Voi ei,
Gatusa!
Hirmuisesti voimia, tsemppejä, jaksamista ja ihan kaikkea!
En osaa edes kuvitella, miltä sinusta tuntuu. Ei varmaan sanat riitä kuvailemaan sun tunnettas.. Toivotaan että pian löytyisi syy tälle kaikelle. Sinulle niin toivoisi jo onnistumista.
-MJ Jospa menkat eivät alkaisi!
saiski87 Mä pissin ovistikkuihin viimekierron viimesillä viikoilla ja sain haaleita testiviivoja, enkä siis todellakaan ollut raskaana. Eikä siis mullakaan tule niihin joka kerta kahta viivaa.. Mulla ainakin meni usko ja luotto ovisliuskoihin. Jospa sinulla toisin!
Rosebud Ai miten niin et ovuloi noilla kiertopäivillä? Onko se tutkittu juttu, et ovulaation kanssa ongelmia? Koska mä tunnen montakin raskautunutta, joilla kierto ollut yli 40 vrk pitkä! Eikäpä tuo itselläkään kauaksi tuosta heittänyt, kun viimeksi tärppäsi! Plussatuulia! :)
loora84 Miehet ei aina oikeen ymmärrä tätä vauvakuumetta!
Se kun iskee, niin se sit iskee kunnolla! Pikaista tärppionnea!
Catsie Tsemppejä piinapäiviin!
Aamu Jospa täti jättäisi tulematta! :)
Santra87 Mä olin just vkl:n tytön kans kaksin kotona, ja mä oon ainaki niin neuroottinen, et käyn tarkistaa etu- ja takaoven moneen kertaan ennen nukkumaanmenoa! Hyi, kamalaa ois jos joku yrittäis sisään.. :/
Hööö, kun puhuitte siitä macasta! Mä oon käyttäny sitä raakasuklaan teossa! Pitänee pyöräyttää uus satsi suklaata, kerta macalla semmoinen "raskauttava" vaikutus on..
ON: Täällä ollut mukava tyttöjen vkl! :) Oltiin siis tyttären kanssa kaksin, ulkoiltiin paljon ja laitettiinpa etupihakin jo talvitelolle. Vielä en viitsinyt lyhtyjä viritellä paikalleen, ehkä mä vielä kuukauden maltan niiden kanssa! :) Nyt sit täytekakkureseptejä kuukkeloinut netistä, meillä kun reilun kuukauden päästä vietetään 1v-synttäreitä! Pieni iso tyttäreni. :)
Kp 10/?, tänään taidan kaataa tuon miekkosen vällyjen väliin..