Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pahoittelut kaikille joille punapäinen tätsy kurvasi paikalle.
tervetuloa uusille, toivottavasti tärppäisi pian.

on: ei ihneitä..tärppipvt menossa...testaus olis joskus reilyn vkon päästä jos uskoa kierron pituuteen..

haleja ja voimia kaikille :)

Anteeksi oma napailu mut menin eile illal tekee ovis sekä raskaustestin ja niin tein tänäänkin ja ovis testeis molemmil kerroil viivat ja eilen raskaustestis oli hetken halalee viiva joka häipy kun kuivui ja nyt siinä on taas haalee viiva en enää käsitä...ku jos oisin raskaana ni siinähän pitäs olla jo selkee viiva.niin kysyisin et voiko ovis tehä raskaustestiin haaleen viivan??tilasin nyt kumminkin varuiks Clearblue testin siis sellasen johon tulee plus tai miinus..onko ne hyviä? en oo ikinä käyttäny niitä ja toivon mukaan on postis huome ni saisin tän pään rauhottuun..!

niin siis mullahan alko vuoto 6.10 ja sitä ennen mul oli ollu täti 1.9 et en enää käsitä...ja nyt se haalea viiva on pysyny siinä jo vartin???

Kiitos Aamu!! :) Ei ole tullut aamun jälkeen mitään siteeseen tai pyyhkiessä. Joka kerta kyllä pelottaa vessassa käynti. Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Ei auta kuin mennä päivä kerrallaan. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onpas paljon tekstiä tullut :) Käyn täällä kerran kaksi viikossa niin ei kyllä millään pysy perässä :D Pakko vähän aktivoitua useammin..

Pahoittelut kaikille tädistä kärsiville ja tervetuloa uusille minunkin puolesta, toivottavasti tärppäisi pian.

ON: Tänään kp7 ja aloitin vehnänalkioöljyn käytön. Toivottavasti olis jotain apua.. Ovistestin tein tänään ja haamua näytti et odotellaan viikonloppuun ja sit vasta alan testailee. Täti on tiessään (JES!) eli päästään treenailemaan ;)

Pistetäänhän plussa-aalto käyntiin!!!! :talk017

Dawwe.tervetuloa ja onnea oviksen käyttöön.. :)
Rosebud.pahoittelut ja toivottavasti sun olo pian normaalistuis..
Santra.onnea oviksen bongailuun... :)
Nonna.toivottavasti täti on pysynyt poissa.. :)
S1N1.toivotaan et olis tärppi käyny.. :)
Karjakat.toivotaan et kerrot meille hyviä uutisia.. ainakin täti pysyny pois joten hyvältä kuulostaa.. :)
Chipmunk.Kiva kuulla et jälki vuoto näyttäis olevan loppumaan ja pääsisitte eteen päin..
Aamu.kiva että sullakin on täti poistumaan päin ni pääsette kohti uutta ovista.. :)
butterfly.toivotaan et tulee hyvät tulokset.. :)
Bluerose.toivotaan et nyt tärppäis.. :)
Lilia.onnea oviksen bongailuun.. :)

on.nyt kun se on kuivumaan päin ni tummentunu vaan... ?

loora84: jänskää..kyllä kuulostaa aika positiiviselta :thumleft Oon kuullu noista clearbluen testeistä, joihin tulee se sininen plussa, ettei ois ihan paras mahollinen. Mutta ei oo itellä kokemusta siitä, ni en tiiä sit tarkemmin

Tervetuloa kaikille uusille!

Täällä on menossa piinaviikot, dpo 5 taitaa olla tällä hetkellä. Onneksi menee töissä aika melko tiiviisti tässä seuraavat päivät, niin ei ehi turhaa stressailla.

loora84 Voi tsemppejä, jospa ois tärppi käynyt!! ^^ Mä sen edellisen kierron lopussa tutkin asioita ja luin varmaan satoja sivuja blogeja ja foorumikirjoituksia, ja moni niissä dissasi aika kovasti just nuita CB:n tavallisia testejä, et näyttävät mitä sattuu.. :/ Apteekin omaa testiä moni paljonkin tikkuun pissivä suositteli! :D

Hirrrrrveästi tekstiä tullut aamun jälkeen!

Chipmunk tsemppiä etikan juontiin! Mä en vaan pysty siihen :D:p voin lahjottaa oman pullonki sulle!

Täällä täti tekee tuloaan. Aamulla taas nega sekä tuhrua tulee jo. Huoh. Eli yk7--> palaillaan taas tarkemmin oviksen aikoihin. Käyn kyllä lueskelemassa ja vastailenkin aina kun ehdin

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Chipmunk hyi mä en edelleenkään voi juoda sitä etikkaa!:D

Tuhrua tulee ja aamulla nega! Yk 7 -->

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Tirppa ja cupcake.mä vaan jotenkin epäilen et mulla ovis tekis sen haaleen plussan mut ei kai auta muukun tikutella.. en kyl oo tienny et ovis vois näkyy raskaustestis mut kattellaa ja toivotaan parasta... :) täytyy ny silti yrittää kaataa toi mies sänkyyn jos kerran on ovis.. :)
Nonna.voi ei... pahoittelut tädistä.. :(

