Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mullahan ei mitään merkkejä tädin tulemisesta tullut (paitsi kaks viikkoa ennen(ehkä ovis kivut) vaan täti päätti tulaa vaan postiluukusta ilmoittamatta, kun normaalistihan mulla on aina ollut kamalat menkkakivut...mieskin sanoi...kun mä vuosin tässä niin et oisin voinu luovuttaa jo tota verta vaik jollekin..."ei hän sulla muuten oo tuntemuksia" totesin etä sehän siin kun ei oo mitään muuta niin ku yleensä...

sori oma napa taas...jeps joo..ny pojan nukutus :whacky011

jaksuja ja pahoittelut tädin kohdanneille, tsemppiä kaikille olipa mikä kierron vaihe tahansa :) NYT NIITÄ PLUSSIA KEHIIN et saadaan se syksyinen aalto pystyyn eikö niin? :)

tääl on aika ottaa rennost, on neulottu, laitettu ruoka, käyty asioil jne... edelleen odottelen et jotai tapahtuis, siis muuta ku sen että meinasin tukehtuu vetee ku join.

Kaikille piinailijoille kovasti plussatuulia, pitäisi nyt se plussa-aalto saada tänne!

Musta ei tainnut olla sen aloittajaksi... Täällä alkoi eilen töiden jälkeen tiputtelee hieman verta, noin teelusikallinen on tullut nyt 14 tunnissa, käytän kuukuppia niin on ainakin määrien arvioiminen helppoa. Tietysti testi näytti aamulla negaa, oon tehnyt niitä davidin herkkiä testejä, muistelin että täällä aikaisemmin plussanneet on saaneet niillä vain tosi hailuja viivoja jos ollenkaan? Pahoinvointi jatkuu edelleen. En nyt oikein tiedä mitä pitäisi ajatella, ehkäpä vain seurailen tämän päivän vuodon määrää. Joka tapauksessa ajattelin mennä torstaina lääkäriin ton pahoinvoinnin takia, eihän se nyt normaalia ole että saa koko ajan oksennusta pidätellä. Tuleepahan sit ainakin selvitettyä myös raskauden mahdollisuus.

S1N1: olen pahoillani jossei tämäkään kierto sitä tärppiä tuonut :/ mäki käytin noita david t-testejä ja mulla ne ainaki toimi just niikun pitääkin :) hyvä et pääset lääkäriin sieltä ne ehkä laittaa sut veritestiin? Toisillahan ne hormoonit nousee toooosi hitaasti.

Toivotaan nyt kunnon plussa-aaltoa!!!

Se kellä on ajankohtaista kohta testaaminen, niin mikä päivä testaatte? Olisin kyselyn laittanut, vaan en löydä sellaista kohtaa missä sen saisi laitettua tähän viestiin.. :(

S1N1: Pahoittelut jos se täti nyt puskee kylään :( Toivotaan että löytyy syy sinun pahoinvointiisi!!

Täällä testipäivänä on dpo14 eli 10.10! Ensi viikon torstaina. Kaukana on vielä testipäivä, mut en tahdo liian aikaisin testata etten sitten pety. Tuo olis kp30, että menee jo normista kierrosta ylitte. Mut oviksesta + 14päivää niin se päivä se ois. Tosin onhan porukalla näkynyt jo dpo12 plussatkin, että mahista ois testata 8.10, ens ti.. Mutta kattoos nyt. Voi olla että hanat aukiaa jo ennen sitäkiin. :(

Maicy: täällä pidetään siulle peukkua :) mä tosiaan sain juur ja juur erottavan viivan dpo 11 ja selvän haamun sit dpo 12 (siitä se kuvakin täällä). Mut kaikkihan me olemme yksilöitä tässäkin asiassa.

PLUSSATUUULIA KAIKILLE <3 STEMPIT TÄDIN KOHDANNEILLE JA VOIMIA PIINAVIIKOILLE <3

hei pitkästä pitkästä aikaa!
En ole juuri jaksanut tänne tulla kirjoittelemaan. Tässä nyt on ollu niiiiin kaikenmoista.
Kohdun ulkoisen jälkeen elämä on mennyt alamäkeä ja kovaa vauhtia. Enkä ilmeisesti ole vieläkään päässyt yli tästä tapahtuneesta. Miehen kanssa on myös omat ongelmat ollut. Olen kuulemma hiljaisempi ja äkäisempi nykyään, mikä pitää paikkansa. :l Olen nyt ottanut ensimmäistä kertaa käyttöön ovulaatiotikut, jos se auttaisi tässä yrityksessä.. Kahdet kuukautiset on ku:n jälkeen tullut, ja nyt tässä kierrossa aion tikkuja käyttää.

