Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
uskon sen eea joten toivottavast oireet alkaa hellittää koht ja pikkunen ilmotella itestää potkuil :)

Ihanaa Gatusa, oikein paljon onnea. Toivotaan, että siellä on tosiaan kunnon ninja kyydissä!

Ajattelin uskaltautua huomen aamulla tekemään testin, toivotaan, että liityn sinun kanssa iloisten odottajien joukkoon.

Hurjasti onnea Gatusa!!! :happy093 Nyt hurjasti liimaa ja tarrasukkia pikkuiselle ninjalle!

Täällä oltiin myös ultrassa tänään. Jännitti kyllä ihan vietävästi. Pikaisten alkuhöpinöiden jälkeen hyppäsin pedille ja lääkäri ensiksi teki sisätutkimuksen ja tunnusteli kohtua päältä päin. Sanoi, että kohtu on hyvin pyöristynyt ja eteenpäin kallellaan. Eiköhän se ole ihan hyvä. :) Ennen ultraamista varoitteli ettei näin aikaisessa vaiheessa välttämättä näy kaikki kunnolla, mutta samantien kun laittoi ultran sisään, niin tokaisi että täällähän on hyvin alkanut raskaus menossa. :love017 Pikkuinen toukka ("hurjat" 10,5mm pitkä) näkyi hyvin ja pääsin näkemään vauhdikkaan sykkeenkin. <3 Lääkäri laski menkkojen mukaan (kierrolla 28pv) päiviksi 6+6. Minä olen itse laskenut 27 päivän kierolla 7+0. Noh päivä sinne tai tänne kunhan oli vain toukka hengissä ja oikeassa paikassa. <3 Nyt vain peukut pystyssä, että loppuaikakin menee hyvin. :)

Nyt hirveästi tsemppiä teille muille kuumeilijoille. <3 Plussatuulia puhaltelen ++++++ Muistan kyllä kuinka inhottavaa oli pettyä kun täti päätti poiketa kylään vähän väliä, mutta loppujen lopuksi se plussa tuli ihan puskista.

Iik, Gatusa, ihanaa!!! Onnea tuhannesti! Toivottavasti pikkuninja on sitkeesti tarttunu kiinni ja saatte ens keväänä ihan pikkusen. Mulla tulee melkein itku täällä! :love017

Elmiina, kyllä siellä joku on, kun kerran olet sykkeen kuullut. Ei ole omaa kokemusta, mut voisin kuvitella et sen löytäminen on aika vaikeeta, kun kuuluu oma syke, että ei sitä varmaan tarvitse säikkyä. :> Toivon todella, että kaikki menee siellä hyvin loppuun asti.

Tsemppiä Maicy piinaviikoille. Toivottavasti kiertosi tasaantuu, jos ei jää kokonaan pois.

Aamu, pidän peukut pystyssä, että teillä tärppäsi nyt. Ainakin ovis taisi tulla hyödynnettyä. :>

Onnea Nonna oviksen testailuun. Pitäkää kivaa sitä hyödyntäessä. ;) Mukava huomata, että minua ei ihan unohdettu kun olin hetken hiljaa. ^^

Tsemppiä S1N1 viimeisiin piinapäiviin. Siellähän on jännät ajat käsillä. Toivottavasti lihapiirakkahimo tarkoittaa vauvaa. :>

Onnea Gatusa! Ihanaa, että sinulla viimein lykästi. ^^ Pidän peukut ja isovarpaatkin pystyssä ja lähetän ninjalle paljon tarrasukkia (tai ehkä köysiä ja muita ninjailuvälineitä), jotta kaikki menisi hyvin loppuun asti.

Mukava kuulla hyviä ultrakuulumisia Chipmunk. :> Onnea! Pidän peukut pystyssä, että pikkuinen jatkaa kasvua.

