Gatusa Pahoittelut huonoista uutisista. Mut hyvä jos olet jollain tasolla ilmeisesti päässyt asian yli, kun ei kerta sen suuremmin sit kuitenkaan harmita?
Freyja86 Mä olen ainakin käsittänyt, et ovis on juurikin silloin menossa, kun limaa tulee! :) Toivottavasti tärppi tulisi teillekin! :)
Aamu Tärppiä toivoen! :) Hah, nuo äitiysvaatteet. Sillon kirosi niitä mammafarkkuja, et kun pääsisi takaisin omiin, tavallisiin farkkuihin - nyt sit näin!
On se ihana olla (vauvakuumeesta kärsivä) nainen! :D Koskas siellä oviksen pitäisi koittaa?
Voi
Kaari, kuulostaapa piinaavalta! Jospa pian täti tulisi, tai se plussa sit pärähtäis.. Tsemppiä! :)
Marikki Voimia tuhat kiloa
Miten surullista.. Mut toivottavasti vuoto alkaisi pian, niin pääsisi alkamaan uuden kierron. Tsempit :)
Catsie Kurja täti!
kizulla jännät paikat siellä!
Tsemppejä! Jospa täti jättäis tulematta!
Tervetuloa myös teille uusille kuumeilijoille! Teitä olikin jo useampi :)
ON: Kp 17, ovis bongattu!
Eilen oli "tunne", et nyt ois otollinen aika.. Oltiin kuitenkin mun porukoilla, eikä siellä viittitty alkaa lempimään. :D Tänään sit limaista vuotoa
paljon, ja olipa semmosia raskaudestakin tuttuja sukkapuikkokipuja alavatsalla! Ei voi erehtyä. Talletuksia tehty! :D Jännä vaan, en yhtään osannut ajatella et ovis koittais näin nopeesti, kun varautunut oli siihen pitkääkin pidempään kiertoon taas.. Näillä näkymin tädin pitäis siis saapua joskus kp 30-35.