Cupcake.niin piti sanoa et tilasin nyt vie niit apteekin omiakin testejä netistä.. ne varmaan tulee vast ensviikol mut sit ainakin sais varmuuden..ja niillä mä esikoisesta plussasin et luotan sit ainakin ssiihen mitä ne ensviikol näyttää.. :)

Lyhyesti kaikille: Miten piinaviikon eläneet? Millasia tuntemuksia?
Tädin vieraakseen saaneet, toivottavasti helpottaa pian ja seuraava ovulaatio olisi se oikea.
Oviksen tänä viikonloppuna kokevat... ei muuta ku hommiin. :wink

ON ja kysymys:
Plussahan sieltä aamulla tuli (31/27). :love017 Ei ollu ihan niin tumma kuin se kontrolliviiva.. teen varmaan sunnuntaina toisen testin.
Eka kerran ku oviksen tikulla bongasin niin siitä se sitte tärppäsi ja toivottavasti pysyy nyt matkassa mukana.
Taikauskoa: käytössä oli greippimehu, otan foolihappoa + vitamiinit päivittäin... niin ja kerroin yhelle kaverille että me yritetään, koska hän kertoi minulle että ollu ongelmia tulla raskaaksi. Kun hän tämän kertoi niin kk päästä tärppäsi.

Se kysymys. Eikö meekki niin et neuvola laskee sen LA aina viimeisistä kuukautisista? Vaikka tiedän milloin ovulaatio oli? Kuukautisten mukaan LA nimittäin olis 24./25.6 (kierto on 27-28 vrk) ja oviksen mukaan 27.6. Jos LAksi merkitään tuo 24.6 niin voi sitte ite jo miettiä et oikeesti se olis lähempänä 27. pvä se 40+0? No nyt on sitte menossa viikot 4+3 tai 4+0..
Ikäeroa ekan lapsen kans tulis 2 v 8 kk...

Tsempit kaikille! Lueskelen teidän juttuja taustalla....

Hienoa Karjakat, pääset mun ja muiden seuraksi kesäkuisiin. Kyllä se lasketaan viimeisistä kuukautisista ja kierronpituuden mukaan. Mulla se kyllä vielä voi muuttua kun ekasta yk:sta tärppäsi eikä kp:sta ole tarkkaa tietoa :)

Tsemppiä et se matkalainen pysyisi siellä loppuun asti
!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea plussasta! Tosiaan neuvola laskee aina 28 päivän kierron mukaan ja laskettua aikaa tarkennetaan sitten ultrassa.

Vähän riippuu kunnasta, milloin lähtevät muuttamaan - joillakin on muutettu jo 4 päivän erolla (melko harvinaista), täällä Joensuussa eroa pitää olla yli 5 vuorokautta, monessa kunnassa pitää olla 7 vrk ero. Esim. itsellä oli ovulaatio 4-5 päivää aiemmin ja ultrassa mitattiin viikoiksi 13+2 vaikka paperilla oli 12+5. 12+5 jäi ja laskettu aika pysyi neuvolan mukaisena. Ei se oikeasti ole niin päivän päälle ja jokainen vauva kehittyy joka tapauksessa omaa tahtiaan :)

Hieno juttu KARJAKAT <3 <3 Nyt vaan sinäkin tuonne tästä ryhmästä raskautuneisiin poriseen :) Toivottavasti kyytiläinen pysyy mukana <3 Ihania uutisia :) <3

Minä käyn täällä joka ikinen päivä lukemassa teidän juttuja ja jännäilemässä plussia ja oviksia :) Jotenkin en vaan pääse irti tästä ryhmästä kun niin monta kuukautta kuitenkin tuli oltua itse täällä :) Olette ihania naisia ! Tsemppiä ja plussatuulia aivan jokaiselle <3

ON: Täällä maha kasvaa ja vauvan liikkeet tuntuvat ihanilta (ainakin toistaiseksi :D) Pikkunen möngertää hirveästi iltaisin ja nyt vasta minusta on kuoriutunut kunnon itkupilli.. Esim VAUN etusivulla oli se artikkeli imettämisestä missä oli kuva vauvasta rinnalla.. ei hyvää päivää kun kyyneleet vaan rupesi valumaan :D Ihan hassua kun yleensä en itke kovin helposti niin tuntuu niin jännältä löytää itsestään erilaisia uusia puolia. Sitten taas kun vauva liikkuu ja makaat esim aamulla sängyssä ja tunnet kädellä miten pikkiriikkinen jalka hakkaa sun kättä vasten ihan lähellä <3 Niin et vaan voi olla itkemättä... <3
Raskaus on edennyt hyvin ja kaikki on ihan kunnossa pienellä prinsessalla, mutta mamman veret on vähän mitä sattuu ja laskee laskemistaan kaikista rautalisistä yms huolimatta.. Hemoglobiini oli viikko sitten esim 105... Mutta näillä mennään mitä on annettu :D

onnea karjakat, tonnikaupalla tarrasukkia :)

late ihana kuulla sinusta, hyvä että teil molemmil on kaikki hyvin, nautihan loppuraskaudestakin ja muista moikata meitä ku sinuaki me kaipaillaa täällä kertoilemas kuulumisia :)

Ihanaa ku plussaatte!! <3

Tässä pieni välikevennys, täällon tullu lunta. :)

1382086363247.jpg

Takaisin