Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Chipmunk, ikävä kuulla että kävi noin. Toivottavasti toivut hyvin kaavinnasta. Suru on surtava läpi. Hienoa että jaksoit jo tulla kuumeilemaan meidän kanssa. Toivottavasti pian tärppää uudestaan.

Pikainen omanapa. Tuhruttelu loppu eikä vuorokauteen oo näkyny, kuulunu saati tuntunu mitää. Tää on ihan hölmöä. Kai tässä nyt pitää odottaa vaikka vkl:un ja testata jos ei menkkoja näy.. Ja käydä vaikka sitte gynellä tutkituttamassa et onks tuolla nyt jottain hämminkiä. Päätäki särkee ku saanu pähkäillä et mikä mun kroppaa riivaa.. :/

Ovislimoja bongasin siis reilu kaks viikkoa sit, et tuskin nuo tuhrut mitään kiinnittymisistä johtuvaa on?! Ja joo totta, et alkuraskaudes voi vuodella muttaku mä en testien mukaan ole nyt raskaana! Toissa päivänä tein testin viimeksi.. En mä vaan tajua.

Muokattu viimeksi:
Chipmunk,suuret pahoittelut!
Tuo on niin kylmää kyytiä kyllä :( Toivottavasti toivut henkisesti ja fyysisesti (meinasin kirjoittaa pian,mutta omassa tahdissa kumminkin)

Meijän oviksen hyödynnys ei menny ihan putkeen.Mulle iski oikeesti aika huikeet mahapöhöt iltaa kohden ja liikkuminenkin sattui!Siis huh huh mikä paine ja tunne.
Eikä täs viel mitään,olin katsos ilmoittanut ukolle oviksesta (ei ikinä kai pitäis,tuo vaan turhaa painetta) ja sit sille sen jälkeen kun kävi hieronnassa,oli pamahtanu kauhee hedari.
Arvatkaa mitkä fiilarit oli alkaa vääntämään,kun kummanaan kunto ei ollu kondiksessa!!!!
Niin pskat fiilarit,et vaikka simpat sai matkaan,niin ihan pelkkä energeettinen rikkonaisuus tässä varman estää raskautumisen.
PLÄÄÄHHHHHHH!!!!!!!!!!

Jahas, minäkin palaan tänne tällaisella uudella nikillä kun en enää muista/löydä mun salasanaa, ni piti luoda uusi käyttäjätili. Olen siis Mia82. :) Yritän päästä muokkaamaan tuon nikin toiseksi tässä jossain vaiheessa.

Mutta pahoittelut kaikille keskenmenon kohdanneille, onnittelut plussanneille ja piinailijoille tsemppiä!

Meillä taas kierto siinä vaiheessa, että luovan tauon jälkeen päästiin taas aloittamaan pistokset perjantaina. Ylihuomenna pitäisi käydä sitten follikkeliultrassa näyttämässä, että onko pistokset tehonneet. Toivotaan. :)

pahoittelut chipmunk jaksamista, tuo on niin raastavaa mutta toivottavasti kun olette valmiita ni saatte plussan ja kaikki menis hyvin, ite ootan koht 4. viikkoo tyhjentymist, apteekist ei annettu lääkettä joten joudun ootteleen et millo alkas tapahtuu.

onnea freyja ja muut plussanneet, tonnikaupalla tarrasukkia sinne :)

mitäpä aamu, della ja muut tänään?

on: tyhjentymistä odotellessa, eile tuli illal ikävämpi suppari ja älähin vähä ni ukko hermostu et pidä tieto itelläs, helppoha sitä on sanoo mitä lystää ku ite ei tartte tuntee kipuja.
sitten jotain positiivista...gatusa is back in business eli eilen tein yhen pikku projektin mistä sain kylläki iha pikku palkkion mutta samalla sain vakioasiakkaan itselleni. asiakas oli sveitsistä ja tartti tuotekuvauksen englanniks kirjotettuna, iha uuden ni skypes yhes päädyttii miettii ja juttelee ja hyväksytin joka kohan, otin toivomuksii vastaa ja lopulta sain erittäin tyytyväisen asiakkaan ja mahdollisesti uuden kaverin. oma ukko kyl kuitenki rupes tapansa mukaa latistaa mielialaa alkamal mollaa mun palkkiota. nyt vaa pitää toivoo et sais lisää asiakkaita.

Kiva kuulla susta Gatusa. Mitäs tänne kuuluu, ei ihmeempiä. Menkkoja odotellessa. Mulla on kp24 eli tädin pitäisi ilmaantua muutaman päivän päästä. Mitään oireita ei oo siihen suuntaan eikä kyllä raskauteenkaan joten saas nähdä miten tässä käy ja alkaako meillä yk4 piakkoin.

