Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamu Jännäilykaverina olet sitten loppukierrosta, kiva juttu! ^^ Minullakin olisi jo yk4 menossa, ellei se toissakierto olisi venynyt niin kauhean pitkäksi. :/ Saa nähdä kuinka paljon kehittelee itselleen paineita kun neljäs kierto napsahtaa käyntiin! :D "Esikoinenkin tärppäs nyt niin pakkohan nyt on tärpätä myös!" ;) Mut joo, mennään tämä kolmas kierto nyt läpi ensin. Ihana juttu, et sun mies tsemppaa ja on täysillä mukana "projektissa"! Se on iso juttu. <3

Nonna- Se oireettomuus voi olla myös hyvä juttu!! :) Ei mullakaan ollut mitään oireita plussakierrossa! Tsemppejä ja +++tuulia, kerrothan sitten kuinka kävi!

S1N1 Toivottavasti jäisivät ne 50 testiä käyttämättä.. ;) Onnea tärpin metsästykseen!

Chipmunk86 Ihana kuulla, että siellä sujuu hyvin. :) Jospa ne seuraavat menkat tulis pian,eikä kierto menis ihan sekaisin. :) Pääsisitte jälleen yrittämään.

Tsempit BeNe! :) +++tuulia!

Rosebud.onpa outoo... toivottavasti nyt oot saanu jo tietoo.
Nonna.älä vielä menetä toivoa vaan toivotaan et se oireettomus olis just merkki pikkusesta.. :)
S1N1.Onnea oviksen bongaukseen... ja toivotaan et sun olo normaalistuis...
Chipmunk.Hyvä et jälki vuodot alkaa hiipumaan ja pääsisitte eteen päin kohti uutta yrittämistä. Tsemppiä... :)
Bene.toivotaan et kerrot piakkoin plussa uutisia meille.. :)
Aamu.Kyllä se into toivottavasti sulle pian syttyy kun täti häipyy ja pääsee kohti ovista.. :) Tsemppit sulle.. :)
Cupcake.Toivottavasti sulla täti jo häipyny ja pääset kohti oviksen bongaamista..

on.tilasin just ovis testejä kun muuten niin hankala tietää tän epäsäännöllisten kiertojen kanssa et koska olis ees likimain. toivon todella et täl kierrolla tärppäis... nyt yritys kerta 2 kun en voi oikeen elokuuta laskee kun lopetettiin ehkäsy vasta oviksen jälkeen.. ja kp9/27-42

Ensiksi pahoittelut tädin kokeneille :(

Aamu: Kyllä se siitä vielä :)! Tsemppiä uuteen kiertoon ja toivottavasti tulee ovis hyödynnettyä! :)

Nonna: Eihän sitä nimenomaan tiedä vaikka oireettomuus johtuiskin siitä että, pikkuinen olis saanu alkunsa. Rauhassa nyt vaan odottelet! :)

S1N1: Toivottavasti tärppäis nyt sitten kerran oviskin bongattu! :)

Bene: Peukut on täällä ainakin pystyssä sitä varten et piakkoin kuultais plussaisia uutisia :D!

Omaa: Mä oon nyt ihan sekasin että, mitä tapahtuu :O Kp 18/27-28 tänään ja mitä sitä ilmestyikään paperiin! Verta.. hieman sellasta rusehtavaa eikä todellakaan paljon, ainoastaan pyyhkiessä tulee ettei pöksyihin asti pääse tippoja. Ei minkäänlaisia kipuja tai tuntemuksia mistään tädistä oo ollu tai ole vieläkään.. hmmm.. omituista. Lienekö täti tullut TODELLA ajoissa vaan kylään vaikka mulla onkin viimeiset 2 kiertoa ollut ihan täysin täsmälliset. Tosin mä kyllä jostain keskustelusta luin että, ovulaatiosta 3-10 vrk on se aika mikä menee kiinnittymiseen et voiskohan se sitä kuuluisaa kinnaria olla? :O Tosin mulla kahdesta edellisestä ainakin aina ollut sellasta vaaleenpunasta jonka vaivoin on paperista erottanu. Ovis tuli kyllä hyödynnettyä mut mut... Ehkäpä sitä nyt seurailee että, runsaantuuko vuoto ja miten kauan kestää :) Siitäpä sen sitten tietää.

