Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Butterfly, tsemppiä miehelle simppa-analyysiin! Toivottavasti miestä ei liikaa jännitä.

Bluerose, tsemppiä piinailuun sulle! Toivottavasti plussaat. :)

Loora84, kaipa noi testit voi välillä sekoilla. En osaa sanoa mikä olis luotettavin testi. Ite ehkä käyttäisin sitä viikkonäytöllistä vaikka se on sikakallis. Clearblue on ollu mulla hyvä sen mitä nyt on kokemusta.

Ella84, kyllä mäkin kävin eka raskaudessa koko ajan veskissä tarkistamassa tuleeko verta. Varsinkin joskus vko 7 kun oli aika kovia menkkamaisia kipuja. Taisi olla vaan kasvukipua.

Hyvä Lilia, pupuilua siis luvassa teillä.

Tirppa81, tsemppiä sullekin piinaviikoille! :)

Voi ei, Nonna! Tosi kenkkua jos se täti tosiaan on tuloillaan. :sad001

Onnea tuhannesti Karjakat! Sä et ehtiny täällä kauaa vanhentua. :) Tota laskettua aikaa ei tosiaan herkästi mennä muuttelemaan ainakaan täällä Etelä-Suomessa. Pitää vissiin heittää viikolla ennekun muuttavat sitä.

Hienoa Late että kaikki sujuu hyvin odotuksen kanssa. Onnea pienestä prinsessasta!

Mulla ei itsestäni juuri kerrottavaa. Pupuiluttais mutta mies on tietenkin töissä. Eikä ovis oo vielä aikoihin....

Hieno kuva, Cupcake! Mistäpäin Suomea tämä on? Täällä etelässä satelee räntää....Ei oo kyllä maa valkoinen.

Jännittihän sitä niin paljon, että perui saako olla vihainen? Kaveripiirissä tullut tänä vuonna 8 muksua ja alkuvuodesta tiedossa 2 en jaksa iloita

lahdessakin tuli lunta..en osaa kännykällä kuvaa liittäö..nyt tulee räntää...

Kiitos Aamu. Kajaanista on tuo kuva - meidän takapihan tänhetkinen maisema! :) Käytiin tytön kans rattailemassa aamutuimaan ja kylläpä muutaman kilsan lepposasta ulkoilusta tuli hikilenkki! Ei vielä täälläpäin kaupunkia oltu aurattu kävelyteitä yhdeksän aikaan, ni sai nuita "hyökkäysvaunuja" puskea tosissaan eteenpäin ylämäessä.. :D Pitänee lähteä ihmettelemään tytön kans lunta tuonne pihalle, jos tehtäis vaikka lumiukko naapureiden iloksi! ;) Jospa tää lumi nyt pysyis.

no nii cupcake kiitos kauniista kuvasta, täällä kärsitää hyttysistä edelleen, aurinko paistaa ja asteita jotai 28 ja piha vihertää ja kasvimaalla kaikki kasvaa. siellä on näköjää talvi alkanu kunnolla. :)

butterfly85 juu no meillä taas mies venytyttää sitä käyntiä ku hänel ottaa egolle se että ei ol onnistun ja joutuu tuohon kokeesee, häpeää sitä. että kyllä täälläki hermot menee hiljallee ku jotai 4vko on odoteltu et menis sinne mut ei ol vieläkää käyny.

aamu tsemppiä ja josko sit kellistät iha huvin vuoks miehen ku tulee kotii. :)

butterfly85 hitto vie siun miestäs o_O Miehillä kun nuo hedelmällisyystutkimukset on niin huomattavasti paljon helpompia kuin naisella et siitä pitäis aina aloittaa, sit alkaa naista vasta tutkimaan. Se vaan tuntuu ottavan miehillä niin paljon egon päälle jos ei heidän uimareistaan olekaan hommiin. Vaan ymmärtäähän sen tietty tavallaan, kyllä miullakin jo noi kuukaudet mitä yrittämiseen meni sai vähän sellaisen olon, et oonkohan mie nyt ihan oikea nainen jos ei miusta äidiksi ole. Vaikka eihän se toki oikeesti siitä ole kiinni niin yllättävän herkkä asia se on niin naisille kuin miehillekin.

Meillä kun on miehellä ikää 43 ja tiedossa on että kivekset ei tosiaankaan ole ihan kunnossa (lyhyesti, rattijuoppo teki uparit miehen eteen ja mies törmäs munat edeltä moottoripyörän tankkiin, ehti olla kivekset ulkona yli vuorokauden ennen kuin tunto palaili niihin osiin ja alkoi sairaalassa valittaa hoitajalle että sattuu - siinä tulikin hätä ja särkylääkettä ja antibioottia ja kiireen vilkkaan leikkaussaliin tikkaamaan niitä kavereita takas sisään kun ei sairaala ollu sitä tarkistanu - murtui sillä molemmat kädet ja olkapäät ja ranteet ja muutama muukin luu samalla) niin kyllä vaikka ajatus vauvasta ja omasta jaksamisesta tuolla iällä vähän tuntui kauhistuttavan niin tuntui olevan itsestään aika ylpeä kun raskaaksi tulin ja vielä ylpeämpi kun sitten nt-ultrassa näytti kaikki olevan niin hyvin kuin vaan ton ikäsellä sikiöllä voi olla. Valioyksilö, mitäpä muutakaan meidän mukulasta vois tulla... :hug003

mun oli pakko alkaa tutkiin netistä sitä että voiko ovis tehä plussan raskaustestiin ja ainaki kotitestit netti sivulla oli mainittu et jossain tuttkimuksis oli todettu et saattaa tehä haalean viivan. joten uskon et mulla on kysymys just tosta mut aika kamalaa et on mahollist ku jos en seurailis kiertooni ja tekinsin testin just näihi aikoihi ni luulisin et oon raskaana. meinaan tein tänään aamu pissasta ja sain siihenkin haaleen viivan joka oli jopa vielä vähän selkeempi ku eilinen päivällä tehty.. mut seuraan varmuude vuoks tilannetta mut uskon kyl et o toi ovis syynä...ainaki näyttää ovis toimivan mulla. :)

juu saapi nähä kumman ukko lopettaa egoilun ja nielee ylpeytensä ekana butterfly85. sitä odotellessa.

