Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei Gatusa! Pahoitteluni :(

Paljoko sulla oli nyt viikkoja kasassa? Olisiko siellä pitänyt jo näkyä syke?

Gatusa, mä oon niin pahoillani teidän puolesta! Miten elämä voi olla niin epäreilua?! Toivottavasti se pieni teille suodaan vielä. Olet ajatuksissa.

Saitko sä Gatusa muuten tyhjennyslääkkeitä vai odotetaanko että tulee ulos itsestään? :( näkykö siellä vain siis pussi ja ei mitään muuta, ettei ollut alkanut kehittymäänkään alkiota? Anteeksi kysely rankkana hetkenä, mutta kun noin pienilllä viikoilla ei välttämättä näy sykekkään, juuri olen lukenut kolmesta tapauksesta eri keskustelupalstoilla ihan lähiaikoina... <3

Voi Gatusa, kenellekään en toivoisi noita sun vastoinkäymisiä, en edes pahimmalle vihamiehelle... Kyllä vetää jo sanattomaks, toivottavasti selviää missä on vika ja kaikki vastoinkäymiset kuitenkin vielä palkittais!
Sä oot kyllä todella vahva, kun oot noin paljon kestäny! Toivon kyllä todella koko sydämestä, että kaikki kääntyy vielä parhain päin!

Rosebud, muakin saattais kiinnostaa tuo fb-ryhmä :)

Meille yritti joku tulla avaimilla sisään perjantaina kahteen kertaan, jouduin sitten hakemaan koiran lainaan, kun mies nukkuu niin sikeästi, että ei varmasti herää ylimääräisiin ääniin ja mua rupes sitten ihan liikaa pelottaa...
Ilmeisesti kuitenkin naapuri vaan juovuksissaan yrittäny väärään asuntoon sisään ja tajunnu sitten olevansa kerrosta liian alhaalla vielä. Huh, en nukkunu pe-la yönä sitten ollenkaan, eikä viime yönäkään saanut unta yhtään liikaa.
Noh, mitäpä pienistä, torstaina pääsee sinne terkkariin ja toivottavasti lääkärillä olis se hetki aikaa poistaa kapseli.
Että pääsis sitten jossain vaiheessa ihan yrittäjien kirjoihinkin :)

ei näkyny mitää pussissa. ei pienintäkää viitettä ja pussiki oli alkan pienentyy.

kiitos tuesta kaikki, on niin tyhjä olo, se onni mikä oli otettii pois taas. nyt sellai olo ettei raskautuminen enää kiinnosta kyl tippaakaa ku 5 peräkkäin jo. ja jos käy ilmi et mein kromosomit ei sovi yhteen ni en tiä miten mein käy ku kyse ois miehen esikoisest. mies tuskin mua kattelee jos en voi antaa lasta hänelle. se on uusin pelko.

Gatusa: Olen sanoinkuvaamattoman pahoillani tilanteestasi! :( Paljon jaksamisia ja olet sinä vahva nainen kun kestät noinkin paljon! Tsemppihalit sinne <3 <3 Toivottavasti miehesi ei nyt noin ankara ole että sinut menisi vaihtamaan, jos ette yhteistä esikoista saa.. :(

Voi Gatusa... En edes tiedä mitä enää sanoa, tuntuu ettei mikään riitä kertomaan kuinka pahoillaan on tai kuinka paljon todella toivoo, että siellä kaikki menisi parhain päin... Toivottavasti miehesi pysyy rinnallasi, kaiken läpi!

Santra87 Ihan kauheeta jos joku yrittää tulla sisälle..vaikka oiski vaan naapurin juoppo vahingossa.Mua ainakin pelottaa aina varsinkin kun oon yksin kotona että entäs jos joku yrittäis tunkeutua..onneks on koiria!

Gatusa Olen suunnattoman pahoillani sun tilanteesta! :( koitahan jaksella ja toivottavasti miehesi ei ole niin itsekäs, että jättää sinut tälläisen asian tähden. Kyllä mä vielä luulen, että teidät palkitaan. <3

Gatusa, olen todella järkyttynyt ja pahoillani sun puolesta. Paljon voimia ja toivottavasti asiat ajan kanssa selviävät.