Sylin täydeltä plussatuulia tänne kaikille!! :) Toivottavasti pian kuultais kivoja uutisia joltain <3

Janeh, tuohan kuulostaa varsin lupaavalta. Toivottavasti on kiinnityksestä johtuvaa tuhrua!

Janeh, tiedä tosiaan häntä vaikka olis kiinnittymisestä johtuvaa :)

loora84, toivottavasti testit saapuvat pian, helpottaahan se aika paljon sitä oviksen bongaamista :) Mä ite tein niin, että testasin aina parina päivänä peräkkäin, jos näytti että viiva on vahvistumaan päin niin jatkoin testailua, jos taas ei niin odottelin muutaman päivän välissä :)

BeNe, tsemppejä ja lusssa tuulia :)

Täällä kovasti näyttää siltä, että täti on astelemassa oikeasti jo nyt kyläilemään (JEEE!) Ja jos palaillaan nopeasti normaaleille kuvioille, niin marraskuun alkuun pääsisi jo tikuttelemaan oviksen hyödyntämistä... Toisaalta oon kyllä miettiny, että jos ei odotettaiskaan sitä ekaa kiertoa väliin... Muttaaah... Katsotaan, onhan tässä vielä hetki aikaa :)

Joo o ... Eipä ollut kinnaria vaan tätihän se sieltä tuli tai ainakin vuoto on runsaantunu melkoisesti, tuli vaan todella ajoissa kylään :( No eipä mitään pää pystyyn ja kohti uutta kiertoa. Tosin mä olen ihan sekasin nyt sitte kierrostani ja siitä et mikä on mun kiertopäivien määrä :/ Äääh.. No mut kp 2-20/28 YK2 :) Toivotaan nyt et mä pääsisin edes hiukan ajantasalle siitä missä mennään!

Sandra87: Tsemppiä siis sinnekkin seuraavaan kiertoon! :)

Voi ei Janeh! Säkin sait sen tädin sinne riesaksi. No, me saadaan sit piinailla yhdessä kun sen aika on. Tulipas täti etuajassa.

Cupcake, kiva kun säkin oot jännäilykaverina. Muistelinkin että me taidettiin alkaa kuumeilemaan täällä aika samaan aikaan että saa nähä missä aikataulussa plussia tulee tai tuleeko.

Santra87, onneksi sä pystyt suhtautumaan positivisesti tätiin. Mä en tällä hetkellä siedä koko akkaa. Sais jo häipyä.

Kiitos kaikille tsempeistä ja vastavuoroisesti toivotan muillekin tsemppiä missä vaiheessa kukin nyt ikinä onkaan menossa. Onneksi täällä palstalla voi harminsa purkaa kun ei aina viitsi miestäkään rasittaa.

Hoh hoi....voiko tässä enään muuta sanoa. Kp 27/29 menossa...Aamun r-testi näytti todella puhdasta NEGAA!!:crybaby2 Aluksi tuntui, että ok. Eipä taaskaan tärpännyt.. kävin välillä lenkillä ja kun ovesta astuin sisälle niin itkuhan siinä tuli. Tuli viha kaikkia kohtaan jotka saavat lapsensa niin helposti. Minkä takia se on niin tajuttoman vaikeaa!!:cussing
Ei muuta kuin yk7........ tätiä tässä ootellessa. Huoh.:smiley-angry017

En enään vaan jaksaisi ootella... oon alkanut taas saamaan paniikkikohtauksia. Tää vuosi on ollut niin masentava.

Nonna- Voi harmistus, pidähän ny pää pystyssä, eihän sitä tiedä vaikka ois kuitenni tärpänny, jos ei tätiä näy eikä kuulu :)
Noi paniikkikohtaukset on kyllä ikäviä :( Itellä ne ahdisti kesällä, toivottavasti selviät niiden kanssa ja häviäisivät nekin pois!

