Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Liinu.Onnea ja paljon tarrasukkia matkaan.. :)
Gatusa.Toivottavasti selviää mikä sun miehelläs on ja toivottvasti ei olis mitään kovin pahaa..
Chipmunk.Voipi ol et on käyny just noin.Tätä naisen kroppaa vaan on välil nii vaikee lukee..toivon mukaan sun tilanne nyt normalisoituis.. Tsemppiä..
Aamu.Tsemppit piinaviikoille ja oot ihanan positiivinen tädinkin suhteen... :)
Mia82.Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan.. :)

Tuntuu et nyt on tullu monelle plussa testiin... IHANAA... lisää näitä.. Ja onnea kaikille.... ja tarrasukkia... :)

on.nyt oli taas vähän tummempi kuin eilen ovistesti. mut ei autaku piinailla... nyt kp.26

onnea mia82 tonnikaupalla tarrasukkia ja vauvaliimaa!!! aivan mahtavaa :)

loora juu toivotaan että selviää mikä sillä on ja muutenki et mistä kaikki terveysongelmat ja keskenmenot johtuu.

Onnea ja tarrasukkia rutkasti mukaan Mialle!!! :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Ohhoh, onnea Liinu, "ihmeitäkin" siis saattaa ihan oikeasti tapahtua?
Onnea myös Mia!

Täällä on vihdoin tapahtunut jotain... kp1/18... En tiedä kyllä mitä tässä vaiheessa pitäis ajatella... Ehkä tässä kierrossa saan sen oviksenkin bongattua...

Miia82 ja Liinulle paljon onnea! Tarrasukkia matkaan :)

eea; kiitos tsempeistä! :) niitä tarvitaan.. tosiaan toivoo jo että meillekin vielä pieni nyytti suotaisiin.. ihanaa odotuksen jatkoa sinulle :)

Jaahas.. kp 20 meneillään.. ja eilen wc:ssä käydessään alkoi tuhruttamaan! Siis ei voi olla totta.. juurihan ne menkat oli ja vuotoa kesti 10 päivää.. olivat hieman niukanlaisemmat kuin aikaisemmin.. mutta nyt taas.. mä en enää ymmärrä.. :( juuri kun ajattelin että kierto alkais tasaantumaan.. ei näköjään voi tässäkään asiassa "nuolaista ennen kuin tipahtaa.."

Täällä taitaa jonkinlainen plussa-aalto pärähtänyt käyntiin :) Koittakaas pitää sitä liikkeellä :dance008

Liinu ja Mia82 onnea! :smiley-bounce016

Pahoittelut menkoista ja epäselvistä kierroista, niitäkin oli sitten vastaavasti useampi :confused:

Mia82, onnea ja vauvaliimaa! Toivottavasti pikkuinen tarraa tiukasti. :)

Loora84, tsemppiä piinailuun. Ei se helppoa oo. Toivottavasti täti nyt ei kumminkaan tulis.

Santra87, onko kierrot ihan sekaisin? Toivottavasti löydät oviksen. :)

Kukka, onko täti tuloillaan? Onko sulla yleensä tollasta tuhruvuotoa ennen menkkoja? Mulla oli synnytyksen jälkeen parit sellaset menkat joissa tuli ensin tuhrua jonkin aikaa ennenkun kunnon vuoto alkoi. Normaalisti mulla alkaa menkat niin että se vuoto on heti reipasta ja siihen ollaankin palattu takas.

Mulla on kp20 myöskin ja mielenkiinnolla odotan miten pitkä kierto tästä tulee. Menkat pitäisi olla tuloillaan viikon päästä jos säännöllisenä jatkuu enkä ole raskautunut. Oviksesta ei ollut hajua tässä kierrossa, saattoi olla myöhemminkin.

Ihanaa, että taas välillä saadaan tänne hyviä plussauutisia. Onnea Mialle ja Liinulle ja taisi vielä olla joku muukin, anteeksi etten nyt muista nimeä.

Täällä näköjään kans yllättäen kp 2/28 menossa. Kierto jäi siis tasan 28 päivän pituiseksi, vaikka tosissaan pelkäsin että kauemmin menee ennen kuin kierto normalisoituu taas. Eilen aamusta alkoi suhtkoht runsas ruskea tuhruvuoto, joka ei ainakaan vielä ole yltynyt kunnon vuodoksi. Saas nähdä tuleeko näistä kunnon menkat vai mitähän vuotoa tämä oikein on. :confused: Yleensä kuitenkin minulla on menkat alkaneet kunnolla samantien, mutta saattaahan se keskenmeno niitä seuraaviakin menkkojakin sekoittaa. No katsellaan, katsellaan. :)

Onnea Liinu plussasta ja tarrasukkia matkaan! Mullahan tärppäsi kanssa kun olin hetken syönyt gelee royalea ja varannut jo gynelle ajan jatkotutkimuksiin, kun oli 6kk yritetty ilman tulosta. 7. kerta sanoi toden.

