Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iltaa, täällähän on taas tapahtunut sillä aikaa kun olin töissä.

Eealla oli suloinen uni. Sääli ettei ollut enneuni. Ainakaan tällä kertaa, mutta ehkä se oli ensi kiertoon. Pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen yritykseen.

anhe, kuulostaapa kummilta nuo kipusi ja vuotosi. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. :\

Toivottavasti piian oireet on todellisia raskausoireita ja testi näytti negaa vain koska ei ollut aamupissasta. Jos täti nyt kuitenkin tulee, plussatuulia seuraavaan kiertoon.

Oi, toivottavasti Mohvelilla pysyy täti seuraavat 9 kuukautta poissa kun ei kerran ajoissa tullut. :>

Vehnän hajuaistin herkistyminen kuulostaa hyvältä. Plussatuulia sinne, että täti pysyisikin poissa. :)

Samoin Nannannaalla toivon tädin pysyvän poissa. Jospa testi oli nega, koska ei ilmeisesti ollut aamupissasta. Voin hyvin kuvitella kuinka turhauttavalta tuo tuntuu, kun epätodennäköisemmätkin parit saa helpommin plussan. :\

Voi ei, Eetula. Hirveä tommonen tuomio. :( Iso voimahali ja paljon tsemppiä.

Täällä ei tätiä vieläkään näy. Toivoa siis on yhä enenevissä määrin. :) En kuitenkaan vielä uskalla testata, kun se on toisinaan kolmekin päivää myöhässä. Kiitos tuesta Eea, Vehnä ja JMH. Ja helmiäippä myös, mukavaa kun käyt vielä täällä meitä katsomassa ja omia oloja jakamassa. :>

Onneksi mulla on aivan ihana mies :) Joka haluaa kuitenkin olla kanssani vaikka en saakkaan omia lapsia enään..... :( paha mieli on kuitenkin.....

Ja kiitos tuesta kaikille! emoticon

Eetulalle valtavat pahoittelut ja voimahalit♥

Paljon onnea Hes_su!

Tsemppiä kaikille lähiaikoina testaaville ja jättimäiset pahoittelut tädin kohdanneille.

Helmiäippä, meen juu tarkistettavaks jos toistuu. Tästä ei kyllä oo kun kuukaus kun gynellä kävin ja sano sillon(muiden tutkimusten yhteydessä)että munasarjat ja kohtu näyttävät oikein hyviltä. Joten sen puolesta vähän ihmetyttäis, jos siel nyt yhtäkkiä oiski jotain vialla. Mutta koskaan ei oo tollasta vuotoa tullut ja vielä kivun kera, niins seuraillaan. Vähän kyllä epäilen tosiaan sitä varhaista keskenmenoa. Oireita kun oli ja täti tuli äärettömän kivuliaana..

Kiitos kaikille tätipahoitteluista ja paranemistoivotuksista!♥
Täällä alkaa flunssa olla selätetty, yskä enää jäljellä.
Väsymystä ilmasta kun tuo lapsonen heräilee aina vaan öisin useamman kerran ja kuudelta aamusta sit ylös. Kp4 meneillään ja täti alkaa osottamaan lieventymisen merkkejä.
Oviksen odottelua siis vaan, tylsä vaihe.

Huomenta vaan kaikille! 

Minä kun olen aivan uskomattoman kärsimätön ja hermoheikko ni oli sit tänään aamulla pakko testata. Käytin tota Predictor Early testiä, jossa pitäis näkyä tulos jopa 4 päivää ennen menkkoja. No, mullahan se näytti ihan puhdasta negaa. Joten todennäköisesti alan odottelemaan myöhästynyttä tätiä kylään. Tietty pieni toivonkipinä elää niin kauan kun täti osaa pysyä pois. Niinku kerroinkin joskus, että edellisen kohdalla plussa näkyi vasta 2 viikon myöhästymisen jälkeen.

