Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei, en malta pysyä täältä päivääkään poissa..

Sli, tervetuloa "uusvanhana" meidän kanssa kuumeilemaan. Ikävää, että kaikki ei olekaan niinkuin pitää. :( Mutta toivottavasti hoidot tepsii. Soititko Felicitakseen? Selvisikö jotain?

Tervetuloa _raskaana_ myös mukaan. Pahoittelut keskenmenoista. :(

Pahoittelut Jippiinalle kun hedelmöitykset ei etene tuon pidemmälle. :/ Toivottavasti vielä tulee pysyvämpää tulosta. Ikäviä tommoset haamut.

Olipahan yö Mohvelilla. Kurjaa, kun sattuu niin ettei nukkumaan pysty. :( Toivottavasti kivut edes tarkoittaa hyvää.

etk, varmasti tuntuu pahalta. Ei varmaan pysty olemaan jossittelematta mielessä sitä kuinka olisi melkein samassa tilassa. :( Koita kestää, kyllä sunkin aika vielä tulee. :) Tommoset kyselyt on kyllä kaikista rasittavampia. On se kiva, et ollaan kiinnostuneita toisten asioista, mut tommonen alkaa vaan ahdistaa. :(

Tervetuloa Nonna- mukaan kuumeilemaan. :) Lieneekö sattumaa nimimerkkisi vaiko ehkä samasta paikasta napattu kuin omani?

Tervetuloa mutka myös joukkoomme. :) Toivottavasti kroppasi alkaa pian käyttäytyä normaalisti niin yrittäminen pääsee kunnolla alulle.

Pikaista paranemista pikkutontulle. Ei sitä tiedä vaikka se plussa sieltä vielä tulisi. Onhan tässä vielä pari päivää ennen kuin tädin pitäisi edes tulla, jos nyt oikein olen kaiken ymmärtänyt.

White Christmas tervetuloa takaisin. :)

Voimia JMH, kurjaa kun et saa kunnolla nukuttua. :/

Ja hieman omaa napaa lopuksi. Ei tätiä vieläkään. :) Eli jos tässä ei välissä tapahdu mitään, huomenna aamulla testaamaan. Jännittää. Oireita ei ole kyllä ollut, joten en uskalla elätellä suuria toiveita. Vähän on tosin ollut vilu ja väsy ja mielialavaihteluja...

Hihih meinasinki just kysyä että mitä tuo dpo tarkottaa mut tuossahan tuo selitys olikin annettu...

Parin päivän päästä raskaustesti voi näyttää positiivista tai sitten ei..jänskättää. Ei kyllä oo yhtää sellane olo et voi olla raskaana mutta toivotaan kovasti kuitenkin. yrityskerta neljäs vai oliko se viies en muista.

Iltaa vielä kaikille! 

Ihanaa kun olette niin ymmärtäväisiä! Kiitos! :)

Soitin tänään terkkarille ihan muissa asioissa ja kysyin sitten näistä mun olotiloista. On kuulemma ihan normaalia, et alkutuntemukset voi olla kuulemma tosi kivuliaatkin. Laitto myös lähetteen labraan, et jos menkkoja ei näy perjantaihin mennessä ni voin käydä sinne antamassa näytteen. Terkka sano myös, et hyvin usein kuulemma testeissä ei näy plussaa vielä ensimmäisen myöhästymisviikon jälkeen. Vaikka tiesinkin sen, niin nyt on jotenkin helpottuneempi olo. Ehkä saan nukuttuakin ens yönä... Taidan ottaa panadolin varuilta, jos se vaikka yhtään jeesais... Sehän oli turvallista, vaikka jos/kun raskaana oisinkin. :)

Vastailen tässä jossain vaiheessa teillekin jotain! Älkää pelätkö en oikeesti oo näin itsekeskeinen! :)

Sli: Ymmärrän kyllä henkisen taistelusi. Varmaan keljuttaa jos yksikin kierto menee hukkaan juuri kun on päässyt hoidossa alkuun. Ja varsinkin, kun eri tahoilta annetaan erilaisia ohjeita. Minua kans kiinnostaa mitä siellä Felicitaksessa sanottiin?

