Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Rosebud! Tuu kertomaan miten kävi.

Gatusa
, on se kumma ettei se tahdo tulla ulos millään. Eikö tossa voi olla tulehdusriskiä tai muuta jos se on siellä noin kauan. Ja sullekin olis varmaan helpompaa saada kohtu tyhjäksi. Kurjaa!

Tervetuloa Janeh! Teillä sit riittää hulinaa siellä. Meillä on reilu 1v.poika ja nyt yritetään toista lasta. Musta tuntuu että kaksi olis meille hyvä lapsiluku. Haaveilin aiemmin kolmesta eikä sitä tiedä jos mieli muuttuu vielä mutta näillä yövalvomisilla ja väsymyksillä kaksi tuntuis nyt riittävältä.

Nonna, tsemppiä meille piinailuun! Mulla ei vielä tätiä näy mutta tänään on kp26 ja uskoisin että viikonloppuna täti tulee. Toivon kyllä ettei tulis.

aamu mä vedin oma-alotteisest ite määrätyn antibioottikuurin joka kesti viikon juurikin tuon takia ettei tulis ja tänää mun mies soittaa mun lääkärille ja sanoo et kirjottaa mulle reseptin cytoteciin ku ei ilman reseptiä saa näköjään. juu mun kohal nuo keskenmenot on näköjää itsepäisii tapauksii ettei haluu tulla ulos millää, miks ne ihmisalut ei voi olla noin sitkeitä et pysyis hengis sisällä.
jaahas minun 7kk pikkunen (ikävä kyllä oon alkan kiintyy tuoho mein lampaasee joka on lambi niminen ku mä niin päätin ja ku sanoin lambi ni lammas nyökkäs) on niin seuran kipee et pitäs olla kokoajan vieressä. hohhoijaa eihä täs pysty tehä mitää, kävin pesulla ni mikä meteli, menen sisää kotii ni eikös ulkona ala sellai älämölö että. mitenköhä sais sen oleen hiljaa yön, jos en laittas estettä ni se varmaa yrittäis vieree :)

Tervetuloa mukaan Janeh

Tsemppiä muuten piinailijoille :)
Täällä on viikonloppu kylässä sellanen nuori herra, joka ilmeisesti alkaa käymään meillä vähintään joka toinen viikonloppu. Vähän tällästä tukiperhe toimintaa kummipojalle, jolla on ADHD, oli sos. työntekijä suositellu, että vois tehä pojalle hyvää. Ens viikonloppuna aateltiin mennä valokarvenaaleille ton pikkutyypin kanssa, kun siitä seuraavan viikonloppuna ei voia ottaa, ollaan molemmat iltasessa niin jäis vaan yks päivä aikaa pitää seuraa, todettiin sit että on parempi ottaa nyt kahtena loppuna peräkkäin ja sitten pitää taas viikko väliä :)

Eilen se täti sitten tuli ja toi mahakivun tullessaan :( Oon niin pettynyt, mut toisaalta tää oli yk1 ni olishan se olu aika koomista jos heti olis tärpänny :D Sainpahan ainaki kiertoni selville, 31pv. Nyt siis kp2.. täytyy haalia taas ovistikkuja kun niillä sain ton edellisenkin oviksen bongattua :) Uutta matoa koukkuun siis..

Santra87: juu, no mulla on muutenkin tässä viimeisen vuoden kun oon seurannu, ni ovis ollu siinä kp 21 paikkeilla, vaikken oo greippimehua juonukaan. Olipa sun kapselin poisto ikävä kokemus..

Chipmunk: pahoittelut

S1N1: onpa sulla ollut kamala lääkärikokemus

Janeh: tervetuloa joukkoon

ON: Täällä on menossa kp 23, kirkkaita limoja tullu jo monta päivää ja tänään suvaitsi CB:n ovistesti ensi kertaa hymyillä! Onneksi on koko viikonloppu kerrankin vapaa, ettei tarvi stressata töitä..

Sent from my HTC using Vau Foorumi mobile app

En mä nyt malta näköjään olla täältä pois vaikka ollaan vkl reissussa. Pakko tulla kurkkimaan kuulumisia. Gatusa, sullahan on sitten eräänlainen "vauva" siellä. :) Hyvä että sait ab-kuurin. Toivottavasti vuotais nyt kunnolla ulos että saisit huolen pois harteilta.

Butterfly, tsemppiä sperma-analyysiin.

Voi harmi Lilia! Pahoittelut tädin saapumisesta!

