Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussanneille!
Liinu, onko sinulla plussa vahvistunut? Olisipa kyllä todella hieno juttu, että plussa tulisi ja kaikki sujuisi tällä kertaa hyvin. <3

Nonna tsemppiä kovasti myös sulle! Toivon kovasti että teillä tärppäis pian! Olisit sen jo ansainnut. :)
Mitäs Vargynjalle kuuluu? Ei oo tainnut hetkeen täällä kirjotella?
Chipmunk ja Rosebud teille myös tsemppiä ja voimia!

Kaikille muillekin tseppiä omien vaiheiden kanssa, jotenkin sitä vaan "läheisemmiksi" kokee nuo, jotka kuumeili samaan aikaan kuin itse.

Tännepä ei ihmeempiä, 25. viikko pyörähti käyntiin, saikulla tällä hektellä kun alkoi selkä vihotella, ettei oikein töissä pärjänny... Mutta muutoin onneks tasaista vointia.

Loora eiku vaan tekemään r-testiä. Ja kerralla digi että saat siihen tekstin "raskaana 1-2" :wink

Lukemassa oon käyny tässä välillä, joten plussauutisia muiltakin kehiin, tyhjätään koko ketju :p Tsemppiä siis piinaileville ja tositoimissa oleville.

Itellä kp6/23-28 vissiin ja menkat ohi, mielenkiinnolla odotan mimmonen kierto tästä tulee, jos yhtä lyhyt kuin viimeks niin oviksenhan pitäis olla aikalailla tuloillaan. Jos tässä kierrossa sen tunnistais ni seki ois edistystä.

Mia82; Onnittelut plussasta :)

Looralle vahvoja viivoja myös raskaustestiin :wink

Onkos Liinu testaillu uudemman kerran?

Tsemppiä kaikille jotka lähtevät uuteen yrityskiertoon :happy119

Chipmunk; Mulla lähti kierto aika hyvin uudestaan käyntiin sen lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, pari viikkoa sen jälkeen oli niin jäätävät oviskivut että luulin jo että joku tulehdus iskeny, jouduin lähtee töistäkin keskenpäivän, ku ei pystyny ees suorassa kävelee :confused: Yritettiin sitten jo heti siihen kiertoon uudestaan, vaikka suositus on että yhdet kk välissä...ei tärpänny, menkat tuli ajallaan. Tästä kierrosta laskin että ovis oli kp 15...

Omaa (.); testattu perjantaina, jolloin näkyi edelleen haaleaa haamua...tänä aamuna tuli sitten jo minuutin sisällä testiin ihan ilman tiirailua näkyvä viiva. Ei ollenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva kylläkään o_O Viime yrityksessä, jossa siis raskausviikolla 8+3 löyty kkm (alkion kehitys loppunut ihan alku viikoilla kun lääkäri luuli ensin tuulimunaksi) oli testit haaleita myös, digitesti silloin sanoi että 2-3... jospa sitä nyt sitten tekee vielä sen digitestin ja varmaan oman mielenrauhan vuoksi koittaa päästä varhaisultraan, jos testi näyttää että raskaana... Mutta siis ainakin näyttää vahvistuvan tällähetkellä nuo viivat, että jonkunnäköstä toivonkipinää on :smiley-ashamed008

Mukavaa sunnuntaita kaikille ketjulaisille :happy093

Tiina mie testasin vielä 1,5 viikkoa ekasta hailusta plussasta ja silti ei ollu lähelläkään kontrolliviivan tummuinen toinen viiva. Ja hyvin on tähän asti mennyt. Tuokin taitaa olla aika yksilöllistä, toisillehan tulee tosi vahva viiva saman tien. Riippuu varmasti myös testistä.

Alku on kyllä hermoja rassaavaa kun ei millään voi tietää kehitytäänkö siellä hyvin vai mitä. Nyt kun alkaa liikkeitäkin tuntua hentona pitkin päivää ei enää ole ihan niin huolissaan. :)

Niinhän se on, yksilöllistä :)
Eihän mulla ole takana kuin tuo yksi km ja jos nyt oikein muistan niin tästä nuorimmasta tuli myös haalea viiva, mutta jännittää se silti :oops:
Apteekin omilla testeillä aina testaillu, niin nytkin :wink

Ei mullakaan tullut apteekin omilla testeillä yhtä vahvaa viivaa kontrolliviivan kanssa. Digitesti näytti jälkeenpäin raskaana ja ar-ultrassa kaikki oli hyvin :) Eka neuvola olisi tiistaina ja sit ekaa ultraa saakin odotella kuun loppuun asti mun laskujen mukaan. Mutta toivotaan että tuolla mahassa vielä elämää on, ainakin mä luotan siihen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea kovasti plussanneille ja tsemppiä piinailijoille :) ihanaa kun alkaa plussia tulemaan!

