Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos kizu ja santra tuesta toivottavast teil molemmil tärppää pian :)

äh miten aika matelee, ei tiiä mitä tekis ku vapaapäivä, kotitöitäkää ei ole.

yritän nauttia oon vaa tottun siihe rytmii et pitää kokoajan olla jotai tekees, nyt yksin kotona ni iha pihal mitä tekis. ois viel vähä lankaa mitäköhä neulois, ideoi?

yritän nauttia oon vaa tottun siihe rytmii et pitää kokoajan olla jotai tekees, nyt yksin kotona ni iha pihal mitä tekis. ois viel vähä lankaa mitäköhä neulois, ideoi?

Jaah, ei kyllä oo mitää ideoita :D Mä oon tehny jämälangoista aina pieniä sukkia ja lapasia ja pipoja, joku aina tarvii kuitenkin, jos ei omaan käyttöön päädy :)

Heissan taas pitkästa aikaa.

oon lukenu kaikki teiän kirjotukset joka pv mutta kirjottaminen on jääny vähälle :/

Gatusa onnea uudesta kodista ja raskaudesta! toivon todella, että kaveri pysyy mukana! <3

tervetuloa myös uusille kuumeilijoille! :)

ON: täällä ei ihmeitä, menkkojen pitäisi alkaa parin pv:n sisään ja varmasti alkavatkin, en usko että ois tärpänny :/ alkaa todellaki ketuttaa tää ainanen pettyminen, mutta ei sille vaan voi mitään..

Hei naiset !

Mä en nyt tiedä mitä pitäs ajatella, mut äsken malttamaton ku olen ja mun maha on nippaillu hassusti pari päivää, niin pissasin ovistikkuun ku mul ei oo koton ku yks r-testi, enkä haluu niit lisää ostaa ku ne masentaa mua. Mut siis siihen tuli haalee toinen viiva!!! voisiko se olla sitä et on tapahtunu ihme ja me onnistuttiin raskautuun ekasta clomikierrosta!?
mä sekoon kohta :DD täytyy nyt silti malttaa sen raskaus testin kans viel kun menkat pitäs alkaa vasta ens viikon tiistai tai keskiviikko... HUI !!

Santra.. mä en ole uskaltanut edes ajatella tavaroiden ostoa juurikin tuon asian takia.. Kaapista kyllä löytyy jo muumiverhot mutta ne ovat omasta lapsuudesta :)

On: ei vieläkään menkkoja.. kp 30/29-37

Mirmeli, Mun kyllä käy vähän kateeks, että sulla on lapsuudesta jotain käyttökelpoista :D Mun pitää varmaan lähteä käymään mökillä ja mummilla kaivamassa, jos vanhoja pussilakanoita tai verhoja löytyy vielä.
Mulla on se, että vaikka kummittelee pelko lapsettomuudesta, niin meijän suvun naiset on tähän asti ainakin ollu hedelmällisiä, äiti on tullut kerran raskaaksi pillereiden läpi, isosisko samoin ja täti sai viimeisen lapsensa vaikka oli pistetty piuhat poikki :D

Mummo aina vitsailee, että meijän suvun naiset ei sais pestä alushousujakaan samassa koneessa miehen alushousujen kanssa, kun on niin sikiävää sorttia :D
Itsellä kyllä kummittelee yks todella paha kohtutulehdus 18-vuotiaana, jolloin lääkäri sanoi että "Et välttämättä sitten koskaan saa lapsia..."
Mutta sen näkee sitten ja meillä kyllä riittää tota pikkuväkeä hoidossa, niin eipä ne ihan pelkkää yritystä jäisi heijastamaan, ainakaan toivottavasti... Kuka sitä tietää miten ne mielialat lähtee heittämään, turhaudun kyllä aika nopeasti muutenkin :D
Toisaalta jos onnistun nyt löytämään uuden työpaikan, saattaa olla ettei pariin kuukauteen kerkeä edes ajatella yrittämistä yrittämisenä tosissaan :)

Saiski87: en halua masentaa, mutta siihen haaleaan viivaan ovulaatiotestissä ei kannata millään asteella luottaa... Se mittaa lh-hormoonia ja itsellä tulee haalea viiva vaikka ei ovulaatio aika. Olen käsittänyt et jos ovistesti näyttäisi raskauden että se olisi vahva positiivinen. Oon lukenu saitteja joissa joku on tehnyt molemmat testit samana päivänä ja niihin tullu vahvat viivat. Mikä kp sulla menossa? :) toivotaan et eka clomikierto tois sulle plussan. Mulla nyt kolmas clomikierto :)

Santra, mä oon varjellut niitä verhoja monta vuotta. Nyt pitäis ettii ne muuton jälkeen ja viikata uusiksi ettei tule kulumia taitteisiin :D

Kizu en masennu, tiedän kyl realiteetit.. Mulla ei vaan yleensä "turhaan" oo tullu noihin tikkuihin mitään.. Ens viikolla selviää sitten kuin käy...

Luin vanhojen plussaantumisia :) Ihanan paljon on tullut hyviä uutisia!!

Täällä tökkii edelleen. Todella ahdistavaa ja kurjaa. Tuntuu, että oon täällä ryhmässä varmaan hamaan tulevaisuuteen saakka :(

Huoh.

Alotettiin Macan syöminen, sen pitäs lisää niitä siittiötä ja tasapainottaa kiertoa. Pahalle se ainaki maistuu.

Mitäpä en pienen ihmisen eteen tekis.. :) ?

totta rosebud kyllähä sitä tekee vaik mitä jotta saa pikkuisen nyytin syliin. älä luovuta minäki olin pitkään kuumeilija ja vaik monta vastoikäymist eli km tuli ni en luovuttan. saas nähä miten nyt käy.

Huomenia naiset! Täällä kökötetään taas töissä, rauhaisaa on joten hyvin ehtii lueskelemaan nettiä. :) Noista ovistikuista en osaa sanoa kyllä mitään. En oo ite niitä koskaan käyttäny enkä aio nytkään. Yritetään vaan pupuilla suht oikeaan aikaan. Viimeksi tuotti tulosta. Toivotaan nyt Saiski kuitenkin että sun kohdalla olis ihan oikea viiva eikä mikään huijaushaamuli. :)

Gatusa se jaksaa olla ahkerana. Mä rakastan vauvan villavaatteita, ne on niin söpösiä! Itte oon tosi huono neulomaan mitään mutta onneks anoppi osaa mitä vaan. :)

Rosebudille kovasti plussatuulia matkaan! Jossain vaiheessa on pakko onnistaa!

ON: täällä pitäisi kohtapuoleen tädin ilmaantua. Alaselkää kyllä juilii siihen malliin että voi tosiaan olla matkalla jo. Muutaman päivän sisällä pitäisi asian selvitä.

Takaisin