Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tuhannesti onnea marikki mashaallah, tonnikaupalla tarrasukkia :) tuo rintakipu toispuoleisest ja sivulta on tuttu mulle raskaudesta ni aloin miettii et on tainnu matkustaja tarrata siellä aivan ihanaa :) inshaallah saat kesäkuussa oman pikku käärön syliin :)

Mirmeli tiedä häntä, mikä sillä terkkarilla oikein oli ongelmana. Onneks ei tarvi sitä nähdä enää.

Marikki, onnea kovasti :)

Hienoa Marikki :gen014 , jotenkin oli semmoinen tunne, että plussan saat kun kerta ovistestikin noin temppuili. :) Onnea aivan mahdottomasti ja tarrasukkia matkaan mukaan. :)

Rosebud, mukavaa jos onnistuit pongaamaan oviksen. :> Toivottavasti saitte siitä tärpin.

Tervetuloa Annastiina. o/

Saiski, pidän täällä peukut pystyssä että täti pysyy poissa ja verikokeessa näkyy huomenna raskaus. Ehkä se negatesti oli vain tehty liian aikaisin.

Tsemppiä kizu, tiedän ton tunteen kun alkaa masentamaan. Ei sitä vaan aina jaksa kun täti tulee kerta toisensa jälkeen. Toivottavasti mielialasi siitä taas nousee. Ehkä rintakipusi onkin merkki raskaudesta. Toivoa ainakin on niin kauan kun täti on poissa.

Toivottavasti paranet pian Gatusa. Kuulostaa kyllä mun(kin) korvaan aika epätasa-arvoiselta tuo elämä siellä, mutta no yritän ymmärtää kulttuurieroja. Jos olet siellä onnellinen, eiköhän homma ole ihan toimiva. :> Tekee vaan pahaa, kun joudut tekemään kaiken yksin vaikka oletkin kipeä. Onneksi sentään kuumeessa sait apua. Pidän peukut pystyssä, että saat sen paketin tänään.

Pahoittelut tädistä Nonna ja onnea uuteen kiertoon. Hienoa kun jaksat olla noin positiivinen. Harmi että kutina palasi. Toivottavasti hiivalääke ehti ajaa sen pois.

Olipas ikävä terkkari santra. :( Onneksi sentään sait ajan ja onneksi sinun ei tarvitse enää nähdä häntä.

Onnea Marikki! Mahtavaa, että sieltä tuli sittenkin plussa. Pidän sormet ristissä, että se vahvistuu ja kaikki menee hyvin. ^^

Omanapakopio: Ei hyvin mene taas tämä oviksen testailu. Eilen illalla ei saanut oikein mitään selvää tuloksesta. Lieneekö sitten nuhailun takia sylki liian paksua/epäpuhdasta. Limat ja halut on kyllä lisääntyneet, joten eiköhän se ovis tällä lähiaikoina tule olemaan. :> Eilen jo heiluteltiin peittoa ja voisi yrittää tänään kellistää miehen uudelleen. Loppuviikkoa pitää sitten katsella ehtimisen ja jaksamisen mukaan.

Santra: siis mitä hel***iä? Ei sillä kai voi olla mitää sanavaltaa siihen jos haluat vakaasti ehkäisystä eroon??? Aika erikoista!!!

Marikki: oho sulla on kyllä aika tapaus :) ONNEA ONNEA plussasta <3 <3

Vargynja: onnea oviksen hyödyntämiseen! Sä käytät jtn sylki ovistestiä? Onko näyttäny positiivista tulosta? :)

On: kävin ostaa varuils ensiviikkoa silmällä pitäen cb digi r-testin, katotaan tuleeko käyttöön :) KIITOS KOVASTI KAIKILLE STEMPEISTÄ! tuntuu et täl hetkel tää palsta on ainut mihin purkaa tuntojaan, kun jotenkin sitä vähän haluaa säästää vähän läheisiään tältä kaikelta tuskalta mikä on läsnä kokoajan.

