Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos kaikki, no puhuttii miehen kans et mitä tapahtuu jos käy niin ettei yhteist saa syystä tai toisesta ni sano ettei hän jätä minua ellen minä niin halua. ja minähä totesin että haluan pysyä hänen kanssaan. eli se asia selvisi, tarvittaessa kysellään onko hoitokeinoa jos syy löytyy.
kyllähän tää rankkaa on ku kerta toisensa jälkee joutuu saman kokemaan mutta näin oli vissiin tarkoitettu.

tsemppiä ja plussatuulia piinailijoille :) ootte aivan ihania kyllä kaikki.

mä varmaa tarkkailen välil omaa tilannetta lähteekö viivat kuinka nopeest häipymään ni osaa arvioida millo alkaa kidutusviikot.

Tervetuloa taas tuttu hermopinne,eli pms.Sieltä se ketutus tuli vaikken pyyelly.Kiva.Kun nyt ei viivyttäs kierron loppuu pitkäks,kun vasta eilen kp 27 alko tää kiristys.
PIIP :mumum

:sad001 Voi ei Gatusa, ei sun kyllä tarvitsisi enää kokea tuollaista, oot sen käynyt jo aivan liian monta kertaa läpi. Toivon, että saatte selvyyden keskenmenoille ja että olisi kuitenkin mahdollisuus yhteisestä pienestä :angel11

Täällä mä nyyhkytän Gatusa, yritä nyt kahvia juoda (pirun hormoonit) pahoitteluni, sanattomaks vetäää...haleja <3

itsellä ei mitään uutta .... Hormoonit kai sekasin kun itken ihan tyhnillekn asioilld ja ihanille...ja sit suutun sekunnissa tyhmistä jutuista...

Marikki, mä aloin tässä kierrossa syömään gelee royale -tabletteja ja täytyy sanoa, että PMS-oireet on paljon lievemmät kuin aiemmin. Aiemmin oon ollut tosi väsynyt ja huonovointinen. Lisäks on tissit olleet todella kipeät ja sitten tietenkin ne ihanat ärtsykohtaukset. Nyt ei mitään, energiaa on enemmän kuin aiemmin ja rinnat oli kipeät vain yhtenä iltana. Suosittelen kyllä kokeilemaan, jos kärvistelee pms:n kanssa!
Tabletithan mm. lisäävät hedelmällisyyttä ja tasaavat hormonitoimintaa plus miljoona muuta hyvää tekevää vaikutusta, mutta tuon hedelmällisyyspointin takia aloin niitä tietty napsiin, ylläri. :)

Heippa! Täällä kp28 menossa eikä tätiä näy ainakaan vielä. Tuntemukset kyllä viittais siihen että on varmaan kohta tuloillaan, punaista ei vielä näy. Mielenkiinnolla odottelen mitä tuleman pitää.

Gatusalle ekstrahalit! Liikaa on kyllä sulle kärsimystä tullut. Onneksi miehesi haluaa pysyä rinnalla ja olla tukena.

Cupcake/ Ei oo ainakaan ollut ovikseen viittaavia oireita eikä liiemmin tärppiäkään :) Siksi en usko ovuloivani.

BeNe Mistä ostat noita gelee royale tabletteja ja minkä kokoisia ovat? Pitääkö ne niellä vai imeskellä? Itse en vain pysty kovin suuria tabletteja nielemään..panadolinkin yleensä halkaisen kahtia että saan kurkusta alas..siksi mietin...:)

Marikki voi täti pahanen jos tulee sinne! Toivottavasti pysyis poissa...

ON: No täällä kp 26 menossa..en nyt ihan varma ole onko mun kierto nyt 30,31 vai 32 päivää, mutta mä tyhmänä tein Raskaustestin ihan huvinvuoksi äsken päiväpissasta ja pidätystä takana ehkä 1,5h. No Negaa näytti! Olihan se melkein arvattavissa siksi teinkin sen :D ihan vaan kiusatakseni itseäni..... No oikeastaan ei ketuta juurikaan vaikka vähän harmittaa, koska mua nyt mietityttää enemmänkin eräs toinen asia. ÄLLÖVAROITUS!!!!!!! Mun klitoris kutisee kovasti :( ja kun sitä tarkemmin tutkailee niin sinne on ilmestynyt pieniä punaisia pisteitä ja se on ehkä ihan vähän turvoksissakin. Eilen alkoi enkä ymmärrä mistä tämä nyt voisi johtua... :/ Niitä ei ole muualla ja muuten kaikki ok. Bepantheni auttaa kun ensin pesee ja sitä laittaa. Oon tosi huono menemään lääkäriin...ajattelin ihan ensin kokeilla tätä pesu linjaa ja katsoa mihin tää tätä nyt johtaa...Klitoris on tosi herkkä tällä hetkellä...! Ota siitä sitte selvää...kaiken maailman kupat oon jo googlettanut :excited001

Kondylooma ei ilmesty yhtäkkiä! Klitoris ja ylipäätään se alapään limakalvo on aika herkkä reagoimaan vähän kaikelle. Oletko vaihtanut pesuainetta? Pyykinpesuaine? "Huonot", hengittämättömät alusvaatteet? :/

Itse asiassa kondyloomahan voi olla oireeton vuosikaudet ja sitten tosiaan ilmestyä yhtäkkiä... Ja esim. monella raskaus laukaisee sekä kondylooman että herpeksen uudelleen, kaikilla ei ole primaari-infektiosta ollut merkkiä.

