapaan viikkotapaamisista nii että yks jäis väliin ni ei näe lasta enää ikinä). Silloin se on laittanut niitä viestejä miullekin. Miekin harkitsin et otan lastensuojeluun ja poliisiin yhteyttä mut lopulta se ei oo miun vaan miehen asia, ite en oo hänestä enää tuon puhelinnumeron vaihdon jälkeen kuullut kun olen hänet facebookissa, pikaviestimissä jne. estänyt eikä puhelimellakaan enää käsiksi pääse.

Sit tietty eri asia kunhan poika on sen verran iso et osaa soittaa / viestittää ja kertoa kuulumisensa itse ni silloin ei tarvitse enää exän kanssa olla miun mielestä missään tekemisissä paitsi ne tapaamiset sopia. Ja mieskin on onneksi samaa mieltä, nyt vaan lipsunut :sad001 Stressiä kaikilla.

Tässä on nyt se ongelma että miehen on mahdotonta noudattaa tapaamissopimusta kirjaimellisesti työnsä takia. Eli on pelastusalalla töissä ja jos vaikka pitkä keikka tulee voi olla että hän ei ehdi viikkotapaamiseen ollenkaan. Tulee oikeasti syyte niskaan virkavelvollisuuden rikkomisesta eikä siihen auta vaikka kuinka "olis sovittu tapaaminen." Jos työt loppuu ajallaan hän on parhaimmillaan iltapäivällä viideltä siellä ja jos keikka tulee ja poika menee kahdeksalta nukkumaan niin eipä sinne oo mitään hyötyä enää mennä kahdeksaksi tai huonoimmillaan puolenyönpintaan jonkun turvepalon jäljiltä. Niin pakko on olla tekemisissä ja jollain tavalla yrittää sitä joustoa löytää puolin ja toisin.

Palleja miehellä ei ole, kiltti ja ihana kuin mikä :rolleyes: Ja miusta ei oo millään lailla kannattavaa että mie sitten sanelen hänen puolesta miten asioiden pitää mennä ja pidän rajat hänen puolestaan vaan hänen pitää itse löytää se oma maa jolla seisoa ja luovia tässä välissä. On hän onneksi nyt taas tormakoitunut tilanteen suhteen paljonkin ja muutenhan tässä pitkään on mennytkin hyvin, ainakin nyt sen jälkeen, kun ei exä enää minuun pääse käsiksi suoraan. Miehellä kun on pyhä taito heittää puhelin nurkkaan ja antaa paskan olla ja palata asiaan sit taas kun asioista voidaan keskustella eikä vittuilla, huutaa ja vaatia. Kyllä se siitä skitsoiluidensa jälkeen yleensä myös taas rauhoittuu kun tajuaa ettei niistä skitsoiluista ollut taaskaan mitään hyötyä.

Kiitos, Nuppu, kun oot jaksanut vastailla :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin