Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Santra, mää käytin sitä ja tyytyväinen olin! Ostin se pro:n ku ärsytti mainokset :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Anteeksi etten nyt ehdi kommentoimaan teidän kirjoituksia, mutta täällä taas pettymys iski korkeelta ja kovaa :( Tänään alkoi tuhru dpo 13/kp 26... Viimekierto oli 31pv et aika lyhyeen jäi tämä. En jaksa enää :'(

Lilia pahoittelut :(

Äsken suihkusta tullessani mulla alapäätä pestessäni putos käteen tosi kirkas limatulppa ja se oikeesti veny vaan jos venytti eikä katkennut sitten millään!! Ikää ei oo tällästä ollut. En oo nyt ovistakaan tikutellut.. nännit on olleet jo 4 päivää arat..3 päivää ollut vasen munasarjan kohta kipeä...kp 19 menossa. Ovis ei koskaa aikasemmin oo ollu ihan näin myöhään? Kerta tietysti ensinmäinen :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Moi!
Mäkään en valitettavasti ehdi kaikkia kirjoituksia plaraamaan läpi mutta yritän kommentoida viimeisimmät.
Santra87, ei oo kokemusta tosta kuukautispäiväkirjasta. Sitä vois ehkä kokeilla. Ite oon mennyt ihan normikalenterin varassa ja ovikset on menny vähän arvuuttelun varassa ja tietenkin merkkejä tulkiten.

Voi kurjuus Lilia! Tylsää että tädin piti nyt ilmaantua sinnekin. :sad001 Toisaalta jos ei ole vielä kunnon vuotoa niin elääkö pieni toivonkipinä...?

Nonna, nyt äkkiä peiton heilutukseen! Jos sulla onkin se ovis nyt. Kai ne voi tulla miten sattuu, naisen kroppa on ihmeellinen sekamelska. Ainakin noi oireet on ovismaiset. :)

Mulla kp 24 eli tädin pitäisi tulla lauantaina jos 28 päivän kierto pitää. Vielä ei kauheesti tädin merkkejä....Yritän olla putoamatta siinä vaiheessa kun menkat alkaa koska en usko raskautuneeni tästä kierrosta.

Huhhei, sain juuri luettua teidän viestit ties kuinka pitkältä ajalta. En ole ehtinyt edes lukemaan kun anoppi on ollut kylässä. Nyt hän lähti maanantaina ja mieliala on asian suhteen tällainen.:happy093Ehkä olen ilkeä, mutta sen verran monta kertaa meni hermot hänen kanssa, että nyt ei voi olla kuin tyytyväinen. Ihanaa myös kun oma koti on taas omassa vallassa, eikä esim keittiön kaapit niin kuin toinen tykkää. Anopin lisäksi lauantaina tuli toinenkin epämieluisa vieras kylään eli nyt on menossa kp4. Tädin poistumista ja ovista siis odottelen taas, jälleen kerran. Olin jo toivonut, että saataisi tänä vuonna juhlistaa miehenkin kohdalla isänpäivää, mutta eipä sitten. Ehkä sitten ensi vuonna.

Koska viestejä on tosiaan viimekäynnistäni tullut sivutolkulla, en kaikkia pysty mitenkään kommentoimaan. Onnea kaikille plussanneille, varsinkin Liinulle. Ilmeisesti ihmeitäkin tapahtuu. ^^ Pahoittelut tädin kohdanneille ja tsemppiä kaikille, joilla on epäselvä kierto tai muuta ongelmaa. Tsempit myös piinaviikkoa eläville. Toivon että tädit ei löydä sinne. Tervetuloa kaikki uudet, teitäkin taisi olla ainakin pari.

Lilia.Pahoittelut tädistä... :(
Nonna.Juu nyt äkkiä vällyjen väliin miekkoses kans.Toivottavast nyt saatte sie tärpin aikaan.. :)
Vargynja.Kiva et sait oman asunnon taas ittelles mut pahoittelut siitä toisesta tädistä olis saanu se pysyy pois..

on.Tein tänään sen toisen apteekin r-testin ja ei siihen sen parempaa viivaa tullu. :( tietty siitä eilisestä testistä oli alle vuorokausi ja nyt päätin et testaan seuraavaks vasta viikonloppuna jos täti ei tuu kylään sitä ennen...valkovuotoa täs nyt on tullu ainaki viikon putkeen jo...ja päätin siis et en osta niitä testejäkään ennen lisää ni ei tuu kiusausta tehä...

Aamu Toivon niin plussaavani, vaan en siltikään jaksa uskoa että tämä kierto sitä onnea toisi! Saa nähdä.. vielä pitäisi jaksaa odotella! Näillä näkymin täti olisi tulollaan viikon päästä, eiköhän tuo tiensä tänne löydä..

loora84 Oot kyllä niin oikeassa, tämä paikka on terapeuttinen ainakin meikäläiselle! Saa jonnekin purkaa tuntojaan ja tuntemuksiaan, ei tarvii miestä tai ystäviä ihmetyttää milloin milläkin limoilla ja nippailuilla.. ;) Mä tein sillon viime, vai toissakierrossa apteekin oman testin, enkä nähnyt viivanpaikkaa! Nyt odottelet muutaman päivän ja testaat uudelleen, ellei täti tule käymään. Toivottavasti ei, ja olisitkin raskaana! <3

Santra87 Mä nyt rekkasin itteni tuonne terveyskartoituksen kuukautiskalenteriin mut ei se mulle mitään oviksia näytä? :o

Lilia Pahoittelut menkoista :(

Vargynja Vielä karistelet tädin tiehensä ja annat porttikiellon sille akalle, ettei tuu ainakaan seuraavaan vuoteen!! Tsemppejä :) Ja mitä anoppiin tulee, niin mukava että sekin ymmärsi lähteä.. ^^

Omanapa: Piinaaaaa, piinaaa.. Ei mitään oireita. Vieläkään. Ei ole valkovuotoja, ei isompia nippailuja, ei mitään! :D Saa nähdä kuin tässä käy, mut kyllä mä vaan ison ruksin piirrän olkkarin seinään jos tän kierron pupuiluista oon raskautunut. Kp 27.

Voi pöh, loora kun ei viiva vahvistunut. Pidän peukut pystyssä, että täti pysyy sieltä poissa ja saat viikonloppuna vahvemman viivan. Tsemppiä viikonlopun odotukseen.

Tsemppiä cupcake piinailuun. Toivottavasti saat tehdä sen rastin seinään. ;) Kuinka pitkiä kiertosi normaalisti olikaan?

Kiitos, ootte ihania. Mulla oli ikävä tätä paikkaa, kun ei ehtinyt ja pystynyt anopin kanssa käymään. Täältä saa aina ymmärrystä ja voimia. <3

Vargynja Noh ne mun kierrot vaihdelleet kovasti, mut kyl ne suurinpiirtein tuossa 30-35 päivän tienoilla pyörii. N. viikon päästä menkkojen pitäs alkaa, ja vaikkei alkais ni pidän pääni ja testaan viikko siitä eteenpäin jos ei vuotoa vielkään näy. :) Eli kaks viikkoo viel ni saa testata.

Pakko tulla sen verran kertoo et kun nyt oli aikaa tihrustaa noita testejä tuolla vessas ni eilistä joutuu kääntelee ja kanttoon tosi tarkasti et näkee jotain mut tän päivästä kun kattoo ni sen näkee ilman mitään ihmeempää mut on siis kyl kans tosi tosi halee viiva ja siin keskel o se palloki mikä on mun yli vuoden vanhoissaki plussa testeis jotka tein esikoisesta.niiden väri maailmasta noi on kyl todella kaukana mut ehkä en heitä vie kirvestä kaivoon tästä kierrosta. :) jospa se tummuis viikonlopuks ja sais miehelle isänpäivä lahjaks antaa testin....no joo toivos on hyvä elää...

Ikävä juttu Lilia :( Pää pystyyn ja kohti uutta yritystä!

cupcake, kun syötät sinne kuukausikalenteriin pari edellistä kiertoa ja merkitset kaikki vuotopäivät sinne, niin sen pitäis laskea sulle sinne arvio ovulaatiosta (näkyy siis sinisenä) laskee sen edellisten kiertojen keskiarvosta siis. Ei välttämättä suoraan näytä, mutta kun kirjautuu uudelleen, niin pitäis olla sitten päivittynyt :) Sieltä pystyy myös tilaamaan ovis muistutuksen sähköpostiin :D

Tein tuossa äsken ovistestin, johon ilmestyi kaksi yhtä tummaa viivaa ja sitten ihan hetkeä myöhemmin se toinen viiva olikin hävinnyt, ei oo koskaan ennen käyny kyllä noin, mutta kerta se on ensimmäinenkin :D Nyt iltapalalle ja nukkumaan, ennen ku havahdun siihen, että oon valvonu koko yön (ei olis eka kerta iltavuoron jälkeen!) :D

Onnea kaikille plussanneille <3 itsellä täti tuli kylään mutta ensimmäistä kertaa olin iloinen että tuli, koska pääsee taas yrittämään :) nyt starttaa yk 3 ! Toivotaan et kaikki me loputkin plussataan tämän vuoden puolella vielä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jes, täällä alkoi kunnon vuoto!! Jospa tää olis kohta ohi!! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Toivotaan parasta Loora että tummuis!
Kyfille ja Ellalle onnea uuteen yrityskierrokseen! :)
Outo juttu toi Santran viivan katoaminen? :eek:

On: täällä dpo 3, mutta luulen että täti se sieltä kurvaa kylään ennemmin tai myöhemmin :( jäi nimittäin puuhailut vähiin kun ollaan kotimme keittiöremonttia evakossa äitini luona......

loora84; toivottavasti viiva vielä vahvistuisi <3 Tsemppiä!

Harmittelut tädin kohdanneille.. piinailijoille tsempit!

Omaa, kp 6/20-91 meneillään.. on kyllä ollu runsaat puolukkapäivät.. sen verran on kyllä tullut erinnäköistä materiaaleja ulos että muistuttanu hieman sitä keskenmenoa.. en tiedä.. kipujakin oli normaalia enemmän.. tosin nyt oon syönny terveellisesti ja liikkunut paljon koska mulla meneillään tää painonpudotus.. kait sekin jollain tavalla vaikuttaa.. heinäkuun lopulta tippunu jo 6,2kg.. JEE! :) tänään tuli postissa uudet juoksuhousut ja pari muutakin lenkkeilyvaatetta että mielikin piristy kummasti :)

Hirveästi taas tekstiä tullut, en ole oikein ehtinyt edes käydä lukemassa täällä, joten nyt jää kommentoinnit.

Tylsä alkukierto on ohi ja nyt odotellaan ovista, testeihin tullut vaan haaleita viivoja vielä. Nyt kp 12, kahdessa edellisessä kierrossa ovis ollut kp 15. Eilen tosin jomotti oikealla vatsassa ja alavatsa myös kipuili, ovis testit ei kyllä oo näyttänyt mitään.

Oon nyt viikon jo syönyt närästyslääkkeitä pahoinvointiin ja ei ainakaan vielä ole auttaneet yhtään. Viikko vielä jäljellä ja jos ei auta niin pitäisi sinne tähystykseen mennä.

Tsemiä kaikille, kyllä ne plussat vielä tulee!

Me kans juuri tehtiin päätöstä, että seurava saisi tulla jos tullakseen, eli ehkäisyt jätettiin pois :) En vaan tiiä mitä tuo tarkottaa käytännössä "ettei yrittämällä yritetä", heh, ku sitä pakostaki miettii milloin olis parhaat päivät :) Oon vähän muutenki turhanki innoissani tästä. Siihen voi mennä kuitenki aikaa, eikä mitään takeita ole tärppääkö ollenkaan. Ekaa yrittäessä meni n.10kk. Saas nähdä miten nyt käy :)

Cupcake.Mä niin toivon kans et saat piirtää sen ison ruksin sinne seinään.. Tsempit piinailuun.. :)
Santra.No olipa sulla kummallinen tikku....
Kyfi.Onnea uuteen kiertoon.. :)
Ellalle onnea uuteen yritykseen.. :)
Piipuu.Toivottavasti nyt kuitenkin saisit sen plussan vähemmällä yritykselläkin.. :)
Kukka.Onnittelut painon pudotuksesta ja onnea oviksen hyödyntämiseen.. :)
S1N1.Toivottavsti toi sun pahan olon syy nyt selkeytyis et mistä johtuu..
Dolly.Tervetuloa ja toivottavasti plussaat pian.. :)
Gatusa.Jokos teillä on taudit voitettuna?

On.viikonloppua odotellessa.ainakaan täti ei oo vie kylään tullu.. tänään kp.32/27-42

Takaisin