Chipmunk86 Voimia paljon sinne!
Todella ikävää, että raskaus päätyi keskenmenoon. En osaa oikein antaa mitään lohduttavia sanoja, kun en ole itse moista kokenut...
mutta koitahan jaksella.
Gatusa Todella ikävää, että miehesi aina on niin epäileväinen sun suhteen, että yrittää lannistaa. Tuntuu välillä, että se ei ole mihinkään tyytyväinen... mutta kiva kuitenkin, että ise olet työstäsi ylpeä! Niin se pitääkin olla :) Kiva kuulla sinusta.
Marikki no voihan vattu! Tiedän itsekkin tuon, että miehelle ei kannata oviksesta paljon hehkuttaa, kun tuntuu, että silloin ei ainakaan mikään onnistu!!! Toivotaan kuitenkin, että siitä huolimatta vaikka vähän mönkään menikin niin tärppäisi! :)
cupcake Tosi inhottavaa, kun ei tiedä oikein mitä se oma kroppa meinaa... toivottavasti syy selviää tavalla tai toisella, että mikä oikeasti on tilanne.
Mia82 Peukut pystyyn, että on tehonnut! :)
Kopioitua omaa napaa toisesta ryhmästä.
Kp 21/29... Dpo 6 menossa. Hyvin ailahtelevainen on minun mieleni. Aluksi olin niin toiveikas, että nyt varmasti tärppää tästä kierrosta, mutta joku ihmeen lannistus peikko hyppii takaraivossa, että ei ole nytkään tärpännyt. Ehkä se johtuu siitä, kun ei ole minkäänlaisia oireita? Pitäisikö niitä edes vielä olla? Onhan nyt vasta Dpo6 joten olisiko edes kiinnittymistä tapahtunut? Netissä on niin erilaista tietoa tuosta kiinnittymisestä ja monestihan se on varmaan yksilöllistäkin. Uskon kuitenkin kiinnittymisen tapahtuvan 5-7 päivää ovulaatiosta. Eilen illalla vasemmalla puolella tuntui pientä kipuilua alavatsassa...toivonkipinä kävi mielessä, mutta jotenkin en usko, että kipu millään tavalla liittyi raskautumiseen. Ja jos olen raskaana niin toivoisin saada jotain selviä oireita jotka kertoisivat siitä..rintojen suureneminen,pahoinvointi, järkyttävä väsymys jne. Tuntuu vain,että niin monella jotka ovat sitten plussanneet ovat olleet melko selkeitäkin oireita.. Tietysti ne ehtivät minulle vielä tulla ja olen aika hätähousu tämän asian suhteen, kun en millään vain jaksaisi odottaa.
Tuntuu todella, että tämä raskautuminen on niin vaikeaa! Siskollani on jo 4 lasta..nuorin vasta 4kk ikäinen ja jo viidettä lasta suunnittelevat. Heillä,kun ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia raskautumisen suhteen. Tuntuu niin väärältä.
Jopa Salkkareiden Peppi on raskaana..ihan oikeastikkin :) Olo on vain niin sellainen, että kaikki muut mutta en minä...