Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kukka, pahoittelut menkoista!
Nitamoille tsempit oviksen odotteluun!
Cupcake, mullakin jää välillä nämä viestittelyt lyhyeksi kun lapsukainen ja kotihommat pitää kiireisenä. Jospa teillä menis nyt pupuilut ja ovis kohdilleen ja plussa tulisi. Mulla on kans toi ihme hikiongelma. Tuntuu että aina on meidän makkarissa liian kuuma. Mulla on noi pms-oireet pahentunu synnytyksen jälkeen. Se eilinen vitutus oli sitä luokkaa että tuskin voi olla muusta kyse kun pms:stä. Raskauden aikanakaan mun mielialat ei heitelly tolla tavalla.

Kp23, menkkoja odottelen loppuviikosta saapuvaksi. En usko että meillä meni pupuilut muutenkaan kohdilleen tässä kierrossa, oviksen ajankohta jäi epäselväksi jos sitä nyt edes tapahtui. Mutta eipä se haittaa vaikka tän kierron passaan. Tsemppiä kaikille!

onnea liinu2013 aivan mahtavaa ihmeiden aika ei ole ohi :) nyt vaa oottelet ekaa ultraa sitten. tonnikaupalla tarrasukkia ja vauvaliimaa :)

aamu sen ku purat tänne, mulla sama tunne välillä ja monest sadattelen iteksee kotona ja raivoon ku oon yksin ja puran sen kelle pystyn...äippä parka ja voi teitä parkoja ku teilleki puran sen täällä.

tyttötiikeri mashaAllah oot jo viikol 25 aika menee niin nopeest, vastaha sä kuumeilit mein kans, ihana et kaikki hyvin siel :)

elmiina vai että liikkeet alkan tuntuu nautihan siitä ja odotapa ku voimistuu on se niin ihana tuntee ne liikkeet, muistan esikoisestani kuinka ihanaa oli tunnustella etenki ku molemmil oli sama unirytmi eli yöt nukuttii :)

on: ukko köhii ja on kipee, esikoisel sama eli joku flunssavirus, ite köhin mut suht ok olo, verenpaine taitaa vaa olla vähä matalalla. jännittää iha kauheest ku minun murulla on tänää arabian koe, ope lukee kirjast tekstiä ja toistaa jonki sanan tai lauseen 3 kertaa ja oppilaitten pitää kirjottaa oikein kyseinen lause tai sana. inshaallah pääsee kokeen läpi. minä olen mun neulontaprojektin kimpus ja vasen etukappale on tehty jo yli puolen välin, ei mee enää kauaa ja pääsee neuloo hihoi ja kiinnittää osia, äippä iha tohkeissaa suomessa ku näki kuvan et milt täl hetkel näyttää.

onnea liinu2013 aivan mahtavaa ihmeiden aika ei ole ohi :) nyt vaa oottelet ekaa ultraa sitten. tonnikaupalla tarrasukkia ja vauvaliimaa :)

aamu sen ku purat tänne, mulla sama tunne välillä ja monest sadattelen iteksee kotona ja raivoon ku oon yksin ja puran sen kelle pystyn...äippä parka ja voi teitä parkoja ku teilleki puran sen täällä.

tyttötiikeri mashaAllah oot jo viikol 25 aika menee niin nopeest, vastaha sä kuumeilit mein kans, ihana et kaikki hyvin siel :)

elmiina vai että liikkeet alkan tuntuu nautihan siitä ja odotapa ku voimistuu on se niin ihana tuntee ne liikkeet, muistan esikoisestani kuinka ihanaa oli tunnustella etenki ku molemmil oli sama unirytmi eli yöt nukuttii :)

on: ukko köhii ja on kipee, esikoisel sama eli joku flunssavirus, ite köhin mut suht ok olo, verenpaine taitaa vaa olla vähä matalalla. jännittää iha kauheest ku minun murulla on tänää arabian koe, ope lukee kirjast tekstiä ja toistaa jonki sanan tai lauseen 3 kertaa ja oppilaitten pitää kirjottaa oikein kyseinen lause tai sana. inshaallah pääsee kokeen läpi. minä olen mun neulontaprojektin kimpus ja vasen etukappale on tehty jo yli puolen välin, ei mee enää kauaa ja pääsee neuloo hihoi ja kiinnittää osia, äippä iha tohkeissaa suomessa ku näki kuvan et milt täl hetkel näyttää.

