Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka... Oon täällä taustalla lueskellu teidän kirjotuksia. :) Nyt oli pakko eka kerran kirjottaa, koska on kp29/27-28 menossa.. eilen aamuna (kp28/28) tehty testi oli nega.. seuraavan testin ajattelin tehä vasta perjantaina (kp31/28)..

Yritystä takana vapusta asti, mut menkat oli ja tuli miten sattuu koko kesän.. ja ekasta oviksen tikutuksesta (elo-syyskuu) ei ees tullu ees plussaa.. syys-lokakuussa tikun oviksen ja nyt jännätään.. Mulla oli rusehtavaa vuotoa su-ma, mut ei verta... On se kyllä niin et kun jotain toivoo, niin ei se ajatus oikeen missään muualla oo......

Eka lapsen sain 10/11 ja sillon tekeminen oli jus tyyliin "tulee kun tulee" ja sillon nappas heti tokasta oviksesta... nyt mennään ilmeisesti pitemmän kaavan mukaan... :sad001

Aamu Jep, aikalailla samoihin aikoihinhan me täällä taidettiin alkaa kirjoittelemaan! On se vaan jännä, miten se toisilla napsahtaa kerrasta ja toiset joutuu vuosiakin yrittämään.. Ne kuuluisat nallekarkit kun eivät aina mene tasan! o_O Jospa tässä pian raskauduttaisiin.

Voi itku Nonna- .. Se vaan vetää niiiin sanattomaksi, kun toinen antaisi kaikkensa saadakseen sen oman lapsen, vaan kun tärppiä ei kuulu. Mut toivotaan, ettei täti saapuisi ja toivotaan, että siihen tikkuun ilmestyisi kaksi viivaa. Hirrrrmuisesti voimia ja tsemppejä ja myrskyistä plussatuulta! <3

Vargynja Pupuiluintoa sinne roppakaupalla! Jospa tästä kierrosta sitten tärppäisi! ^^ Ei mekään olla kerrottu ku parille kaverille, et me yritetään toista lasta.. Sen verran oon omalle äidille infonnut, et toivotaan ettei kovin suurta ikäeroa tulisi esikoisen ja toisen lapsen välille.

Gatusa Hyvä juttu, et vuoto viimein alkoi ja ilmeisesti jo on kerennyt vähentyäkin. Mitäpäs tänne, esikoisen synttärit olis nyt vkl:na, tuntuu et onhan sinne vielä hyvin aikaa, ei oo mitään kiirettä tehdä mitään, mut eihän sinne nyt niin kauheen pitkä aika enää ole! ^^ Täti on täällä ollut kyläilemässä..

Onnea Ella84! <3

S1N1 Meillä ei tietoisesti ainakaan olla vältelty suuseksiä, sitä toisinaan on ja toisinaan ei. Kyllähän se paikkoja kostuttaa mukavasti ja tuntuu tosi hyvältä, mut meillä mies on myös aika taitava käsistään.. ^^ Voisin melkein väittää ajavan saman asian!

Tsempit kaikille piinapäiviään viettäville, ainakin BeNelle ja nitamoille, saattoipa olla muitakin! ^^

ON: Ihan sitä samaa kuin Aamukin tuskaili, että TYLSÄÄ! Kp7, edelleen vähän vuotelee, oli taas aika runsaat menkat. Saa nähä venyykö tämä kierto päälle 40 päivän, kuten edellisten runsaiden menkkojen jälkeen. Saa nähdä. ^^ Ovista odotellessa joo..

Meillä mie en yleensä ole se vastaanottava osapuoli suuseksissä... Mies on käsistään taitava ja ajaa kyllä saman asian ja paljon paremmin eli kosteuden puolesta ei tartteis :wink Antamisesta mie kyllä tykkään eikä mies ole valittanut. Siitä on jotenkin tullut luonteva osa miltei joka kertaa.

Hienoa Gatusa että tavara tuli vihdoin ulos ja pääset taas jatkamaan normaalia elämää. :>

Onnea Ella! Ja paljon tarrasukkia että kaikki menee hyvin. :> Siinä sen näkee, että stressaamattomuus kannattaa. Sit kun vaan itte pystyis siihen.

Tsemppiä nitamoi piinailuun. Pidän peukut pystyssä että täti jättää tulematta.

