Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En olekaan taas pariin päivään päässyt kirjottelemaan, kun on anopilta salaa pitänyt käydä täällä. Nyt hän on nukkumassa, joten ehdin kirjoittelemaankin ennen kuin itse menen maate. Kaikki viestit olen kuitenkin ehtinyt lukaista. Niitä tuntuu vaan olevan taas niin paljon, ettei pysty kaikille vastailemaan.

Onnea plussanneille! Teitä taisi olla ainakin kaksin kappalein. :) Lähetän molemmille paljon tarrasukkia.

Voi kurja Ella jos kyseessä onkin kohdunulkonen. :( Toivon todella, että kaikki on sittenkin hyvin. Paljon voimia ja tsemppiä jos ei ole.

Tsemppiä kaikille piinailijoille odotukseen ja muillekin siihen vaiheeseen missä on menossa.

Gatusa, toivottavasti saat miehesi päähän taottua järkeä. Paljon tsemppiä sinne. Oot vahva nainen ja voitat vielä kaikki vaikeudet.

ON. Ovis pitäisi laskurin mukaan olla tänään. Limat ja halut oli tosin jo viikon puolivälin paikkeilla simmoset että en hämmästyisi jos olikin jo aiemmin. Niin tai näin, hyödynnettyä ollaan saatu. Ollaan odotettu että anoppi menee nukkumaan ja puuhailtu sitten hiljaa. ;)

Onnea plussanneille! Hienoa, että tänne saadaan välillä plussiakin eikä vaan aina tädin vierailuja.

Itsellä oli tosi onnistunut loppuviikko, ei tullut mietityä kiertopäiviä eikä oireita ollenkaan. Se on siis mulla onnistuneen viikonlopun mittari :) Tuntuu, että oon miettinyt raskautumisjuttuja ihan liikaa viime aikoina ja tuntuu mukavalta kun jouduin eilen oikein kalenterista tarkistamaan missä mennään. Toki olen silti teidän juttuja käynyt lukemassa! Eilen siis tsekkasin ja tänään mennään dpo 6 eli testailemaan vois alkaa tuossa muutaman päivän päästä. Perjantaina kolahti postilaatikkoon ne 50+50 ovis- ja raskaustestiä eli tosiaan voin aika vapaasti testailla kun siltä tuntuu. Mukavaa viikkoa kaikille!

Hei kaikki!
Mulla on kohdunulkoisen jälkeen ollut parit menkat ja viimesin kp 26.
Nyt tällä hetkellä on menossa jo kp 30 eikä menkkoja näy. SIlti itse kovasti epäilen että kierto vain on venynyt ja keho vielä sekaisin ku:n jäljiltä..
Tein eilen jonkun halvan liuskatestin joka näytti negaa.. Aion tästä kyllä suunnata pikapuolin apteekkiin ostamaan digitestin niin ei jää mikään arvailujen varaan..
Kova epäily tosiaan että menkat vain on myöhässä enkä ole raskaana, pettyisin vain kovasti jos aattelisin liikaa että olisinkin raskaana.
Palataan asiaan!

Onnea plussainneille ja tsemppiä muille yritykseen <3

Kiitos kaikille tsempeistä!! <3 Sitä on jotenkin hukassa tän asian kanssa ja helpottaa todella paljon kirjoittaa tänne.
Pääsin kotiin eilen ultrauksen ja verikokeitten jälkeen. Ultrassa ei löytynyt taaskaan mitään, eli ei tiedetä on tämä ulkoinen, km vai raskaus. Hemoglobiinit olivat hyvät ja hcg 1700. Vuotoa ei ole tullut lisää. Keskiviikkona uudet labrat ja to uusi ultraus. Tietty jos jotain uutta ilmenee, täytyy ottaa yhteyttä. Kaikkein inhottavinta on tämä epätietoisuus, tuntuu kuin olisi vieraana omassa kehossa kun ei tiedä mitä on tapahtumassa.

Plussatuulia ja mukavaa viikonalkua kaikille!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Lilia tsemppiä oviksen bongailuun. :)

Nonna- kyllä tuo oma etikkapullo riittää hyvin minulle. :) Hirveä kynnys taas aloittaa se litkun juominen kun siihen makuun kestää taas hetken aikaa tottua. :) Pahoittelut kun menkat päätti sittenkin alkaa. :( Harmi myös nuo paniikkikohtaukset. Uskon kyllä, että teilläkin tärppää jossain vaiheessa vaikka nyt se epätodelliselta tuntuukin.