Olemme viime viikkoina neidin kanssa molemmat sairastelleet, mikä on ollut melko raskasta. Ehkä tämä vieä tästä! :)
Kovasti tsemppiä kaikille! :)

Tervehdys kaikille! :) Kaikkien jutut olen kyllä lukenut, mutta kännyllä hankala vastata henkilökohtaisesti kenellekkään.. :/

Täällä dpo 10, sunnuntaina ajattelin testata ellei menkat ala aiemmin. Eilen oli sellainen menkat alkaa -fiilis et olin jo panikoimassa et mistä mä oikeen siteitä sun muita hankin, kaupat kun on kaukana jne. :D Mut ei ne alkanu. Oireita mulla ei ole sit muuten juuri yhtään. En tiedä sitten. Punkku ei ainakaan maistu, siideriki niin ja näin. Tupakkaakin ostin ihan tätä reissua varten kun yleensä alkoa ottaessa haluaa savuta, mut ei mulla sitäkään niin tee mieli. Nälkä on kokoajan mut niinpä mullon monesti muutenki :D

Tsemppejä piinailijoille! Kännykällä vastaan ja en nyt muista oliko se S1N1 kenellä oli alkanut vuoto..? Jospa se vuoto nyt loppuisi, eikä hanat aukeis.

Mulla siis tänään dpo11 eli en ihan vielä ole kirvestä kaivoon heittänyt. Vuoto oli kyl tosi niukkaa, et katotaan miten etenee. Mä oon niin yltiö positiivinen et uskon vasta kun hanat aukee kunnolla et ei olla raskaana :)

S1n1, sillon ku ite plussasin, niin se Davidin herkkä liuskatesti anto muistaakseni ihan puhtaan negan, mut puikko ja digi (jota ehdottomasti suosittelen) anto selkeet plussat. Ei oo tarkotus herättää turhia toiveita, mutta kun nyt kysyit. Tsemppiä joka tapauksessa, toivotaan että tärppi olis käyny! Tsemppiä myös muille piinailijoille!

Piinailua riittää tällä palstalla ja itekin kuulun samaan porukkaan. Toivottavasti saadaan plussia.
S1N1, mulla on noita samoja oireita. Toivottavasti täti ei oo tulossa.

Maicy, mä aion lykätä testaamisen mahdollisimman myöhäseen. Koska kierrot on heitelly aika paljon niin testaisin varmaan vasta joskus kp30 paikkeilla. Tosin viime aikoina mun kierto on pyöriny 27-28 tienoilla.

Voimia Musicbox! Toivottavasti teillä onnistais. Tommoset kokemukset on raskaita ja varmasti rassaa sitä parisuhdettakin. Mä ärryn kans helposti heti jos on jotain vastoinkäymisiä tai stressiä. Toivottavasti miehesi jaksaa olla ymmärtäväinen ja tukea.

Cupcake, niin kauan kun ei näy punaista niin kaikki on hyvin. Oireettomuus voi sekin olla raskausoire. Mulla oli viime raskauden alussa koko ajan sellanen menkat alkaa-fiilis.

Mulla on kp17, oviksen toivottavasti hyödynsimme hyvin. Jos se nyt ylipäätään tapahtui, oireista kyllä päättelin että näin olis. Nyt on sitte koko viikon ollu outoja oloja. Hampaiden pesu on alkanu oksettamaan. Nyt tuntuu että toi aamukahvikin tarttu kurkkuun. Yök! Lisäksi täällä on kammottava väsymys päällä joka voi kyllä johtua siitä ettei esikoinen oikein anna nukkua öisin. Kattellaan mitä käy.

Plussatuulia kaikille! :)

Onpas tullut taas tekstiä ihan hirmuisesti! :)

S1N1 Toivoa on niin kauan, kun tätiä ei näy! Kannattaa ehdottomasti kokeilla jollain toisella testillä, jos kerran nuo Davidit ovat ennenkin antaneet väärä tuloksia :) Toivottavasti on matkustaja kyydissä <3

cupcake Jaksuja piinailuun!!! :) toivotaan, että ne menkat ei tuu!

musicbox Kyllähän tuollainen ikävä asia jää mieleen ja senkin takia varmasti olosi on ollut kärttyinen jne. Toivottavasti tikuttamisesta on nyt apua :) haleja paljon! <3

Maicy sinäkin saat siellä piinailla :) toivotaan, että piinailu ja puipulut on tuottanut tulosta! :)