Auttakaahan nyt tietämätöntä. Mulla tuli selvä ovisplussa testiin 24.10. Päästiin tallettelemaan vasta 25.10 jolloin ovistesti oli jo nega. Nyt siis on dpo 9 tai 10. Mahaa on nippaillut 4 päivää, edelleen tulee limaista ja runsasta valkovuotoa mut eniten ihmetyttää nää lämmöt. 3pv ollut nyt 37,2 koko ajan ja paleltaa. Ei ole kuitenkaan kipeä olo Yhtään. rinnat on arat ja eilen tein digitestin (liian aikasin) ja nega oli. Voikohan olla et ovis oliskin ollut myöhemmin kun mitä tikku näytti? Kokoajan paikat märät mut halut tiessään. :/ Näin ei oi ollu koskaan aiemmin et lämmöt nousis noin paljon normi kierrossa.

Mä tulen nyt vaan törkeästi omanapailemaan kun vituttaa kaikki. Veikkaan että kyse on pms-oireista. Siihen malliin ottaa kaikki aivoon ja miehen kanssa tulee riitaa vähän joka asiasta. Tekis mieli painua peiton alle pillittämään. Eli menkkoja odotellessa sitten...:sad001 Sori omanapailu!

Tyttötiikeri Jo 25 viikolla!! Mihin tää aika oikein menee?! :eek: tuntuu, että justiin vasta plussasit.

Aamu voihan itku ! :/ toivottavasti kuitenkin täti jäis tulematta.. tänne saa purkaa pahaa oloansa niin paljon kun tykkää.

Anteeksi että en aina kommentoi kaikille. En vain muista kaikkien nimimerkkiä ulkoa varsinkaan uusien.:oops:

Alavatsa ollut arka..nännit arat. En tiedä oisko ovis vasta nyt vai menikö jo...pupuiltiin viimeksi torstaina. Eilen ei vaan jaksanut..jos sitä tänään vielä yrittäis tehdä talletuksia..oli hyötyä tai ei :) ei oo oikein ollut kunnon ovis limojakaan..

Eilen näin kuinka mieheni suu meni hymyyn kun hän katseli erään tuttavamme vauvaa joka hymyili ja jokelteli :rolleyes: voi ku ois oma jo tulossa!

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Moi kaikille! Onnea Mia ja TiinaGr teillekin plussasta!! Olisko milloin teillä siis lasketut ajat? mietin että kuinka lähekkäin on kierrot! =)

Toivottavasti epäselvät tilanteet kaikilla selkeytyy.. epäselvyys on sitä pahinta. Jos on surtavaa, olis paras saada asia heti käteen eikä odottaa toivon rippeiden kera ja pettyä.. ja kun se epäselvyyden kammottavuus kalvaa, niin sitten on vaikea uskaltaa olla onnellinen myöhemminkään.. tai ainakin joillain :D Looran puolesta jännittelen kovasti että onko ovisplussat todellisuudessa raskausplussia!!! <3

Mää oon testejen suur kuluttaja.. joka päivä oon tehnyt apteekin oman testin ja viiva vahvistunu todella hyvin mielestäni - laitan kuvan kohta puhelimella.. MUTTA jotten onnellinen uskaltaisi olla, näytti clearbluen digi testi juuri äsken 2h pidätyksellä kertyneestä pissasta raskaana 1-2. Nythän on siis dpo16/17 eli oisin toivonut näyttävän 2-3.. Huomenna on onneksi hcg kontrolli verestä - perjantaina se oli 82, joten katsotaan miten nousee.. Oon kyllä googlaillut kaikki mahdolliset sivut ja tuolloin perjantain dpo14/15 olis keskiarvo hcg 59, joten siinä mielessä hyvä arvo oli.. hoitaja vaan niin fiksuna puhelimessa päivitteli alhaista arvoa ja kun kysyin mikä sitten kuuluisi olla näin maximissaan 4+1 niin sano ettei tiedä :D ...nyt vain toivon että ois jäänyt tuo digitesti tekemättä ja oisin tyytyväisenä olettanu arvon nousseen hyvin huomiseen asti! ;) 11 raskaus - eikö ois jo aika saada kolmas lapsi syliin saakka <3