ON: ei mitään kovin mielenkiintoista uutta. Olot on olleet simmoset, että eiköhän täti lähipäivinä ilmesty paikalle. :/ Toivottavasti olen väärässä.

kiitos aamu, chipmunk ja vargynja onnitteluista ja tarrasukista sekä ninjailuvälineistä :) inshaallah te liitytte mukaa plussanneisii mahollisimman pian ja iha tiedoks et tää mamma ei ol lähös minnee sit tält palstalt vaan saatte kestää mua jatkossakin :)

niin ja onnea hyvistä ultrakuulumisista chipmunk meil on se parisen viikkoo eroo lasketuil ajoil näköjää sit :)

ja nyt plussa-aalto pystyyn kiitos, haluisin niin kovasti et kaikki tääl liityis seuraani mahdollisimman pian :)

kiitos aamu, chipmunk ja vargynja onnitteluista ja tarrasukista sekä ninjailuvälineistä :) inshaallah te liitytte mukaa plussanneisii mahollisimman pian ja iha tiedoks et tää mamma ei ol lähös minnee sit tält palstalt vaan saatte kestää mua jatkossakin :)

niin ja onnea hyvistä ultrakuulumisista chipmunk meil on se parisen viikkoo eroo lasketuil ajoil näköjää sit :)

ja nyt plussa-aalto pystyyn kiitos, haluisin niin kovasti et kaikki tääl liityis seuraani mahdollisimman pian :)

Minä jo tuol toisessa ketjussa "sekosin" Gatusan uutisesta,mut pakkohan tota hehkuu edelleen,se on semmoinen Elämän Ihme,jota ei van meinaa käsittää,vaikka kokenut sen onkin monesti lovelove!

Mua jäi ny häiritteen ne mun ovisviivat,la oli ekat tasapaksut ja miusta su oli yhtä taspaksut.Tai sit se on vaa tää vanha runko ku temppuilee.

Nonna,mmmm,mitähän mä voisin näin ääneen sanoa.Ennustuksista tulee joku humpuuki mieleen,mä puhun kuulemisesta ja näkemisestä...silleen :D Kuten kolleegani Claudia E hetki sitten tv ohjlemassakin tuumi,niin "harmi" ettei itselleen näe samoin kuin muille,itse oon vain tutustunut muutamaan lapseeni jo silloin kun he olleet henkilapsia ennen kuin on tietoakaan ollut milloin tulevat fyysiseen kehoon saakka,myös herkällä intuitiolla omaa elämää.Muille sitten erilailla jos sallitaan.
Toivottvasti ei ollut liikaa informaatiota :)

Kivaa kun on muitakin samassa jamassa,kuumeilemassa,"yrittämässä" jne,mä en ainakaan juurikaan ihmisille huutele tästä,no syykin varmaan ilmeinen,ikäni ja lapsilukuni

Paljon onnea Gatusa! tarrasukkia lähetän miljoonia :) Ensi keväänä pienokainen toivon mukaan sylissänne <3

Piinailijoille tsempit ja toivotaan että täti jättää nyt oikeesti tulemati!!!

Äh, tein aamulla cb:n digitestin, negaahan se näytti. No kp 24/26 tänään, vielä ei toivoa menetetty, uutta testiä vaan kehiin tai sit odottelen saapuuko se täti perjantaina kylään.

Ai niin, oon ihan unohtanut kertoa, että kävin siis siellä gynellä ja päälisin puolin kaikki on kunnossa. Katsoi vielä ultrallakin kun "sattui" olemaan siinä vieressä, mutta ei laskuttanut siitä, unohtuikohan? No ei mua kyllä haittaa :) Juttelin tosiaan siitä maidontulosta sit sen kanssa niin määräs muutaman verikokeen, tänään pitäisi soittaa tuloksista. Tosin sanoi, että mulla voi vaan olla niin herkät rinnat, että reagoivat jo tosi pieniin hormonimääriin. No toivotaan et labrat on normaalit ja plussa tulis testiin, sittenhän se maidontulokin on ihan normaalia.

Onnea miljoonasti Gatusalle ja kilokaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkuninjalle... <3

Marikki Ei tullut liikaa tietoa ainakaan minulle ihan kiva kuulla teistä joilla näitä tälläisiä ihme kykyjä on! :) Vaikka niitä on varmasti tosi vaikea selittää toiselle miten ihmeessä sellaista pystyy tuntemaan/näkemään.

S1N1 no toivotaan, että testasit vaan liian aikaisin ja vielä se plussa tulis tästä kierrosta! Tsemppiä sinne!!