Karjakat hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan mukaan! :)

late- mukava kun käyt täällä juttelemassa välillä. Kyllä minäkin yhä edelleen käyn lukemassa teidän raskautuneiden sivua ja haikailen pääseväni sinne joskus uudelleen. :)

cupcake hieno talvikuva sieltä päin. Täällä onneksi vielä lunta ei ole kuin pieni kuorrutus maanpinnalla, niin kerkeää vielä tällä viikolla viimeiset siivoukset suorittaa tontilla. :)

butterfly85 himputti kun se mies ei sitten mennytkään siihen simppatestiin.

Mia82 tsemppiä piinaviikkoon. :)

Freyja86 toivottavasti vuoto on harmitonta.

Gatusa
voi jestas sitä miestäsi taas. Toivottasti se siitä taas järkiintyy. Tsemppiä kuitenkin uusiin opiskeluihin. :)

Nitamoi toivottavasti sieltä plussa tulisi kun testaat. :)

BeNe hurjasti onnea teille ja tarrasukkia matkaan mukaan. :)

Ella84 todella paljon voimahaleja sinne! Tuo epätietoisuus on kaikista kamalinta ja se odottelu. :(

Omaa: Vuoto on selätetty ja miekkosen sain taas viikonlopun ajan pitää itselläni ennen kuin taas eilen lähti reissuhommiin. :( No enää 3-4 viikkoa tällä kaavalla mennään ja sitten mies saa taas tehdä töitä täältä kotoa käsin. :) Viikonloppuna taas halut jylläsi ja tuli muutaman kerran touhuiltua ilman kumia. :smiley-ashamed005 Periaatteessa pitäisi yritys aloittaa vasta seuraavien menkkojen jälkeen, mutta oli sellainen olo että jos nyt ihmeen kaupalla tulisin heti uudelleen raskaaksi, niin eiköhän kroppa tiedä olevansa valmis uuteen raskauteen? Eikä me nyt varsinaisesti yritetty vaikka ehkäisy jäikin. :D Olen lueskellut että tuo kuukauden odottamisaika liittyisi siihen että laskettu aika olisi helpompi määrittää samallalailla kuin pillerien jälkeen tulisi myös odottaa niiden ensimmäisten luomumenkkojen alkamista. Samaa sanoi neuvolatätikin kun peruin neuvola-ajan että heti vain yrittämään kun siltä tuntuu ja kun mainitsin tuosta menkkojen odottelusta niin sanoi sen olevan juuri sitä varten että uusi laskettu aika olisi helpompi määrittää. No sen näkee sitten miten käy kun joko menkat tai uusi raskaus alkaa. Testaamaan en ala vasta kuin reilusti marraskuun puolella jos menkkoja ei rupea kuulumaan.

kiitos vargynja ja chipmunk, nyt alkaa vaa tuntuu et kaikki hajoaa kyl kohta. viimesin tempaus oli se et rupes taputtaa ja nauraa ku mult putos lautanen kädest huonon olon takia, mulla poissaoloepilepsia mut ollu vuosia ilman lääkkeit lääkärin luvalla koska ei ollu mitää oireit. no kiitos miehen käytöksen ja stressin tänää näköjää sit yritti oireet nostaa päätää ja tulos tuo, lautanen ei kyl menny rikki mut siis niin asiaton käytös saa mut entist enemmän miettii onko täs liitos ees enää järkee ku toinen eei tue vaan painostaa ja nauraa sekä yrittää pomotella. pitää keksii miten kestää siihe asti et saa asiat kuntoo ja pääsee takas eurooppaa, siin onki se testi valitseeko mies meidät vai kiinan. sit tiedän varmuudel mikä on lopputulos. mut mä alan henkisest olla loppu.

Voi Gatusa <3 Voimahali sinne ja kyllä kaikella on tapana järjestyä tavalla tai toisella. Ei tuo miehesi käytös kyllä kuulosta näin ulkopuolisen korvaan kovin järkevältä. Toivottavasti asioihin tulisi selvyys, sillä epätietoisuudessa on ikävä elää. Se syö omaakin mielenterveyttä jollain tasolla.

Heippa taas!

Vargynja, hienoa että ovis tuli hyödynnettyä. Ootte saanu hommat hoidettua anopista huolimatta, hyvä niin. Toisaalta tollasessa "salapupuilussa" on oma viehtymyksensä. Musta tuntuu vaan enempi kiihottavalta hommailla jossain missä joku periaatteessa voisi kuulla jotain...