Tirppa, teillä lienee viikonlopun ohjelma mietittynä. :)

Omanapa, menkkoja ei vielä kuulu. Kp 27 on jo menossa joten ihan näinä hetkinä pitäisi tädin tulla. Ehkä mäkin kohta taas romahdan kun vuoto alkaa..

aamu todellakin on kuule et uskokaan mut sisäsiisti, pesuhuone on yleensä ainoo paikka mikä aamulla siivottava ku ei tee jätöksii ympäri taloa. hirveen seurankipee ja seuraa kaikkialle pitäs olla kokoajan hänen kans. ikäähä tuol on korjattuna vast vissii joku 5-6kk söpö ku mikä mut syö mitä tahansa ni pitää kokoajan kattoo ettei pistele vääriä eineksiä poskeen.

toivottavast menkat jättää tulematta sulla.

No ni, nyt se täti sieltä sitten tulla pamahti! Nyt ketuttaa ja rankasti, tervetuloa vaan yk4! Ei sitten vieläkään! Jos tästä nyt jotain positiivistä pitää hakea niin ainakin kierto on nyt tosi säännöllinen 28 päivää. Että tällanen sunnuntai täällä. Anteeksi omanapaisuus! Grrrrrrrrrr!!!

harmi aamu että se täti pyyhäls paikalle. toivottavast kohta tärppäis teil ja saisitte sen pikku siskon tai veljen esikoiselle. meillä tuo uus tulokas on kyl sellai veijari että ja tänää oliki sit kunnon siivous ku teki meille ikävän yllärin olkkariin ku ei pistetty estettä tuoho käytävään. jos mä katoon näkyvistä ni iha paniikis heti ja alkaa ns itkee.

on: täällä ei ihmeitä vuoto hiljallee lisääntymään päin, pitkä vapaa kouluista lapsilla joten vasta ke tai to vissii kouluun ku Eid on tulossa ja osuu vissii tiistaille.

Voi tuhannen tätin ilkimys, kun tuli luoksesi Aamu! Jospa se menisi pian pois!

Vargynja Kyllä mä taidan ostaa tuota greippimehua ja alkaa juoda pari lasia päivässä. Voihan se hyvin olla, ettei siitä mitään hyötyä ole, mut tuskinpa haittaakaan.. :)

loora84 Tilasin nuo sieltä halpa-testi.fi:stä! Jotain one steppejä näkyvät olevan mullakin. Valkovihreä on se kuori, onko sulla sitten samoja? Minä olen ajatellut, etten enää ostaisi valmiiksi noita liuskoja niin malttaisin olla testaamatta ihan sinne asti, et menkat on jo reilusti myöhässä.. Ostaa sit vaikka apteekin oman testin ja testaa sillä. Mutta JOS nyt päätän jossakin vaiheessa tilata, niin esikoista yrittäessä tilasin raskauskeijusta niitä Davidin testiliuskoja ja ne oli kyllä ok, vaikka niiden ovistesteistä mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa. :D CB:n hymynaama-ovistesti odottaa tuolla laatikossa, sen ajattelin tässä kierrossa testata, jos se onnistuisi auttamaan oviksen bongaamisessa!

Tsemppejä muillekin piinailijoille, kuumeilijoille ja menkkojen kourissa oleville! Ja tervetuloa uudet kirjoittelijat! :)

Ommaanappaa: Kp 4/34. Vuoto pikkuhiljaa hiipumassa - onneksi. Saa ihmetellä ihan, et mistä sitä riittääkään.. Kai mua pian vaivaa anemia?! :D Tuossa CB:n sivuilta katselin, että 26.10 kannattaisi alkaa tikuttelemaan ovista sillä digitestillä - ja eikun odotellaan taas. Silloin alkaisi womanloginkin mukaan hedelmälliset päivät, mikäli kierto nyt on tuo 34 vuorokautta. Jänskättää! Mut kolmas yrityskiertohan tää vasta on.. Neljännestä tärppäs esikoinen. :)