Toivo raskaudesta hiipuu. eilen alkoi jonkinlainen kirkas limainen verenvuoto, jatkunut kaksi päivää. eilisen ja tänään. Menossa kp 26/29-30 ja dpo 10. Ei menkkojen pitäis alkaa kuin vasta aikaisintaan sunnuntaina mutta odotettu maanantaille .Huoh :BangHead

Kun mulla tuli viime lauantaina (kp 21 dpo 5) kans pieni päivän kestävä verenvuoto jota ajattelin kiinnitymisvuodoksi. Mutta ehkä tämä nyt on jotain alkion asettumista kohtuseen, siis kiinnittymistä?

mä en tiedä.. No tästä kierrosta en kyllä tee mitään aikaista testiä, teen vasta ens viikolla.

Kizu, joo tää on tämmönen periaatteessa mikroskooppi. Kuivuneessa syljessä näkyy mikroskoopilla pieniä kiteitä. Oviksen aikaan niitä on sitten paljon enemmän ja ne muodostaa saniaismaisen/kaupungin karttaa muistuttavia kuvioita. En ole vielä saanut tässä kierrossa näkymään mitään ovismaista. Parina viime päivänä ei ole näkynyt oikein mitään (lähinnä söheröä) ja aiemmin ei ole näkynyt mitään ovismaistakaan. Epäilen että sylki ei ole ollut nuhan takia ihan "mallikelpoista" ja sen takia mennyt parit tutkimukset mönkään. Nyt on taas kuivumassa tippa, saa nähdä miltä tänään näyttää. Näkyy jotain tai ei, suunnitelmana on pupuilla loppuviikko ahkerasti. Jos kierto ei ole totaalisen sekaisin oviksen pitäisi olla loppuviikosta tai viimeistään ihan alkuviikosta jokatapauksessa.

Tuli muuten mieleen... Jos täällä on muita tuollaisen käyttäjiä, miten kauan teillä kestää syljen kuivuminen? Mulla kun tuntuu menevän aina reilusti kauemmin kuin ohjeessa lukee (ja ennen kuivumista on ihan turha yrittää löytää mitään.) Ehkä laitan sit vaan aina liikaa sylkeä vaikka kuinka yritän laittaa ihan hiukan. :dontknow

Catsie, pidän täällä sormet ristissä että ei ois menkkavuotoa. Jos ois vaan kiinnittymisvuotoa tai valemenkat tms. Pidetään toivonkipinä yllä kunnes vuotaa kunnolla.

Iltaa, ladies! :)

Ensinnäkin suuret onnittelut Marikki! :gen014 Tarrasukkia!

Catsie, tsempit piinapäiville! Mulla oli alkuraskaudessa julmettua väsyä. Mä en IKINÄ nukahda esim. leffan aikana, vaan raskauteni aikana tein senkin - useasti! Toivotaan tärppiä! +++

Gatusa Jaksamista! Koitahan ottaa mahdollisimman paljon nyt levon kannalta.

Tervetuloa Annastiina86, toivotaan että tärppi kävisi pian! Plussatuulta!

Nonna- Pahoittelut tädistä :( Mut sullon nyt oikea, ihana asenne! Kyllä tässä raskaudutaan, ennemmin tai myöhemmin! Viel tulee meidän vuoro! :)

Santra87 Mä en kyllä ymmärrä! Jos sä sen haluat pois, niin mitä siinä joku terkkari on mikään vinkumaan? :mad: Ärsyttää sun puolestas! No mut onneksi sait ajan.

Vargynja Minäkään en ole koskaan kuullut tuommoisesta sylkitestistä! :D Aina voi näemmä oppia jotain uutta!

