Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos vielä kaikille onnittelijoille, mut nyt tais tulla onnitukset liian aikasin. :/ Himskatinmoiset kivut viimeyönä ja tänäaamuna alavatsalla, testasin aamulla ja olipa niin nega ku voi vaan nega olla! Liekö ollut joku ekstravahva viivanpaikka niissä aiemmin tehdyissä, vaiko jopa kemiallinen raskaus..? :oops: Mitä tästä opittiin?

No, ainakin se, et jollain ihmeen keinolla täytyis malttaa sen testaamisen kanssa, odottaa todella ihan rauhassa et menkat myöhässä viikon ellei jopa kaksi. Niinku viimeksikin plussatessa.. Joku kumma vimma vaan nyt päällä, asenne on "kaikkimullehetinyt" ja eihän tämän kans mene ku mettään vaan. Mut ei hätiä mitiä, täti tullee varmaan ihan tässä alkuviikosta kylään, mikäli tuntemuksiin uskominen - eiku uuteen kiertoon ja leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä. :D

Tsemppejä teille ihanaiset, ja ekstravahvat liimat teille turvallisesti plussanneille! <3 Ei suotu kesävauvaa meille.. mut josko heinävauva :')

Aamun viiva selkeästi vahvempi mut ei tosiaankaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva.
ImageUploadedByVau Foorumi1381128697.827692.jpg

Mutta vahvasti siis ollaan raskaana :D Rinnat ei mahdu enää rintsikoihin ja ne painaa :( Täti ei näy eikä kuulu, hyvä vaan :D Digillä en oo testannut ja mietin et kannattaako, viiva siellä kuitenkin selkeästi on. Jospa mulla vaan nuo raskaushormonit nousee hitaasti. Tänään kun on vasta kp 32....

Freyja86: Lämpöiset onnittelut täältäkin :) <3 Ihan selvä plussahan tuossa on! Tarrasukkia kovasti pienen kyytiläisen matkalle mukaan!

Ja tuosta viivan vahvuudesta, taitaa riippua ihan testimerkistäkin nuo jutut. Itsellä ainakin oli niin. Toisella merkilä sai heti vahvan viivan ja toisella ihan hailun vaan.

Freyjalle onnittelut! Kyllähän tuo on ihan selvä plussa.

Rosebudille pahoittelut, samoin cupcakelle

Maicy
onpa kurjaa.. Mullakin on luteaalivaihe 11 päivää ja epäilyttää välillä riittääkö se. Kannattaa ainakin kysellä lääkäriltä, josko löytyisi apuja keltarauhashormonin muodossa.

Täällä menossa kp 18, ja edelleen ovista odotellaan, hohhoijaa. Limat ei oo vielä sopivia, mutta selkeästi muuttumassa siihen suuntaan. Ja tikkuun tuli tänään ensimmäinen hailura viivanen. Eli lähestymässä on ovis, mutta saa nähdä kuinka monta päivää vielä menee. Greippimehua on nyt tullu juotua, josko siitä olis mitään apua.

Freyja86, viiva kun viiva :) Onnittelut plussasta! Mulla tuli esikoisesta haalea plussa vielä kp33 ja digitaalisella 1-2. Joskus sitten 3+ testasin seuraavan kun uskoin haalean.

Niin tosiaan tervehdys! Täällä vedellään kp22 ja jotain tuntemuksia kropassa. Kesävauvaa koitetaan! Tai milloin hän nyt sitten suvaitseekaan tulla, syksykin on hieno vuodenaika ja talvella pääsee mäkeen. Eli eihän tässä jäniksen selässä olla, paitsi mitä nyt piinaviikoilla kyllä?

Freyja, onnittelut,kylla tuo on vanhankonkarinkin silman selkea plussa!!!

Cupcaken tilanteeseen iso HÖH,sulla kävi sit kuin mulla viime kierrossa.TOSI ikävää :( samas venhees,lohdutan sua

Mulla vahan samaa ku Tirppa81>lla etta ovista ei nay eika kuulu kp 14 tosin vasta mutta mulla viimeisimmat kierroa ollu et ovispussa tullut kp 11...
sorry multa havis pisteet a ja o paalta,kissa kaveli nappiksella ja se siita,en jaksanu sammuttaakkaan.