Cupcakella on mielenkiintoinen tilanne siellä. Toivottavasti tuo nyt selviää että mistä on kyse. Ehkä olis hyvä tosiaan käydä gynellä tarkistamassa tilanne. Että tämä naisen kroppa voi sitten olla monimutkainen systeemi!

Marikki, hyvä että saitte kuitenkin talletuksen tehtyä vaikka fiilikset ei ihan parhaat olleetkaan. On siinä silti mahdollisuus raskauden alkaa.

Tervetuloa taas Mia82!

Chipmunk86 Voimia paljon sinne! <3 Todella ikävää, että raskaus päätyi keskenmenoon. En osaa oikein antaa mitään lohduttavia sanoja, kun en ole itse moista kokenut... :( mutta koitahan jaksella.

Gatusa Todella ikävää, että miehesi aina on niin epäileväinen sun suhteen, että yrittää lannistaa. Tuntuu välillä, että se ei ole mihinkään tyytyväinen... mutta kiva kuitenkin, että ise olet työstäsi ylpeä! Niin se pitääkin olla :) Kiva kuulla sinusta.

Marikki no voihan vattu! Tiedän itsekkin tuon, että miehelle ei kannata oviksesta paljon hehkuttaa, kun tuntuu, että silloin ei ainakaan mikään onnistu!!! Toivotaan kuitenkin, että siitä huolimatta vaikka vähän mönkään menikin niin tärppäisi! :)

cupcake Tosi inhottavaa, kun ei tiedä oikein mitä se oma kroppa meinaa... toivottavasti syy selviää tavalla tai toisella, että mikä oikeasti on tilanne.

Mia82 Peukut pystyyn, että on tehonnut! :)

Kopioitua omaa napaa toisesta ryhmästä.

Kp 21/29... Dpo 6 menossa. Hyvin ailahtelevainen on minun mieleni. Aluksi olin niin toiveikas, että nyt varmasti tärppää tästä kierrosta, mutta joku ihmeen lannistus peikko hyppii takaraivossa, että ei ole nytkään tärpännyt. Ehkä se johtuu siitä, kun ei ole minkäänlaisia oireita? Pitäisikö niitä edes vielä olla? Onhan nyt vasta Dpo6 joten olisiko edes kiinnittymistä tapahtunut? Netissä on niin erilaista tietoa tuosta kiinnittymisestä ja monestihan se on varmaan yksilöllistäkin. Uskon kuitenkin kiinnittymisen tapahtuvan 5-7 päivää ovulaatiosta. Eilen illalla vasemmalla puolella tuntui pientä kipuilua alavatsassa...toivonkipinä kävi mielessä, mutta jotenkin en usko, että kipu millään tavalla liittyi raskautumiseen. Ja jos olen raskaana niin toivoisin saada jotain selviä oireita jotka kertoisivat siitä..rintojen suureneminen,pahoinvointi, järkyttävä väsymys jne. Tuntuu vain,että niin monella jotka ovat sitten plussanneet ovat olleet melko selkeitäkin oireita.. Tietysti ne ehtivät minulle vielä tulla ja olen aika hätähousu tämän asian suhteen, kun en millään vain jaksaisi odottaa.

Tuntuu todella, että tämä raskautuminen on niin vaikeaa! Siskollani on jo 4 lasta..nuorin vasta 4kk ikäinen ja jo viidettä lasta suunnittelevat. Heillä,kun ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia raskautumisen suhteen. Tuntuu niin väärältä.

Jopa Salkkareiden Peppi on raskaana..ihan oikeastikkin :) Olo on vain niin sellainen, että kaikki muut mutta en minä...

Chipmunk86.pahoittelut ja voimia sinne.toivotaan että kun olette valmiit niin teitä onnistaaa...
Cupcake.sais tulla nyt joku selkeys sun tilanteeseen..ehkä sun juu kannattaa käydä gynel ni tietää miten eteen päin...
Marikki.juu musta tuntuu välil et olis parempi ettei itekkää tietäs ku tuntuu et oon itekki ihan jännittyny sillon mut toivotaan nyt et teil olis kuitenki tärppi käyny.. :)
Mia82.toivotaan et olis tehonneet... :)
Gatusa.onnea uudesta asiakkaasta ja toivon et pääsisit jo eteen päin et tyhjentyminen tapahtus pian...
Nonna.joo se on jännä et tuntuu tosiaan et melkeen kaikki muut o raskaana paitsi ite mut pidän peukut lhäällä et teillä olis tärppi käyny.... :)

