Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
aamu toivottavast täti jättää tulematta kuitenkin.

on: täällä odotetaa huomista ku kuuta nousevaa, onneks jännitys päättyy huomenna ku näkee onko sydänäänet. toivottavast siel ois hyvinvoiva ja kunnolla kasvanut pikku ninja.

Onpas tullut tekstiä! Kaikille en jaksa nyt vastailla, mutta Gatusa voi kurja, kun siellä joudut nyt murehtimaan, mutta toivotaan kuitenkin, että huomenna näet, että kaikki on hyvin! Tule heti sitten kertomaan!

Rosebud olenkin monesti miettinyt, miksi et enään kirjoittele, mutta ymmärrän kyllä, että kun joka kuukausi pettyy niin ei enään vain jaksa... olen kuitenkin lukenut blogiasi melkein joka päivä :)

Aamu toivottavasti täti pysyis pois, mutta jos tulee niin minkäs sillekkään sit voi:/ uutta yritystä kohti vain! Mitä teet työksesi jos saa udella? ;) Minullakin joskus on töissä rauhallisempia hetkiä..itse olen vanhusten kanssa töissä.

Mä leikittelen täällä ajatuksella, että oisin raskaana,mutta tuskin :) ainahan sitä toivossa on hyvä elää!

Terve täältäkin!Katsoin juuri että tänään vissi dpo 12.Eipä tunnu millekkään,paitsi että muutaman pv aikana mieliala känty nousuun sen sijaan että lähestyttäessä menkkoja musta tulee yleensä karsee angstikana.

Rosebud,muistan sut jostain ketjusta,oon ollut eri nimellä,enkä ees muista millä.Varmaan joku semmoinen kun "joko nyt?" tai oisko tääl ollut joku Tampereen ketjukin joskus vuonna nakki ja keppi.

Vai macaa,teenäkö?
No en lukenu linkkii viel.Macaa myydään siis joo teenäkin ainakin näin Medika Novassa jossa käyn reflexologilla toisinaan

tsemppiä marikki viimisille piinapäiville kiva kuulla sinustakin, oiskoha jotai sit tapahtun ku pms oireet jääny pois :)

on: tääl kyl nyt mielialat heittelee. sanoin miehelle et haluun kertoo hänen veljelle raskaudest en haluu kaikilt salata, mies totes ai hän on kerton jo kaikille. siitä seuras itkukohtaus et miks mun selän takana kerrotaa enkä mä pääs kertoo mähä lasta kannan. no mies tuumas oota et hänen veli saa syötyä ja kerro sitten. no sit ku pääsin kertoo ni tää rupes melkei nauraa ku ties jo asiast ja mä niin innoissani ja onnellisena kerroin. no mieli parani ja mielessä naureskelin et oonpa mäki ja tonokki ku tuosta hermostuin ja aloin parkuu.

tsemppiä marikki viimisille piinapäiville kiva kuulla sinustakin, oiskoha jotai sit tapahtun ku pms oireet jääny pois :)

on: tääl kyl nyt mielialat heittelee. sanoin miehelle et haluun kertoo hänen veljelle raskaudest en haluu kaikilt salata, mies totes ai hän on kerton jo kaikille. siitä seuras itkukohtaus et miks mun selän takana kerrotaa enkä mä pääs kertoo mähä lasta kannan. no mies tuumas oota et hänen veli saa syötyä ja kerro sitten. no sit ku pääsin kertoo ni tää rupes melkei nauraa ku ties jo asiast ja mä niin innoissani ja onnellisena kerroin. no mieli parani ja mielessä naureskelin et oonpa mäki ja tonokki ku tuosta hermostuin ja aloin parkuu.

Juu pahoittelut julmasta hylkäämisestä, mutta meni hermot koko touhuun niiden haamuviivojen jälkeen. Mun kierrot on nyt koku 40-45 päivää eli en edes ovuloi. Täällä ei pääse edes lääkäriin ennenku on vuosi sektiosta vaikka vantaalla sain luvan raskautumiseen... HUOH.

No tuo maca, toivottavasti se nyt vähän jeesii mun kiertojen kanssa. Sais luvan koska en kestä sen makua!!!!

Pikkuhiljaa tutustun tän hetken kuumeilijoihin ja otan osaa keskusteluun kun pääsen mukaan tähän touhuun!

Plussatuulia♥

Ps. Jos joku haluaa HYVIN pieneen ja intiimiin kuumeilu ryhmään facebookissa niin ilmottelee mulle. Meitä on nyt joku 5? Aktiivista siellä. Ryhmä on salainen eikä näy ulkopuolisille.

Rosebud: mä voisin olla kiinnostunu siitä fb ryhmästä! Jos se maca on kamalan makuista, miks et kokeilis maca- kapseleita? Itse ajattelin niitä hakea (laitoin linkin niistä tossa joku pvä) :) meillä täällä pirkanmaalla (pieni kuntayhtymä) ei kans korviaan lotkautettu kun hain apua pitkittyneisiin kuukautiskiertoihin + muihin oireisiin. Sitten varasin aikaa vaan yksityiselle joka löysi heti vian, ja sain apua. :) suosittelen jos yhtään tuntuu siltä :)

heippa

gatusa kiva kuulla et saitte asunnon ja toivottavasti pikkuninja on pysynyt matkassa. :)

aamu toivottavasti sulla täti pysyy poissa... :)
Rosebud toivottavasti teillä tärppää pian.jaksamis hali.... :)

on. en oo vähään aikaan kirjottanu mut lukenu oon kun itellä ei mitään ihmeempää ku pitäs pian alottaa pupuilut kunnolla et vois tärpätä. :) harmittaa kun itel o aivan sairas vauva kuume ja mies et ei sil niinn kiiret.voi et ottaa päähän... :( nyt siis kp 14

ai niin onnittelut kaikille plussanneille.... :)

Ja muille valtavasti plussa tuulia......kyllä me vie onnistutaan naiset... :)

kp 21/28-30 ja dpo 5. Tänään tuli punaista ja ruskeeta tuhrua pikkarisuojaan. Toivon sydämeni pohjasta että olis jotain kiinnittymisjuttuja. :)

tsemppiä piinailijoille.

no nyt sitten kerron miten kävi, pelkkä pussi tyhjää täynnä eli mies joutuu tutkimuksiin koska lääkäri epäilee että ongelma on hänessä. kromosomit tutkitaan. eli tässä odotetaa et tulee itestää ulos. järkytys oli suuri.

kiitos kaikki tääl yritän vieläki käsittää et miks hitossa mulle käy näin kokoajan, lääkäri totes et syy ei ole ainakaa minussa ku mulla on lapsi ja lääkkeet ei estäny tätä, totes et miehen kromosomit tutkitaa nyt koska niis taitaa olla häikkä eli joko viallisia tai sit ei vaan sovi yhteen, sit en tiä miten käy. täytyy sanoo et tää on niin raastavaa.

Takaisin