S1N1, olet varmasti oikeassa. Tauko tekee hyvää. Mäkin roikun nykyään ihan liikaa täällä foorumilla, on jo Facebookki jäänyt toiseksi.

Musicbox, voihan se olla että kierto on vain venynyt mutta onhan siellä sitten se raskauden mahdollisuus myös. Jännä paikka sulla. :)

Ella84, kamalaa kun sun täytyy olla tossa epätietoisuudessa vielä. Toivotan kovasti voimia ja jaksamista sulle. Toivottavasti kaikki kääntyy hyvin. Onko nyt kipuja?

Chipmunk, jos raskaaksi tuut niin kyllä se kroppa tietää mitä pitää tehdä. Aina ne suosittelee noita yksiä "luomumenkkoja" väliin. Hyvä että seksihaluja riittää. :) Ties vaikka tärppäisi.

Gatusa, sun tilanne on kyllä surullinen. Mua ihmetyttää miten sun mies voi käyttäytyä sua kohtaan noin. Eikö hän tunne mitään empatiaa kun miettii mitä kaikkea oot joutunu kestämään?! :sad001 Sekin on huono jos mies haluaa ihan eri asioita (Kiinaan), eikö sun mielipide paina mitään? Voimia sulle hirveästi ja toivottavasti ukko sais järkeä kaaliin.

Mulla tylsä kierronkohta menossa, ovis lähenee pikkuhiljaa. Tosin tästä kierrosta en oo niin innokas raskautumaan kun la menis sit samoihin kun esikoisella. Mutta jos sieltä plussa tulis niin tietysti olisin siitä onnellinen. :) Ehkäisy saa edelleen pysyä poissa.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Onnittelut BeNe

Gatusa, ikävä toi tilanne siellä... Toivottavasti saat nopsakkaan rahat kasaan ja pääset testaamaan mitä se mies todella haluaa. Jaksamista sinne ennenkaikkea, oot käyny jo paljon läpi, kyllä sun koettelemukset sais olla jo ohitse.

Chipmunk, toi on muuten just se, että ois helpompaa määrittää laskettu-aika, mutta mulle tuolla kun kapseli poistettiin sanoi se lääkäri, että samantien yrittämään vaan, saahan ne ultralla tarkistettua sitten :D Kyllä mä kuitenkin itse ennemmin odottaisin sen yhden kierron, että tietää edes suunnilleen missä mennään :)

Täällä ei mitään uutta, oon ovista yrittäny tikutella, mutta ei oo näkyny eikä kuulunu, kipuilee kyllä siihen malliin, että vois olla ovis tuloillaan... Ehkä sitten loppuviikosta.

kiitos aamu, santra ja freyja tsempistä. juu toivottavast tilanne nyt selviäis pian mut nyt taitaa ukko näyttää oikeet värinsä sit koska aina ku mä annan mielipiteen mikä eriää vähä enemmän hänen mielipiteest ni sit on et kävellää sit eri teitä eli uhkailee erollaki välil, no kunha taloustilanne jne paranee ja saan voimani vähä paremmi takas ni sit näkee mitä tehää. mut mul alkaa riittää kyl sen käytös, se ei mikää empaattinen ihminen ole eikä tunne liiemmi sanaa tuki tai myötätunto. jos oon kipee ni toteaa et sähä oot aina kipee. jos heikko olo ja jotai käy ni lähinnä nauraa jne tuntuu et oon joku sirkuksen eläin tai pelle jolle nauretaa. nyt vaa pitää yrittää jaksaa ens vuotee eli joitai kuukausia vähintäänki. onneks opetan esikoiselle äidinkieltä ja kunha paketti tulee ni myös matematiikkaa paremmin, eipä tul sit koulussa ongelmia välttämättä ku osaa kirjottaa ja lukee ja laskee. voi vaik yrittää kattoo jos voi saada ekan luokan sillä kuitattuu jos suomee tullaa lopulta et ottaa äikän ja matikan yms kokeet ja sit katotaa miten edetää, pääseekö kenties ens syksynä tokan luokan alottaa normaalist koska kyl hän äidinkieltä oppii nopeest jne mut arabiaa ei oikei halua opiskella, en kyl ihmettele ku ei ol motivaatiota kuten ei mullakaa valitettavasti. lopulta ens vuonna näkee pysyväst et mitä tekee jos tää meno jatkuu ni parempi yksin ku p*****a liitossa koska en haluu et mun lapsi kärsii siitä että kotona riidellää.