Flunssa alkaa olla jo paranemaan päin, joten jospa sitä vaikka pääsisi viikonloppuna hiihtämään. 

Eetulalle isot voimahalit! :(

Vargynja ja Piia84, taidamme olla samassa veneessä?! Odotellaan ja toivotaan! :)

Nannannaa: Mulla ihan samanlaiset fiilikset toisten plussaamisten kanssa. Tulee toisen puolesta onnellinen olo, mut sit toisaalta hieman kateellinen... Varmaan aika luonnollista!

Muille positiivisia ajatuksia! :)

Tervehdys pitkästä aikaa! :)

Paljon onnea plussanneille! Niitä ainakin oli helmiäippä, Hes_su! ONNEA! :)

Eetula;
sanattomaksi vetää.. voimia teille! *hali*

Ja pahoittelut tädin kohdanneille.. saisivat tädit kyllä tiensä löytää aivan toisaalle :D

Osalla taitaa olla jännät paikat, toivottavasti testit näyttäis plussaa :)

Tulin tässä miettineeksi että onko täällä vielä niitä ns. "vanhoja" yrittäneitä jotka muistais minutkin :D taitavat kaikki olla tuolla odottajien puolella...

Omaa: kp 22 meneillään.. olen koittanut olla tältä palstalta poissa ettei kuume taas yltyis.. mutta täytyy myöntää että päivittäin olen käynyt lukemassa teidän juttuja ;) oviksen, tai ainakin luulen, tunteneeni tuossa kp18 kohdilla.. tosin oltiin kyläilemässä ja päästiin hommiin vasta kp 20 eli tais mennä hukkaan tämä kierto.. :S vähän on ajatukset jo lomalla, lähdetään miehen kanssa ihan kahdestaan etelän lämpöön :) täytyy ennen lomaa sitten testaa ellei täti tuliski kylään ajoissa tällä kertaa..  ruokavalio ja liikunnan ilo toivottavasti alkais tuottaa tuloksia, miehen mielestä alkaa jo vähän näkyä että olen jaksanut(viitsinyt) taas tehdä oman hyvinvoinnin eteen jotain, jee! :)

Tsemppiä kaikille! toivottavasti moni pääsisi pian odottajien puolelle.. :) itseni mukaan lukien, olisin ehkä jo ansainnu pääseväni odottajiin, sen verta kauan on haikara taas lentäny ohi! :D

Heippa vaan kaikille! En olekkaan tällä palstalla kirjoitellut, mutta tuolla raskaaksi 2012 tuli roikuttua. Pitänee kai tänne puolelle siirtyä, kun ei sitä seuraava raskautta vain ole alkaakseen. viimeisin keskenmeno oli elokuulla ja sen jälkeen on enemmän ja vähemmän yritetty sitä pikkuista huonoin tuloksin meille saada, mutta esikoinen on haaveissa edelleen.

Kukka^^:
Täällä myöskin vielä roikutaan ns. tuolta "vanhalta puolelta". Pitkään vain toivoin, ettei tänne raskaaksi 2013 olisi tarvinnut liittyä ja plussa olisi tullut nopeammin, mutta tällä sitä vaan ollaan. Olo on kyllä hieman lyöty, kun muutaman viikon päästä lähenee jo toisenkin raskauden la ja kolmatta raskautta ei vain kuulu. :/ Taitaa se haikara siis hukanneen meidän molempien osoitteen. Yritän löytää positiivista mieltä, mutta vaikeaa se toisinaan on. :/ Hienoa, että siellä on elämäntapa remonttia saatu tehtyä josko se plussakin sieltä pikapuolin tajuaisi tulla.

