Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää täällä mietin milloin ois aika testailla myöskin, jos edellisten kuukautisten mukaan laskis niin viikonloppuna, mutta ovulaatio saapui ilmeisesti kylään viikkoa odotettua myöhemmin.... Tänään apteekista ostin kaksi testiä, yhden aikasen predictorin (tai joku semmonen) ja sitten apteekin oman. (cb:n digihän löytyy kaapista kaikenvaruiksi ;)) Mulla ei oikeestaan oo ollunna oireita vielä minkäänlaisia, tänään sitten on akanut kivistelemään alamahaa ja oikeaa puolta... ei kuitenkaan ole normaaleja kuukautiskipuja. yöpaikalla alkoivat eilen keskustelun siitä, että uudet tulokkaat ovat tahtoneet juuri tuolta osastolta jäädä nopeasti mammalomille, varsinkin muualta paikkakunnilta tulevat :D minähän siihen sitten kieltemään ja naureskelemaan vaan paniikin omaisesti! tänään sitten mahaa kutitti niin julmetusti pitkään ja pitkin päivää!! kuulema sekin on raskautumisen ennsmerkkejä ja olivat työkamut täysin sitä mieltä että mun on raskaana oltava =D =D koittivat jo melkein linea negraa siellä tussilla piirrellä =P ja minähän edelleen vaan kiltisti kaiken kieltämään, että höpö höpö! :)

Voi ku käviskin toive toteen.... Meillä kaikilla tietenkin!

kp27 ja dpo15, olo alkaa olla kuin tulisilla hiilillä. Vielä ei vuotoa näy, mutta alamaha on taas tänään aika erikoisen tuntuinen, juilii, pistelee, kipuilee. Pelottaa että täti pamahtaa paikalle hetkenä minä hyvänsä ja silti en pysty testaamaan saadakseni varmuutta. Tuleehan se kuitenkin jos on tullakseen, ei siinä testit auta :)
Flunssa ja heikko vointi jatkuu edelleen kera yskimisen ja oksentelun. "Keuhot" ookkaa ollu aikoihin näin kipeenä.. Mies onneks lupas hakea pojan kerhosta ja viedä mummille vähäksi aikaa :)

Piia, oli varmasti jännä tilanne, kun juuri nyt alkoivat työpaikalla tuollaista puhumaan :)

Mikäs muilla on tilanne?

Kp11 menossa ja täällä myös sairastellaan. Melkein kaksi viikkoa sitten alkoi yskä, jonka toivoin menevän ohitse. No ei mennyt...flunssa kans iski sen yskän päälle oikein rytinällä ja nessu ihan tukossa. Kuumetta ei ole, mutta olo tukkoinen kuin mikä. Jouduin käymään TK:ssa tukalan olon vuoksi ja kirjoittivat antibioottikuurin poskiontelotulehdukseen. Mainitsin kyllä heti hoitajalle, että meneekö vauvantekosuunnitelmat nyt uusiksi, kun juuri lopetin pillerienkin syönnin. Hoitaja meinasi, että kirjoittavat sellaiset antibiootit, ettei mitään ongelmaa pitäisi olla sen suhteen. Toivotteli vielä onnea yritykseen. :) Nyt sitten vain odotellaan sitä miestä sieltä kotiin palaavaksi ja yritetään saada tämä tauti helpottamaan. :)

Nyt oon sitten toista päivää antibioottia napsinut, mutta vielä ei ole helpotusta tuntunut olevan. Kaivoin kaapista vielä sen aikoinaan ostetun nenäkannun käyttöön, kun kuulemma se olisi nyt erittäin hyvä tukkoiseen oloon hoitajan mukaan.

Taitaa todella monella olla jännät paikat nyt tässä lähiaikoina. Toivottavasti onnistaa. :) + + +

Helmiäippä, täällä on peukut pystyssä että lauantaina tulee plussa. :)

Toivottavasti JMH:n oireet tietää tällä kertaa hyvää. Sulla on ollut ihan tarpeeksi vastoinkäymisiä. :(

Nyytin puolesta on myös peukut pystyssä. Josko se täti pysyisi poissa. Toivottavasti lepohetket auttaa flunssaan.