Voi ei Gatusa, olen kovin pahoillani. Ihan vetää sanattomaksi, kun joudut noin paljon kestämään. :( Paljon voimia sinne. Toivottavasti syy selviää. Ja toivottavasti miehesi ei hylkää sinua moisen takia. Hänenhän pitäisi olla tukenasi eikä vaihtaa toiseen, jos ette voi saada yhteistä lasta!

Voi ei, Gatusa! :( Hirmuisesti voimia, tsemppejä, jaksamista ja ihan kaikkea! <3 En osaa edes kuvitella, miltä sinusta tuntuu. Ei varmaan sanat riitä kuvailemaan sun tunnettas.. Toivotaan että pian löytyisi syy tälle kaikelle. Sinulle niin toivoisi jo onnistumista.

-MJ Jospa menkat eivät alkaisi!

saiski87 Mä pissin ovistikkuihin viimekierron viimesillä viikoilla ja sain haaleita testiviivoja, enkä siis todellakaan ollut raskaana. Eikä siis mullakaan tule niihin joka kerta kahta viivaa.. Mulla ainakin meni usko ja luotto ovisliuskoihin. Jospa sinulla toisin!

Rosebud Ai miten niin et ovuloi noilla kiertopäivillä? Onko se tutkittu juttu, et ovulaation kanssa ongelmia? Koska mä tunnen montakin raskautunutta, joilla kierto ollut yli 40 vrk pitkä! Eikäpä tuo itselläkään kauaksi tuosta heittänyt, kun viimeksi tärppäsi! Plussatuulia! :)

loora84 Miehet ei aina oikeen ymmärrä tätä vauvakuumetta! ;) Se kun iskee, niin se sit iskee kunnolla! Pikaista tärppionnea!

Catsie Tsemppejä piinapäiviin!

Aamu Jospa täti jättäisi tulematta! :)

Santra87 Mä olin just vkl:n tytön kans kaksin kotona, ja mä oon ainaki niin neuroottinen, et käyn tarkistaa etu- ja takaoven moneen kertaan ennen nukkumaanmenoa! Hyi, kamalaa ois jos joku yrittäis sisään.. :/

Hööö, kun puhuitte siitä macasta! Mä oon käyttäny sitä raakasuklaan teossa! Pitänee pyöräyttää uus satsi suklaata, kerta macalla semmoinen "raskauttava" vaikutus on.. ;)

ON: Täällä ollut mukava tyttöjen vkl! :) Oltiin siis tyttären kanssa kaksin, ulkoiltiin paljon ja laitettiinpa etupihakin jo talvitelolle. Vielä en viitsinyt lyhtyjä viritellä paikalleen, ehkä mä vielä kuukauden maltan niiden kanssa! :) Nyt sit täytekakkureseptejä kuukkeloinut netistä, meillä kun reilun kuukauden päästä vietetään 1v-synttäreitä! Pieni iso tyttäreni. :)

Kp 10/?, tänään taidan kaataa tuon miekkosen vällyjen väliin.. ;)

nonna, Kyllä mä alkuun olinkin ihan hysteerinen, meijän piti ottaa yks aikuinen koira just viikko sitten, mutta sit päätettiin viimeistellä remontti ensin... Oli vissiin väärä päätös...

cupcake, Mä käyn yleensä kans kaikki ovet läpi, monta kertaa ja etenkin meijän parvekkeen oven, kun siinä ei oo kunnollista lukkoa.

Gatusa; suru on varmasti suunnaton, voimia kiloittain <3
Catsie; voi juku! Toivottavasti olis juurikin sitä!! :)

Stemppiä piinailijoille! Kaikille yhtä paljon tarrasukkia <3

On: täällä ei mitään normaalista poikkeavaa kp 22/31 dpo4 eli tovin saa täällä vielä piinailla...

cupcake eilen alko, mutta toisaalta ihan hyvä, tietääpä että on päästy eroon niistä sadan päivän kierroista ja kierto pysyny tasasena :)

ON: sellasen itkukohtauksen sain toissapäivänä ja olo tuntu toivottomalta, että miehen kanssa keskusteltiin, että jossei plussaa tuu loppuvuoteen mennessä niin sitten lähdetään jo hieman tutkimaan, että mistä kiikastaa. Tilaan ens kiertoon tota Pre-seediä jos siitä olis apua meillekki niinku monelle muulle on täällä ja muualla ollu :)

Takaisin