Eetula: Sinutkin muistan tuolta raskaaksi 2012, ihan hirveä olo varmasti siellä, ei pysty edes käsittämään millaisten tunteiden kanssa elätte nyt. Ihana kuitenkin että mies tukee ja on tukena, niinkuin tietysti kuuluukin. Kuinka pitkästä prosessista puhutaan jos lahjasoluilla yrittäisi vielä? Valtavan paljon voimavaroja sinne! <3

ainut: Toivotaan, että ovistikkuja jää vaikka muille jakaa ja plussa tulee sinnekkin pikapuolin. <3

Paljon onnea kaikille raskautuneille ja plussatuulta kaikille muille tasavertaisesti!! +++

Heips!
Ihania uutisia täällä, onnea plussanneille. : ))
Eetula: Olen ihan sanaton, kovasti voimahaleja täältäkin!! 

Me ollaan niin alkutekijöissä tässä vauvaprojektissa että mulla ei tänne hirveästi ole kirjoitettavaa, mutta seuraan päivittäin täällä teidän muiden kuulumisia.
Mä olen siis ollut vasta viikon ilman ehkäisyä ja mekin nyt nähdään vain viikonloppusin miehen kanssa kun opiskelee kauempana. Muuttaa toukokuussa tänne meidän kanssa kun koulut loppuu. :) 
Mulla on ollut pillerit käytössä puoli vuotta ja menkat on ollut ihan miten sattuu. Mulla ei siis mitään hajua mun kierroista tms. :D 
Osasyy ehkäisyn lopettamiseen oli myös tämä et saatais tää mun kiertoni oikeille raitelle, mulla kun saattoi olla kahdenkin viikon välein menkat ja olin todella kipeä. Jos se tästä tasaantuis ja jossain vaiheessa pääsis taas hetkellisesti eroon menkoista, jos saatais pieni nyytti meille :))
Hyvää päivänjatkoa muille, mä lähden neidin herättyä päikkäreiltä allekirjoittamaan uuden asuntomme vuokrasopimukseen nimmarini :)

Täti saapui kylään. Ei ihan niin rytinällä kuin normaalisti, mutta tuli kuitenkin.

Kp 1

Yk 3

Jep, jep, että meinaa oikiasti sitten harmittaa...

Mä en nyt tiiä kehtaanko sanoa, varsinkaan kun täällä tädit hyppii silmille harmillisen monelle... Mutta aamulla tuli haamu viiva testiin :) Toivottavasti alkaa voimistumaan tulevien päivien myötä, ja kaveri pysyy matkassa viime metreille saakka.Aloin miettiä tota mun ovista, että tänään on dpo 14, kun limat jatku vielä sunnuntaihin, eli maanantaina oli sitten ovis. Joten ei tää plussa oo aiemmin ees voinut tulla, mutta kun ei malttanut odottaa, niin ei...

Ja tervetuloa ryhmä rämään uusvanhat Kukka^^ ja pikkutonttu :)

Piia84: Hemmetin täti! Tsempit uuteen kiertoon, vaikkei varmaan hirveestä lämmitä nää tsempit, kun toiveissa on tädittömät ajat.

Mites Vargynja? Mikä tilanne?

Mohveli: Mä niin tiedän tunteen, varsinkin viime viikolta kun tein kolme testiä ja kaikki negaa. Ai miten niin kärsimätön? :D

Voi vitsit, onnea ja toivottavasti tosiaan vahvistuu tuosta, ja pysyy pieni kyytiläinen matkassa <3 Onnea myös muille plussanneille!

heippa ja terkut lapin ihanasta ihmemaasta! <3

Hei huippua plussaajat, ja oli se viiva vahva tai haamu, niin viiva on viiva!! :) onnea <3

eetula...en löydä sanoja tähän, muutakuin voimia todella paljon teille <3 älä luovuta!!

te ketkä myös tädin kanssa painitte, i can feel your pain!!! uuteen kiertoon toiveikkaina, vaikka nyt olisikin lyöty olo...

