Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marikki ihanaa,että jaksat olla noin positiivinen ja uutta kohti vain!

TERVETULOA IHAN JOKAISELLE UUDELLE! <3

Oon taas niin laiskalla ja vähän vittuuntuneellakin tuulella joten en jaksa kirjoittaa teille erikseen :/ antakaa se anteeksi! Tuosta ovislima juttua oon itekki miettinyt. Mulla kun nuo oviksen aikaiset seksihalut tulee aina noin 2-3 päivää ennen ovista sekä liukkain aika aina päivää ennen ovulaatiota ! Kai se keho yrittää kertoa että nyt pitää pupuilla että ei oo myöhästä tai jotakin... :)

Täällä menos kp4. Suuren suuri v*tutus mukana. Sain tietää että eräs tuttu pariskunta odottaa vauvaa. Ovat juuri menneet riski rajan yli ja tärpännyt on heti. Huoh...:( OI MIKSI!? Ei oo multa pois eikä keltää muultakaan, mutta sattuu... taas heitettiin nuoli läpi sydämmen ja osa nuolesta jäi kirvelemään...

Mä myös mietin et miten joillakin tärppää heti ekasta kierrosta. Meillä tosiaan menossa vasta eka yrityskierto joten saa nähdä liitynkö heti tärpänneisiin. Ainakin äitini kertoi että hänellä oli tärpännyt heti...

Täällä menossa kp 17. Limaa on tullut jonkun verran ja mahassa juilii edelleen. Tiedä sit oviksesta et milloin se käytännössä on... Oon ymmärtänyt et oviskivut olis vaan toispuoleisia? Mua kun välillä nippailee keskeltä alavatsaa. Ehkä se vaan säteilee sinne, toivotaan :D

Pahoittelut tädistä Catsie. :( Tsemppiä, toivottavasti ensi kierto menee paremmin.

Kurja Gatusa, kun se nyt oli vastaansanomattomasti tuulimuna. Mut hienoa että olet siitä ilmeisesti jotenkin jo päässyt yli. Toivottavasti nyt tulee itsekseen ulos. *hali*

loora, pidän peukut pystyssä että kahden viikon päästä saat testiin plussan. Tsemppiä piinapäiviin.

Onnea cupcake oviksen pongauksesta ja hyödyntämisestä. Toivottavasti tärppäsi. :>

Nonna,mitä tarkoittaa riskirajan yli???

Jee,mulla verensekasta limaa,haha,pimee kun hehkuttaa,et menkat alkaa.Tässä kohtaa se on vaan hyvä!

Muistan kun aikoinaan vitsillä jätin ehkäisyn pois ja silloiselle jätkäkaverille sanoin että saa tulla.No eipä tullut seuraavii menkkoja,se oli sit siinä.Ikää just nippis 19v.Seuraavaakaan ei tarvinu kuin 2kk oottaa.No mutta vanhemmiten se vaikeutuu.Kuopusta tehtiin noin 14kk ja nyt 13kk mennyt.Kuopustakin ennen oli tällänen "haamukierto" kunnes tuli hänen plussa,vaikka sekin oli aika heikko alkuun ja luulinkin että samanmoinen.Vahvistui vasta muutamien päivien perästä.

Marikki riskirajan yli = ekan kolmanneksen ohi. Vähän vaihtelee mitä kukin riskirajana pitää, jo kun on 10 viikkoa täynnä ja on hyvä syke on keskenmenon riski huomattavasti pienempi. Vaihtelevasti toiset pitää 13+0 takarajana mutta Suomessa yleensä 12+0 se minkä mukaan mennään :) Silloin on jo suurin osa sisäelimistä jne paikallaan ja jos olisi vaikeaa kehityshäiriötä tulisi alkuraskaudesta sen takia keskenmeno. Eihän se toki takaa että ei mitään kehityshäiriötä voi olla mutta keskenmenon riski tippuu huomattavasti.

Freyja toivottavasti teillä tärppää heti! Ite olin ihan varma et sitä tärppiä ei tartte kauan odotella, äidillä oli molemmat tärpänny kerrasta ja miehen nuorimmainen tuli ihan ilman yrittämistä ekalla kerralla kun kumi jäi pois (ei pitänyt olla mahdollista). Ite sit tietty odottelin että siinä menee se 1 kerta tai korkeintaan 3 ja joo kyllähän statistiikan valossa suurin osa on raskaana heti ekojen kiertojen jälkeen.