Mohveli: Ikäviä noi sun kivut. :( Toivottavasti syy niihin selviää pian, vaikkapa plussan merkeissä. ;)

etk: Kiitos greippimehuvinkistä, täytynee ihan kokeilla! :) Meilläkin on nyt alkanut joka suunnalta tulla noita "onko mitään kerrottavaa" kyselyitä, vaikka kukaan ei edes tiedä meidän vauvahaaveista. Ehkäpä se vähän vaikuttaa asiaan kun vasta ostettiin oma talo. Rasittavaa silti, tekis mieli vastata jotain tosi nasevaa, mutta yleensä tyydyn vaan hymähtämään vähän hölmistyneenä.

helmiäippä: Toivottavasti saat pian kavereita tuonne plussanneiden ryhmään. :) Vaikka toki täällä saa jutustella niin pitkään kuin siltä tuntuu.

Nannannaa: Toivottavasti plussa on vahvistunut, tulehan sitten kertomaan. :)

Nonna-, mutka ja White Christmas: Tervetuloa mukaan jutustelemaan!

pikkutonttu: Pahoittelut negasta. :( Juu, kyllä mä ajattelin että jos sama vielä kolmannen kerran toistuu niin ehdottomasti kysäisen joltain ammattilaiselta mistä johtuu ja mitä olis tehtävissä.

ainut: Testailehan ihmeessä jos kerta testejä on! Tsemppiä bongailuihin, toivottavasti nappaat oviksen pian. :)

JMH: Voihan hitto, ei oo kyllä yhtään kivaa tällainen. :( Onko teillä tutkittu miksi raskaudet on keskeytyneet tms?

Vargynja: Milloin sulla olisi pitänyt/pitäisi menkkojen alkaa (en ole varma kirjoititko aiemmin, en enää jaksanut selata. :) )?

salome23: Tsemppiä jännäilypäiviin!

Omaa napaa: Kiitos kaikista vinkeistä. Kyllä mä nyt ajattelin edetä sillä tavalla, että voisin ottaa tuon greippimehun kokeiluun, ainakin pariksi kierroksi. Ei kai siitä haittaakaan ole? =) Tämä nyt vaan on mulle ihan uus tuttavuus, joten kertokaapa te jotka olette sitä juoneet / asiasta enemmän tiedätte; Milloin sitä kannattaa juoda, kuinka paljon ja kuinka usein ja onko jotkut mehut parempia kuin toiset? Muukin info asiasta on tervetullutta. Jos greipistäkään ei ole apua ja mahdollisen plussan jälkeen viivat taas häviää, niin sitten otan yhteyttä lääkäriin.

Täälläpäs on tullut paljon kirjoituksia. Hyvä. :)

etk: Tiedän tunteen, ettei oikein nappaa iloita muiden tuntemuksia kun itse haluisi olla samassa tilanteessa. Saati kuunnella häidän valituksiaan miten raskaus tuo tullessaan vaan kipua..miehen sisko on kans raskaana ja mua tympii ees nähdä koko ihmistä kun heille tääkin tuli 'ihan suunnittelemtta yllättäen', ou really. No kiva et joillekin tulee helpolla.

helmiäippä: Onnea raskaudesta,ehditkö täällä pitkäänkin olemaan?

Nannannaa: Samoin sulle, onneksi olkoon plussasta. :)

Nonna-: Joo tervetuloa sitten kun yritätte oikein kunnolla, ja saa tänne purkaa kuumettaan aikaisemminkin. :)

mutka: Eiköhän se kierto siitä ala talttumaan, toisinaan se ottaa aikansa mutta yrittämistä ei kannata unohtaa siltikään. :)

Pikkuntonttu: Koitahan parantua, lenssua on liikenteessä ja on mokoma vielä todella sitkee. Vitamiinia naamaan ja kuumaa mehua ni kyl se siitä. Tiedän muuten paljon tapauksia jollon plussa on tullut myöhempään kun kp 12 tai 13 kohdilla..vielä on mahdollisuuksia.

Ainut:Tsemppiä oviksen bongailuun..itse bongasin sen tänään aamupäivällä noilla testeillä. Ja mukavaa nähdä sua täällä..mennään sit ryminällä odottajien puolelle, pianpian. ;)

White Cristmas: Tsemppiä vauvatreeneihin. :) Pre-seed on ainakin auttanut monia täällä.

