Moikka taas kaikki!
Ja heti alkuun kiitokset kaikille onnitteluista! :-) Nyt se vasta onkin jännää, kun pohtii koko ajan, että mitenhän tässä käy, mutta päivä kerrallaan mennään.
Late_, Nyytti ja JMH, pahoittelut tädin saapumisesta. Voisi jättää teidätkin jo rauhaan! Nyytti, jos nuo sinulle epätyypilliset "oireilut" jatkuvat, niin varmasti olisi hyvä käydä näyttämässä. Ihan oman mielenrauhan vuoksi.
JMH, voi että, tsemppiä nyt vaan ja paljon koirien lenkittelyä ja hellittelyä, niin ehkä jaksat paremmin siihen asti, kun mies palaa työreissusta... Voimia kovasti! Muuten, minulla on yksi kaveri, jolla ensimmäisen vauvan odotus odotutti itseään toooosi kauan ja kolme keskenmenoakin siihen aikaan mahtui, mutta mitään vikaa ei koskaan löydetty. Nyt heillä jo kolme lasta! Joten toivoakin on! :-)
Inala, olen JMH:n kanssa samaa mieltä, että ihan oman mielenrauhan vuoksi voisi olla hyvä käydä tarkistuttamassa asiat.
Nannannaa, oih, tuollainen kotidoppler olisi kyllä ihana. Mistä hankit ja paljonko kustansi?
Vargynja, nimenomaan, toivoa on niin kauan kuin täti ymmärtää pysyä poissa!
Susuna, tsemppiä testauksen odotteluun.
Mohveli, tsemppistä taudin selätykseen ja olishan hienoa, jos pääsist testamaan viikonloppuna. Laitan peukut pystyyn!
Hes_su, JEE, onnitteluja hirmusti myös sinne suuntaan!!! :-) Ja kiva, että teet minulle seuraa tuonne raskausklubien puolelle. Toivotaan, että saamme pysyä siellä lokakuuhun asti!
Eea, oih, aivan ihana uni! Toivottavasti oli enne-sellainen! :-)
piia84, toivottavasti täti kuitenkin erehtyisi osoitteesta ja pääsisit testailemaan. Tsemppistä odotteluun!
Omaa napaa nyt ei sen erikoisempaa kuin, että edelleen on hyvin epätodellinen olo...!