Marikki, tuo sinun näkeminen tai mitä onkaan kuulostaa mielenkiintoiselta. Minulle ainakaan ei tullut liikaa informaatiota. Tosin luulen, että jos törmäisimme en haluaisi tietää mitään. Olisi masentavaa jos näkisit että tulevaisuuteni on synkkä.
Pahoittelut negasta S1N1. Mut ehkä tosiaan oli vielä liian aikaista. Pidän peukut vielä pystyssä, että täti jättää tulematta ja saat plussan. Hienoa että kaikki on gynen mukaan kunnossa. :>
Mukavaa Nonna, että miehesikin jaksaa panostaa enemmän. :> Ja kiva että testit tuli ajoissa, onnea hymynaaman metsästykseen.
Pahoittelut tädistä loora ja onnea uuteen kiertoon.
Onnea Catsie oviksen etsintään. Toivottavasti se osuu sopivaan kohtaan ja mies on paikalla.
Taisi mun toivo lähteä taas. Tuhrua tulee jo, joten eiköhän viimeistään huomenna ala kunnon vuoto.
Kai tässä on vielä pieni toivonkipinä, että se onkin jotain normaalia alkuraskauden vuotoa, kun ei vuoda vielä kunnolla, mutta olen asennoitunut, että se oli sitten siinä, ettei tarvitse pettyä enempää. Syysflunssaa poden myös, kovin räkäinen en ole, mutta voimat on tiessään ja kurkku välillä tulessa. Ja korvakin kipuilee, jipii jos siellä on tulehdus.