Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos vaan onnitteluista! :) En vaan vielä kovin uskalla iloita.. Sit kunhan tulee selkeämpi toinenkin viiva, niin sit voin minäkin rauhoittua.

Onnittelut Freyjalle ja Cupcakelle! Hienoa, että niitä plussiakin tulee.

Ollaan reissussa, joten ihan lyhyesti vain omia kuulumisia. "Menkat" kestivät vain kaksi päivää ja yhteensä tuli vain noin neljä teelusikallista, joten en noita kyllä menkoiksi kutsuisi. Alavatsan kipuilua edelleen vaikka mitään ei enää vuoda ja tietenkin edelleen pahoinvointia. Tiistaina teen kotona vielä uuden testin ja sit lääkäriin. Olen kyllä hyvin vahvasti sitä mieltä että kyytiläinen nämä oireet aiheuttaa.

Onnea Freyja! Ja paljon tarrasukkia, että kaikki menisi hyvin. ^^

Cupcakelle myös varovaiset onnittelut. Pidän peukut pystyssä, että huomenna tulee kunnon viiva. Ehkä testi oli viallinen, kun ei kokonaista tullut.

Hienoa Gatusa, että siellä alkaa viimein tapahtua. Jospa pääsisit pian koko hommasta eroon.

S1N1 pidän sormet ristissä että saat plussan. Ei sitä tiedä, vaikka ne olisikin olleet valemenkat, kun kerran niin lyhyet ja vähäiset oli. Toivossa on ainakin hyvä elää. Toivottavasti en nyt nostata turhaan toivoa liian korkealle. Toivon vain, että saisit kuitenkin plussan.

ON ei mitään kummallista, perusvuotoa ja ahdistusta, kun ei taaskaan. Oma osansa varmaan hormoneilla, kun eilen illalla itkin sitä ettei onnista ja tänään päivällä taas yhtä ihan mitätöntä asiaa. Mut nyt on taas mieliala vähän parempi, että eiköhän tästä vielä nousta. Leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. Pakko se on joskus onnistua.

s1n1 mä niin jännään sun puolest kyl tuo valemenkoilt kuulostaa, tsemppiä ja plussatuulia :)

vargynja kiitos tsempist, toivottavast sinä saisit vihdoin sen plussan :)

Pikaiset kuulumiset.

Tänä aamuna testattu haalea plussa. Eilen alkanut tiputteluvuoto. Rusehtavaa verta välillä ja välillä hyytymiä.

Kovat alaselkäkivut, tuntemuksia kyljissä ja joskus kipuilee kohdusta.

Ei hajuakaan mitä nyt tapahtuu. Uskoisin, että menossa vaan kesken.

Odotellaan ja infoilen teille, jos vuoto alkaa kunnolla.

Voi, jospa olet Rosebud väärässä, ja pikkumatkaaja pysyisi kyydissä! Voimia!

Tein uuden r-testin tänäaamuna, ja siis kyllä siihen tulee toinen viiva, tosi hailu vielä, mutta nyt sen saa jopa kuvattua ja kun muokkaa kuvan kirkkautta, niin sen viivan näkee suht selvästikin.. :) Tiistaina ajattelin tehdä sit digin! Lisää odottamista, mut ei voi mitään. Nyt on pakko jaksaa odottaa :D

Anteeksi pelkkä omanapailu, mut just nyt ei jaksa keskittyä oikein mihinkään muuhun.. o.O

Täällähän tulee plussia kuin sieniä sateella!!! Jee varovaiset onnittelut kakille! <3

Rosebud; toivottavasti vuoto loppuu!

Pahoittelut tädin kohdanneille! :( *voima halit*

hienoa cupcake että viiva vahvistuu, onnea :)

rosebud toivottavast ei ois keskenmeno vaikka siltä kyl uhkaavast kuulostaa.

mitäpä elmiina?

tääl on kyl nyt oikee plussa-aalto :)

on: iltaisen ja yöllisen myräkän jälkeen on nyt aamusta istutettu perunat ja katotaa tuleeko satoa, ois ihana saada oman sadon uusia perunoita :) mitä oloihi tulee ni mies käy kysyys apteekist löytyykö cytotecia tai muuta vastaavaa tyhjennyslääkettä.

cupcake, Onnea kovasti ja tarrasukkia matkaan! :)
Rosebud, toivotaan että vuoto lakkaa ja kyytiläinen pysyisi matkassa!