Nonna.paljon voimia sulle ja toivotaan et saat piakkoin plussan.harmi et noi paniikki kohtaukset kiusaa sua noin paljon,toivottavasti menis pois.. hali...
Bluerose.tsemppiä piinailuun.. :)
Cupcake.onnea oviksen bongailuun.. :)
Vargynja.onpa sulla ihanan jännää kun saa salassa touhuta.toivotaan et se olis tuonu tärpin ja tsempit piinailuun.. :)
S1N1.toivottavasti kerrot meille pian plussa uutisia.. :)
Musicbox.jännä aika sulla. toivotaan et saat plussan.. tsempit sulle... :)
Ella.voi vitsi..toi on kyl kurjaa kun on epätietonen...toivotaan et nyt löytyis syy...voimia sulle...
Chipmunk.kiva kuulla et vuoto on loppunut ja toivotaan et teillä pian tärppäis.. :)
Aamu.sepä voikin olla et kun jos et nyt niin odota raskautumista niin se sit yllättääki sut positiivisesti ja plussaat marraskuussa.. :)
Santra.onnea oviksen löytöön ja hyödyntämiseen.. :)
Gatusa.voi että sun miehes o ajattelematon...toivotaan et saatte asiat kuntoon ja löydätte oikeen ratkasun kun se on kyl niin totta et ei sitä huonos suhtees kannata kärvistellä..paljon voimia sulle.. :)

on.sain eilen ovistikkuun tosi tumman viivan siis tummemman kuin koskaan ja eilen sain miehen illalla sänkyyn ja tänään o tullu tosi paljon ovis limoja toivottavasti olis tärppi käyny. :) ei auta ku ootella.....niin ja piti vie seki sanoo et tänään oli haalentunu jo se raskaustestissäkin se viiva et kyl se vaan oli niin et mulla noin raskaustestitkin näyttää oviksen..opin taas jotain uutta... :D

Kävin tänään gynellä mielenrauhan takia ja siellä oli elävä sikiö, ikää 6+ :) Olen niin onnellinen :)

Yllätykseksi sieltä löytyi myös toinen ruskuaispussi josta ei kuitenkaan gyne mitään elämää löytänyt. Aika jännä et oli kaksoset, kun ei meidän suvussa niitä ole :D Ja mieltä jäi kaivertamaan et voiko tuo tyhjä ruskuaispussi vielä "herätä henkiin"? Jos siellä onkin kaksoset :D

Onnea paljon! :gen014
Mä näin maalaisjärjellä voisin kuvitella, että jos toisen syke näkyy niin näkyis varmaanki jo toisenkin..
Mulla oli esikoisen kans tilanne, et alkuraskaudessa tulikin verta ja ku menin varhaisultraan rv9 (meillä kuuluu äitiysneuvolan peruskäynteihin) niin lääkäri löysi sykkeen ja oletettavasti tyhjentyneen pussin eli että oisko ollu kaksoset sitten vai tuulimuna vai mikä..

Mulla jomotteli tänään alavatsaa, jota itse olisin voinu luulla ovisoireeksi. No marraskuussahan se selviää kuinka käy. kp ois siis 16 tai 17. Kun siis miten ne menkat laskettiinkaan alkaneeksi? Pikkusen rusehtavaa tuli pe illalla, jota en olis ees tajunnu ilman myöhäisillan vessareissua, la aamulla sit enempi eli onko kierto katottu alkaneeksi kumpana päivänä? Muistelen että joku joskus sanoi että siitä kun tarvii sidettä eli sillon se ois lauantaina..

Dawwe jos vuoto alkaa klo 18 jälkeen lasketaan uuden kierron alku vasta seuraavalle päivälle. :)

Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app

Eilen tuli tehtyä digitesti vaan negaa näytti. Hmm, taitaapi kroppa olla tosiaan sekaisin ku:n jäljiltä. Nyt menossa kp 31...

Huomenia! Saatiin sitten tänne etelään vähän luntakin maan peitoksi. Ei tuo taida kauaa maassa pysyä...

Santra87, toivottavasti bongaat oviksen. :)
Gatusalle jo kirjoitinkin tuonne toiseen ketjuun. Voimia joka tapauksessa! Ei se oo hyvä lapsen olla riitaisassa perheessä. Mutta ei se oo hyvä sullekaan.
Loora84, niinpä! Huomaan jo tässä odottavani ovismerkkejä.
Freyja86, onnea hienoista ultrakuulumisista! Onnellista odotusta!
Musicbox, :sad001

Kp10, jospa se ovis taas kohta lähenisi. Ei näistä vauvakuumeiluista näköjään pääse hetkeksikään eroon..:)

Takaisin