Voi vide,ostin pienimmalle uuet rattaat,ja niien mukana tuli vaunukoppakin! en kesta.Se koppa on autossa,sanoin miehelle etta saa sen laittaa jonnekkin,en kesta katsoo sita.Vaikka mieli tekis hiplata ja tunkee vaikka kissa tai nukke sinne,hah.

Hyvin meni lauantain bileet,ihan hyva vrmaan ettei ovis ollut viel
Kahden vko paasta ois appiukkopuolikkaan 50v juhlat,niissakin sais ottaa,kun eihan tassa ehtis raskaus ees alkaa kun ei ovistakaan oo viel tullut,jos ny tulee lainkaan

Kaikenlaista.nyt maate kun pienin nukkuu ja itsella karsee hedari.

Muokattu viimeksi:
Rosebud.pahoittelut ja toivottavasti saatte sen toisen vielä...hali.....
Cupcake.voi ei..toivotaan nyt vielä et kääntyis parempaan päin... hali....
Freyja86.IHANAA..oikeen selkee plussahan siellä on... ONNEA... :)
Tirppa81.toivotaan et ovis tulis pian ja pääsisitte sen hyödyntään... :)
Miimikko.toivottavasti olis tärpänny. jaksamisia piina ajalle :)
Marikki.toivottavasti ovis nyt kuitenki tulis.. :)

on.mulla tuli eilen sit täti kylään... :( eli olin oviksen bongannu oikeen... on vaan niin oudot menkat ku ennen menkkopja oli vallan semmonen fiilis et o menkat päällä ja nyt ku ne alko ni kaik menkka kivut loppu ja kaiken lisäks nää o elämäni vähä vuotosimmatkin.. outoo...

Kiitos kaikille onnitteluista :)

Jotenkin kun ekaa kertaa oon edes testannut kunnolla niin jotenkin epäilys iski. Onneksi otin varmistukseksi kuvan. Kieltämättä itsellä tosiaan vähän turvonnut olo, mutta muuten vielä niin epätodellista. Toivon todellakin että kyytiläinen pysyy matkassa! Tänään kävin apteekista ostamassa Minisunin Mama vitamiineja, oli vähän outo ja jännittynyt olo et jotain konkreettista pääsi tekemään. Ensi viikolla pitänee soittaa neuvolaan :)

Heipä hei taas! Aamu on viettänyt hiljaiseloa muutaman päivän ulkomailla vietetyn loman jälkeen. Nyt taas linjoilla takaisin! En nyt millään pysty kommentoimaan kaikille, täällä oli varmaan kolme sivullista uutta tekstiä tullut. Yritän päästä kärryille hieman myöhemmin. Mutta täällä oli joku vissiin plussannutkin joten isot onnittelut! Tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut niille joilla täti tuli kylään!

Oma tilanne nopeasti. Mikäköhän se mahtaakaan olla?! Oon jo seonnu laskuissa. Näyttäis olevan kp22, piinaviikko menossa. Jännitän tuleeko täti kylään tossa loppuviikosta tai ens viikon alussa. Valkovuoto on ihan outoa, muuten ei mitään ihmeitä. Paitsi aika räjähdysherkkä olen taas ollut mutta voi olla taas sitä kuuluisaa pms:ää.

No voihan voimasana cupcake....:(

Tirppa81, mulla kreippimehu pidensi kiertoa, vaikka joku uskalsikin väittää mulle ettei sillä voi olla yhteyttä kierron pituuteen, vaan kyllä ovis tuli silloin myöhemmin kuin yleensä (muutama testi kierto...) Tulipa vaan mieleen siis :D
Toivottavasti se ovis sieltä kuitenkin pian eksyisi sinne!