JMH: Kuulostaa liian tutulle toi sun päivä..meillä ei kyllä hoirat ottanut yhteen (ku ei oo) mut kissat kyllä..mieletön väsymys iski päivällä ja pyörrytys. Ja joo, mulle noi clomit on vissiin liian tuhtia tavaraa, lääkäri halus kokeilla kun viime kierrossa ei ollut tyytyväinen kun ultrassa oli kp 9 paikkeilla yksi folli ja sekin joku 15mm paksu. Tuumas että on jäänyt sinne edellisestä kierrosta, mitenkähän se on mahollista? :D Oli miten oli ne jätetään pois ja annetaan injektiona sitten hyvin pieniä määriä kun pistoshoidoissa ollaan.

Vargynja: Toivottavasti nyt tärppäsi! :)

Omaa: Soitin tänään felicitakseen aamulla ja kyllä he olivat kans sitä mieltä että ei kannata riskeerata vaan malttaa tää kuukausi. He olisivat toimineet niin että olisivat 'puhkoneet' liiat munasolut ja inssillä kokeiltu tai sit kerätty hyvät isot follit turvaan jatkoa ajatellen ja taas ois saanut luvan yrittää vapaasti. Mutta tää on tän julkisen puolen toimintatapoja, just nyt toivoisin olevani yksityisellä. :(

Huomasin sitten aamupäivällä että nyt se ovis sit tuli (nimimerkillä housut märkänä), clearbluen testit loppu mut tein cittarin Pregcheckillä testin ja yhtä vahvat viivat tuli testiin. Tän päivän onkin sit pyörryttänyt ja olo ollut tosi hutera muutenkin..vatsaa viiltää ja pistää välillä, luulen että nää tuli tästä clomeista ja sen aiheuttamasta lievästä hyperstimulaatiosta. Nyt vaan tuli mieleen että me muuten peuhattiin miehen kans viimeksi lauantaina, sunnuntaina ja Maanantai aamulla -eli näinköhän ne simpat on jaksaneet ootella siellä kohdussa. Kaksi vuorokautta ei oo pitkä aika siittiöille..

Hmm... Miehekkeen siittiöt oli todella A-luokkaisia 92% oli todella nopeasti liikkuvia ja sitkeitä sankareita..näin hyviä arvoja ei meidän lekuri ollut eläissään nähnyt. :D  Saas nähä, tais tulla sittenkin jännitettävää tähän kiertoon,  en toivo monisikiöraskautta mutta jos sieltä kaksoset/kolmoset tulee niin antaa tulla sitten..täältä palstaltahan Elenna odottaa kolmosia. HUH.

Haluan kanssa kuulla noita greippivinkkejä ;) ja otatteko foolihappoa lisänä? Jos niin oletteko ostanut pelkästään foolihappoa sisältäviä pillereitä apteekista/luontaistuotekaupasta? vai onko sen saantiin mitään "supermarjaa"tms?

Tarkoitin siis Catriona odottaa kolmosia..ei Elenna. :D 

iita: Mä ostin nyt Tohtori Tolosen 800mikrogrammasia foolihappo bilsuja..ja greippimehua menee nyt kanssa joka aamula lasillinen. :) 

Tulin vielä kommentoimaan ja juttelemaan ennen nukkumaan menoa.

Salomellakin on sitten jännät paikat. Toivottavasti tulee plussa. :)

Ja Mohvelilla myös. Täällä on sormet pystyssä että täti pysyy poissa ja plussa tulee sitten verikokeella jos ei muuten. En muuten tiennyt tuota, että plussaa ei välttämättä näy vielä viikonkaan jälkeen.

Jippiina, sunnuntaina olisi sen tavallisimman kierron mukaan pitänyt alkaa. Toisinaan kuitenkin myöhästyy, mutta yleensä max kolme päivää eli viimeistään tänään odotin niitä saapuvaksi.

