Nonna- , mäkin oon muutaman kerran saanu unihalvauksen, mutta en tienny että niille on joku näinkin hieno nimi
Mutta ei ne kivoja oo!
elmiina, toi sun kokemus oli kyllä puistattava.
s1n1, tosi ikävä lääkäri. Ikävä kyllä noita riittää, mulla on onneks käyny hyvä tuuri ja on kunnallisella ihana oma lääkäri. Mulla on tuolta yksityiseltä puolelta aika ikäviä kokemuksia myös, jaksamisia!
Jotain muuta piti kirjoitella, mutta oon kyllä niin unten mailla ettei oo tosikaan...
Ai niin kapseli poistettiin, eikä menny kyllä yhtään niinku ois pitänyt...
Puudutteet ei toiminu (kyllä monikossa puudutteet...) ensin yks piikki ja lääkäri alkoi sitten tökkiä ja ai peeeeekele että kirpas, noh hoitaja ja lääkäri oli ihan ihmeissään, että "Toihan oli kyllä niin reilu annos, että se yleensä riittää kaikille" öööh... Aha, ei lohduttanu, noh toinen samanmoinen annos, eikä silti auttanu, jäi sellasia kohtia jotka ei vaan puutunu.
Sitten lääkäri totes "Nyt pitää vaan kestää pieni kipu, kun ei tota puudutetta voida ihan älyttömästi laitella".
Siinä vaiheessa ei kauheesti enää hymyilyttäny, no toinen piikki onneks toi jo paremman tehon, silti jäi pari kohtaa joissa tunto oli ihan kunnolla...
Noh, seuraavana ongelmana oli kapselin kapseloituminen, siellä oli arpikudosta niin paljon, ettei sitä kapselia meinannu saada liikkeelle, ja sitä kun se yritti liikutella, niin pari kertaa kirpas niin että alkoi vähän heikottamaan.
Lääkäri ihmetteli ihan tosissaan, että miten voi olla niin hyvin siellä kiinni, kun on kuitenkin ollu vaan sen vähän reilu puol vuotta.
Yritin kääntää kaiken tietysti vitsikkääksi ja pääsin toteamaan, että ei ainakaan kannata silikoneja hankkia, kun niistä tulis varmaan sit vaan sellaset kivet.
Että sellasta, ens viikolla sitten testailemaan ovista! :)
muoks: Niin ja kyllä koko toimenpiteeseen meni sellainen reilut 20minuuttia :D