Marikki, voi ei :D Mä oon kuolannu vaunuja netistä, mutta onneks mulla ei oo ollu ylimääräistä rahaa, etten oo voinu ostaa, mulla olis kyllä lupa ostaa :D Kun siskon lapsia käy kylässä, niin ei tarvis miettiä onko niitten isukki muistanu ottaa rattaat mukaan vai ei (yleensä se ei muista niitä ottaa mukaan...).

loora84, No voihan harmi :/ Ois saanu täti pysyä poissa sieltäkin.

Aamu, Tsemppiä piinailuihin :)

On: Tänne ei mitään uutta, edelleen sitä torstaita odotellaan kuin kuuta nousevaa :D

Kiitos jälleen kaikki, ootte te vaan suuri tuki <3
Marikki, no mä edelleen oon suht hyvillä mielin kuitenkin. Kun ei se toinen viiva koskaan ehtinyt tosi selkeäksi muodostua.. Puhutaan siis jostain haamujen haamusta! :D Sekin, kun mies ei sitä toista viivaa nähnyt mut mun kaveri sen kyllä näki..? Et ei siis ollut kyse mun kuvitelmasta.. Voi olla, et laitan testit vaihtoon.

loora84 Kiitos haleista <3 Pahoittelut tädistä. Samassa veneessä olemme!

Freyja86 Ja se ekan neuvola-ajan varaaminen se vasta kovin jännä paikka onkin! Saati sinne meneminen! :) Oon niiiin onnellinen sun puolestas! :)

Jospa Aamukin saisi liittyä plussanneisiin! Missäs kaukana ulkomailla olitte reissussa, jos saa udella? :)

Santra87 No äläpä muuta sano! Kyllä mullakin pari v*ttua taisi päästä sitä negaa aamulla tuijottaessani, vaan niinku marikillekin kerkesin tuossa edellä raapustaa, niin ihan hyvä fiilis mulla on kuitenkin! Toki harmittaa.. Testi vaan näytti väärin, tai sit jotain yritti tapahtua tuolla masussa, mut jäi vaan sit tapahtumatta. :( Ei voi tietää..

ON: Täälläpä tuhruttaa rusehtavaa, huomenna siis varmaan kp 1/32, yk 3! Mietin tuota greippimehua, et pitäiskö ihan mielenkiinnosta kokeilla alkaa lipittää! :D Pitääkö sitä juoda päivittäin, kuinka paljon? :) Onko täällä ketään kuka ois tuota kikkakakkosta koittanut?

ovis ovisplussa,ovis ovisplussa,jeej eee :)
okei,ihminen on vissiin hiukka pölhö.
Eli huomennako se ovis nyt tapahtuu?Ja siittä 14 pv voi testailla...hehee :)
Oishan se kiva kun sais sinne vaunukoppaan täytettä.
Pitäis tilata tyttö,kun se koppa on musta-pinkki :D

Hyvä Marikki! Pupuilua mars! Hyödyntäkää hyvin.

Freyja, ihanaa! Onnea! Cupcakelle kovasti tsemppiä jos sieltä nyt täti on tuloillaan. Toisaalta jos se tuhruttelee niin sellastahan voi olla alkuraskaudessakin. Sillon ekaa yrittäessä kokeilin tota greippimehua mutta en usko siitä olleen mainittavaa hyötyä raskautumisessa. Olinkohan jo lopettanut sen juomisen kun raskauduin..? En nyt tarkalleen muista. Ehkä se jollain toimiikin, ei siitä varmaan ainakaan haittaa voi olla. Oltiin tuolla Espanjassa lomalla. Irtiotto vauvaprojektiin teki ihan hyvää kun siellä ei päästy pupuilemaan.

Ite kans jännään tädin tulemista. Ehkä loppuviikolla tai ens viikon alussa se tulee. Mitään raskauteen viittaavia oireita ei oo mutta eipä niitä ollut viime raskaudessakaan.

Hienoa, että tänne saadaan plussia!

Täällä edelleen pahoinvointia ja nyt on kuvioihin tullut myös alavatsakivut, välillä niin kovat ettei pysty suorassa seisomaan tai istumaan. Aamulla taas tein testin ja negatiivinen oli. Nyt siis menossa dpo 17 ja joko siis kp 8 tai 32, jos nuo kahden päivän vuodot olivat kuukautiset.

