Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marikki: syvimmät osanotot :( stemppiä <3

Muoks: uusille tervetuloa munkin puolesta :)

On: 2 x tuntunu vihlasuja kohdun suulla enteilisiköhän tädin tuloa? nänni ja rintakipu viellä paikalla, yleensä häipyy juuri ennen tätitä. Tätin arvioitu saapumis pvä on 25.9 tai 26.9.

Pahoittelut Marikki! Toivottavasti se plussa sulle vielä suodaan!
Tervetuloa uudet myös mun puolesta! Kiva että kuumeilijoita riittää. :)

Täältä ei paljon raportoitavaa. Tädin pitäisi kohta häipyä.

Tervetuloa uusille munkin puolesta :) On jääny vähän huomaamatta, kun oon elelly jossain omalla planeetalla :)

Marikki pahoitteluni :/ Toivottavasti se plussa sinnekin tulee sitten niin, että pysyy mukana loppuun asti!

Tervetuloa uusille tännekin :) Marikille vastasin jo toiseen palstaan mutta olen pahoillani puolestasi :(

On: Tänne ei mitään uutta, kp 7 ja lenssu ei jätä mua rauhaan.. Varmasti poskiontelontulehdus naaman kivusta päätellen ja ehkä jotain korvassakin.. ja buranalla mennään. ei kiinnosta mennä sairaalan päivystykseen istumaan.

moikka

pakko kysyy kun en oikeen oo varma et miten se nyt on kun ovis limaa alkaa tulla ni onko sillon myöhästä pupuilla vai pitääkö sillon vast alottaa vai onko se ovis sit vast parin päivä pääst?esikoista kun yritettiin ni en tajunnu ees ajatel näit mut nyt ku oon enemmä kytänny tätä ni pari päivää sit tuli hiukan limaa,eilen ei tullu lainkaan ja tänään o tullu jo reilummin ja tänään o alkanu tuntemuksii alavattas... eilen ovis tikus oli yhtä tummaa viivaa ku testi kohtaki ja tänään pupuiltiin ni mietein et oliko liian myöhäst..?ja se eiline ovistikku oli vimppa ja en aio nyt ainakaa lisää ostaa ehkä ens kiertoo.ovis tikkuja en esikoista yrittäes käyttäny mutku mun kierto on tosi epäsäännöllinen ni vaikee tietää et koska olis oikee aika pupuil..:) nyt kp 21 ja kierto o 27-42

pahoittelut Marikille....

niin piti vie sanoo et noi aiemmat ovis testit oli vaan haaleit... et se eiline oli ensmänen tummempi.. :)

ja uusille tervetuloa kuumeileen ja kaikille paljon plussa tuulia.. :)

Jos mä ymmärsin oikein niin pupuilla kannattaa juuri oviksen aikaan tai vähän ennen. Noita limoja mietin itsekin. Kun käsitin et ovislima tulis ovispäivänä ja sit tulis se kuiva kausi. Mut en oo satavarma :D

Pahoittelut Marikki. :( Toivottavasti pian tulee uusi tärppi ja pääsee loppuun asti.

Tervetuloa uudet.

Tämä oli nyt tämmönen pikapyörähdys ennen nukkumaan menoa. Vihdoin alkaa näkyä testissä jotain ovikseen viittaavaa. Pitää katsella, lisääntyykö kuviot lähipäivinä vai oliko se nyt tänään. Talletuksia ainakin on tehty tänään ja eiköhän niitä saa tehtyä lisääkin jos (todennäkösesti kun) ovis on tulossa lähipäivinä. :>

Marikki <\3 Haleja!

Mulla limaa vaan tullut ja tänään tuli kova sähköiskumainen kipu munasarjaan... olisko se ollut se ovulaatio? Jäi jomottamaan ikävästi.

huomenta kaikki, marikki pahoittelut testin haalistumisesta.
tervetuloa uudet :)

on: eilen lääkärissä kävi ilmi että pussi on pienentynyt huomattavasti, ei tartte lääkkeit vaan tulee itestää varmaanki ens viikon puolella. eipä mua harmita se enää, näin kävi, ei voi mitään.

Kiitos vielä kaikille!
Kuinkakohan kauan kestää että ne menkat alkaa,kun ei noi hormoonipitoisuudet niin korkeella oo voinu käyä,ois luullut jo vuotavan.
Piru vie tätä naisen elämää.
Tulipahan vaan todettuu että kyllä tätä projektii jaksaa jatkaa taas.Kunhan ny pääsee uuteen kiertoon.

marikki.en osaa vastata sun kysymykseen kun mul ei ole itellä ollut yhtään keskenmenoo.mut ihana kuulla et oot noin positiivisella tuulella. hali :)
gatusa.harmillinen juttu mut oot sä vahva ku aina jaksat olla positiivinen... :)
rosebud.onnea oviksen löytöön.. :)
mirmeli.pikaista paranemista...
aamu.toivottavasti sulla täti jo poistunu ni pääsette kohti uutta yritystä josta toivottavasti saatte tärpin... :)

on.no nyt tien koska se ovis sit tuli. meinaan tuli yöllä ihan kamalana kipuna.heräsin siihen kipuun ja kesti jonkun aikaa. mietein vaan et onko noi oviskivut voinu tulla kovemmaks ku ennen esikois raskautta kun en muista et ne olis ollu ennen tommost kipuu...?toivottavast eiline pupuilu o tuottanu tulost.. :)

Tätihän se oli kuin olikin.. :( Huoh. Mä en kestä... onkohan tää ny sitte vissiin yk 11 vaiko 12 joka lähti käyntiin, en oo laskuissa mukana enää.

