Aamu Toivon niin plussaavani, vaan en siltikään jaksa uskoa että tämä kierto sitä onnea toisi! Saa nähdä.. vielä pitäisi jaksaa odotella! Näillä näkymin täti olisi tulollaan viikon päästä, eiköhän tuo tiensä tänne löydä..
loora84 Oot kyllä niin oikeassa, tämä paikka on terapeuttinen ainakin meikäläiselle! Saa jonnekin purkaa tuntojaan ja tuntemuksiaan, ei tarvii miestä tai ystäviä ihmetyttää milloin milläkin limoilla ja nippailuilla..
Mä tein sillon viime, vai toissakierrossa apteekin oman testin, enkä nähnyt viivanpaikkaa! Nyt odottelet muutaman päivän ja testaat uudelleen, ellei täti tule käymään. Toivottavasti ei, ja olisitkin raskaana!
Santra87 Mä nyt rekkasin itteni tuonne terveyskartoituksen kuukautiskalenteriin mut ei se mulle mitään oviksia näytä?
Lilia Pahoittelut menkoista
Vargynja Vielä karistelet tädin tiehensä ja annat porttikiellon sille akalle, ettei tuu ainakaan seuraavaan vuoteen!! Tsemppejä :) Ja mitä anoppiin tulee, niin mukava että sekin ymmärsi lähteä.. ^^
Omanapa: Piinaaaaa, piinaaa.. Ei mitään oireita. Vieläkään. Ei ole valkovuotoja, ei isompia nippailuja, ei mitään! :D Saa nähdä kuin tässä käy, mut kyllä mä vaan ison ruksin piirrän olkkarin seinään jos tän kierron pupuiluista oon raskautunut. Kp 27.