Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa, toivottavasti kaikki on hyvin ja pikku-ninja pysyy kyydissä. Mä täällä lähetän onnen ajatuksia ja voimahaleja sinne päin :hug013

ei kun mietin tuota mun ihmeellistä selkä jomotusta joka alkoi, kestänyt pari päivää ja nyt helpottaa...ja on tavallaa ala seläs tuols lantion kohdil tai jotain :D mutta kunhan mietin ;)

kiitos bene, mies soitti lääkärille ja hän totes et lauantain hänen luo ni katotaa tilanne. ei haluu ottaa riskii ja haluaa että saan mielenrauhan. eli muutama päivä ja näkee onko elämää.

kiitos kaikki, lauantaina selviää mikä on tilanne, lääkäri sano ettei pidä luottaa liuskatesteihi liikaa mut kipujen takia ja mielenrauhan saamiseks määräs mut kontrolliin lauantaina aamulla. mies ottaa vapaapäivän.

Gatusa hyvä että pääsette tarkastuttamaan tilanne. Vaikeaahan se on mutta yritä ottaa rennosti siihen asti :) tuut höpöttelee meidän kanssa kaikkea mukavaa tänne :) olet mielessäni.

Huomenna piiiiitkä päivä ikäväänsä itkevien taaperoiden kanssa ja siihen perään vanhempainilta joten kauniita unia uudet ystäväni :)

kiitos mirmeli, juu tääl höpöttelen ja on vähä rauhallisempi mieli nyt ku tein uuden testin ja viiva oli tummempi ku aamulla. kuitenki hyvä saada varmistus et elämää on. mä alotin eile neuloo esikoiselle sukkia, melkei valmiit jo, lauantain lankaostoksille lääkärin jälkee ku äiteelle lupasin neuloa ja lähettää villatakin ja 2 paria villasukkia. bonuksena pistetää farkut menee hänelle kans ku sain udeltua koon :)

tsemppiä ja plussatuulia kaikille :)

kiitos mirmeli, juu tääl höpöttelen ja on vähä rauhallisempi mieli nyt ku tein uuden testin ja viiva oli tummempi ku aamulla. kuitenki hyvä saada varmistus et elämää on. mä alotin eile neuloo esikoiselle sukkia, melkei valmiit jo, lauantain lankaostoksille lääkärin jälkee ku äiteelle lupasin neuloa ja lähettää villatakin ja 2 paria villasukkia. bonuksena pistetää farkut menee hänelle kans ku sain udeltua koon :)

tsemppiä ja plussatuulia kaikille, ootte aivan ihania kaikki :)

tsemppiä ja plussatuulia kaikille, ootte aivan ihania kaikki :)

cupcake; joo on tosiaan pitkiä kiertoja :D ennen esikoista mulla oli kierrot aikalailla tasan 60 päivää.. että aika harvakseltaan saamme yrittää.. :( lääkäri epäili yhden ultran perusteella että olis pco mutta ei aloittaisi lääkitystä kun on ylipainoa ja olen aikasemminkin tullu raskaaks.. joten elämäntapa remontin myötä toivon hartaasti joskus lisää lapsia saavan.. :)

Gatusa; voi että.. paljon voimia! Toivottavasti kaikki on hyvin!

omaa: niin kun yritin olla ajattelematta kiertoa ja tuntemuksia niin jopas niitä "oireita" taas olis.. tylsää kun kroppa aina kiusaa ja elättelee toiveita.. :schocked028 *huokaus* jospa odottelis vielä jonkin aikaa ennen testejä..

kiitos kukka ylihuomen pääsen näkee mikä on tilanne, pitää luottaa et kaikki hyvin :) väsy on iha tajuton.

Heipä hei täältä työpöydän äärestä! Töissä on niin rauhallista että hyvin ehtii koneella roikkua. :) Sain jopa luettua kaikki uudet viestit läpi.

Gatusa, sulle toivon kaikkea hyvää. Toivottavasti pieni pysyy matkassa, yhtään keskenmenoa ei saisi sulle enää tulla, oot jo liian monta kärsinyt. Kyllä se pieni teille vielä suodaan. Hyvä kun pääsette tarkistamaan tilanteen. Tarrasukkia, vauvaliimaa ja kaikkea mahdollista että pikkuinen siellä olisi.

Cupcake, hyvä että täti on häipynyt. Jospa tämä kierto olisi nyt se teidän kierto ja säkin saisit sen kaivatun plussan. Tsemppiä! :)

Kaari, onnea yritykseen, toivottavasti tärppi tulee teillekin!

Kizulle myös plussatuulia!

Maicy, kyllä ne menkat masentaa. Joka kuukausi tippuu korkealta. Täytyy yrittää pitää pää pystyssä.

Vargynja, jotain ihme lenssua on nyt liikenteessä. Tuntuu että kaikki sairastaa. Itellä onneks alkaa kurkkukipu ja huono olo olla taakse jäänyttä elämää.