Sli, voi kurjuus sen kunnallisen terveydenhuollon kanssa. :( Varmasti harmittaa, kun jonkun viitseliäämmän kanssa olisitte tämänkin kierron saaneet hyödynnettyä. Toivotaan nyt vielä, että ne miehesi siittiöt on kyllin sinnikkäitä. Ainakin ne ilmeisesti on varsin hyvä kuntoisia. ;)

iita, en juo greippimehua, mutta foolihappoa olen jonkin aikaa syönyt Folirenin 400 mikrogrammasina pillereinä. Greippimehua voisi kyllä kokeilla, jos tämä kierto ei mennyt putkeen. Vinkkejä sen suhteen siis kaipaisin myös. Ilmeisesti päivittäin pitäisi juoda Slin esimerkkiä noudattaen. :)

Voi Sli, varmasti tympi kun yksityisellä olisi ollut keinoja tähänkin kietoon. :/ Ei olisi mennyt tämä kierto ihan hukkaan tai eihän se ole sanottu että hukkaan menisi jos maanantaina tosin on vielä peuhailtu, koska eikö jopa 5 vrk voi siittiöt elellä siellä vielä. :) Ja varsinkin kun teillä miehen siittiöt noin priimaa. Juu päätettiin, että aloitellaan hoidot yksityisellä ja siirrytää sitten vaikka julkiselle kun sinne saa mennä kun tulee vuosi täyteen. Pelkästään jo senkin takia ettei olisi niin pitkä matka klinikalle. Itse kun olen samassa talossa töissä missä meillä lapsettomuus hoidot hoidetaan niin olisi kätevä vaikka työpäivän lomassa käydä ultrassa yms. Nyt täytyy melkein yrittää ajoittaa työvuorot niin, että osuu vapaa tai vähintää iltavuoro käyntipäiville. Katsotaan nyt mitä hoitoihin lähtemisestä tulee. Mies oli tänään niin ihana, kun katselin inssien yms. hintoja ja tietysti mitä lääkkeihin menisi jos saisi pistoshoidot yms. ja laskeskelin mitä lysti voisi maksaa, että ennen kuin lähdemme mihinkään hoitoihin minun tulee luvata etten ikinä murehdi rahasta. Hän lupasi hoitaa sen puolen ja tarvittaessa vaikka hommata sitä lisää jostain jos omat loppuu. Toivotaan ettei silti järeimpiin hoitoihin tarvisi aikaa ja rahaa tuhlata, mutta eiköhän sekin selviä ajallaan. Niin ja en usko, että tähän kiertoon enään plussaksi testit muuttuu, kun viimeksi minulla näkyi jo muistaakseni dpo 9 tai 10, positiivinen tulos. :/  Kauanko teillä on muuten nyt yritystä takana?

iita: Hyviä foolihapon lähteitä ovat ainakin palkokasvit, persilja, soija, maksa ja kananmunan keltuainen. Mut ehkä helpoiten saa turvattua otettuna purkista, esim. multivita raskaus vitamiinissa sitä on se oikea määrä 400 mikrogrammaa. Mä käytän luontaistuotekaupasta ostettua vitamiinilisää ja siinä on 350 mikrogrammaa, mutta pyrin syömään monipuolisesti ja terveellisesti tietysti lisäksi.

Vargynja: Onhan se niin että eihän se plussan mahdollisuus ennen poistunut ole kunnes menkat alkaa, mutta omaa kroppaani tuntien en vain usko enään plussan mahdollisuuteen. Testasinkin vain siksi tänään, että voin hyvällä omalla tunnolla ottaa Buranaa Panolin sijaan, kun Panadoli ei tahdo tepsiä tuohon korkeaan kuumeeseen mulla, mutta en uskalla ottaa riskiä että buranaa ottaisin jos olisinkin raskaana. Toivotaan, että sinne tulee parempi testi tulos! :) Plssatuulta!!

ainut:
Toivotaan että bongaat oviksen ja pääsette hyödyntämään. Ja siirrytään vaan taas yhdessä plussanneisiin ja mieluusti pysyvästi, eikös viimeksikin plussattu samoihin aikoihin?

tässä mun greippimehu vinkki/kokeilu: ennen join valion mehua mutta kokeeksi ostin nyt God Morgonin verigreippimehua, sitä ei tarvi irvistellen juoda. tosin sisältää hedelmälihaa jos ei siitä joku tykkää. lasillinen aamuin vitamiinien kera ja toisinaan juon myös lasillisen iltaisinki. pelkkää foolihappoa syö mieheni ja minä otan greipin kanssa mama-vitamiinia joka myös sisältää foolihappoa eli sekin pelkästään riittäisi. viimeksi kun plussasin niin join mehua kierron ekasta päivästä ovikseen mutta nyt ajattelin että juon koko kierron ja jatkan sitten jos en plussaa. ei se pahaa tee vaikka ottaisi tavaksi x) luontaistuotekaupasta olen ihan pelkän foolihapon ostanut.