Miulla tulis hiivatulehdus mieleen jos näyttää että siitä "kuorii iho" myös ympäriltä. Itellä ainakin tulee siitä punertavia pisteitä myös kun limakalvot ohenee sen tulehduksen myötä jos se on ulkosynnyttimissä eikä vain emättimen sisällä.

Tuon kondylooman oireet eivät kuitenkaan oikein kuvaa tätä mun tapausta.. en osaa oikein selittää ne näpyt on siis tosi pieniä tai en oikein osaa ees sanoa onko ne näppylöitä vai hankaumia.. ja sitten ihmettelen että jos se nyt olisikin joku sukupuolitauti niin mistä ihmeestä mä sen olisin saanut?! Saman ukon kanssa ollut 6 vuotta..ukolla ei mitään? En epäile että hän missään vieraissa olisi käynyt kun kaiken aikaa on minun kanssani kotona. tosi inhottavaa kun en ei tiiä....

Mietin myös sitä,että harrastettiin seksiä/suuseksiä muutama päivä sitten ja miehellä on melkein aina suussa naftoja että olisiko tarttuneet alapäähän? mutta kun ei tiedä. Ei näin ole ennen käynyt. ja kun ne on vain klitoriksessa..siellä niin sanotusti piilossa..rupesin vain eilen tutkimaan kun alapää tuntui siitä kohtaa aralta....

Juu siis toki kondylooma voi olla oireeton, mut ei ne näppylät kyllä mitään pieniä punaisia pisteitä ole.

Miulla ulkosynnyttimien hiiva on usein juuri klitoriksen ympärillä, ei niinkään häpyhuulien taitteissa tms. Klitoris on hupun sisällä niin suojassa, että sinne se kehittyy helpoiten. Sit ei pesu enää auta kun on puhjennut kerran. Mutta joo, pesu ja parin päivän odottelu ja sit lääkäriin jos ei helpota lienee paras. Ja ilmakylpyjä. :)

Hei kiitos BeNe suosituksesta,mitä vaan että pää tasaantus!!Mulla ei niinkään noi fyysiset oireet kiusaa,mutta tää pään kiristys,huh huh perhe parka!!
Onko noi luontaistuotteita vaiko apoteekin pilsuja?
Itse on käyttänyt Jättihelokkia,sil pitäis olla samantapasta vaikutusta.Ja nyt ihan omegan alan.

Gatusan tilanteeseen piti sanomani että mulla kyl käynyt mielessä partnerin vaihto,tai ainakin apusiemenien käyttö,kun ongelma lienee erinäisten syiden vuoksi miehessä...aiemmat lapset kyl lähteneet raskaudet alkuun siis alle puoleen vuoteen.
En tiiä.
Tää on niin tätä.

Ja viel tm-raskauteen,niin mulla oli ainoassa tm:ssa erittäin vahvat oireet,et karsee shokki kun ei ollutkaa mittää mukana.Ja kun eihän änitä alkuviikojen km usein ees noteerata mitenkään,kun nehän hoituu itekseen,paitsi se oma epätietoisuus

Nonna, toivottavasti ei oo mitään vakavaa. Mutta kannattaa käydä lääkärissä pian, jos ei ala helpottaa, saattaahan se olla jokin tulehduskin.

Täällä alkaa jo pikkuhiljaa jännittää sitä torstaita, että mitenkä pitkälle menee se lääkäriaika sitten ja työhaastattelukin olis keskiviikkona :) Täytyy toivoa, että pääsis kun olis tuossa melko lähelläkin kyseinen paikka :)

No ni, nyt se täti sitten kurvasi tänne! Olis saanu jäädä tulematta kyllä. Nyt pitää hakea uutta intoa uuteen kiertoon. Tästä alkoi nyt sitten yk3.

Oho ovuloinkohan mä.... ainaki on menkkamaisia oloja ;) Ja housut limassa.

Nonnan kuvaus kuulostaa hiivatulehdulselta. Älä varmuudeks räpellä liikaa alakertaa ;) Niin ja gefilus mehua ja tuotteita osta. Etenki se herajuoma mehu. Auttaa vaivaan.

Takaisin