Onpas tullut taas tekstiä ihan hirmuisesti! :)
S1N1 Toivoa on niin kauan, kun tätiä ei näy! Kannattaa ehdottomasti kokeilla jollain toisella testillä, jos kerran nuo Davidit ovat ennenkin antaneet väärä tuloksia :) Toivottavasti on matkustaja kyydissä
cupcake Jaksuja piinailuun!!! :) toivotaan, että ne menkat ei tuu!
musicbox Kyllähän tuollainen ikävä asia jää mieleen ja senkin takia varmasti olosi on ollut kärttyinen jne. Toivottavasti tikuttamisesta on nyt apua :) haleja paljon!
Maicy sinäkin saat siellä piinailla :) toivotaan, että piinailu ja puipulut on tuottanut tulosta! :)
Anteeksi en ihan kaikille jaksa nyt kommentoida :/
Täällä eletään aikoja, jolloin tehdään taikoja!
Nimittäin kp14 menossa, ovis taitaapi olla ihan näillä näppäimillä! Maanantaina ja eilen oli oikealla puolella kipua munasarjan kohdassa...eilen illalla CB:n digitaalisella ovistestillä en saanut hymyä, mutta uskon, että sitä ei siksi tullut koska pissa ei ollut rakossa kovinkaan kauaa, mutta ajattelin kuitenkin testata kun ovis kivut olivat niin merkilliset.. :) Enään yksi testi minulla jäljellä ja ajattelin tuossa päivemmällä testata ja katsoa mitä sille viivalle on tapahtunut... :) jos on haalistunut niin uskon, että ovis päivä on juuri tänään, koska limat ovat niin kirkasta ja sitkeää, että melkein vessassa lorottaa tulemaan
ja ne viivathan kertovat vain sen huipun? :) halutkin on niin suurenmoiset, että huh huh..tulisipa se mies jo kotiin!
Maanantaina pupuiltiin ja luulen, että tänään saan mieheni kyllä kellistettyä..hän on ollut paljon enemmän tässä jutussa nyt mukana! :) Ja minulla itselläni on paljon parempi fiilis!!! Elän tätä hetkeä ja näitä päiviä ajatellen, että nyt jos koskaan niin tänään tärppää!!! En tiedä mistä tämä positiivisuus juontaa nyt juurensa,mutta nautin tästä koko sydämmestäni :) Tulipas pitkä sepustus jostain ovulaatiosta....
Ja olisihan se mahtavaa aloittaa syysloma plussan kera!
niin minä taidan tehdä