Vargynja: Nimimerkkini vääntelin omasta nimestäni jota ei ole vaikea arvata mikä se on ;)

Kiitos kaikille! Alan varmasti keskustelemaan täällä enemmän sitten, kun itsekkin pääsen vauvanteko puuhiin!

Hmm..ovis menikin ohi tällä kertaa tosi nopeesti, hyvä että ehti yhtä kertaa kunnon viivoja saamaan testiin ja tänä aamuna pregcheckin testi näytti jo et ohi on. Usein mulla jää LH jostain syystä pitkäksi aikaa koholle mut ei näemmä tällä kertaa,vaikka populaa munatorvissa on varmaan enemmän ku laki sallii. :D Toivottavasti joku simppa ois ehtinyt sen isoimman ja parhaimman kimppuun..nyt on ollut vara mistä valita. hehe.. ;)

Liekkö toi Tohtori Tolosen 800 mikrogrammanen liian tuhti annos? Noita on vaikee puolittaa ku ovat aika pieniä pillereitä.

pikkutonttu: Hyvä että saitte asian etenemään..kyllä se vaan niin että näissä asioissa kannattaa olla ajoissa liikenteessä..meinaan siinä byrokratiassa saattaa kestää ja tiedä sit millaset jonot siellä kans on. Mua ainakin helpottaa tietää että mitään vakavaa ei ainakaan ole pielessä, tietty toi et toinen munatorvi saattaa olla tukossa hidastuttaa prosessia mutta uskon ja toivon että se oma käärö saahaan mekin -ennemmin tai myöhemmin. :)
Ollaan yrietty reipas vuosi nyt..eli ei ees kovin pitkään, päästiin julkiselle puolelle mun endometrioosi epäilyn vuoksi aika ripeesti. :) Ja tietty ikä vaikuttaa..30.v tuli täyteen äskettäin ja miehellä 31.

Sli: Juu täällä odotellaankin menkkojen alkua, että pääsen varailemaan aikaan.
Minkä vuoksi sinulla endoa epäiltiin, onko jotain oireita yms.? ei kuitenkaan mitään endoon liittyvää löytynyt? Ei kai se 800 mikrogrammainen liian tuhtiannos voi olla, minusta luin joskus ettei yli 1000 mikrogrammaa sovi ylittää. En silti tiedä. Kysäise sieltä polilta kun menet? Koska teillä on sitten seuraava aika sinne ja mitä teillä olikaan nyt suunnitelmissa seuraavaan kiertoon?

Kiitos kaikille tasapuolisesti kaikille foolihappovinkeistä, pitänee vaihtaa noi normaalit multivitat siihen äippäversioon jo valmiiksi, niistähän sitten kätevästi saa kaiken tarvittavan! Vielä palaan tuohon maagiseen greippiin, ilmeisesti aitä tulisi siis juoda alkukierrosta? Oma tilanteenihan on se, että ei pillereiden lopettamisen jälkeen ole menkkoja kuulunut eikä näkynyt, mutta tod.näk. ovis oli tuossa la-su akselilla.. Joten oliskan tää sit jotain kp 16 ja dpo5.. (yritys käyttää koodikieltä ;) ) Vargynja, teitkö testin aamulla?? Täällä odotellaan kovin kuulumisia :)