Kävin siis viime viikolla työterveyslääkärillä ja otettiin tulehdusarvot ja raskaustesti pahoinvoinnin takia. Silloin testit oli negatiiviset. En tajunnut lääkäriltä kysyä, että oliko verestä otettu testi se mikä mittaa hCG:n pitoisuutta vai se mikä mittaa sitä onko hormoonia veressä ylipäätänsä. Jälkikäteen aiheeseen tutustuttuani selvisi, että tuo jälkimmäinen on ihan yhtä tarkka kuin virtsatesti eli pitäisi tehdä tuo mikä mittaa todellista pitoisuutta ja tulokseksi saadaan tarkka hormoonin pitoisuus veressä, jos haluaisi varman tiedon. Todennäköisesti tehtiin tuo jälkimmäinen kun tulos oli vain negatiivinen, kai se lääkäri olisi sanonut, jos pitoisuus olisi ollut nolla. Lääkäri siis myös totesi, että voidaan uusia testi tällä viikolla, jos pahoinvointi edelleen jatkuu. Oli muutenkin tosi häslä se lääkäri, joten päätin, että varaan tällä viikolla gynelle ajan, enkä mene enää tuonne työterveyteen. Lääkäri kyllä myös kehotti menemään gynelle, jos en ole raskaan niin kannattaisi tutkia syytä lyhyisiin ja hyvin niukkoihin kuukautisiin.

Tällä hetkellä sellaiset fiilikset, että jotain häikkää tuolla kohdussa on. Toivon edelleen, että johtuisi raskaudesta, mutta epäilys siitä on suuri, että siellä yritetään kiinnittyä, mutta ei onnistu eli odottelen, että alkaisi kunnon vuoto ja pääsisi uuteen yritykseen. Tulipas tarinaa, toivottavasti en tylsistytä teitä.

Santra87.No pian säkin pääset tosi toimiin... :)
Cupcake.Joo ei täs auta muuku nokka uutta kohti...toivottavasti me ens kierrossa onnistutaan.. :)
Marikki.kiva kuulla nyt vaan peitto heilumaan... :D
Aamu.oi olis niin kiva itekki taas lähtee reissuun.. :) ennen esikoista me matkusteltiin todella paljon ja useamman kuukauden reissuja mut nyt ei olla vie osattu lähtee pikku miehen kans vie mihkää mut kerkeehän sitä vie..poika täyttää kahen päivän päästä 6kk et eipä täs varmaan ois kauheesti vie voinukkaa... mä pidän tääl peukut pystys et saat plussan...jaksamista piina ajalle...
S1N1.toivotaan et gyneltä tulee joku syy tohon sun juttuun ja pääset eteen päin ja toivotaan et olisit raskaana... :)

on.kyllä se vuoto sit vaan lähti reilunemaan et vuodetaan nyt sit vaan kunnolla... :( ja odotetaan seuraavaa ovista....

Heippa taas kaikille! Onnea hirveästi uusille plussaajille ja pahoitteluni niille kaikille, jotka ovat saaneet tädin riesakseen. Olen niin tippunut täältä palstalta, että en osaa enää kaikille henkilökohtaisesti vastata.

Hipsaisen taas pikkuhiljaa takaisin tänne kuumeilijoihin, kun torstain np-ultra ei mennyt ihan putkeen. Pikkuisen sydän ei enää pamppaillut vaan koon 11+2 sijaan pikkuinen oli jäänyt kokoon 9+2. No torstaina jäin samantien osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen ja kun se ei ihan täydellisesti onnistunut niin viimein sunnuntaina lääkäri päätti suorittaa nukutuksessa kaavinnan. No nyt ollaan oltu muutama päivä sairaslomalla ja yritetty parannella mieltä. Kyllä se tästä pikkuhiljaa alkaa taas elämä hymyilemään ja uskon, että kun seuraavat menkat on ohitse niin yritetään paremmalla onnella uudelleen. :)

Voi kun surullista Chipmunk86 <3 Aina tuo keskenmeno pelottaa jos sattuisi omalle kohdalle :'(

Takaisin