Aika jännä että piian työpaikalle ennustellaan raskautta. :D Kuulostaa muuten ihanalta työpaikkahengeltä. Toivottavasti ovat oikeassa ja nipistelyt on jotain ihan muuta kuin tädin enteilyä. ;)

Pikaista paranemista Chipmunk, kuulostaa siltä että tuo on kestänyt jo ihan tarpeeksi kauan. :\

Täällä odotellaan sunnuntaita ja sitä, että kuukautiset ei tule. Testiä teen joskus ensi viikon loppupuolella (jos maltan odottaa) jos tätiä ei tulekaan. Hämmästelen myös limoja, niitä kun tuntuu olevan nyt ovulaatiotyylillä... (Limaset jutut on, mutta ei tätä oikein pysty muutenkaan ilmaisemaan. :D ) Aika pahasti olisi kyllä venähtänyt kierto jos nyt olisi ovis. En kyllä muista että tällaista olisi tädin edellä ennen ollut.

Kiitos kannustuksesta ja sympatiasta teille kaikille. Me päätimme miehen kanssa aika pian tapahtuneen jälkeen, että lapsi saa tulla jos on tullakseen ja kuukausien kuluessa toive on kasvanut suuremmaksi ja suuremmaksi, molemmilla. Tietysti pelottaa yrittää uudelleen ja ehkä yritämme liian aikaisin, mutta raskautumisessa saattaa kuitenkin kestää hyvinkin pitkään, niin ei kai pieni yrittäminen ole pahasta...

Toivon kaikille teille, joilla on jännä viikonloppu edessä, paljon tsemppiä. Toivottavasti onnistaa.

Aamua kaikille!
Täällä on taas herätty kuudelta ja flunssa senkun jatkuu. Eilen nousi hetkeksi kuumekkin, mutta ei kestänyt kuin tunnin verran. Mikähän ihme pöpö mulla oikein on. Edelleen on pää ja kurkku kipeä, sekä yleinen heikko vointi. No jospa se kohta helpottaa :)
Niin ne päivät vaan eteenpäin menee ja vkl lähestyy. Monella niin jännät paikat että huh, toivottavasti saadaan oikea plussa-aalto =)
Itsellä kp28 ja dpo16. Alavatsassa on edelleen kipuilua ja täti tulee kohta tuntemuksia, mutta vuotoa ei vielä näy. Paha olo on myös, mutta mä nyt olen oksennellu läpi tän flunssailun. Tosin ne on liittyny aina yskimiseen ja äsken piti rynnätä vessaan ihan vaan pahan olon takia. Yökkimisestä huolimatta ei onneks mitään tullu, empä oo syönykkää iltapäivän jälkeen oikein mitään. Ekassa kierrossa täti tuli dpo19 ja tokassa dpo17. Kaikissa kierroissa ovis tullu päivää aiemmin kuin edellisessä, mut eihän nuo mitään selkeää kaavaa silti välttämättä toteuta, eli ei voi olettaa että tässä kierrossa olis tullu dpo15. Luulisin silti että tässä parin päivän sisällä tulee jos on tullakseen,. Kerta ovis oli aiemmin, niin tuskin kierto sentään olis pidempi kuin viime kierron 29pvää. La viimeistään siis odotan että tulee jos on tullakseen. Ei tarvi tulla :)

Onpa jännät paikat monella! Toivottavasti viikon sisällä saataisiin kunnon plussa-aalto ja palsta tyhjenisi odottavien puolelle. Tai toki ois kiva, ku joku tänne munki seuraks jäis, mutta ehkä kuitenkin enemmän toivon niitä plussia teille!!

ainut: Dont worry, mä oon tällä palstalla varmaan aika kauan, koska vasta muutama päivä sitte pillerit jätetty pois. Että et varmasti jää yksin ;)

Tsemppiä kaikille, jännät paikat eessä monella. Jään innolla odottamaan teidän kuulumisia :)

No niin, kun en pysty pysymään poissakaan, niin nyt pari kommenttia ihan pikana!