Ihanan paljon tullut uuttaa ja ihmeellistäkin tänne (tai toki saattaa olla että olen taas laiskotellut x)! )
Ihanaa, monta iloista plussa uutista tullut ONNEA kaikille heille, ta tuleville myös <3
Catrionalle Onnea jos saatuu lukemaan, en ollut vielä bongannutkaan että oikein kolmoset sieltä sitten :)
Sli:lle suure peukut vaikka lyhyeksi jäi, toivotaan että sitäkin vastaannottavaisempi ois!!
Mohvelille: Toivottavasti huomenna kipujen takaa tosiaan löytyy se plussa!
Vargynja: Joko testailit?? :)
JMH: Toivotaan että tuo unettomuus jättäis sut rauhaan, mistään ei tahdo tulla sillon mitään ja meilläkin koirat saa turhaa huutia ihan pikku asioista kun väsyttää ja vi%?ttaa.

on: täällä mennään kp 17/n.31, ovislimaa on tullut viimeiset kolme päivää, eilen tein ekan testin (sain ne hieman myöhään) , ei hymynaamaa digissä olisko mennyt jo ohi? Kellään tietoa noista digeistä miten tarkka se on siitä 24-36h ennen, hitsi kun valitsin sen kait se ois kuitenkin ollut mukavampi huomata haalea viiva edes, jotta ehkä ymmärtäisi lakata testaukset :)Ehkä heitän sillä vesilintua ja pakotan miehen petiin aamuin illoin ainakin viikon ajan :D

pikkutonttu: joo eli ei sitä endometrioosia sittemmin löytynyt,kaikki näytti olevam kunnossa mutta mitään isompaa tutkimusta mulle ei ole tehty eli ihan miljoona varmahan ei voi olla. Epäilyt tuli lähinnä lekurin tuntemasta pienestä (pikkurillin pään kokoisesta) kohoumasta mikä tuntui kohdun yläosassa..mutta sitä ei sen jälkeen ole tuntunut. Lisäksi runsaat ja erittäin kivuliaat menkat puhui endon puolesta.

Seuraavaan kiertoon ois sit piikitystä tiedossa eli inseminaatiota kokeillaan irroituspiikin kera. Sitä pääseekö tuon hoitamaan jo ens kierrossa -en tiiä, toivottavasti kun lääkäri sanoi että ei pitäisi tulla isoja katkoksia hoitoihin.
Luulen kans et toi 800 mikrigrammaa on ihan hyvä määrä.

iita: Luulen et jos haluaa greipin vaikuttavan ovis'limoihin' niin kantsii juoda heti alkukierrosta. Sitä en tiiä vaikuttaako se jotenkin myönteisesti myös kohdun limakalvoon ja sitäkautta kiinnittymiseen..tahtoisin uskoa että vaikuttaa ja juon lasin päivässä. Ei se pahastakaan ole. :)

Luojaparatkoon miten voi väsyttää näin paljon, ja huippaaminen ei asetu ei sit millään..eilisestä illasta saakka olo ollut niin outo, alavastan viiltelyt on asettunut..välillä vähän nippailee mutta tää pyörrytys ja ankara väsytys on kyllä aikas ikävä yhdistelmä kun on töissä asiakaspalvelussa. Eikai ne oireet näin aikasiin jo ala..

Heissan kuumeilijat!

Korppi: Kuulostaa oikein hyvältä tuo viikon ajan petipuuhissa oleilu! :)

Vargynja: Mikä sun tilanne on? Joko olet testaillu? Niin kovasti täällä jännitän ja toivon sun puolesta!

Sli: Toivotaan, että siellä ois ollu joku kestävä uimari!

Nannannaa: Onko plussa jo vahvistunu? 

Mutka: Kuulostaa pahalta noi sun kierrot. Toivotaan, et ne tasoittuisi pian. 

White Christmas: Onko susta outoa olla yrittämässä vauvaa näin monen vuoden jälkeen? Mulla itellä on 9-vuotias tyttö aikaisemmasta suhteesta. Nyt kun ollaan nykyisen kanssa alotettu yrittäminen niin tuntuu, et ensimmäistä ois tekemässä, ku on niin pitkä aika vauva-ajasta! :) Johtuu varmaan kyl siitäkin, et esikoinen tuli varkain maailmaan ja raskaus- sekä vauva-aika oli mulle aikamoista henkistä taistelua. Nyt on aivan eri ääni kellossa. 

salome23: Tulehan tänne sitten heti kertomaan miten testissä kävi! Jännittävää! :)

