Mirmeli, Mun kyllä käy vähän kateeks, että sulla on lapsuudesta jotain käyttökelpoista :D Mun pitää varmaan lähteä käymään mökillä ja mummilla kaivamassa, jos vanhoja pussilakanoita tai verhoja löytyy vielä.
Mulla on se, että vaikka kummittelee pelko lapsettomuudesta, niin meijän suvun naiset on tähän asti ainakin ollu hedelmällisiä, äiti on tullut kerran raskaaksi pillereiden läpi, isosisko samoin ja täti sai viimeisen lapsensa vaikka oli pistetty piuhat poikki :D
Mummo aina vitsailee, että meijän suvun naiset ei sais pestä alushousujakaan samassa koneessa miehen alushousujen kanssa, kun on niin sikiävää sorttia :D
Itsellä kyllä kummittelee yks todella paha kohtutulehdus 18-vuotiaana, jolloin lääkäri sanoi että "Et välttämättä sitten koskaan saa lapsia..."
Mutta sen näkee sitten ja meillä kyllä riittää tota pikkuväkeä hoidossa, niin eipä ne ihan pelkkää yritystä jäisi heijastamaan, ainakaan toivottavasti... Kuka sitä tietää miten ne mielialat lähtee heittämään, turhaudun kyllä aika nopeasti muutenkin :D
Toisaalta jos onnistun nyt löytämään uuden työpaikan, saattaa olla ettei pariin kuukauteen kerkeä edes ajatella yrittämistä yrittämisenä tosissaan :)