en nyt oikeen tie mitä ajattelisin kun sunnuntaina mul alko vuoto joka oli niukempaa kun mun normi kuukautis vuoto ja ei mul ollu mitään kipuja ku vuoto alkoi mitä mulla on normaalisti.ja hassuinta oli et ennen vuotoo oli koko ajan sellanen olo et menkat päällä. mut siis tänään mul alko menkka kivut eli vasta neljäntenä vuoto päivänä jollon yleensä loppuu mut nyt siis alko ja äskön mul tuli joku sentin tai kahden kokonen veri hyytmä et entie oliko keskenmeno vai ei mut kai sitä o parempi ol miettimät... :(

niin piti sitä kysyä et ajattelenko et sunnuntai on kp1 vai tänään? oon jotenkin nyt ihan pihalla... :(

kiitos loora84 ja muut. kyllähä se on kiva ku ite saa tuloi mut ukko tosiaa osaa olla niin nega ku vaa voi. eile ku tein sitä tekstii asiakkaan kans ni oli et lopeta jo sen kans juttelu jne, ite oli patistan et pitää ettii asiakkait. juu eipä tuo useinkaa ol kovin tyytyväinen asioihi mut se nyt vaa on sellai, muuttuu parempaa jos haluu ja jos mun kans haluu olla ni sit tulee mein kans eurooppaa kunha oon saanu säästettyy rahaa.
tyhjennys tapahtuu sit joskus onneks tiiän mitkä antibiotit on tehokkait ja särkylääkkeet.

Loora84 en osaa vastata yhtään miten se sitten lasketaan? :/

Gatusa pääasia että olet onnellinen! Sehän tässä elämässä on tärkeintä.

Voi kurja Cupcake kun ei siitä sitten mitään tullutkaan. Pahoittelut negasta. Ja voi pöh kun kehosi noin temppuilee ettei täti sitten tullut edes kunnolla. Tulisi nyt jotain järkeä tohon tilanteeseen edes jossain muodossa.

Freyja, tuohan näyttää hyvältä. :> Onnea viivan vahvistumisesta.

Pahoittelut tädistä loora. Ja kurjaa, että se on noin kummallista. :( En kyllä osaa auttaa, että minä päivänä on tuossa tapauksessa kp1.

Tsemppiä piinaviikolle Aamu. Pidän peukut pystyssä että saat liittyä plussaajiin.

Onnea Marikki oviksen pongauksesta. Sääli että sen hyödynnys meni vähän mönkään. Toivottavasti siittiöt hoitaa siitä huolimatta hommansa.

Voi pöh S1N1 kun siellä on oireita aina vaan eikä silti tule plussaa. :( Toivottavasti ei ole mitään häikkää.

Voi ei Chipmunk. :( Pahoittelut ja paljon voimia. Toivottavasti seuraava kerta menee hyvin loppuun asti, sitten kun jaksatte taas yrittää.

Tervetuloa takaisin Mia, toivottavasti hoidot tuottaa toivotun tuloksen.

Onnea Gatusa asiakkaan saannista. Sääli että miehesi on taas noin negatiivinen. Mut pääasia että itse oot tyytyväinen. :>

Tsemppiä Nonnalle piinaviikkoon. Toivottavasti täti jättää tulematta vaikka fiilikset ei sitä lupaakaan.

Huutelen täällä iltavuorojen välistä. Täti on pakannut laukkunsa eikä eilen tullut enää kuin tuhrua ja harjoitukset on taas aloitettu. Ei mitään sen kummempia kuulumisia. Ajattelin jättää greippimehun pois ja katsoa vaikuttaako se jotenkin, kun en sen juomisen ole huomannut vaikuttavan mihinkään. Yks tölkki tuolla on niin juon sen pois enkä enempää osta ihan lähiaikoina ainakaan. Pahoittelut jos en muistanut kommentoida kaikkea mitä piti tai muuten sekoilin omiani. Taitaa olla nukkumaanmenon aika...

Minä täällä edelleen taustailen, kun en malta tätä ryhmää vielä jättää. On niin kiva jännätä teidän kanssa ja seurailla miten hommat etenee. Etenkin Vargynja, Nonna, Gatusa, Rosebud, teidän kanssa tuli samaa aikaa kuumeiltua, niin erityisesti teidän tilanteitas seurailen ja teille toivon kovasti onnea että tärppi kävis pian! Chipmunkille myös, pahoittelut vielä kerran tilanteesta. Voimia ja onnea yritykselle, kun se tulee taas ajankohtaiseksi. :)
Ja toki kaikille muillekin tsemppiä kovasti! Enemmän täällä tulee tätä ketjua luettua, kun noita raskautuneiden ketjuja.

