Marikki: En tiedä kyllä yhtään tuosta Maca-hommasta, mut täälläkin syyään omegaa. Sen lisäksi karpalovalmistetta ja foolihappoa. :) Päivittäin tulee noita otettua, pitäs vielä mammavitskuja ostaa niin sais D-vitamiiniaki enemmän kun nyt talvikin tekee jo tuloaan.
Oli muuten aamulla jo lasit jäässä, että piti ihan rapata! :O Kylmyys tuli hrrrr...
On: Kp14/24-28,yk3. Ovista oon testaillut Clearbluen digitaalisilla jo viime torstaista lähtien, lisäksi lämpöjä seurannut (kyllä, kainalomittarilla, joten ei niin luotettava!) mutta ovisplussaa ei oo tullut
Kuitenkin viime viikon lopusta limat ja halut liisääntyi, mutta nyt ei sitten enää mitään. Limat vähentynyt (melkeen loppunu) ja halujakaan nyt ei normaalia enempää ole. Ja lämpöjä kun seuras niin notkahdus tuli lauantaina, oliko niin et pe ois ollu lämpö 36.5 ja sit lauantaina oli lämpö 36.1... Oliko mulla nyt sitten ovista vai ei..
Pieni toivonkipinä on et ovis ois ollu lauantaina ja mulla ois vaan niin lyhyt se LH-huippu et en ois testillä ehtinyt sitä tavottaa kun kerran päivässä testaan. Mutta en tiedä sitten, voihan olla etten oo ovuloinut ollenkaan...
Mikä ois niiin epäreilua, koska ukon kans heiluteltiin peittoja ja uimarit sisälle lauantaina JA sunnuntaina heti aamusta..
Jos mulla tää kierto ois kp24, niin sitten ovispäivä ois ollu se la (laskujen ja kaiken järjen mukaan), jos taas 26 niin sit ovispäivä ois ollu tän viikon maanantai ja jos sen 28, niin nyt tuleva ke ois ovispäivä. Teen testit vielä tänään ja huomenna, sit saa luvan tälle kiertoa lopettaa testaus kun ei niitä testejäkää enää kaapissa sitten ole. Harmittaa vietävästi, tiedän että teen itselleni tästä vain niin suuren asian ja varsinkin kun ukon kanssa niin että tulee jos on tullakseen. Se ei todellakaan tiedä, et testailen oviksia ja mittailen lämpöjä. Vielä kuitenkin omat pupuilut on ihan pupuilun halusta, eikä sen takia et kun nyt vaan ovis ois ovella. Jää nyt nähtäväksi tärppäsikö vai ei.. Lokakuun alkupuolella vasta menkat pitäisi alkaa, joten sinne nyt sitten ootellaan.. ähäh..
Tsemppiä muille :)