BeNe samoin tsempit, toivottavasti täti pysyy sieltäkin poissa. Rentouttavaa lomareissua. :>

Suuseksistä ollut puhetta. En ole ruvennut ottamaan siitä stressiä, mutta kun meillä ei sitä muutenkaan ole joka kerta, sen oviksen aikaan pois jättäminen ei ole kovin suurta pohdintaa tarvinnut. Tosin jos on sattunut tekemään mieli, ei ole jätetty sen takia väliin. Kuten elmiinakin sanoi, tuskin se sylki sinne niin paljoa pääsee. Tosin meilläkin mies on niin taitava sormistaan, että useammin minä olen se joka syö ja molemmilla on mukavaa.

Tervetuloa juttelemaan Karjakat. Toivottavasti nega muuttuukin vielä plussaksi eikä tätiä tulekaan.

Onnea Ella :)

S1n1, en mä nyt ainakaan heti ensimmäisenä haluais omista nautinnoista luopua, mutta aika näyttää mitä sitä on valmis sitten tekemään :)

Tervetuloa uusille!

Meillä mies ei juurikaan tykkää suuseksistä..häntä lähinnä kutittaa se niin siitä ei tahdo tulla oikein mitään :p välillä huvittaa koko juttu.

Kaikenlaisia poppaskonsteja niitä tosiaan on, mutta jotenkin usko itsellä mennyt niihinkin. Ajattelin kuitenkin ensi kierrossa testata tuota punkun juomista oviksen aikaan :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Janeh.Pahoittelut tädistä... :(
Nonna.Voi ei...Mutta pidetään vie peukut ylös et jos vie muuttus plussaks ja täti pysyiski pois...ja noi paniikki kohtaukset on kyl inhottavii.itellä ei oo mut mun työkaverilla on... :(
Vargynja.toivotaan et saatte silti oviksen hyödynnettyä vaikka anoppi kyläiliski. :)
Gatusa.Mahtavaa et sun olo on helpottunu ja et kaikki tuli ulos... :) pääsette vihdoin taas eteen päin..
Ella.Onnittelut plussasta.. paljon tarrasukkia matkaan.. :)
Nitamoi.Tsemppiä piinailuun ja pidän peukut ylhäällä et plussaat.. :)
Bene.Tekee varmasti hyvää reissu kun on noi piina ajat päällä..hyvää matkaa ja mä pidän peukut ylhääl et tuut kertoo meil plussa uutisia.. :)
S1N1.Toivotaan et plussaat blogin mukasesti.. :)
Karjakat.toivottavasti se vielä muuttuu plussaks.. :)
Cupcake.sais se täti jo häipyy sieltäki ni pääsisit ovista bongaamaan.. :)

on.tänään tuli testit postissa et tarvis alkaa tikuttelee et ei ihan ohi mee ovis.. :) eilen oli meen pojan 6kk neuvola voi että aika menee äkkiä.. :)

Terve vaan kaikille! Liittysin mukaan tähyänki ketjuun, tuo kolmosen kuumeilijat on vähän hiljaisempi.. Meillä toiveissa siis kolmas lapsi, ennestään 09/11 tyttö ja 10/12 poika. Molemmat muksut tärppäs ekasta kierrosta vaikka jotenkin olin varautunut odottelemaan muutaman kierron verran. Nytkin jotenki oon varautunu odottelemaan, joten jännä nähdä millon saadaan pieni matkalainen kyytiin.

Tällä hetkellä kp 12 / 28, ja alavatsa kipuilee miljoonakertaa pahemmin ku pillereitä käyttäissä menkkojen aikaan.. Mä en oo ikinä bongannu ovista, menty tjot-meiningillä niinkuin nytkin. Siksi vähän ihmetyttää mitä ihmettä tämmönen kipuilu on kun saa särkylääkettä vetää naamariisa että olo ois siedettävä!

Mitään kikkakakkosia ei siis olla kokeiltu, eniten uskon stressitason vaikuttavan joten yritetään liikaa olla ajattelematta ja toimitaan tunteiden ja halujen mukaan. :biggrin

Tärppionnea kaikille ja onnittelut jo plussanneille!

