Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rupesin tuossa miettimään, et kuinkas tässä nyt käy, jos/kun tästä kierrosta ei tärppää! Sitähän varmaan sit ollaan Raskaaksi 2014 -ketjussa? :)

Tirppa81, samalla tavalla täälläkin mennään :) yritetään ainaki pitää stressittömänä ja antaa ns. luonnon hoitaa. Mutta jääpä nähtäväks miten tämä "stressitön" yrittäminen lähtee sujumaan.

Muoks.

Cupcake: Olen miettinyt samaa. Itse tuskin ennen vuotta 2014 raskaana olen. Tietty voi unelmoida... ;)

Cupcake nii joo tää aika menee niin hirmu äkkiä mut toivotaan että se plussa tulee eikä meidän tarvii aatellakkaan mitään 2014 ryhmää :D vaikka mä kyl pelkään pahinta.

Luulin tänään pyyhkiessäni näkeväni tositositosi vähän verta. Niin vähän että just ja just erotti. Heräs toive kiinnittymisestä. Mutta ehkä näin väärin tai sitten se oli jostain muualta peräisin :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato. Eiköhän me loppuvuoden kunniaksi plussata, tyttäret. +++

Täällä juilii mahaa aika ikävästi. Ja palellutkin on pitkin päivää, ulkoilusta johtuvaa varmaan! "/ Ja mullon ollu parina yönä mielettömät unenlahjat, viimeyönäkin 11h ja nyt illalla oon haukotellut niin et leuka repee. Mähän en siis normaalisti nuku ku jotai 7h yössä ja se riittää mulle. HUOH! Se on kumma kyllä että nää "raskausoireet" puskee pintaan siinä vaiheessa, kun viikko ois menkkojen alakuun! :D On tää kuulkaas aika rasittavaa.. Mut en oo varmaankaan ainoa, kenellä näin! :)

Muokattu viimeksi:
Nonna- toivottavasti oli sitä ;)

Ja Cupcakekin näköjää plussannut ;) heh, no minäki sillon ekaa yrittäessä plussailin lähes joka kuukausi "oireiden" perusteella ;) Nojoo.. ei saa kiusata nimittäin voishan se ihan hyvin ollakin noidenkin perusteella :) Toivon kyllä oikeasti että kaikki täällä olijat plussaavat elleivät sitä ole vielä tehneet :)

Dolly Mulla oli esikon plussakierto oireeton, silläpä mä nyt aika pessimistisesti suhtaudun näihin "oireisiini". Tosin, eihän ne kaikki raskaudet samanlaisia ole.. ;) Menkat oli sillon vaan reippaasti myöhässä ja tein testin kesken korvapuustien leivonnan. :D Asenne oli, et "en oo raskaana kummiskaan ni ihan sama". Yllätys oli aika suuri, kun se toinen viiva piirtyi selkeesti heti, ennen kontrolliviivaa. ♡♡ Huh, se fiilis. Kunpa meistä jokainen saisi sen kokea mahdollisimman pian!

Niin, no tuo on kyllä totta että raskaudet on aina erilaisia :) että voishan sulla hyvinki olla oireita seuraavasta ;) Voi että, oli varmasti ihana tunne :) Itellä se meni niin, että kun menkat olivat päivän myöhässä niin tiesin jo suoraan siitä,ja jotenki muutenki vaan oli sellane olo. Sit testi vaan varmisti muutenkin tietämäni :) Olis se ihana tehä se testi just noin, ja yllättyä siitä suuresti :)

Mä oon nyt ihan sekasin, tänäänkin jomottelee alamahalla ja kosteuttakin tuntuu olevan. ihan samalla lailla ku pari päivää sitten, mitä ihmettä??

Kp vissiin 12/23 ja mua alkaa ottaa pattiin joko kuvitellut ovisoireet tai mitä nämä nyt tietääkään. Pöh!

Ja vielä sitä ehtii raskautua tällä puolen vuotta, joten älkääs heittäkö kirvestä kaivoon. Jos ei marraskuun masuasukkia ni joulukuun ihme sitten ;)

loora eipä ol voitettu tautei ku mä aloin tänää oksentaa eli nyt on sit oksennustauti mulla, esikoinen terve ukko kauhuissaa et nyt jos mä oon oksennustaudis ni hän on seuraava. toivottavast olis helpompi ku ruokamyrkytys eli menis nopeemmin ohi. pitäs jaksaa siivota mut paikat kipeinä ja väsyttää ku ei ol tullu viimeaikoina nukuttuu kunnol. saas nähä miten kaua täst kärsitää, muru oli sen vuorokauden verra kipee ja parani onneks eli eiköhä mul sama juttu inshaallah. 2012 oli sellai oksennustauti etten haluu uudestaa vastaavaa kokea.

tsemppiä kaikille :)

Onnea tiinagr! Sitten vain tuonne tästä ryhmästä plussanneiden puolelle, kun siltä tuntuu :)

Monella on jännät paikat täällä, toivottavasti tulee oikein kunnon plussa-aalto!

On. Meillä oli varhaisultra keskiviikkona rv. 6+0 ja siellä näkyi kuin näkyikin pieni sydämen syke. Kyllä se vain helpotti kun näki että siellä on pieni kasvamassa ihan oikeassa paikassa ja sydänkin sykki. Teki tästä kaikesta vähäsen todellisempaa. Vaikka tosi vaikea tätä on vieläkään uskoa todeksi.