nopeasti kirjoittelen vaan omaa ennen ulos lähtöä.. Eli kp 5/34-36 tänään ja täti pakkailee laukkujaan.. ONNEKSI!! jumalauta miten kipee olin kaks ekaa päivää.. Mä en yleensä itke herkästi,mutta nyt.. kierin sohvalla ja lattialla ja kipuja tuli "aaltomaisesti" vähän ajan välein..Ihan tuskaa.sellainen puristava kipu joka vie jalat alta. Alan pelkäämään tätiä ihan varmasti tästä lähin..äitin luonakin kyläilin ja näki kipuilun ja sano suoraan että nyt lääkäriin endoa tuo on.. :/ pitääpäs siis mennä.... Meillä täällä miehen kanssa ihanaa :) Omakin mieli taas parempi, johtuen ihanan ystävän tsempistä. Kävin nuuhkimassa hänen parin viikon ikäistä vauvaa ja olihan se ihanaa <3 :) Mä oon onnellinen kun oon saanu nyt lomalla työstressiä pois ja nauttia vaan miehestä. Hän jaksaa mua piristää aina kun masentaa, että "kulta, kyllä me saadaan vielä se oma nyytti" :'(

plussia kaikille! ++

Piia84 Voi rähmä! Ois nyt vaan pysyny poissa! Plääh!

Nannannaa Onnea haamusta!!! Tarrasukkia matkaan nyt vain! Kuin myöhässä sulla menkat oli kun viime viikolla jo testailit? Milloin ois tädin pitäny tulla?

Vargynja Mikäs sulla tilanne? :)

Täällä edelleen ootellaan ja ihmetellään. Koko päivän olen töissä juossu vessassa tsekkaamassa tilannetta ja edelleen täti pysyy poissa. Oisin kuvitellu, että aamuisen negan jälkeen menkat ois alkanu. Olin niin varautunutkin negaan. Menkkamaiset kivut on oikeastaan loppuneet. Lähinnä tuntuu semmosta painetta tuolla alhaalla. No katellaan ja ootellaan rauhassa... Just joo! :) Oon niin jääny koukkuun tähän ryhmään! :)

Heips late :)
Ihanaa kuulla, että olet saanut rentoutua ja nollata työstressiä. Noista menkoista, että mullakin on ollut nyt nuo keskenmenojen jälkeiset kahdet viimeset menkat todella kivuliaat, juuri tollaset kuin kuvailit itsekin ,joten tiedän miltä tuntuu, kurjaa...Mutta sulla on todella ihanan kuuloinen mies, suloinen kerta kaikkiaan, olispa mullakin tuollainen <3
Mun lähipiirissä ei ole nyt just ihan vauvoja, mutta näin niin ihanan vauvaunen viime yönä, että voi ei sentään, tuli niin haikea olo siitä...
Mohveli, peukut pystyssä täällä, plussauutisia sinulta odotellessa ;)

Vauvakuume jyllää ja sillä pahimmalla tavalla. Raskaus on mielessä aamusta iltaan eli sitä rataa mennään. Meillä ennestään kaksi tyttöä 1 vuotta ja toukokuussa 3vee toinen. Tänään alkoivat menkat ja ensi kuussa uutta yritystä peliin. Vielä en ole teidän kirjoituksia kerennyt lukemaan tarkemmin. Toivotan tänne kaikille paljon plussatuulia!

Täälläkin mukaan ilmoittautuu uusi kuumeilija. Parisen viikkoa palstaa seurannut ja huvittunut itsekin, kun nyt jo aamulla pitää eka tulla kattomaan, että kellä tärppäs ja kellä ei <3 i can feel you hannele#30 aikas kovaa se sitten iski minuunkin, vauvakuume siis. vaikka hetki sitten oli vielä kovin ristiriitaiset tunteet, että kokeillaanko sitä toista lasta tehdä ollenkaan. esikoinen nyt siis 1v3kk ja puolisen vuotta meni ennen kun silloin tärppäsi. nyt on eka kierto vasta menossa ilman ehkäisyä, joten saanen viettää leidit kanssanne jonkin tovin!>

Tervetuloa joukkoon Hannele#30 ja iita!