Noniin.. multa oli otettu joku ihme testi O_o Siinä katottiin kasvaimetkin jotka nostaa raskaushormonia. Ei ihme että kesti.

Negatiivinen kaikin puolin.

Se tuli sitten sillä vuodolla ulos :(

Lekuri kirjottaa terolutit nyt mulle. Jospa nää raskausoireet vois jo lähteä. ARGH.

loora84, toivottavasti saat oviksen bongattua :)
Dawwe, tervetuloa vaan!
Rosebud, toivottavasti ne oireet häviää pian häiritsemästä, eihän tollanen kovin mukavaa ole :/

Täällä tuskaillaan lähes unettomien öiden takia, heräilen siis koko ajan... Onneks ens viikko on iltaa näiden kahden aamuviikon jälkeen, en meinaa jaksais yhtää enempää näitä, kun ei oo tottunu tekee pelkkää aamuvuoroa :( Noh, jos sitä kohta sais ajatukset muualle, kun alkaa tikuttelemaan ovista :)

Minäkin täällä valvon :( Tosin päänupissa on monta asiaa pyörimässä. Päällimmäisenä eilen alkanut ruskea tuhru, joka onneksi näytti loppuneen. Kieltämättä tuli mieleen keskenmeno tai kohdun ulkoinen. Mut kaipa nuo vuodot kuuluu raskauteen. Paljon siis tarrasukkia toivon tänne!

Niin ja teille piinaileville plussatuulia, jotta kesävauvoja saataisiin lisää :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Freyja: Täällä kanssa tuhrutteli nyt aamulla seksin jälkeen. Loppui nopeasti, ainakin toistaiseksi.. :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Rosebud voihan paska :/ olis ollut niin ihanaa jos sieltä oiskin soiteltu hyviä uutisia... no jos vaikka niistä teroista ois ees jotain apua :rolleyes:

Täällä myös yksi joka nukkui hieman levottomasti kiitos kuun. Oon sellanen kuuhullu, että aina täyskuun aikaan on turha mun kuvitellakkaan saavani unta :)

Kp 29/29. Tätiä ei vielä näy. Koko päivähän tässä on vielä aikaa sitä odotella. Kivut tulevat itsellä yleensä vasta ihan muutamia minuutteja ennen vuotoa joten ootellaan.... (voi kun ei tuliskaan ja tois plussan vielä) ainahan sitä on toivossa hyvä elää:D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Täällä ollaan taas oltu ahkeroita kirjoittelemaan :) hyvä. Ei nyt pysty muistaa mitä kukin on kirjoitellut, mutta tasapuolisesti kaikille plussa tuulia.

Josko sieltä Nonna vois vielä kuitenkin tulla plussa? Tuuhan päivittämään illalla mikä on tilanne, täällä jännätään sun puolesta!

Tervetuloa Karjakat, taidat olla vanhoja tuttuja ryhmästä LA lokakuussa 2013? Minullakin siis esikoinen syntynyt 10/11 ja kirjoittelin silloin aikanani tuohon ryhmään. Meillä onkin sitten sama rytmi näissä lapsosten hankkimisissa :)

Tuosta suuseksistä vielä, minä siis meillä olen yleensä se antava osapuoli. Molemmat tykkää siitä ja niin kuin muutkin on sanonut niin miehellä on taitavat sormet ;)

Eilen olin niin rättiväsynyt illalla etten jaksanut puuhailla peiton alla vaan kaaduin sänkyyn vaan nukkumaan. Eli eiköhän tän kierron talletukset ole jo tullut tehtyä aikasemmin. Tosin eilen oli vielä limoja, pitää tsekata mikä tilanne tänään, jos sitä vaikka intoutuisi vielä illalla. Kiertopäivä 17/26 tänään. Varasin täksi päiväksi myös taas lääkäriajan, jos pikkuhiljaa selviäisi pahoinvoinnin syy. Kävin eilen sitä uhmaten kuitenkin jumpassa ja pari kertaa oksu nousi suuhun, ei ollut kauhean mukavaa siinä hikisenä ja puuskuttaen vielä yrittää pidättää oksua.