Janeh.tervetuloa ja toivotaan että sulla pian tärppää.. :)
Lilia ja Aamu pahoittelut tädistä... :(
Gatusa.Kuulostaa kyllä aikas hassulta et pidätte lammasta sisällä.. :D ja hyvä et on alkanu näyttää siltä et tulis pois ja pääsisitte eteen päin... :)
Tirppa81.onnea oviksen hyödyntämiseen jospa se nyt tärppäis... :)
Cupcake.ne ovis testit ainaki onnistu mulla kun sain bongattua oikeen ajan ja luulen et noi raskaustestitki on varmaan ihan hyviä mut itellä meni vaan hermot ku kroppa käyttäyty ekaa kertaa ihan omituisesti... joo olis varmaan parempi et tilais vaan ovis testejä ja testais vast just noil apteekin omil sit tarpeeks myöhään.niillä mä esikoisestaki plussasin... :)

on.käytiin mun vanhemmilla yö kylässä ja oli ihanaa nähä omii sukulaisii vaikka ei ne kauheen kaukana asu mut entie miks niin harvoin ain saa aikaseks käytyy.. päätin et en ees testaa ens viikolla vaan keskityn seuraavaan oviksen bongaamiseen.. nyt kp.8

juu kyllähä se on hassua ja oikeestiki ärsyttävää ku sit pitää siivota kokoajan. siis lammas on vaa yön sisällä, muuten ulkona. no tiistaina sen elämä päättyy kun on Eid. joten hiljaisuus palaa taas piti miehelle sanoo et kyl me nyt syödää se lammas eikä pidetä, mä en joka päivä ala sen jälkii siinoo (tarpeeks omas miehes ja esikoises). tsemppiä loora yritykseen ja toivottavast teillä tärpäis kohta :)

pahoittelut kaikille menkat kohdanneille ja tsemppiä :)

Pahoittelut tädeistä.

Tervetuloa uusille!

Omat tulokset saankin vasta huomenna. OUTOA. Miten nopeasti muut ovat saaneet??

Vielä olis paljonkin oireita....

Rosebud ompa kummallista! Toivotaan parasta <3

Gatusa Aika hauskaa kyllä kuinka erilaista elämä siellä on kun lammas on yöllä sisällä... :) onko se ihan tapa joka puolella siellä? :)

Aamu Voihan P*sk*!! :( Pahoittelut tädistä. On se vaan niin masentava täti pahanen!!!

kp 25 menossa. Ensi torstaina tulee täti JOS tulee. Tuntuu vain siltä,että peli ois jo menetetty. Varmaan siksi koska EI OLE OIREITA. Huomenna tai tiistaina tulee raskaus tikut postissa ja ajattelin testata heti kun saan tikut käsiini :) Jotenkin automaattisesti oottelen jo tätiä... Haluaisin niin kovasti vauvan!!!!!! :(

Ikävää, että täti päätti saapua kylään Aamu ja Lilia! Onnea uuteen yritykseen!

Nonna sullahan on jännät paikat, täälläkin jännitetään sun puolesta! Toivottavasti saat testit jo tänään. On niin tuttu tunne tuo ettei malta olla testaamatta. Mä tilasin just amazonista 50 ovis- ja raskaustestiä, hieman meni nuo määrät överiksi, mut kun oli niin paljon halvempia niin ajattelin et voin sit myydä ne mitä ei tuu käytettyä. Ja toivon tosiaan ettei noita kaikkia tarvita, heh.

Täällä juhlittiin viikonloppuna esikoisen synttäreitä ja hulinaa riitti. Ei oo kerinnyt onneksi miettimään niin hirveästi näitä vauvajuttuja. Edelleen kuitenkin pahoinvointi jatkuu ja pitäisikin soitella työterveyteen. Meinas taas aamulla laatta lentää, en pysty ymmärtää mikä tän aiheuttaa, ei mikään vatsatautikaan 3 viikkoa kestä. Aamulla tein vielä varmistukseksi testin ja negaa näytti edelleen eli eiköhän täällä mennä yk 4 kp 14/26. Tärppipäivät siis käsillä, viimeksi sain ovisplussan kp 15, nyt ei ole niitä testejä, joten mennään ihan limojen perusteella. Saas nähdä jääkö nuo 50 ovistestiä käyttämättä kun saapuvat, toivotaan!

Santra87 olipas tuskainen kapselin poisto kun ei puudutteet auttanut kunnolla. Onneksi kuitenkin kapseli suostui irtoamaan ja pääsette aloittamaan yrityksen. :)

Loora84 onnea oviksen bongaamiseen. :)

Cupcake pahoittelut menkoista, mutta onneksi täti on jo lähtötuulella. Nyt hurjasti tsemppiä uuteen kiertoon.

Aamu harmi kun se täti sitten kaikesta huolimatta päätti tunkeutua paikalle. :(

Nonna- toivottavasti oireettomuus kuitenkin enteilisi tulevaa plussaa. Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon.