ON: Joopajoo, kylläpä aika menee hitaasti! Kp 14 vasta. Mahaa ja selkää juilii, mielessä pilkahtelee ajatus ovulaatiosta, mut nääh. :D Enpä jaksa uskoa siihen, et tämäkään kierto normaali olisi. Pitänee kuitenkin harrastaa vähän rakkautta tänä iltana - varmuuden vuoksi. ;)

Järjestelin tänään vaatekaappia ja katselin omia, vuoden takaisia äitiysvaatteita.. Voih ja huoh, kuinka haluaisin pukea ne päälleni taas! :D Muutenkin alkaa tulemaan mielenkiintoisia fläsäreitä vuoden takaa.. <3

kiitti vargynja, tää tuli myrsky yhtäkkiä ja kaupunki tulvi ja vettä oli kuulemma yli polviin, onneks ei asuta iha kaupungis ni säästyttii silt. huomen paketti inshaallah ja lauantain ohjeiden mukaa lääkärii koska mitää ei ol tapahtun vaik kannoin yli 10kg painavan peiton ei meinaa mahtun kuivuriin ollenkaan, patjoi, pari sataa litraa vettä, siivosin, laitoin ruokaa jne. jos paketin saan ni ansaittu herkuttelu alkakoon. voin sanoa et ei kyl flunssan kannalt tehny tuo rehkiminen hyvää ku alko yskittää ku olin ku uitettu koira ku piti ottaa vaatteet sisää ku alko rankkasade.

Heipsis taasen!!
Täällä mennään taas unetonta yötä.. Viime viestissäni väitin että unirytmit sekaisin yövuoroista mutta alan epäillä tämän olevan jotain ihan muuta.. Heräsin taas kolmen-neljän tunnin unen jälkeen vessaan ja nyt ei sitten väsytä lainkaan.. Kamala turvotus vaivannut myös alkuviikosta saakka..
Olen tietenkin niin tohkeissani tästä koko raskaus-projektista että kuvittelen kaikenmoista, mutta äitini meni kertomaan omista oireistaan kun odotti meitä sisaruksia ja kertoi että säännölliset 8tunnin unet loppuivat sillä sekunnilla kun siittiö osui munasoluun.. Arvatkaa onko tämä loppukuu nyt sitten hysterian aikaa!! Rauhoittelua kaivataan kiitos!! :D
Ja onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille muille yritykseen!!! :)

Paljon onnea Marikki ja tarrasukkia matkaan :)

Mulla vapaapäivä koulusta ja heräsin jo ennen kuutta ja nyt ei enää väsytä. Muutaman yön oon nukkunut kuin tukki, mikä on mulle harvinaista.

Luulen että nuo oireet on niin yksilöllisiä et vaikea mennä sanomaan voiko öinen heräily johtua raskaudesta. Stressikin voi vaikuttaa unettomuuteen.

ON: täällä kp 15/? alkamassa ja muutaman päivän ollut ns menkkamaisia kipuja vatsassa ja alaselkää on särkenyt. Limoja en kyl oo huomannut et olisikohan vasta ovis tulossa? Jotenkin vaikea yrittää bongailla ovista ja varsinkin niitä limoja, kun ollaan pupuiltu tiuhaan tahtiin ;D

Yritän olla stressaamatta koko asiaa, mutta on kieltämättä hieman haastavaa kun näen jo uniakin raskaudesta ja mietin et milloin voin ekan kerran testata. Eilen sanoin miehelle et jos tätiä ei kuulu lokakuun puoleen väliin mennessä niin sit testaan :D

:gen014 Onnea Marikki, lisää tällaisia uutisia tänne!

Niin paljon viestejä tullut, että ei taas meinaa pysyä kärryillä, mutta kaikille piinailijoille plussa tuulia ja tädin kohdanneille voimia uuteen koitokseen.

Täällä menossa kp 15/26 ja nyt sain vihdoin hymynaaman ovistestiin. Ehdin jo kummastella missä se viipyy, mutta ilmeisesti vain ovuloin myöhemmin kuin olen olettanut, en siis ennen ole noita testejä tehnyt. Nyt vain viimeiset talletukset ja sitten alkaakin piinaviikot.

Takaisin