Itsellä nyt jo rakenneultra takanpäin. Kaikki edelleen kunnossa ja näyttäisi siltä, että pieni tyttönen sielä masussa kasvaa. :) Ja kaikki muutenkin hyvin...

Mutta älkää te ihanat naiset luovuttako, kyllä se tärppi sieltä vielä tulee!!! <3

Voi hitsi cupcake :(

Onnea Freyja86 <3

Chipmunk
Otan osaa :( </3

Mulla alko sunnuntaina voimakkaat kivut ja järkyttävä vuoto tosiaan. Se loppui vuorokauden jälkeen ja nyt on välillä tullut tippa siteeseen. Outo tilanne siis. Rinnat edelleen tosi kipeet.

Sain huomiselle extra tarkan raskaustesti ajan labraan. Katellaan miten käy.

Rosebud toivotaan parasta ja pelätään pahinta! Tosi inhottavia nuo tuollaiaet kummalliset vuodot jotka alkavat yhtäkkiä suihkuna ja loppuvat kuin seinään...

Tyttötiikeri kylläpäs se aika rientää. Kiva kuulla että kaikki on hyvin ja odotat ihanaa pientä tyttöä.

Vargynja Kiitos toivon todella että tärppi kävisi. Niin ja minäkin kovasti tuota greippimehua yritin muutamana kiertona juoda, mutta mulla vaan lisäs kierron pituutta..:confused:

Täällä ollaan heräilemässä jo. Onko teille kellekkään tuttua Unihalvaus?

Uh unihalvaus! Varmaan inhottavin mikä miulle sattu oli ku nukahdin vieraassa paikassa hotellin sängylle ilman että olin tajunnut nukahtaneeni. Olin siis omasta mielestäni silmät auki ja hereillä mahallani hotellin sängyllä enkä kyennyt liikkumaan kun joku vieras mies tuli huoneeseen ja alkoi penkomaan miun tavaroita. Olin ihan varma että se oli huumannut minut ja aikoi raiskata ryöstämisen jälkeen. Onneks tuli tekstiviesti mihin sit oikeesti heräsin eikä miussa ollutkaan mitään vikaa eikä huoneessa ketään. Oli muutama aika pelottava minuutti.

Olen kovin pahoillani Chipmunk! Vahva olet kun jaksat tulla jo tänne kuumeilemaan meidän kanssa.

Vargynja toivotaan että tämä kierto olisi teidän!

Kuullostaa Cupcake niin samalta sinun tilanne kuin omani, todella inhottavaa tällainen epätietoisuus.

Kävin eilen gynellä ja täytyy sanoa että oli aivan hirveä käynti, itku meinasi sen jälkeen tulla. Ei sen takia, että olisin saanut huonoja uutisia vaan se miten gyne kohteli mua. Kuunteli ehkä 2 min mun oireita ja taustaa, sit sanoi, että ultrataan. Ultrasi ehkä kans 2 min ja sanoi kohtu normaali, munasarjat normaalit, ei ovulaatiota. That's it! Kehotti jatkamaan yritystä ja menemään työterveyteen takas vatsakipujen ja pahoinvoinnin takia. Lisäkis kirjoitti kipulääkereseptin vatsakipuihin, vaikka ei osannut kertoa syytä kivuille. Lisäksi vielä sanoi, että voi ihan hyvin 10 kk yrittää 2 päivän niukilla menkoilla ennen jatkotutkimuksia. Siis voi p#*/%*ka! Olin niin pöyristynyt, että en tajunnut edes kysyä voinko olla raskaana vai en, enkä tajunnut pyytää raskaustestiä. Koko homma kesti yhteensä 10 min ja ulos. Ja tästä sai maksaa 105 euroa, no onneksi on vakuutus niin ei tartte koko summaa itse pulittaa. Mutta ihan käsittämätöntä touhua yksityiseltä lääkäriltä.

Kaippa tässä sit tilaillaan ovis testejä ja mennään työterveyteen takas eli yk 4 kp 10/25.

Elmiina onneksi siis en ole ainut! Minä saan unihalvauksia ainakin kerran kuukaudessa ja ne alkoivat 15vuotiaana.. myös pikkusiskoni saa näitä. Tänään sellaiseen heräsin ja siitä tuli mieleen kysyä onko kellekkään muulle tuttua!

S1N1 no johan oli lääkäri!!! Ja aina lääkäreitä niin ylistetään... paskat! Ne eivät tiedä mistään mitää. :(

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Takaisin