Gatusa ONNEA!!!!! <3 <3 <3 Aivan mahtava juttu! Pienelle Ninjalle paljon kaikkea hyvää tulevaan ja teidän koko perheelle paljon paljon onnea! :)

Näin hauskaa unta. Unessa menin gynelle ja kun olin laskemassa housuja niin huomasin, että vuodin verta. Gyne oli muka tosi vihainen ja pahalla tuulella tästä asiasta ja minä pahoittelin, kun en yhtään tiennyt menkkojen olevan juuri nyt...sanoin unessa gynelle, että katsoisitko ultralla olenko raskaana ja gyne vastasi, että no et taatusti ole kun vuodatkin noin. Kyneltä päästyäni kysyin kaverilta olisiko hänellä raskaustestejä..no olihan hänellä laukullinen ja sitten tein testin joka oli niin selkeä plussa!! Voi kuinka onnellinen olin siinä unessa! :cheers :laughing014

Kp 13 menossa, eilen pupuiltiin miehen kanssa :) Ihanaa kun se jaksaa enemmän nyt panostaa! Posti toi laatikkoon tänään CB:n ovistestejä ja kaupan päälle sain kaksi raskaustesti liuskaa! :) Ajattelin ehkä huomenna aloittaa oviksen metsästyksen vaikka voisinhan minä jo tänäänkin aloittaa, kun noita testejä kuitenkin se 7kpl on. ehkäpä siis aloitan tänään..:) MENEN TÄNÄÄN TÖIHIN !!!!!! Siis loma on lusittu :( No ei auta. Ihanaa kuitenkin kun on syksy niin ei töissäkään hikoile puolikuoliaaksi :)

TSEMPIT KAIKILLE!!! KYLLÄ ME VIELÄ SAADAAN KAIKKI VAUVAT!!!!!!!! (ainakin paree olis!)

kiitos kaikille onnitteluista, toivottavasti te pistätte nyt plussa-aallon pystyyn tääl että saan lisää seuraa toukokuuhun :)
s1n1 viel ei pidä menettää toivoo joskus tulee plussa vast ku menkkojen pitäs alkaa tai on myöhäs, mullaha veritesti näytti dpo 12 epäselvää tai negaa ku sain sen en tiedä ootko raskaana vastauksen viime maanantaina. mä olin vaa niin varma ite kokoajan et raskaana oon ja nyt tuli ultras eile vahvistus.

Joo, en ole Gatusa toivoa vielä menettänyt. Toivotaan, että mulla käy samanlailla kuin sullakin :)

Lääkäri soitti juuri labra-arvoista ja kilpirauhasarvot olivat normaalit ja prolaktiini 125 eli ihan normaali myös. Pitäisi kuulemma olla yli 500, jos ei olisi normaali. Kaikki kunnossa siis, plussa vain puuttuu.

hyvä että labrat oli kunnos s1n1 toivottavast sulla kävis niin ku mulla, mähä olin aluks vähä shokissa ku kuulin tuloksen "en tiedä oletko raskaana, ei saatu katottua sitä sun näytteest" eli vähä niinku negaa uumoili mut mä kuitenki luotin vaistooni ja sittehä niit oireit alko ilmaantuu myöhemmin ja menkat jäi pois. jos veritestiki antaa tuollast tulost ni yleensä voi toivon menettää mut joskus siihenkää ei pidä luottaa ku se on aika yksilöllist millo hcg näkyy, riippuu hedelmöittymisajankohdast, kiinnittymisajankohdast ja kuinka nopeest lähtee nousee pitoisuudet :)

moikka

nyt en kerkee kauheesti kirjottaan mut GATUSA aivan ihanaa et siel oli pikku ninja ja toivotaan et o ottanu kovasti kiinni.... :)
itelläni alko kolme päivääsit täti eli lopetettiin vissiin liian myöhään ehkäsy ja tästä ekasta ei sit kerinny tärppään.... :(

Onnittelut niille jolla plussattu ja muille paljon plussa tuulia... :)

kiitos loora onnitteluista eiköhän tuo tarrautun ku oireit lisää ja vahvistuu.

on: onneks tuli aikoinaa opiskeltuu sairaanhoitoo jonki aikaa, yks ekoist asioist mikä opetettii oli kuinka laittaa rokotteit yms. nyt mä pistän ite lovenoxin kotona ku se on annosteltu valmiiks, ei ilmaa ja neula valmiina, ei tartte ku pistää. :) progesteroni varmaa menee kans sit ite pistämäl jatkos.

Takaisin