Mullakin oli haalea viiva joka kyllä selkeästi näkyi, mutta jotenkin pelottaa et mitä jos se menee kesken. Viime tänäkin heräsin hirveisiin menkkakipuihin. Pelkäsin jo et menkat alkaa! Mut onneksi mitään ei oo tullut :) huomenna aamulla teen varmistustestin ja toivon et viiva vahvempi.

Tuntuu koko ajan et on kuuma ja rintoja särkee. Muuten olo aika normaali :)

Runsain vuoto ikinä alkoi tänään ja kivut on sanoinkuvaamattomat. Auts..

Se oli sitten siinä.

ONNEA muille plussanneille ja parempia uutisia! :)

Paljon onnea plussanneille!! Ihanaa, että edes joillakin onnistuu! :)

On: Kp2/24-28. Yk4. Mä olen niin pettynyt. Enkä tiedä mitä tässä enää tekisi. Kierto on niin lyhyt että enpä minä raskaaksi voi tulla. Ovis ollut jo kaksi kertaa viikko ennen menkkoja. Siitä ei tuu raskaaksi kukaan. Masentaa, koska tietää jo ennalta että raskaaksi ei tulla vaikka miten ois tärppipäivillä pupuilemassa. En jaksa enää testailla ovista, en jaksa toivoa että pääsisi edes dpo10 asti..

Mutta tsemppiä muille! Over and out..

Pahoitteluni Rosebud :(
Maicy, kannattaa soitella kunnalliselle, kun sulla toi luteaalivaihe on noi lyhyt.
Mulla oli normaalikierto 16-26 mutta mulla oli silti luteaalivaihe sen 14päivää. Tikutin ovista siis kun aikaisemmin yritettiin ja moni sanoi, ettei noin lyhyellä kierrolla voi tärpätä, mutta kun kysyin lääkäriltä sanoi, että mulla on kuitenkin ihan hyvä toi lt niin ei pitäis olla ongelmaa..

Onnea plussanneille :) ja pahottelut menkoista teille, joita ne vaivaa :(

Freyja, ei kannata huolestua menkkamaisista kivuista, ne todennäköisimmin kuuluu asiaan.. Mulla oli niitä varmaan pari viikkoa plussan jälkee! :) just ennen plussaamista kerkesin pitää jo kolme päivää suojaa, ku olin niin varma, et menkat alkaa.

Maicy, mikä ehkäisy sulla oli ennen käytössä? Tuli mieleen, ku itellä oli ongelmia liian lyhyen luteaalivaiheeb kanssa. Mulla oli hormonikierukka ja meni puoli vuotta poistosta, et luteaalivaihe rupes olemaan normaalimpi.

Voimia kaikille piinailijoille! :)

Onnea cupcake kunnon plussasta! ^^ Toivottavasti pikkuinen pysyy mukana.

Freyja, ehkä ne kivut on vaan raskauteen kuuluvia kipuja. Toivotaan ainakin niin.

Pahoittelut vuodosta Rosebud. :( Tsemppiä, ehkä ensi kerralla tarttuu tukevammin.

Samoin Maicylle pahoittelut. :( Voi kurja kun on tommonen kierto ettei edes voi onnistua. Suosittelen myös kunnalliselle yrittämistä. Kyllä nyt tommosessa tilanteessa luulisi saavan jotain apua ennen kun on vuoden saanu turhaan kärvistellä.

Pahimmat hormonisekoilut alkaa olla ohi ja mieliala taas parempi. :>

Jännittää cupcake sun puolesta :)

Omalla itellä on kyllä ihan toivoton olo.. taitaa vaan jäädä se toinen haaveeks :(

Takaisin