Anteeksi en ihan kaikille jaksa nyt kommentoida :/

Täällä eletään aikoja, jolloin tehdään taikoja! :cheers Nimittäin kp14 menossa, ovis taitaapi olla ihan näillä näppäimillä! Maanantaina ja eilen oli oikealla puolella kipua munasarjan kohdassa...eilen illalla CB:n digitaalisella ovistestillä en saanut hymyä, mutta uskon, että sitä ei siksi tullut koska pissa ei ollut rakossa kovinkaan kauaa, mutta ajattelin kuitenkin testata kun ovis kivut olivat niin merkilliset.. :) Enään yksi testi minulla jäljellä ja ajattelin tuossa päivemmällä testata ja katsoa mitä sille viivalle on tapahtunut... :) jos on haalistunut niin uskon, että ovis päivä on juuri tänään, koska limat ovat niin kirkasta ja sitkeää, että melkein vessassa lorottaa tulemaan :cool01 ja ne viivathan kertovat vain sen huipun? :) halutkin on niin suurenmoiset, että huh huh..tulisipa se mies jo kotiin! laughing7 Maanantaina pupuiltiin ja luulen, että tänään saan mieheni kyllä kellistettyä..hän on ollut paljon enemmän tässä jutussa nyt mukana! :) Ja minulla itselläni on paljon parempi fiilis!!! Elän tätä hetkeä ja näitä päiviä ajatellen, että nyt jos koskaan niin tänään tärppää!!! En tiedä mistä tämä positiivisuus juontaa nyt juurensa,mutta nautin tästä koko sydämmestäni :) Tulipas pitkä sepustus jostain ovulaatiosta.... :laughing002

Ja olisihan se mahtavaa aloittaa syysloma plussan kera! ;) niin minä taidan tehdä <3

Kiitos kaikille tsempeistä! Ei kukaan mulle turhia toiveita herättele, oon tosiaan itse niin positiivinen et en usko ennen kuin on pakko, et tärppiä ei tullut :laughing002

Kiitos Tyttötiikeri kommenteistä, eilen tuli postissa cb:n digitestejä, mutta ajattelin et en viitsi tuhlata vielä jos tää vuoto yltyy. Mut teen varmaan kyllä varmuuden vuoksi viimestään viikonloppuna sellasen.

Toivotaan Aamu, että meidän oireet kertois totuuden ja saatais molemmat se plussa testiin! Lupaavilta noi sunkin oireet kuullostavat.

Cupcake toivotaan et sinne tulis kanssa se plussa, me mennäänkin ihan melkein samoilla päivillä. Onkos sulla yleensä ollut kuinka pitkä kierto?

Nonnalle intoa petipuuhiin, tosin kommenteistä voi kyllä lukea että sitä riittää :love022

Täällä edelleen mennään näin :sick009 ja melkein jo näin :sick006

S1N1 Mun kierto on ollut niin kovin epäsäännöllinen; kaikkea 28-45 väliltä. Nyt tosin ovulaation ajankohdan varjolla voisin kuvitella, et tää kierto ei hurjan paljon yli 30vrk:n mene! :)

Aamu Oireeton oli minunkin edellisen raskauteni alku, silläpä tässä pien toivonkipinä nostaa päätään. En vaan haluaisi pettyä..

Nonna- Pupuiluintoa ja plussatuulia <3

Voimia musicbox! Tervetuloa jälleen yrittämään, jospa tärppi kävisi pian ja kaikki menisi tällä kertaa hienosti loppuun saakka! :)

voi että on tää jännää aikaa kun niin monel piina aika päällä,toivottavasti nyt moni saa plussan... :) on se jännä miten paljon voi jännäillä myös muitten puolesta... :)
ite myös siihen kuulun vaik entie mistä tää negatiivisuus tulee et ei kumminkaan oo tärpänny... :( enkä oikeentie ees koska uskaltaa testailla ku ne liian aikset negat masentaa lisää... esikoisesta testasin kp29 ja näytti negaa ja luulin et ei oo tärpänny ja sit oltiin kaks viikkoa reisus ni plussasin vast kp40. joten entie koska uskallan nyt testata nyt siis kp32... ja kierohan mul o 27-42

Pakko kertoa itelläki vielä tää juttu ku hoksasin vasta tänään että jos testaan 10.10 kun menkkojen pitäis alkaa ja jos saan plussan niin se on minun miehen syntymäpäivä! Eli ois aikamoinen synttärilahja ukolle kyllä siinä sit!! Nyt varpaat ja sormet ristissä et se plussa meile tulisi! <3 Tänään on selvästi nippaillut tuolla vasemmalla puolella, oisko kiinnittymistä vai mitä lie.. :)

kizu: Voi olla että testaan dpo12, mut ny ku tosiaan ois ukon synttärit tollon 10.10 eli dpo14 niin pitäs varmaan lykätä siihen asti testaamista :))))))))

musicbox: Pahoittelut kokemuksistasi! :( Ei se helppoa ole tuollaisesta yli päästä! Toivottavasti ovistikuttelut helpottavat ovulaation ajankohdan löytymisessä ja saatte pupuilut kohilleen! Ja toivottavasti paranette pian tyttäresi kanssa! :) voimahalit täältä!