Mia onnea myös plussasta! Ehkä tästä se plussa-aalto lähtee käyntiin :)

Tsemppiä tädin kanssa taisteleville ja piinailijoille!

Täällä ei kummempia. Varhaisultra on ensi keskiviikkona ja sitä odotetaan malttamattomana.

No eipä tarvinnut kauan katsella. :) Kunnon vuoto alkoi ihan puun takaa ja niin kuin ohjelappusessa kerrottiin kaavinnan jälkeen niin se on todella runsaanpaa. :confused:

Onpas tullut tekstiä!!

Onnea kuitenkin kaikille plussanneille! On lahja tulla raskaaksi ja saada lapsia ♡

Pariviikkoa tuli oltua pois täältä ja toisaalta olo on ollut rennompi. Kp 16 menossa ja ovis tuntemuksia ei ole näkynyt... yleensä tunnen voimakasta kipua munasarjoissa jommalla kummalla puolella.. ehkä kierto venyy? Tai sitten ovista ei olekkaan tässä kierrossa.

Toivon niin kovasti raskautuvani että sydämmestä ottaa! :oops:

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Santra.Toivottavsti tästä kierrosta saat bongattua oviksen... :)
Kukka.Voi vitsi.. :( Toivon kovasti et sun kierto tasaantuis..
Aamu.Toivottavasti täti pysyy pois.. :)
Rosebud.Toivon mukaan et jouduu kauaa oottaan vuotoo.. Tsempit sulle.. :)
Chipmunk.Ei se täti kiva oo mut hyvä jos kiertos tasaantuu noin pian..
Nonna.Mieteinkin täs joku päivä et mitäs sulle mahtaa kuulua. Toivon koko sydämmestäni et saisit plussan raskaustestiin ja ovis nyt tulis tässäkin kierrossa sulle.. Tsemppiä.. :)

on.tein tänään viimäsen ovistestin ja ne ovistestit on tummunu taas koko ajan et tänään oli melkeen koko viiva yhtätumma ja osa siitä tummempi ku toinen... ensviikolla testaan mut jotenki vaan aina taustalla se olo et ei kumminkaan.. nyt kp.28

Taitaa nyt viitata Loora raskauteen noi sun ovistestit. Miten maltat olla tekemättä r-testiä? Täällä jännätään, tuuthan heti kertoo kun teet testin :) plussa sinne sitten pärähtää kun päätät testata!

Aamu, ehkä hitusen on kierto sekaisin... Ja hormonit hyrrää, mies on ruvennu varomaan ettei aiheuta pahaa mieltä, kun oon jokseenkin herkkä...
Tosin mulla on normaalikierto ollut aina kaikkea 16-26 päivän väliltä...
Nonna, kyllä se siitä vielä tärppää :)
loora84, toivotaan että enteilis nyt sitä r-plussaa vielä :)

Täällä kärvistellään järkyttävän runsaan vuodon kanssa, joutuu yölläkin käydä välillä vessassa... Tää on ihan käsittämätöntä. Normaalisti jos on lyhyt kierto, ei vuotokaan oo kovin runsasta vaikka kestääkin sen viis päivää...
Töissäkin saa juosta vessassa joka toinen tunti... ARGH, toivottavasti tää ei kestä montaa päivää. Tää on niiiiin hermoja raastavaa!
Jos tästä jotain positiivista pitää löytää, niin ei oo ainakaan kipuja!

Heips!

Vieläkö mahtuu mukaan?

Oon 23-vuotias nainen. Mieheni on 24v ja esikoispoikamme syntyi 2012 ja on nyt siis puolitoistavuotias :) Puuhaa riittää eloisan poikamme, kahden koiramme ja kotona käynnissä olevan remontin takia, hih.

Uutta vauvaa toivomme kovin ja yritystä on takana alle kuukausi. Oon täällä joskus silloin aikoinaan kirjoitellutkin kun esikoista yritimme ja nyt oon taas menossa mukana :)

Appelsiini tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :)

Loora kiitos paljon! Sinulla onkin siellä jännät paikat kun jotain viivoja siellä tulee..onko sitten kyse oviksesta vai kenties raskaudesta ;) toivotaan parasta!! ♡

Takaisin