Jahah, tässähän vierähti yllättävän pitkä aika niin etten ehtinyt kirjoittelemaan ollenkaan. Olen vain aina iltaisin käynyt lukemassa muiden kuulumisia, mutta niin myöhään että en sitten ole ehtinyt tai jaksanut enää kirjoittaa. Ei kyllä toisaalta ole ollut mitään erikoista kerrottavaakaan, kun ovista olen odotellut. Nyt se alkaakin lähestyä. Laskurin mukaan pitäisi olla sunnuntaina tai ensi viikolla alkuviikosta. Testailut taitaa vaan jäädä väliin, kun anoppi tulee tänne huomenna ja viipyy... En edes tiedä kuinka kauan. Ei olla kerrottu hälle yrittämisestä, eikä ole tarkoitus kertoakaan ja salaa testailu voi olla sen verran haasteellista (ja stressiä lisäävää) että taidan antaa olla. Voin vain toivoa, että päästään hyödyntämään ovista vaikka hän onkin täällä.

Sen verran on tullut uusia viestejä etten kaikille pysty vastailemaan. Tsemppiä kaikille piinailijoille. Pidän peukut pystyssä että saatte plussan. Pahoittelut kaikille jotka ovat joutuneet pettymään. Toivottavasti uusi kierto tuo plussan. Ja yleisesti jaksamista kaikille tilanteesta riippumatta.

heis taas, nyt on eka päivä Eidia vietetty, ihan hyvin menny ja ilman kipuja vähenevän vuodon merkeissä, eilen illal tajuttomat supparit ja tavara tuli ulos tosin jouduin avittamaa ku oli vähä jumissa mut lopulta tuli pois ja nukuin aikas hyvin. eli nyt vuodon loppumista odotellessa. kivut loppu ku tavara tuli ulos kaikkiaan, kaikki tuli kerral joten oli huomattavast helpompaa ku yleensä vaikka kipulääke ei auttanukaa ja itkin jonki aikaa kivusta. tänää ei yhtää kipua kuten ei eilen tyhjenemisen jälkeenkää. JIPII!!! elämä hymyilee taas :)

mitäpä muut täällä? onko uutisia, en ol hirveen tarkast malttan lukee ku vähä väsy olo suht unettomien öiden takia. onko kellää tullu plussaa? tsemppiä ja plussatuulia kaikille!!! :)

Heippa!!

Kirjoittelin tänne hyvin laiskasti, mutta olen päivittäin seurannut tätä palstaa. Meillä meni niin monta kiertoa "hukkaan" erinäisten syiden takia. Meillä stressiä yritykseen aiheutti etenkin se, että jankutin miehelle aina oviksen aikaan, että nyt PITÄÄ heilutella peittoja. :D No ei sitten koskaan heiluteltu. Viime oviksessa kerroin vain hymiön tulleen, enkä aiheesta puhunut mitään ja suurena yllätyksenä mies teki aloitteen ja hyödynnettiin ensimmäistä kertaa tärppipäivät!! :) Suurempi yllätys oli, että kuukautisia ei tuntemuksista huolimatta kuulunut ja plussasin toissapäivänä! <3 Tsemppiä kaikille teille, stressaaminen ei todellakaan auta. Tässä ainakin hyvä esimerkki. Nyt täytyy toivoa että kyytiläinen pysyy mukana matkassa!

Ella ja masu-pulla 4+6 <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ps. Me kokeiltiin myös preseed-liukkaria tässä kierrossa oviksen kera, en tiedä olisiko siitäkin ollut apua. Joku toinenkin oli tällä palstalla sen kanssa plussannut!! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea Ella84 <3
Myös muille plussatuulia, pahoittelut tädeistä ja onnea oviksien bongailuun! :)
Täällä kp23/26 jännittää jännittää. Testin teen varmaan ensiviikolla jos täti ei sitä ennen tule kylään :p

Onnea hurjasti Ella ja tarrasukkia matkaan! Tuosta sen juuri näkee, että stressailu ei auta. Sitten kun itsekin vielä pystyisi siihen, mutta kyllä sen huomaa, että mitä pitempään on tämä projekti päällä, sen vähemmän sitä stressaa, kun ei vaan yksinkertasesti jaksa miettiä asiaa koko ajan :)

Täällä kp22/25-28 (noin suurinpiirtein). Viikon kuluttua pitäisi olla sitten selvillä miten tässä kierrossa kävi. Onneksi lähdetään lomareissuun muutamaksi päiväksi niin ei tule asiaa jännitettyä kauheasti.