JMH, jessus, että tässä odottelussa tulee hulluksi! Miten sitä ehtiikin koko ajan miettimään sitä, et "oonkohan vai enkö oo" ja "milloin testaan" jne. Ihan uskomatonta, että töidenkin lomassa se on koko ajan ajatuksissa! ARGH!

Nyytti, jännää, jännää!!! Mullakin nipistelee oudosti tuota alavatsaa! :-)  Kauhea on tuo sinun tautisi kyllä, menis nyt jo pois. Oksennustauti/oksentaminen on kyllä ihan lähes inhottavinta mitä tiedän.  :-(

piia84, meinaatko pystyä olla testaamatta viikonlopun yli? :-)

Chipmunk86, toivottavasti saatte lähestyvän oviksen bongattua ja hyödynnettyä! :-)

Vargynja, tsemppiä sunnuntaille; toivotaan, että täti loistaa poissaolollaan!

Tuli tässä mieleen, että kun tässä on nyt niin monta testaamassa viikonloppuna / ensi viikon alussa ja todennäköisyys on kuitenkin, et joku varmasti plussaa, että perustettaisiinko oma keskusteluryhmä tuonne Raskausklubit -otsikon alle samalla tyylillä kuin Raskaaksi 2012 -ryhmäkin on tehnyt. Eli olisko se eka, joka meistä saa plussan reipas ja perustaisi Raskaaksi 2013 -ryhmässä plussannet -keskustelun?

ON: ihan pikaisesti, et laskeskelin eilen kaikenlaisia näitä päiviä ja nyt siis kp 36/(19,26-xx,) dpo ehkä 23... ehkä. Ja vaik onkin ollut aika epäsäännöllisiä nuo kierrot nyt ja aikaisemmassa elämässä, aion edelleen testata huomenna. IIK!!! :-)

Mut nyt en enää ennen huomista kommentoi mitään tänne, ainakin yritän olla kommentoimatta! ;-)  Huomiseen!

moikka kaikki! :)

Kiva että tänne on tullut uusia :) Huomasin, että uusia sivuja on tullut sen verran paljon etten jaksa/kerkeä nyt käydä edes niitä läpi. Hyvä kuitenkin että juttua piisaa :)

Tulin pikaisesti vaan omanapailemaan ennen reissuun lähtöä:
Vitutuksen multihuipennus!!! Tässä on nyt käymässä niin että minusta tulee vain suunnaton läski, sillä menkat alkoivat tänä aamuna, v***u jippiiii! >:[ Tämä hirveä nälkä ja oksetusolo jatkuu vain ja todella kipeä alamaha ollut tämän päivää... Noh ei se auta kuin uuteen kiertoon ja yk 4 starttaa. Tädin lähdön jälkeen ajattelin varata ajan yksityiselle gynelle ja käydä kattomassa, että kaikki on hyvin.. Vähän paskafiiliksellä reissuun kyllä :/

Teitä taisi olla nyt aika monta jotka testailee tämän viikonlopun nimissä :) Toivon todella että muilla on parempi onni <3

Ihanaa viikonloppua!

Suostuihan se viikko kulumaan. Enää viikonloppu pitää jaksaa odottaa ja katsoa, mitä tapahtuu. :) Ajateltiin leipoa huomenna tai sunnuntaina pullaa niin saa laskiaispullaa. Jää nähtäväksi ollaanko niin aikaansaavia, vai pitääkö tyytyä kaupan pulliin.

Johan on Nyytillä sinnikäs flunssa. Oksentelu on kamalaa. :( Voi kun flunssa jättäisi sinut rauhaan ja täti pysyisi poissa ja ruoka sisällä. Jännät on paikat sullakin viikonloppuna. :)

Helmiäippä, oma keskusteluryhmä kuulostaa kivalta ajatukselta. On sitten vähän tutumpi porukka, jonka kanssa jakaa raskauskuulumisia jos tai siis kun vielä tästä raskautuu. :> Tulethan huomenna kertomaan miten kävi. Pidän täällä peukkuja pystyssä.

Pahoittelut latelle tädistä. :( Olisi nyt ymmärtänyt jättää rauhaa. Rentouttavaa ja mukavaa matkaa joka tapauksessa!