Onnea haamusta Nannannaa! Toivottavasti vahvistuu! :D

Piia84 voihan täti! :(

Tää on nyt niiin poikki, että ei jaksa enempää. Huonosti nukuttu yö ja 11 tuntinen työpäivä, joka oli todella hektinen... Soitto miehelle ja peiton alle. Palaan huomenna asiaan :).

Onnea Nannannaa :) JEEEEEEEE!!!!!

Tervetuloa uudet keskustelijat. Tässä joukossa vauvakuume ei ainakaan laske ;)

JMH, täälläkin ihan kauhean pitkä päivä takana ja väsyttää liikaa! Toivottavasti miehesi ääni sai sut hymyilemään ja nukut oikein pitkät ja levolliset yöunet. Huomenna on uusi päivä ja uudet voimat. :)

Oon tänään miettinyt plussaamisen ja tädin tulon (tai lapsen saamisen ja sen ettei saa lasta) hyvät ja huonot puolet ja ajattelin jakaa ne teidän kanssa. Ja siis todellakin, nämä mun pohdinnat vaativat syvällisiä ja hartaita mietiskelyhetkiä ja suurta viisautta... Tässä siis tämän päivän pohdintojen ja itsetutkiskelun tulos:

Plussa:

+ olet saamassa lapsen
- sille voi sattua jotain tai se voi kuolla

Ei plussaa:

+ lapsellesi ei voi sattua mitään, etkä voi menettää sitä (koska sitä ei ole olemassa)
- et ole saamassa lasta

Iltaa taas

Hienoa että olet päässyt flunssasta eroon, Nyytti. Johan se ehti sinua piinata. Tsemppiä odotteluun. Tuntuu tämä yrittäminen olevan yhtä odottelua.

Mohveli, jep samassa veneessä näytettäisiin olevan. Kiva kun ei tarvitse yksin tässä purjehtia. :) Toivottavasti täti ymmärtää pysyä poissa sieltä ja plussa tulee viiveellä niin kuin viimeksikin. Tähän ketjuun koukuttuminen on myös tuttua. ;)

kukka^^, sääli jos ovis meni hukkaan. :/ Mut hienoa että jaksat pitää itsestäsi huolta. :)

Tervetuloa tänne uuteen ketjuun pikkutonttu. o/ Pahoittelut noista vastoinkäymisistä, joita on näemmä riittänyt. :( Toivottavasti pääset täältä pian taas odottajiin ja pysyt siellä 9kk.

Pahoittelut piialle tädistä. Olisi nyt pysynyt poissa, mokoma. :(

Onnea Nannannaa! Plussa se himmeäkin plussa on. Toivottavasti se siitä vahvistuu ja kaikki menee hyvin. :)

Kiva kuulla että latella on ollut rentouttava loma. :) Mutta kamala noita kipujasi, toivottavasti sieltä ei paljastu mitään vakavaa. :/

Tervetuloa Hannele#30 ja iita mukaan. Mutta menkääs pian pois tuonne odottajien puolelle. ;)

Täti ei ole vieläkään löytänyt tänne perille. Kävin tänään matkalla töihin hakemassa raskaustestin. Jos nyt malttaisi odottaa vielä huomisen ja tekisi torstaiaamuna. Huomenna on laskujeni mukaan se viimeinen normaalin rajoissa oleva alkamispäivä.

Anteeksi salome23 salakielestä. :\ Mutta usko pois, nopeasti nämä oppii kun seurailee muiden juttuja. Tädillä tarkoitetaan kuukautisia. Kysy rohkeasti jos on jotain muita mystisiä sanoja. :) kp tarkoittaa kiertopäivää ja yk yrityskertaa. (noita muistan itse tänne tutustuessa ihmetelleeni.)

Takaisin