Tsemppiä Nonna! Kun tietäis vastauksen siihen että miksi tää on niin vaikeeta. Meillä alkoi yk4 mutta vituttaa silti kun ei sitä plussaa kuulu, pitää vissiin varautua siihen että menee yhtä kauan kun esikoisesta eli se 7 kiertoa tai enempi.

Vargynja, toivottavasti pääsette pupuilemaan anopista huolimatta. Me pupuillaan aina anopin saunassa kun ollaan siellä. Kotona kun ei ikinä pääse saunaan kahden kesken. :)

Gatusa, eipä taida olla mitään uutisia ainakaan mulla. Toivottavasti jollain muulla on. Kiitos tsempeistä! Niitä tarvitaankin. Hyvä että sait kohdun tyhjenemään. Ja mielikin on parempi! :gen014

Ella84, onnea plussasta! Pitäisköhän munkin kokeilla tota liukkaria kun siitä on nyt ollu puhetta täällä? Ties vaikka siitä olis jotain apua.

Nitamoille tsemppiä piinapäiviin!

BeNe, sullakin piinaviikko menossa. Ehkä lomailu saa ajatuksia vähän muuallekin. Kyllä se niin on että stressi on aina pahasta. Oviksista ei tosiaan kannata miehelle kertoa, mä ainakin vaan hyökkään sen päälle kun aika on otollinen. Eipä tuo ole hanttiin laittanut. :)

Mulla ei juuri kerrottavaa omasta navasta, kp4. Tylsää!! Ovista odotellessa!

juu vihdoin tyhjeni aamu, jo oli aikakin. toivottavast tää kierto ois sun tärppikierto. :)

onnea ella84 plussasta, tonnikaupalla tarrasukkia sinne :)

on: eipä täälläkää ihmeitä normielämää taas vaihteeks, jo oli aikakin. esikoisen kans leivottii tänää kisraa aamiaiseks eli pannulla kypsennettyä leipää. ihan hyvää tuli enemmä makua ku anopin tekemäs ja muru oli niin onnellinen ja söi hyvällä ruokahalulla ku oli ite leiponu omat leipänsä ja ylpee oli.

Miulla se preseed ei ainakaan muuta tehny ku lisäs stressiä. Ite en oo tottunu mitään liukkareita käyttämään niin se tuntui aina ylimääräiseltä ja vaivaannuttavalta kaivaa liukuvoide esiin ja yrittää vielä välttää sitä meille melkein jokakertaista oraaliseksiä siihen lisäksi (ettei sylki tapa siittiöitä). Mutta kukin tavallaan, tulipahan sekin kokeiltua :p

Onnea Ella!

Hienoa, että pääset nyt Gatusa jatkamaan eteenpäin.

Elmiina mä oon miettinyt kans tuota suuseksiä, koska meilläkin se kuuluu hyvin vahvasti aina asiaan. Eilen just totesin miehelle, et pitäiskähän tätä välttää kun sylki tappaa siittiöitä... Se nyt vaan on niin mukavaa, että sen pois jättäminen veis ainakin multa kiksejä, täytyis miettiä jotain korvaavaa tilalle. Mites muut, ootteko välttänyt suuseksiä?

Täällä menossa kp 16 ja tärppipäivät varmaankin ohi eli piina alkakoon. Luin yhtä blogia ja sitä mukaellen "Aion tehdä kahden viikon päästä positiivisen raskaustestin!" :)

Mie lopulta päädyin siihen tulokseen että onhan se mukava jos jollekulle poppaskonsteista on hyötyä mutta kun ei miulla ainakaan muutamassa kierrossa näkyny mitään hyötyä niistä olevan ni lopetin sen itseni niillä kiusaamisen. Kuitenkin kun sanotaan sitäkin ettei esim. pesulla käynti vaikuta mitään kun ne siittiöt ruikkaa suoraan sinne kohdun puolelle mitkä on perille päästäkseen eikä ne enää emättimen puolelta kohtuun valu ni vähän ihmettelen millä ilveellä se sylki sinne asti kulkeutuis ellei sitä oikeesti ota asiakseen tunkea emättimeen sisälle lusikkakaupalla. :p (Vaikka onhan siitä kai ihan jossain tutkimuksessa näyttöäkin että sylki spermaa vahingoittaa, sitä en epäile yhtään - vaan sitä että tuskin se vaikutus voi tositoimissa oikeasti olla kovinkaan dramaattinen.)

Takaisin