Gatusa toivottavasti saisit lääkkeet tyhjennystä varten ettei tarvitsisi enää kauan odotella vuodon alkamista. Harmi että noihin syötäviinkin eläimiin kiintyy niin helposti vaikka kuinka yrittäisi olla kiintymättä. :(

Janeh tervetuloa mukaan kuumeilemaan. :)

Lilia pahoittelut menkoista. Toivottavasti seuraavassa kierrossa tärppäisi. :)

Tirppa81 onnea oviksen hyödyntämiseen. ;)

S1N1
onnea sinnekin oviksen bongaamiseen. :)

Omaa: täällä tuo jälkivuoto alkaa olla pikkuhiljaa hiipumassa. Miehen kanssa ei maltettu pitää näppejä erossa toisistamme, vaikka vuotoa hieman olikin kun edellisestä pupuilusta oli jo päälle kaksi viikkoa. :rolleyes: Kumia kyllä käytettiin kun kuulemma pitää niitä seuraavia menkkoja odotella rauhassa ilman yrittämistä. Mies on reissuhommissa aina viikot joten nähdään vain viikonloppuisin. :/ No onneksi reissut rauhaantuu marraskuun alkupuolella. :)

S1N1 toivottavasti sulla nyt selviää tuon huonovointisuuden syy. Onhan toi jo tosi kummalllista.Pidetään peukkuja että pääset myymään ovistestit saman tein eteenpäin :)

Nonna, pidän täällä sulle peukkuja kuten aina!

Gatusa, mitäs teidän lammasvauvalle kuuluu? Saitko ne lääkkeet jo?

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille, oviksen metsästäjille hyvää metsästysonnea ja tsemppiä ja onnenpotkuja kanssapiinailijoille!!!

ON. täällä kp 20/26-.... Luulen että tässä kierrossa tulee pari päivää pitempi kierto gelee royalen ansioista. Ainakin lh-huippu oli vasta kp12, kun aiemmin on ollut kp10. Eli ensi viikolla pääsee sitten testailemaan!!! Kyllä mä niin kovasti toivon että tärppi olisi käynyt vihdoin. Pieni nyytti on niin kovin toivottu ja tervetullut meidän perheeseen.
Oireita ei ole ollut juuri kummempia, tissit kipeet, vähän ällöä oloa, alavatsalla joitain tuntemuksia, mutta ei sen kummempaa vielä. Tosin ei niitä kovasti vielä voi ollakaan kun on menossa n. dpo 7-8.

Päiviä tännekin! Nyt on taas hyvää aikaa roikkua koneella kun viikonloppureissut on takanapäin. Onneksi on tuo mieliala ehkä hieman tasaantunut eilisestä vaikka kyllä edelleenkin harmittaa tuo tädin saapuminen. Ensimmäistä kertaa tän pikkukakkosen yrityksen aikana ottaa päähän noi menkat. Varmaan siksi että yk4 alkoi eikä taida pikkukakkonenkaan tärpätä nopeasti, miksiköhän niin utopistinen ajatus oli mun päähän tullut? Jotenkin ajattelin että toka kerta olis helpompi mutta katin kontit! Onneksi mies jaksaa tsempata. :love7

Gatusa, toivottavasti tuo lisääntyvä vuoto nyt meinaa sitä että se tulisi itsestään tyhjenemään kunnolla. Ihmettelen kyllä miten siellä saa noin kauan olla raskausmateriaalia. Just sitä tulehdusriskiä mietin...Toivotaan että kaikki menee kuitenkin hyvin.

Cupcake, me ollaan aika lähekkäin menossa. Mulla siis nyt kp2. Jostain pitäisi löytää uutta tatsia uuteen kiertoon, jotenkin nyt ei vaan jaksais. Iskeekö muhun jo nyt turnausväsymys?o_O Yk4 alkoi meillä, esikoinen tais tärpätä 7 tai 8 kierrosta.

Loora84, tsemppiä oviksen bongailuun! Kohtahan se taitaa olla käsillä...

Rosebud, outoa tosiaankin. Tulis nyt selvyyttä.

Nonna, toivottavasti se täti ei nyt sinne tulis. Olis mukava saada jo plussauutisiakin.

S1N1, on kyllä outoja noi sun oireet. Tommoseen pahoinvointiin voi varmaan olla useita syitä, se raskaus nyt aina ekana tulee mieleen mutta jos ei oo sitä niin ehkä lääkäristä tulis jotain selvyyttä. Ehkä labroja olis hyvä kattoa.

Chipmunk, mukavaa että teillä seksielämä sujuu hyvin. Kohta pääsette uuteen yritykseen.

BeNen tilanne on aikas jännittävä!

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia! Ja meille tädin kanssa riutuville uutta nousua! :)

Takaisin