ON: Hyvin nukuttu yö takana. En tiiä onko kiitos särkylääkkeen vai totaalisen väsymyksen, joka johtui edellisen yön valvomisesta. Mut nyt näyttäis siltä, että täti putkahti tänne kylään. Ainakin semmoiset merkit on päivän aikana ilmestyny. :( Hieman tuossa jo eilen epäilinkin koko hommaa ku olin sillon yöllä niin kipeä eikä testiin tullu tänäänkään vielä toista viivaa. Tuolla jo aikasemmin kirjottelinkin, että todennäköisesti myöhästyminen johtu siitä, et ei tullu ovista ollenkaan tai sit se tuli tavallista myöhempään. Ikinä ennen mulla ei ole menkat myöhästyny viikkoa! Mullahan päivät on nyt 32/26 ja oviksesta ei ole mitään tietoa onko tullut normaalia aiemmin, myöhemmin vai ei ollenkaan. Tätä päivää en vielä laske kp 1:seksi ku en oikein tiedä, onko nämä nyt oikeat menkat vai mitä.

Taidan alkaa ens kierrossa testaamaan ovista sekä juomaan myös tuota greippimehua. Ihanaa, kun mieskin tulee keskiviikkona kotiin neljän viikon reissulta, ni peittoja varmaan heilutellaan sitten ahkerasti! ;) Toivossa on hyvä elää!

Kertokaas, miten tuota ovista vois bongailla? Teillä on jotain testejä käytössä. Miten ne toimii ja mikä ois paras/käytännöllinen, kun en näköjään yhtään osaa sanoa, millon se ovis mahdollisesti ois?

Hyvää ystävänpäivää teille kaikille!!! <3

Kylläpäs täällä ollaan oltu taas aktiivisia :)! 

Jippiina ei oo mitään syytä löytynyt... Nythän mulla oli sitten viime kierrossa käytössä clomit, pregnyl, lugesteron ja aspiriini + tietty greippimehu. On siis vahvistettu kaikkee mahdollista. Siks pettymys oli hurjan kova, kun menkat viime lauantaina alko :(.

Sli mä kans vähän epävarma noitten clomien suhteen. Oon kuitenkin raskautunut kaks kertaa ilman niitä... Ongelma ei ole siellä, vaan jatkossa... Mä oon kyllä tosi tyytyväinen, että otin heti ekan raskauden alussa yhteyttä omaan gyneen. Yksityisellä oon siis nyt käynyt ekan keskenmenon jälkitarkastuksesta lähtien. Välillä jurppii ajella toiseen kaupunkiin, mutta tuttu ja turvallinen lääkäri on kyllä hyvä juttu! 
Väsymys on täälläkin edelleen huima.
Jäämme siis mielenkiinnolla odottamaan miten on käynyt! :D

Salome23 peukut pystyssä!

Korppi tänään vähän parempi päivä kun eilen, ei niin kova päänsärky. Uni ei taaskaan meinannut tulla ja kun tuli, oli katkonaista. Eli ei hyvä. Viikonloppuna aion nukkua nukkua ja nukkua... Jos vaan pystyn =P 
Ja siellä ei sit muuta kun petiin vaan! :D

No voi helkkari Mohveli :/. Tai siis voi helkkarin täti! Mutta hienoa, että sait nukuttua hyvin. Ai kun ihanaa, saat miehen pian kotiin! Mulla menossa nyt 15/30 merileskenä, eli huomenna jo voiton puolella... Mutta silti vielä niiiin pitkä odotus edessä.
Mä en osaa testeistä sanoa, kun ne ei oo mulla mitään näyttänyt. Omiin tuntemuksiin oon luottanut. Cb:n digitaalista ovat mulle suositelleet :). 

Mä syön multivitan raskaus & imetysvitskuja. Greippimehua join 1-2 lasillista (lasi 250ml) päivässä. 

Mukavaa ystävänpäivän iltaa kaikille :)!

Hip hei kaikille...

Tällaisen viestin olen jo monta vuotta halunnut kirjoittaa nimittäin PLUSSASIN ensimmäisestä IVF/ICSI- hoidosta nyt vain toivotaan, että matkalainen pysyy mukana. Piinaavat 8 viikkoa vielä edessä enen maagista 12 viikon rajaa...

emoticon

Takaisin