Elmiina, kyllä siellä joku on, kun kerran olet sykkeen kuullut. Ei ole omaa kokemusta, mut voisin kuvitella et sen löytäminen on aika vaikeeta, kun kuuluu oma syke, että ei sitä varmaan tarvitse säikkyä. :> Toivon todella, että kaikki menee siellä hyvin loppuun asti.
Tsemppiä Maicy piinaviikoille. Toivottavasti kiertosi tasaantuu, jos ei jää kokonaan pois.
Aamu, pidän peukut pystyssä, että teillä tärppäsi nyt. Ainakin ovis taisi tulla hyödynnettyä. :>
Onnea Nonna oviksen testailuun. Pitäkää kivaa sitä hyödyntäessä.
Mukava huomata, että minua ei ihan unohdettu kun olin hetken hiljaa. ^^
Tsemppiä S1N1 viimeisiin piinapäiviin. Siellähän on jännät ajat käsillä. Toivottavasti lihapiirakkahimo tarkoittaa vauvaa. :>
Onnea Gatusa! Ihanaa, että sinulla viimein lykästi. ^^ Pidän peukut ja isovarpaatkin pystyssä ja lähetän ninjalle paljon tarrasukkia (tai ehkä köysiä ja muita ninjailuvälineitä), jotta kaikki menisi hyvin loppuun asti.
Mukava kuulla hyviä ultrakuulumisia Chipmunk. :> Onnea! Pidän peukut pystyssä, että pikkuinen jatkaa kasvua.
ON: ei mitään kovin mielenkiintoista uutta. Olot on olleet simmoset, että eiköhän täti lähipäivinä ilmesty paikalle. :/ Toivottavasti olen väärässä.