Bluerose, noi oviskivut on tosi yksilöllisiä. Mulla ei edes joka kuukausi tunnu ovis mutta sitten kun tuntuu niin saattaa olla koko päivän aika kipeä maha. Vähän kun olis joku tennispallo tuolla mahassa. Mulla ne kivut on aina oikealla puolella, vasemmalla ei koskaan tunnu.

Kukalla on kyllä hurjat kierrot.

Jaahas, itse odottelen jännityksellä saapuuko täti vai ei. Viimeiset kierrot on pyöriny siinä 27 päivän paikkeilla joten kohta olis aika. Vähän turvonnut olo on. Testailua en ole edes miettinyt enkä kyllä testaiskaan vasta kun kierto menee reilusti yli 30 päivän.

kiitos aamu tsempistä kaikki tarrasukat yms on tervetulleita tälle pikku ninjalle että pysyy matkassa. yritän vaa miettii et ne on venymis kipui vaan ei muuta ja neulon esikoiselle villasukkia, on kot valmiit ja alotin vast, oon vissii liian nopea neulomaan.

mies kysy miks sä teet mulle näin ku unohin laittaa sen veljen passin hänelle mukaan, sanoin et hän sanoi passi ja yleensä tarkottaa mun passia mä en kuullu hänen veljen nimeä et pitäs sen passi laittaa ni rupes valittaa et hänen pitää tulla hakeen se nyt sit. ois voinu ite tarkastaa et on varmast kaikki mukana ennen ku lähti eikä pistää kaikkee mun harteille ku mulla on omat asiat mietittävänä.

Mirmeli onhan se kiva kun saa vähän jotain sellaisia tavaroita, jotka luo enemmän todellisuutta siihen, että jonain päivänä meilläkin on pieni, jos kaikki menee hyvin. Mietin vaan tuleeko siitä sitten hurjan paha mieli, jos tärppiä ei tulekaan ihan kovin nopeasti tai ollenkaan?

Bluerose Mulla ei ollut mitään oviskipuja, ennen ku laitoin kapselin, mutta muita muutoskia kyllä huomas ovikseen liittyen :)

Gatusa, kiva että pääset lääkärille tarkistamaan, että kaikki on varmasti kunnossa!

Tänään oli kyllä kaupassa pakko vähän tuhlata, kun oli vauvojen valkoinen pussilakanasetti vain 5€ tarjouksessa... Aika sais mennä nopeammin, sain ovistestitkin tänään ja toivottavasti ensi viikolla saa sen lääkäriajan lähettyville, tosin jos tosi hyvä tuuri käy, lääkäri poistaa jo samalla reissulla, kun usein niitä aamuaikoja viime hetkellä perutaan ja oma aika on siinä 9...

juu santra se helpotti mun oloo kans ku saa selvyyden sit ja lääkäri ei sano suoraa et kuvittelet vaa. jos mä saan hyvii uutisii ni saa nähä ostanko mä jotai sitte, mies saa kyl olla kiltist hiljaa siin vaihees. mä en anna sen tuhlata kaikkii rahoi kaikkee muuhu.

Santra87: mulla oli ennen kans toi kapseli ja tohtori poisti sen tosi nopeesti! Oli joku semmonen 15 min lääkäri aika. Että eiköhän ne sultakin sen nyppää pois! :)

Gatusa: täällä niin toivotaan et teille jo suotas se oma terve nyytti <3

Aamu: eiks oo ihan mukavaa kun töissä välilä noinkin rauhallista ? Nyt vaan plussatuulia sinnekkin!

Plussatuulia kaikille!!!! Ja kärsivällisyyttä piinaviikoille! ;)

On: taisin olla (taas) liian hätäinen noiden oviksen jälkeisiin oireisiin. Nännit kipeytyneet ihan tutusti taas eli nyt kp 19/31 ja piinaviikotj julistettu alkaneeksi! :)

Gatusa, kyllä sulle toivois nyt ihan sydämen pohjasta, että kaikki menis hyvi loppuun asti :)

Kizu, toivon todella että lääkäri kerkeis jo torstaina sen nyppästä niin pääsis seuraa että kuinka sekaisin kroppa on vai lähteekö nopeesti takas raiteille. Pääsis sitten jossain vaiheessa ekalle yrityskierrolle edes.

Täytyy kyllä rehellisesti myöntää, että ei oo mitkään kovin korkeet odotukset että ihan heti tärppäis, kun mulla on vähän ylipainoa, tosin oon mä puolessa vuodessa saanut 12kiloa poiskin, mutta on tässä toiseen samanlaiseen ihan helposti vielä varaa :D

kiitos kizu ja santra tuesta toivottavast teil molemmil tärppää pian :)

äh miten aika matelee, ei tiiä mitä tekis ku vapaapäivä, kotitöitäkää ei ole.

Gatusa nauti nyt vaan siitä että voit sitten vaan olla, sulla tuntuu olevan aina niin kovin sitä hommaa :)

Takaisin