S1N1: tarkotat varmaan LA lokakuussa 2011.. :wink Ja kyllä tosiaan kirjoittelin sinne sillon.. nyt taas tänä vuonna oon aktivoitunu täällä foorumilla.. Oliko sulla sillon eri nimimerkki? Ensin oli tarkotus ettei kovin isolla ikäerolla tulis lapset, mut sitte tuli töihin paluu, talon myynti & uuden rakennus, jalkaleikkaus.... ja nyt tää kuukautisten sekoilu. Ikäeroa tulee väkisin siis lähes 3v, vaikka tulisin nyt heti raskaaksi.

Nonna: Sulla on suunnilleen samat päivät menossa ku mulla.. plussatuulia sinne!
Ja muillekin jännittäjille!

Kaikille oviksen kynnyksellä oleville -> nyt peitot heilumaan. :)

ON: Vielä aijon jännittää yhen vrk (nyt kp30/28)... teki mieli tehdä testi jo aamulla, mut pidin pääni. Mut ei ainakaan vuotoa, joten se on hyvä. Huomista odotellessa. Tuun kertomaan sitte tuloksen, oli se sitte mitä hyvänsä....

BeNe toivottavasti tärppi olisi käynyt. :)

Janeh pahoittelut tädin saapumisesta ja vielä noin ennakkoonkin tuppautui kyläilemään. :(

Santra87 pahoittelut sinnekin menkoista. :(

Nonna- toivottavasti vain testasit hieman liian aikaisin ja siksi ei näkynyt testissä. Ei luovuteta vielä kun menkatkin loistaa poissaolollaan. Kurjaa nuo paniikkikohtaukset. :(

Vargynja
toivottavasti pääsette hyödyntämään ovista, vaikka anoppi onkin paikalla. :)

Gatusa hyvä, että viimein vuoto alkoi kunnolla ja kaikki tuli ulos kerralla. Mitäpäs täällä, jälkivuotoa tulee hieman tuhrutellen enää siteeseen ja kiirusta pitää talonrakentamisen takia. :)

Ella84 hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan mukaan. :)

nitamoi täällä peukut pystyssä että ensiviikon testi näyttää plussaa ja täti pysyy poissa. :)

Aamu
onnea tulevaan oviksen bongailuun. :)

Karjakat tervetuloa tänne kuumeilemaan. Toivottavasti olisi tärppi käynyt.

Cupcake toivottavasti vuoto loppuisi ihan kokonaan ja tästä kierrosta tärppäisi. :)

Nonna- täällä varmaan kokeilen uudelleen sitä jääkaappiin jäänyttä omenaviinietikkaa. :D Vielä en ole siihen koskenut. :)

Dawwe
tervetuloa tännekin kuumeilemaan. :)

Rosebud toivottavasti oireet häviäisi lääkekuurin myötä.

Omaa: kp 14/28-? menossa ja jälkivuotoa tuli ainakin eilen vielä tuhruna siteeseen. Tänä aamuna ei näkynyt siteessä mitään, joten toivon mukaan vuoto loppui nyt kokonaan ja pääsee rauhassa odottelemaan milloin saapuu ne seuraavat menkat. Oma veikkaukseni on, että vasta reilusti marraskuun puolella kun kerta ovista ei ainakaan nyt ole tuntunut olevan. No toivottavasti ei ihan kauaksi venyisi, että pääsisi yrittämään uudelleen. :) Kuten Gatusalle mainitsin niin talonrakentaminen pitää kiireisenä kun mieskin on vielä viikot poissa työnteossa ja piha pitää saada tyhjäksi tavaroista ja lautakasoista ettei jäisi tulevan lumen alle. Ensimmäinen lumiharso satoi jo yön aikana ja luultavasti ensiyönä on luvassa lisää. :confused: Onneksi miekkonen tulee huomenna kotiin. <3

ensinnäkin tervetuloa kaikki uudet, pahoittelen etten ole toivottanut teitä tervetulleiksi vaikka tapanani onkin tehdä niin, tsemppiä jokaiselle :)

freyja toivottavast jotai iha normia tuo tuhruttelu ja kaikki on hyvin pikkusella :)

loora juu huomattavast parempi olla ku näköjää eilen tais tulla ehkä se vika iso hyytymä illalla. nyt vuoto aikalailla minimaalista jo joten normielämä saanu taas alkaa ja minäki oon jaksan jo hymyillä ku ei ol kipui mitä nyt eilen oli supparei ku piti hyytymä saada pois.
tsemppiä sinulle yritykseen ja plussatuulia, usko vaan aika menee nopeesti, kohta pikkunen kävelee jo ja opettelee puhumaan. iteki katon et kyllä se aika nopeesti menee minun esikoinen on 7v7kk jo. eli jos tässä joskus muksua uskaltaa yrittää viel ni ikäeroa tulee yli 8v vähintäänki.