Tsemppiä kaikille. Over and Out!

Catsie.pahoittelut tädistä. :( toivottavasti teillä pian tärppäis... :)

Loora ja freyja: se liman eritys on niin nais kohtasta et ei siit oikee voi sanoo mitään tai siis et millasta KUULUIS olla. Mä linkitin tänne joskus aijemmin linkin mis oli hyvin ne eroavaisuudet hyvin kuvina :)

Rosebud: juurikin tuolta se tuntuu! :) onnea oviksen hyödyntämiseen toivottavasti tärppi tulis :>

Catsie: pahoittelut tädistä :(
Marikki: en kans kyl ossaa vastata tuohon :/
Gatusa: on kyllä ihailtavaa miten pystyt suhtautuu tohon sun tilanteeseen noin. Toivottavasti saatte nyt jeesiä!
Vargynja: stemmiä oviksen löytämiseen sekä hyödyntämiseen :)

On: kp 29/31-32 ? dpo 11 jännitys tiivistyy päiväpäivältä... ! Vielä ainakin rintakipu sekä nännikipu läsnä... Tosin jomotukset sekä vihlonta kohdunsuulla latistavat isolla kädellä raskaus ajatuksia :/

VAUVALIMAA JA +++++ TUUULIA KAIKILLE!! Pahoittelut tädin kohdanneille ja voimia uusiin kiertoihin! :)

Gatusa Pahoittelut huonoista uutisista. Mut hyvä jos olet jollain tasolla ilmeisesti päässyt asian yli, kun ei kerta sen suuremmin sit kuitenkaan harmita?

Freyja86 Mä olen ainakin käsittänyt, et ovis on juurikin silloin menossa, kun limaa tulee! :) Toivottavasti tärppi tulisi teillekin! :)

Aamu Tärppiä toivoen! :) Hah, nuo äitiysvaatteet. Sillon kirosi niitä mammafarkkuja, et kun pääsisi takaisin omiin, tavallisiin farkkuihin - nyt sit näin! ;) On se ihana olla (vauvakuumeesta kärsivä) nainen! :D Koskas siellä oviksen pitäisi koittaa?

Voi Kaari, kuulostaapa piinaavalta! Jospa pian täti tulisi, tai se plussa sit pärähtäis.. Tsemppiä! :)

Marikki Voimia tuhat kiloa :( Miten surullista.. Mut toivottavasti vuoto alkaisi pian, niin pääsisi alkamaan uuden kierron. Tsempit :)

Catsie Kurja täti! :(

kizulla jännät paikat siellä! ;) Tsemppejä! Jospa täti jättäis tulematta!

Tervetuloa myös teille uusille kuumeilijoille! Teitä olikin jo useampi :)

ON: Kp 17, ovis bongattu! :blob1 Eilen oli "tunne", et nyt ois otollinen aika.. Oltiin kuitenkin mun porukoilla, eikä siellä viittitty alkaa lempimään. :D Tänään sit limaista vuotoa paljon, ja olipa semmosia raskaudestakin tuttuja sukkapuikkokipuja alavatsalla! Ei voi erehtyä. Talletuksia tehty! :D Jännä vaan, en yhtään osannut ajatella et ovis koittais näin nopeesti, kun varautunut oli siihen pitkääkin pidempään kiertoon taas.. Näillä näkymin tädin pitäis siis saapua joskus kp 30-35.

Catsie,pahoittelut sinullekin!!
Gatusa,luonnollisesti se onkin hyvä juttu.Tääl kans ootellaan sen vuodon alkamista

Joo,huomasin että ne 2pv kun näin vaan mielessäni ne ekat plussaviivat,jotka lupas raskautta,oli ihanaa.Mieskin oli niin onnellinen.Ja kun tää tilanne nyt kuitenkin tälleen vietiin nenän eestä,niin entistä vakaammin tiedän että ei me luovuteta.
Mä suunnittelen nyt ihan tosissani sitä laihdutusta!
10 kiloakin ois jo ihan mahtavaa.
Suunnittelin että aluksi vähennetyllä hiilarilla,ja jos keho tottuu hyvin siihen,niin sit vois ihan vlcd:llä jatkaa muutamia viikkoja.Olen vlcd:llä laihduttanut 6 viikossa 14 kiloa,se on aika kylmää kyytiä suoriltaan,joten tommonen pehmee lasku ois hyvä.samalla oikeasti opetella hillitsemään itseään.
Hyvii tavoitteita.Ja kun alkuun pääsee,mä luotan itseeni että pysyn myös siinä.
Pakko uskoo!

Sitten sitä macaa helttaan :)
Kyl se tästä.

Takaisin