Santra.Tsemppiä tädin kanssa toivottavsti tajuis häipyä pian..
Appelsiini.Tervetuloa ja toivottavas saat pian plussan.. :)
Dawwe.Onnea oviksen bongailuun.. :)
Tiinagr.Onnea... :)
Lilia.Toivotaan nyt et vie muuttuu plussaks... :)
Aamu.Toivottavasti oot vääräs ja sun luulemat oireet oliski raskaudesta johtuvia.. Tsemppiä joka tapaukses.. :)
Nonna.Toivon niin et sulla tärppi kävis.. :)
Liinu.Onnea ja aivan mahtavaa et hcg on noussut ja olihan noi sun testin viivatkin niin hyvin tummunu et tarrasukkia matkaan ja vielä ONNEA... :)
Kukka.Onnea uuteen yrityksen ja toivottavasti saat plussan vie tänä vuonna.. :)
Cupcake.Tsempit piinailuun ja toivon mukaan nyt kumminkin olis tärppi käyny.. :)

On.en oikeen oo uskaltanu tehä testei ku ne on tän viime kierron aikana temppuilleet niin paljon..tätiä ei oo vie kuulunu..ja tänään siis tein yhen r-testin ja mun mielest se oli nega ku epäilen et se tosi tosi haalee mikä sielt heijastu ni oli vaan se viivan paikka et jos tätii ei kuulu ni testaan sit täs myöhemmin..et nyt vaan piinaillaan vaik pelkään et se täti sieltä kumminki ilmestyy..tänään siis kp.30/27-42

Ihan pakko sanoo et tää paikka on kyl niin ihana kun voi jakaa ja piinailla teiän kans ja se on niin ihana huomata ku me piinaillaan toistemmekin puolesta ja iloitaa toistemme plussista ja surraan toistemme tätejä.. KIITOS KU OOTTE NIIN IHANII... :)

Niin piti vie sanoo GATUSALLE et toivottavsti nyt paranette pian koko perhe.. :)

Tiedän et tota testiä ei sais enää kattoa... mut ootteko tehny noita apteekin omia raskaustestejä ja näkyykö niissä viivan paikka nega testeissä??siis siin mun testis just ja just näkee haalean viivan..mut entie näkyykö nois viivan paikka kun esikoisesta sain noihin samoihin testeihin niin vahvat viivat et ei ollu epäselvyyttä. mut sillon testasin kp.40 vast mut taidan elää negan mukasesti vaan...ja kattoo et tuleeko täti..

Loora84; itse googlettelin tietoa apteekin testistä, kun sain viime keskiviikkona sen hailean haamun, niin sielä sanottiin monessa jutussa, että apteekin omassa-rtestissä ei ole viivanpaikkaa! Jossain topikissa oli kirjotettu että oli soittanut valmistajalle ja sieltäkin oli sanottu että ei ole, että jos jotain viivoja näkyy niin hormoonia on veressä. Jos sullakin max kierto 42pvää, niin voihan olla että sulla vielä niin vähän dpo, että ei vielä näy kunnolla :rolleyes: kannattaa testata muutamien päivien päästä uudestaan :wink

Loora, toivottavasti viiva vahvistuu!!! Ihan haamusta mullakin lähti nyt eteneen <3 ja toivo korkeella!! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

jep juu täytyy testata täs lähipäivin uudellee.. ärsyttää et kun on niin himmee se viiva et kaivertaa mieltä koko ajan. haluisin niin tietää varmuudel..