Huh, johan oli tekstiä. Luin vain sieltä täältä jotain, joten onnittelen plussanneita. :) Muille toivon tsemppiä piinailuihin ja pahoittelut tädeistä!

ON: Piinaviikot käynnissä täälläkin. Piikitys tuotti tulosta, joten irrotuspiikki laitettiin eilen aamulla ja illalla pupuiltiin. Tänä aamuna olisi pitänyt pupuilla varmistus, mutta eipä onnistunut, joten näillä mennään... Riittää jos riittää... :)

Onnea plussanneille!

Meillä oli tänään oikein kiirepäivä kun piti leipoa 30 hengelle pöytään tavaraa kun juhlititin molempia muksujen yhteissynttäreitä. Lisää tekemistä vielä aiheutti tuo lumisade, jota ropsahti meille peräti 20cm!! Eipä siinä ku lumitöihin leipomisten ohessa ja niin sitä saatiin juhlat juhlittua.

Mulla nyt siis kp 13/28 enkä mä tiijä oliko se mahakipu mitään, ja jos olikin ovis ni se sit oli ja meni ilman toimintaa. Jotenki mä oon valmistautunu ohittamaan tän kierron, lähinnä jos näkis mimmosta kiertoa pukkaa nyt ilman pillereitä ni olis ehkä vähän kartalla oman kehonsa kanssa.

Tsemppiä muille kuumeilijoille!

dawwe missä noin paljo sato lunta? kyllä tekemist on tosiaa riittän. :)

tsemppiä piinailijoille taas kerran :)

on: tää mamma alkaa opiskelee etänä, alotan inshaallah ilmaset kansainväliset diplomikurssit liiketaloudessa ku oon ennenki opiskellu ja lisäks englannin kieli ja kirjallisuus sekä c ohjelmointi. voi auttaa työelämässä ku kansainvälisest tunnustettui. jotai kehittävää tekemist ja voipi perhe sit olla ylpee must jos läpäsen kokeet. :)

Kiitokset kaikille. :) Toivotaan tosiaan et kaveri pysyy mukana ja ilmeisesti LA nyt sitte on 24.6... kivasti juhannuksen aikaan.

Onnea teille muille yritykseen. Luskelen teidän juttuja varmasti vielä..

Täällä saatiin eilen huonoja uutisia. :( Kävin yksityisellä ultrassa, koska toinen munasarja on kipeä. Gyne totesi, että kohdussa ei näy yhtään mitään, eikä nähnyt munasarjoissa poikkeavaa. Sain lähetteen kättärille, jonne tulee kutsu ensi viikolla. Jos kivut pahenee, täytyy lähteä heti. Mitään vuotoa ei ole ja kohdun limakalvot olivat yhtä paksut kuin raskaana ollessa. Mutta mitään ei ole, ainakaan oikeassa paikassa. Tässä saa nyt sitten jännittää ensi viikkoon, löytyykö kohdun ulkoinen jostain. :'(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täälläkin hieman jännitän kuinka käy kun pientä tuhruvuotoa on aina välillä. Tosi pientä se on, mut silti huolestuttaa. Päätinkin et yritän keskittyä nyt koulujuttuihin ja tavalliseen elämään etten liikoja stressaisi :D

Tsemppiä kovasti teille Ella ja Freyja! Kunpa kaikki menis hyvin teillä molemmilla.

Gatusa, en kellistäny miestä eilen kun olin ite vähän ulkona eilen. Mutta ehkä siihen tarjoutuu tilaisuus tänään. :) Hienoa, että alat opiskella.

Elmiina, aika hurja toi sun tarina. Ihanaa, että saatte yhteisen lapsen onnettomuudesta huolimatta.

Mia82:lle tsemppiä piinailuun!

Dawwe, joskus se plussa tulee sillon kun vähiten odottais. Mulle kävi niin viime raskaudessa. :)

Mulla on tylsää. Ei jaksaisi enää odotella sitä ovista. Tää on puuduttavaa....

voi ei ella olen pahoillani huonoista uutisista, toivottavasti kättärillä sit ois hyvii uutisia kuitenki eikä oliskaa kohdunulkonen, onko kuinka paljo viikkoi kasassa?

aamu juu mä päätin että alan opiskella ku tartten jotai kehittävää tekemist :) villatakin takakappale on välmis ja etukappaletta aloin tekee jo ruuanlaiton ohessa.

Tänään on viikkoja 5+2, mutta kohdussa olisi pitänyt jo jotain näkyä. Esikoisen kohdalla näillä viikoilla näkyi musta pallukka, eli siis lapsivettä tai jotain. Jomottelu ja vihlonta toispuoleisesti on jatkunut, muttei ole niin kovaa että tarvitsisi ottaa särkylääkettä. Koko ajan on pelko persiin alla, olen lukenut netistä tuosta kohdunulkoisesta. Tosi pa*ka fiilis, tosin olin varautunut tähän henkisesti kun oireet on olleet niin erilaiset kuin esikon kohdalla. Katsotaan mikä tuomio kättärillä on. :( Odottavan aika on pitkä..

Takaisin