Cupcake mä en ainakaan vielä halua uskoa, että pitäisi hypätä ketjuun raskaaksi 2014. Meillä on vielä 3 tjäänssiä tulla tämän vuoden puolella raskaaksi, no jotain hyötyä lyhyestä kierrosta :)

En ole vielä saanut ovisplussaa, ehkä hiukan on viivat vahvistuneet, mutta tosi kaukana vielä kontrolliviivasta. No kp 14 menossa, että kyllä se plussa pitäisi huomenna testiin pärähtää. Viikonloppuna tosin voi olla haastavaa päästä tekemään talletuksia kun ei olla kotona, saas nähdä miten tässä kierrossa käy.

Onnea Tiinagr olin jo onnittelevinani, mutta ehkä sitten olinkin sen verran vielä unimailla :D

cupcake, ei nyt vielä karata raskaaksi 2014 ryhmään, kyllähän tässä vielä (ehkä) kerkeää :)

Gatusa, paranemisia sinne!

S1n1, toivottavasti se ovisplussa sieltä pärähtää!

Mä oon kärvistelly ihan hirveiden selkä särkyjen kanssa, en muista sitten millään, koska ois ollu selkä ihan näin pahana :( Onneks töissä oli tänää vajaa päivä, en ois varmaan muuten jaksanu... Nyt kohti viikonloppua, tekaisin tossa juustokakun harmia poistamaan :)

Kiitos kaikille onnitteluista, vaikka en kauaa ehtinyt täälä nyt sitten ollakaan :)

BeNe; Täytyy jossain vaiheessa tulla heinäkuisiin mukaan, jos tämä matkassa pysyy...viimeksi vaan kävi niin ikävästi, että täytyy olla varovainen ettei uhmaa kohtaloaan :wink lukemassa olen kyllä jo käynyt, vakoilemassa muita :wink

Neuvolaan yritin soitella, mutta automaatti kertoi että tätskä on maanantaina seuraavan kerran tavoitettavissa...noh, tässä nyt kiire olekaan, laskujen mukaan ois vasta 4+4 menossa.

Yritetään varmaan päästä tohon sairaalalle josko ne ultrais 6-7vk...vaikka tuskin ne ottaa kun on "vaan" yks keskenmeno taustalla :confused005 mutta ainahan saa yrittää ;)

Jännityksellä odotan, että alkaako pahoinvointi...kolmesta edellisestä on ollu järkkyjä oloja, jopa niin että hakeutunu tiputukseen kun oli niin karmiva olo :sad001 kaikki edelliset olleet poikia, että jos nyt ois sitten vaikka se rinsessa ja ei tuliskaan oloja :p Odotellaan ja katsellaan...

Plussa-tuulia kaikille, sellasia kunnon taifuuneja toivotan :grin

Marikki Tervetuloa takaisin! :)

Missäs Aamu menee?

Omanapa: Joo, mä puhun läpiä päähäni! ;) Kerkee mullakin vielä yks kierto tän jälkeen pyörähtää läpi, ellei tästä plussaa vielä tule tai muuten vaan venähdä megakierroksi. "/ Seuraava ovis sattuu joulukuun alkuun, oispa huippua saada joululahjaksi positiivinen raskaustesti. <3 Ja niitä oloja: täällä palelee ja väsyttää yhä. Ajattelin, et voisin testailla joskus viikon päästä viikonloppuna, ellei täti kurvaa kylään ennen sitä!

Ommaanappaa..kesällä jomotus oikeassa jalassa ennakoi vuotoa ja raskautta munatorvessa. Nyt sama kipu valtas vasemman jalan.. Pelottaapi. Vuotoja ei onneksi ole vielä.. Joko selkä ihan jumissa (vas puolella lantio tukossa) tai sitten Pikkasella väärä kasvupaikka.. :'(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Voi ei Liinu... :( Toivotaan että se on vain jotain muuta, mut muista tälläkertaa mennä ajoissa lääkäriin jos yhtään siltä tuntuu! Pitää ottaa vakavasti nuo...*hali <3*

Liinu: Mulla oli tuollaista vastaavanlaista kipua nyt tässä tuulimunassa. Tunsin ovulaation tuolta samalta puolelta, joka kipuili. Ja päättelin kivun aiheutuneen keltarauhasesta. Toivottavasti sulla on vain kyse just siitä!! :)

Pikainen katsaus tänne: Täällä alkoi vuoto itsestään tiistaina ja raskauspallo jäi ehjänä paperiin kiinni keskiviikkoiltana. Oli oudolla tavalla mielenkiintoista nähdä se. Se oli täynnä vettä. Torstaina olikin aika kättärille ja totesivat kohdun tyhjenneen hyvin. Nyt sitten pitää tehdä kotona raskaustesti 3viikon päästä. Luotan siihen että negaa tulee näyttämään, sillä kaikki oireet ovat kropasta hävinneet. Ihanaa kun on saanut oman kehon takaisin!! :) Yhdet kuukautiset pitää välissä tulla, ja sitten voi aloittaa uuden yrityksen. Täällä ollaan melko positiivisella mielellä. :) Teen paluun heti kun pääsen mukaan normikiertoihin. Tsemppiä kaikille! :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi mobile app

Takaisin