Nopsaa omaa napaa... Eli on ihan juupas-eipäs fiilikset, ollakko vaiko eikö olla paksuna :D Ala-vatsan vasemmalta puolelta on nippaillut ja juilinut jonkin verran pitkin päivää. Keskiviikkona tein iltapäivällä liuskatestin (tuli kaupan päälle, niin olihan se pakko käyttää pois ;)) ja se oli puhdas nega. Samoin tänään aamulla tein ekasta testin ja negaahan tuokin näytti. Mur! Kaikki "oireetkin" on hävinneet kuin tuhka tuuleen, joten varmaankin la-su yönä täti pomppii iloisesti meille. Eli varmaan startataan yk 3. Nyt siis kp 28/28-29ja dpo 12.

Helmiäippä: Loistava idea :) Kannatetaan!

Unille mars, niin jaksaa kekkeröidä neidin huomiset nimpparit vol.2.

No niin, testi siis tehty ja plussaahan se näytti!!! :-)

Isäntä on töissä enkä vielä ole ehtinyt hänelle kertoa, mutta siis jos kaikki menee hyvin, niin laskettu aika on 10.10.!

Toivotaan, että tästä alkaa plussausten ryöppy ja niitä tulee siis runsaasti muillekin! :-)

Minä käyn nyt sitten seuraavaksi perustamassa sen lupaamani Raskaaksi 2013 -ryhmässä plussanneet -ketjun ja vaadin, että tulette sinne seuraksimahd. pian! :-)

Tsemppiä kaikille testaukseen huomenna tai alkuviikkona, tulen varmasti vielä seurailemaan tätäkin palstaa.

Onnea Helmiäippä!!

Täällä ei käynyt yhtä hyvin, täti saapui kera järkyttävien vatsakipujen. Meinasi itku tulla. Kipu tuli kuumina aaltoina ja kramppaillen. En tiedä oliko varhainen km vai mitä on vialla. Pitänee ottaa yhteyttä läääkäriin sen yhdynnänaikaisen verenvuodon ja kivun takia, ainakin jos toistuu. Sitä kun ei tullut ihan pientä tippaa pelkästään silloin.
Olo on sanoinkuvaamattoman pettynyt. Täällä siis alkoi yk4 ja ed kierto jäi 27 päivään.

Meinaan olla testaamatta. Tänään dpo 10, (kiertopäiviä kertynyt 28) ei minkäänlaisia tunteumuksia, ei sitten mistään. Ei edes kuukautisten alkamisesta. Musta vähän tuntuu että kierto venyy venymistään nyt, mietimpähän vaan että liekkö edes sitten olen ovuloinutkaan silloin, kun tikut näyttivät plussan puoleista.... no joo, että tämmönen aamu taas täällä!

Onnea Helmiäippä!

Onnea helmiäippä! Hyvä idea tuo ryhmä kanssa... :)

late-, takuulla harmittaa.

Sori kun nyt omaa napaa mut ite oon kans pohtinu et pitäisköhän käydä yksityisellä tarkistamassa miltä siellä näyttää - mulla oli reilu vuos sitte oikeassa munasarjassa joku 4 cm nestekysta ja sitä varten ois pitäny käydä kontrollissa jo vuos sitten mut enpä menny ku sillo oli elämä muutenkin risaista. Yleensähän nuo katoaa itsestään mut mistä sitä tietää jos se siellä möllöttää ja vaikka estää kiinnittymisen tai oikea puoli ei toimi tai en mä tiiä.

Kai tässä muutaman kuukauden jaksaa odotella ainakin vielä ennen ajan varaamista kun vaikka itelläkin on vaikka mitä "ihme oireita" niin saattaa johtua mulla ihan siitäkin että viimeisen 14 vuoden aikana mulla on ollu tasan kaksi kuukautta ilman hormonaalista ehkäisyä niin en yksinkertaisesti tiedä miltä mun normaali kierto tuntuu. Viimeisillä minipillereillä mulla sentään oli kierto mut ehkäisykapselin kanssahan ei mistään kuukautisista voinu puhua.