Minulla ainakin meni hermot noiden viivojen kanssa ihan alussa... Tuli neuroosi että jos näkyi edes jotain pientä hailua puikkotestissä, oli pakko avata se ja katsoa että onko siellä oikeasti mitään.. ja tikkutesteissä piti kattoo sivusta ja yrittää jopa raottaa sitä "pahvia" jos vaikka näkyisi.. Suosittelen clearbluen DIGIÄ tai Andon digiä... Ne on ainakin selkeet... Andoon tulee NO tai YES :D :D ja clearblue sanoo kyllä kans aika suoraan ootko raskaana vaiko et... Jää arvailut ja unettomat yöt väliin noilla.. Vaikka onki kalliimpia niin maksaa hintasa takas sillä kun ei tarvii koko ajan stressata kun eri testit saattaa näyttää ihan eri viivoja ja vaalentua ja tummentua välillä... :)

Täällä ois laskettu aika 7.-10.7.2014. Tarkkaa päivää en tiiä, koska tuo 7.7. tulee, kun lasketaan viimeisistä kuukautisista, mutta 10.7. tulee kun lasketaan hedelmöitysajankohdan mukaan. Hoitavan lääkärin kans soittelin, ja hän suositteli varhaisultraa, joten vkolla 48 sitten ajattelin mennä sinne. :) Neuvola-ajan sain joulukuun alkuun. On tää taas ihanaa... (nyt tuntuu tältä, mutta en ihan niin innolla oottele niitä synnytyspolttoja :D )

Meinaatko heinäkuisiin Mia? Mullakin ilmeisesti 10.7 LA.. Varhaisultra 13.11.. :)

Ja Latea komppaan hermojen menettämisessä aiheena raskaustestit ja tikut!! Tosin apteekin omaa päätin nyt ite vaan käyttää kun tosiaan arvo oli oikein hyvä tälle dpo:lle ja digi näytti sen 1-2raskaana.. Eli en meinaa enää pahoittaa mieltäni ja varmistella miten nousee viikot :S

Tänne oli plussia sadellut, oli pakko tulla onnittelemaan!! Tarrasukkia, vauvaliimaa ja onnentoivotuksia jokaiselle teistä!! :) <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Liinu: Joo, kyllähä sinne varmaa pitäs tulla mukaan myös. :) Kiva, että samoihin aikoihin sattuu laskettu. :) Ja meidän tolla 2v. pojalla oli laskettu 16.7., mutta syntyi sitten 30.6. :)

mä oon tänään kytänny tota tikkua niin paljon et multa lähtee järki.... toivon vaan niin paljon et se haalea viiva ois tummempi ja merkki raskaudesta.mul ei oo kotona ku yks samanlainen testi johon tuli se haalea viiva ja sit noita tikkuja mitkä näytti mulle plussaa oviksenkin aikaan ja niihin en nyt ainakaan luota. tarvii varmaan tilata piakkoin digi tai sit lisää noita apteekin testejä jollei täti kurvaa sitä ennen..en oo ees omal miehel näyttäny saatika puhunu ku päätin et haluun oottaa et lähteekö tummumaan vai miten käy..

mun mies sano mul et oon ollu ihan outo jo pidemmän aikaa...toivon mukaan johtus raskaudest....muuten ei kyl oo oireita suuntaan eikä toiseen..on tää piinailu kamalaa...anteeks mun ruikutukset....

Ite en oo koskaan apteekin testissä nähnyt edes sitä viivan paikkaa ja aina ovat negoja olleet joten jos siinä jotain näkyy niin voipi olla hyvin käynyt ;)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Loora84: Mee ny ihmeessä vaan lähiapteekkiin ja osta se digitesti ni ei tartte hermoilla! Tai pitää meitä muita jäänityksessä :grin
Gatusa: paranemisia sinne! Meillä muut paitsi mies jo piti räkätaudin...
Liinu: paljon onnea plussasta

Täällä kp 8 / 23-28 eikä mitään tuntemuksia minkään oviksen suhteen. Tällä viikollahan sen luulis olevan. No mies on yövuorossa joten mahdollisuudet nyt on aika pienet kun miehen vapaailtoina on sitten mulla ohjelmaa.

Hei,
Onko kukaan käyttäny tota terveyskartoituksen kuukautispäiväkirjaa? Oon sitä parisen vuotta käyttäny ja siellä on aika hyvin noi arvioidut oviksen ajankohdat pitäny aikaisemmin ainakin paikkaansa, nyt se näyttää mulle, että ovis ois jo tällä viikolla ja woman log näyttää, että ens viikolla.
Saas nähä kumpi pitää paikkaansa :)

loora, jännäks menee sulla siellä :) Toivottavasti saat ihan pian sellaisen selkeän plussan sieltä :)

Takaisin