cupcake: Toivotaan että oireettomuutesi tosiaan kuvastaa sitä että ois plussa tulossa! :)

Aamu: Tsempit että plussaat tästä kierrosta!! :)

Nonna: Nyt kovasti pupuiluja kehiin kun tärppi päällä!!! :D On se mahtavaa saaha se hymynaama eikä tihrustella pelkkiä viivoja :) hehe! Nauttikaa hempeilystä ;)

loora84: Testaat sitten kun siltä tuntuu! Jos yhtään hajua et millon on ovis voinut olla, niin laske siittä 14pv etteenpäin ja testaat sitten sillon kun se päivä tullee.. Jos muuten ei tietoa, niin testaile sitten kun tuntuu että kierronpituus sen verran pitkä jo et vois olettaa menkkojen kohta alkavan. Jos nyt kp32, niin voithan kokeilla testata vaikka kp35? kp40? :)

Ihanaa Gatusa, kun jaksat tsempata meitä muita, vaikka itelläsi meni taas mönkään. Iso hatun nosto, olet kyllä vahva nainen. :>

Freyja pidän täällä peukut pystyssä että juilinnat tarkottaa vauvaa eikä tätiä. Samoin roskaruokahalut voisi olla oire, jos vaikka pikkuinen saa niitä haluamaan. ;)

Voi kurja S1N1 jos täti nyt tulee sinne. :( Pidän sormet ristissä että vuoto jää vaan tiputteluksi ja saat kuin saatkin vielä plussan. Voihan se olla jotain alkuraskauden vuotoa. Monillahan on juuri niihin aikoihin kun tädin pitäisi tulla pientä vuotoa.

Tsemppiä Maicy piinaviikolle. Toivottavasti täti pysyy poissa ja saat ensi viikolla plussan. Mulla pitäis menkkojen alkaa lauantaina tai sunnuntaina. Yritän täällä päättää, testaanko sunnuntaina vai vasta maanantaina, kun täti on oikeasti myöhässä.

Voimia musicbox. Ymmärtäähän sen, että moinen koettelemus laskee mielialaa pidemmäksi aikaa. Toivottavasti miehesi myös ymmärtää sen eikä suhteenne kärsi siitä liikoja. Toivottavasti paranette tytön kanssa pian ja saatte miehen kanssa tärpin (joka on oikeassa paikassa.) *hali*

Aamu, oksetukset ja väsymys kuulostaa hyvältä. Siis vauvaa ajatellen. ;) Toivon ainakin, että ne johtuu pikkuisesta.

Onnea Nonna ovisplussasta ja tsemppiä sen hyödyntämiseen. :>

Kyllä nyt on sutinaa tosiaan yhdel ja toisella,on munasoluu ja ehkäpä jo vauvanalkujakin,jiihaa,jännää.Kaikille niin huikeesti tärppionnee tähän meitä yhdistävään puuhaan :)

Mua ärsyttää kun on taas elämässä yllättän muutakin ssäätöä kuin tää vauvajuttu,eikä voi fiilistell sitä niin täysillä,musta tuntuu että jos en ole mukana ajatuksella,niin se ei ainakaan tapahdu.Mulle ainakaan.Joillekkin varmaan,niillekkin vahinkoraskautuneille.

Sit tuli tuon kuopuksen kanssa surua ja murhetta kun pääsin tuikkaamaan hänet yhden korvalääkärin polvelle (joka isoveljen korvia tutki) ja totes että pikkuisella on erittäin pahat liimakorvat ja välittömästi jonoon putkitukseen.Kipuinen on lapsiparka,painetta korvissa.Nytkin taas kipulääkettä nassuun yöksi.
Kaikenlaista.
Ja asuntokriisiäkin pukkaa.heh.

Itsellä on tosiaan kokemusta keskenmenosta alkuvaiheessa ja sit vähän pidemmälläkin,ja Musicboxin tuntemukset kuulostaa niin tutuille.Miehen voi olla vaikeaa ymmärtää että mieli myllertää,koska keho on ihan normaalitilassa jo,ja kiukut ja muut tulee itsellekkin ihan yllätyksenä.Jaksamista teille kovasti,ja Gatusallekkin vielä paljon voimia,koska sun tilanne raastaisi mut järjiltäni...

Takaisin