Paljon Onnea helmiäippä! Hurjasti tarrasukkia matkaan.

Seuraavaks omaa napaa, ei just nyt jaksa muuta... Itkettää, ahdistaa, vituttaa!!!
Ei tarvi testata ei. Torstaina ihan vähän jotain punertavaa housuissa. Itku tuli ja se jatku ja jatku. Hormoonit, väsymys ja puhelu siskon kanssa, jolla on masennus, ei hyvä yhtälö. Eilen alko sitten rusehtava tuhru ja tänä aamuna holahti kunnon veret :(. Kp1 ja vaan päivän myöhässä ja niin runsas vuoto, ettei ole epäilystäkään mistä on kyse. Eilinen ilta meni itkeskellessä, nyt on todella lyöty olo. Tää tuntuu melkein pahemmalta, kun edellinen keskenmeno. Tässä kierrossa ei lääkkeitä käytetä. katsotaan mitä seuraavassa sitten.
Masentavaa, kun monella on tieto yrityskerroistaan. Tässä on yritetty ja petytty jo niin monesti, että yrityskerroista ei ole hajuakaan. Paljon niitä joka tapauksessa on. Mä oon peruspositiivinen ihminen, lähes ikuinen optimisti. Nyt vaan ei kertakaikkiaan jaksa, ei millään. Taidan lähtee koirien kanssa piiitkälle lenkille tuulettaan päätäni.

Mukavaa viikonlopun jatkoa ja plussatuulia muille!

Onnea Helmiäippä! Toivotaan, että täältä rupeaa porukka hupenemaan sinne uuteen ryhmään. :)

Late- ja Nyytti, harmi että täti tuli kyläilemään. :(

Tsemppiä kaikille muille, joilla vielä on jännät paikat tulossa.

Itse niiskutan vieläkin antibioottikuurini kanssa. Puolet kuurista on syöty, mutta ei kyllä mitään ihmeitä ole tapahtunut. Noh, ehkä nenä ei ole tukossa ihan koko aikaa enää, mutta siltikin aika hitaalta tämä parantuminen tuntuu. Pelkään, että saan mennä kuurin jälkeen ensiviikon alussa uudestaan lääkäriin. :( Miekkonen on yhä reissussa ja nyt viime aikaisten tietojen mukaan tulee vasta tiistaina-torstaina. Kp13 menossa...

Voi ei Nyytti ja JHM! Perhanan täti, kun tuli taas kylään.

Ihanaa, ihanaa Helmiäippä :) Eiköhän me muutkin perässä tulla, jahka nyt niitä plussia alkaa tänne tippumaan...

Tilasin äsken Angels sounds- dopplerin, kun oli yhdessä nettikaupassa puolen hintaan. Sama vaikkei tästä kierrosta tärppääkkään, niin ihanaa et on valmiina. Saa sit tuleva isosisko kuunnella pikkaraisen sydänääniä, jahka niin pitkälle edetään.

Nannannaa, pidetään toivo vielä varovasti yllä. Josko se täti kumminkin pysyisi poissa. Jos hormonia ei vain vielä ollut tarpeeksi veressä. Toivoa on niin kauan kun tätiä ei ole. ;)

Onnea helmiäippä! Ja paljon tarrasukkia pienelle. Me yritetään seurata pian perässä sinne ketjuun. :)

Pahoittelut Nyytille ja JMH:lle tädin tulemisesta. :( Ja voimia sen kestämiseen ja uuteen kiertoon.

Voi kun Chipmunkin antibiootit tehoaisivat. Voimia flunssan selättämiseen sinne. Kurjaa tuokin, että mies on reissussa. Vaikeahan lapsia on "tehdä" yksin. :/

Odottelen täällä tätiä huomiseksi. Ei ole ollut mitään raskausoireita, joten eiköhän se sieltä ole tulossa. Viimeistään alkuviikosta, jos tämä sattuu olemaan niitä kiertoja, jolloin se myöhästyy (niinkuin se toisinaan tekee). Tsemppiä kaikille muille viikonlopun ja alkuviikon jännittäjille! Toivottavasti menette helmiäipän seuraksi.

Takaisin