Oli siinä sulattelemista kun ei kuulunutkaan ensimmäinen eikä vielä seitsemäskään kerta. Lopulta yk 9 tärppäsi täällä ja siihen mennessä sitä nyt oli ehtinyt jo tottuakin ajatukseen että joko niitä lapsia ei välttämättä tule ollenkaan tai sitten meillä ainakin menee hieman pidempään. Ehkä jos olis esim. äidillä ollut aikanaan vaikeuksia hankkiutua raskaaksi ei olisi odotukset oman yrityksen osalta olleet niin korkealla, tiedä häntä. Kai tuossa se koulun ehkäisyvalistuskin on taustalla, sais pitää hedelmällisyysvalistusta sen lisäksi.

vargynja se on elämää aina ei mene asiat niinku toivois mut ei pidä jäädä tuleen makaamaan. se oli helpotus ku sai tietää et on poistumas itestää eikä tartte lääkkeit. ja samal tuli se piste et ei epäselvyyttä mikä raastaa hermoi, paljo parempi näin.

marikki hyvä että oot positiivisil mielin, ite ootan viel et hormoni poistuu ja vuoto alkais.

Huomenta ihanaiset!!

Tein tänään kp 30/31 dpo 12 raskaustestin joka näytti seuraaavaa..->

ImageUploadedByVau Foorumi1379917214.682076.jpg

Kuva huonolaatuinen, mutta livenä testissä näkyy kaksi ihan oikeaa punaista viivaa toinen vaan aika haalee... Voi että mä toivon ettei se täti tuu taas pilaa kaikkeee!!!

MUOKS: kun tota alemempaa "Attached Files:" alapuolelta klikkaa näkyy kuvat vähän viisaammassa koossa, en saanut alkuperäistä kuvaa muokattua :/

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1379916909.182585.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1379916909.182585.jpg
    175 KB · Katsottu: 587
Ooooo, kizu!! Nyt mahottomasti liimoja ja tarrasukkia ja kaikkea mahdollista! <3 Toivottavasti täti tajuaa pysytellä poissa!

:blob10 :blob3 :blob5 :blob6 :blob7 :blob9

Kiitos peukutuksista ynnämuista kaikille :) Herranjumala kun tuli isona toi kuva :D täytyy yrittää muokata vähän pienemmäks :D Vielä en uskalla hirveesti innostua, kun viime kierrossakin kävi saman suuntasesti, tosin viiva ei ollut läheskään noin selvä kun nyt. Miehelle ajattelin kertoa sitten jos täti jättää oikeesti tulematta :)

:) Onnea kizu!

Täällä on nyt menossa kp 18/26, todennäköisesti dpo 2. Perjantai aamuna sain hymynaaman testiin ja se tuli kyllä hyödynnettyä hyvin viikonlopun aikana. Piinapäivät alkakoon :) menkkojen pitäisi alkaa keskiviikkona 2.10, toivotaan että pysyvät poissa tällä kertaa! Testailla uskallan varmaan ensi viikon alussa.

Onnea Kizu! Toivottavasti nyt menis ongelmitta ja täti pysyy poissa. :) Tsemppiä muillekin! Ite oon ollu vähän laiska kirjottelemaan kun ei oo oikein mitään raportoitavaa. Kp 8 menossa joten ovista odotellaan.

Onnea kizu! Toivottavasti pieni pysyy loppuun asti kyydissä ja kaikki sujuu hyvin. Hassua miten paljon sitä jännäilee muiden puolesta. :) Ahkerasti käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia ja kovasti jännäilen ja toivon parasta teidän kaikkien puolesta.
Mulla menossa jo rv 18+2. Nopeesti menee aika. Parin viikon päästä rakenneultra. :) Ja suhteellisen hyvin on tässä sujunut.

kizu:lle varovaiset onnittelut! :) Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan. Mä täällä taustapiruna kans edelleen teidän kuulumisia käyn lueskelemassa. Täällä vielä töissä koitetaan käydä ja esikoista & kotia hoidella siinä sivussa. Kohta taitaa olla aika viheltää peli poikki ja saikku kutsuu... :P Rv 29+3 menossa täällä. Hyviä vointeja & plussatuulia kaikille :) <3

Takaisin