chipmunk hyvä että vuoto alkanu loppua ni pääset sinäki normielämään kunnolla käsiks ja talonrakennus ja pihan raivaus puhtaaks pitää kyl kiireisenä. meillä alko taas arki Eidin jälkeen eli muksu koulussa ja tarhassa, mies meni taas töihin tosin oli eilenki töissä minä yksin kotona. mulla kiireisenä pitää mun tämänhetkinen neulomisprojekti ku teen mun äidille villatakkia ja sen jälkee viel neulon 2 paria sukkia hänelle ku suomessa on jo kylmä, takakappale alkaa olla hiljallee valmis kohta ni aletaa olee koht voitonpuolella koska se on se isoin työ. sit ku valmis ni pitää lähettää äipälle ni saa ns oman maun mukaa tehdyn ns mittatilaus takin, muotoon neulottu ja teen palmikoi ja lettei koristeiks. äippä oli kyl iha haltioissaa ku näki kuvan minkä otin tietokoneella et sai nähä ja sanoo mielipiteet koristeist. pitänee laittaa pari sipulii kasvimaalle ja antaa tänää päiväl vettä kasveille että saa satoa.

Huh! Onpas paljon tekstiä taas. Saankohan kommentoitua kaikille jotain...?Let´s see!
Ensinnäkin tervetuloa uusille!

Elmiina, mulla on kyllä vähän sama ajattelutapa kun sulla etten oikein usko mihinkään poppakonsteihin. Esikoista yrittäessa kokeilin sitä greippimehua mutta lopetin sen aika nopeesti. Raskauduin sitten siitä kierrosta josta kaikista vähiten kuvittelin raskautuvani. En myöskään aio tikutella ovista vaan pistää menemään puhtaasti tuntemusten ja päättelyn perusteella.

Cupcake, toivottavasti me nyt molemmat saatais niitä nallekarkkeja. Vasta yk4 joten kyllä tässä varmaan vielä raskaaksi tullaan.

Rosebud, toivottavasti raskausoireet ei kiusaa sua enää muuta kun sitten kun on tosi kyseessä. :)

Santra ja Freyja, täällä myös tuskaillaan unettomien öiden kanssa. Mä kyllä nukkuisin mutta kun tuo meidän pikkuherra on toista mieltä. Viime yönä unta tuli peräti kolme tuntia! Huoh! :schocked028

Ella84, noi pikkuvuodot on alkuraskaudessa todella yleisiä varsinkin seksin jälkeen kun limakalvot on niin verekkäät ja herkillä. Ja monillahan vuotelee sillon kun menkat normisti alkais. Ei oo varmaan kyse mistään vakavasta kun loppukin noin nopeasti.

Go, Nonna go! Jospa se täti ei sun luo tulisi ollenkaan.

Tsemppiä myös Karjakat!

Chipmunk, toisaalta hyvä että teillä on toi talonrakennusprojekti niin menee ajatukset välillä muuallekin kun vauva-asioihin. Mä kans haaveilen omakotitalon rakentamisesta mutta ehkä ei ihan vielä. Ja tässä koomassa ei varmaan paljon voimia löytyisikään.

Täällä on suuseksistä puhuttu. Meillä se on nykyään iso osa seksielämää. Mies rakastaa sitä todella ja sille varmaan riittäis pelkkä suuseksi. Mä olen yleensä se antava osapuoli. Musta se on ihan kivaa. Joskus pitää kyllä muistutella miestä että hei, mä oon sit kans täällä. :)

Kp5, tädin häipymistä odotan ja kohta se varmaan onkin lähdössä.

Karjakat samalla nimimerkillä kirjoittelin silloinkin, tosi siirryin sinne fb-ryhmään kirjottelemaan enemmän ja täällä jäi kirjottelu aika vähäiseksi. Tosiaan 2011 heh :)

Takaisin