ImageUploadedByVau Foorumi1383497363.004986.jpg

Tuossa eilisen ja tän päivän testit.. Näyttää mun mielestä yhä viiva tummuvan? ylempi siis eilisen testi ja alempi tän päivän! en oo täysin varma dpo:sta, mutta nyt on ehkä dpo17 menossa siis.. tai sitten 16 =)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Kiitoskiitos!! <3 sanoin kuvaamaton olo tämä on jos kaikki menee hyvin!! Olin valmistautunut jo täysin tammikuussa suunniteltuun ivf:n alkuun!!

Ja itte uskon kalevalaisen jäsenkorjauksen tuoneen toivotun avun! Sai lantiota parempaan kuntoon ja verenkierron toimimaan.. Tai jostain syystä se tukkeutunut munatorvi on avautunut - edes pikkiriikkisen! <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Uskomatonta Liinu <3 Aivan huikeeta!! Mä pidän sulle peukut ja varpaat pystyssä!! :) <3 Muistahan sitten tulla tuonne tästä ryhmästä plussanneisiin porisemaan ;)

Onnea Liinulle vahvistuneesta viivasta :)

Aamu; mulla ei aikaisemmin minkäänlaisia tuhrutteluja oo tullu ennen menkkoja..

Itsellä siis alkoi ne menkat.. ja on kyllä menkkakivut ja tyypillinen älytön suklaanhimo sekä selkäkin kipeä.. edellisissä menkoissa ei ollut minkäänlaisia kipuja.. mutta nyt kyllä on. kierto jäikin siis 20 päivään.. nyt mennään kp 4/20-91.. mutta onneks sai vielä yhden yrityskerran tän vuoden puolelle :)

Tsemppiä kaikille, etenkin piinaviikoilla oleville :)

Hyvää maanantai huomenta! Olen ollut reissussa ja viestejä oli tullut ihan mahottomasti niin kirjoittelen nyt ihan yleisesti :) Onnittelut plussanneille, erityisesti Liinulle! Tsemppiä piinailuun ja oviksien bongailuun :)

Itsellä on Kp11/26-31. Ovista siis odotellen :)

Huomenia ^^

Minä olen ollut tässä viimepäivät niin kiireinen, etten ole ku vaan pikaisesti käynyt kuulumisenne lukemassa ja sittenpä on menty taas. :) Kauheasti tekstiä, enkä nyt jaksa sen suuremmin kaivaa kaikkien kirjoituksia erikseen.. Anteeksi.

Ensinnäkin mahottoman paljon onnea plussanneille! <3 Upeaa!

Loora84 Tee jo se raskaustesti! :D Jännittää sun puolestas niin etten meinaa enää penkillä pysyä!

Aamu Meinasin kirjoittaa, et jospa ne ei ois pms-oireita vaan raskausoireita, mut sit muistelin ettei se plussa tässä kierrossa tainnut olla ihan must have -välttämättömyys.. ;) Mut tsempit silti! Mä en ole koskaan kärsinyt suuremmin nuista pms-oireista! Toki suklaata tekee mieli ja pahalla tuulella oon ennen tätiä, mut siinäpä se sit oikeastaan. En tiedä onko mulla jotain "häikkää" hormoneissa vai enkö ole niille muutoksille sitten niin herkkä, en tiedä..

Nonna- Täällä ainakin peukut pystyssä plussan puolesta! +++

Tervetuloa myös uudet kuumeilijat! Jospa visiittinne ei oisi kovin pitkä. :)

Omanapa: Kp 26/34, oviksen luulen olleen viime torstaina, eli nyt olisi dpo 4. Ei ole mitään oireita ja fiilis onkin kovin epäraskautunut. Tai no, ainoa oire on se, et mun hajuaistissa on tapahtunut muutos! :D Eilen haisi ihan kaikki aivan törkeän pahalle, miestäkään en peitonheilutuksen lomassa ois mielellään pussaillut, kun tuntu et hänkin tuoksahti omituiselle. o.O Mut en tiedä oisko eilinen dagen efter aiheuttanut "herkkyyttä" hajujen suhteen.. ;) Alavatsaa nippailee tuolta sivuilta, törkeä hiki on kokoajan vaan. Tyttökin sairastui vissiin johonkin flunssan esiasteeseen, saa nähdä tekeekö tuloaan minullekin! Jospa ei..

Takaisin