Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikille plussanneille hirmuisesti Onnea ja tarrasukkia ja kaikkee muuta :) Olen niin iloinen teidän puolesta.

Täälä aloitin tänään CB ovistikuttelun.. hymynaamaa odotellessa. Mies lähtee to-la reissuun että voipi olla niin että mies reissussa kun tikku vääntää hymynaaman.

Palaillen..

tsemppiä catsie, toivottavast se hymynaama tulis ku miehes kotona mä niin toivoisin lisää plussaajia tänne!!! :)

Marikki, tuo sinun näkeminen tai mitä onkaan kuulostaa mielenkiintoiselta. Minulle ainakaan ei tullut liikaa informaatiota. Tosin luulen, että jos törmäisimme en haluaisi tietää mitään. Olisi masentavaa jos näkisit että tulevaisuuteni on synkkä. :p

Pahoittelut negasta S1N1. Mut ehkä tosiaan oli vielä liian aikaista. Pidän peukut vielä pystyssä, että täti jättää tulematta ja saat plussan. Hienoa että kaikki on gynen mukaan kunnossa. :>

Mukavaa Nonna, että miehesikin jaksaa panostaa enemmän. :> Ja kiva että testit tuli ajoissa, onnea hymynaaman metsästykseen.

Pahoittelut tädistä loora ja onnea uuteen kiertoon.

Onnea Catsie oviksen etsintään. Toivottavasti se osuu sopivaan kohtaan ja mies on paikalla.

Taisi mun toivo lähteä taas. Tuhrua tulee jo, joten eiköhän viimeistään huomenna ala kunnon vuoto. :( Kai tässä on vielä pieni toivonkipinä, että se onkin jotain normaalia alkuraskauden vuotoa, kun ei vuoda vielä kunnolla, mutta olen asennoitunut, että se oli sitten siinä, ettei tarvitse pettyä enempää. Syysflunssaa poden myös, kovin räkäinen en ole, mutta voimat on tiessään ja kurkku välillä tulessa. Ja korvakin kipuilee, jipii jos siellä on tulehdus. :(

harmi vargynja että tuhru alkoi, toivottavast ei johtuis menkoist kuitenkaa. parane pian ja tsemppiä.

huomenta/päivää ihanat mitäpä teille kuuluu tänään? :)

tulipa tuosta marikin enteiden näkemisestä mielee et hei mä en ol nähny unia jipii!!! oon iloinen asiast koska joka kerta unen jälkee raskaus on keskeytyn kuten unessa ollu joten josko nyt kaikki menis hyvin. tosin ei täs ol tullu ees nukuttuakaa juuri ollenkaa ku pitää vessas ravata yötä myöten. saanpa iha luvalla herkutellaki ja mies ei voi aukoo päätä. maanantaina ostoskärryst löyty iso purkki ananast ja mies normaalist ei haluu sellast ees nähä ku maksaa reilu 2 dinaaria, no nyt ku oon raskaana ultran mukaanki ni sanoin et se auttaa mul pahoinvointii joten MINÄ OSTAN SEN JA NIIN OSTAN SUOLAKEKSEJÄKIN. ja tottahan se on että mulla kylmä ananas ja suolakeksit sekä hedelmämehu auttaa pahoinvointiin.

Vargynja voi kurjuus... tää on niin tätä. kuukaudesta toiseen ennen kuin se plussa tulee..välillä ketuttaa ne onnekkaat jotka saavat plussan ekasta kerrasta,mutta minkäs teet..ei olla kaikki samanlaisia!

Catsie Toivotaan, että tikku hymyilee vain miehen kotona ollessa :) Minäkin aloitin eilen hymynaaman metsästyksen...

Kp 14, eilen aloin metsästämään hymynaamaa :) vielä ei tikku hymyillyt, mutta melko vahvat viivat piirtyi kuitenkin. Miehellekkin niitä esittelin ja sanoin, että jos joskus tulen raskaaksi niin tällälailla näin niitä viivoja sitten tulee... :) vauvan kaipuu on taas kova ja yltyy koko ajan! Se on tää syksy ja pimeys. Rakastan syksyä! Mutta tää aika on sellaista että mä vaan haluuuuuuuuuuuuun vauvan! :binkybaby Ois niin kiva jännätä vauvan kehitystä ja tuntea potkut sekä seurailla mahan kasvua...

nonna toivottavast syksyn kunniaks saat sekä hymynaaman pian että plussan testiin. yritysvaihe ja oviksen metsästys toi olon odottavan aika on pitkä, sit ku plussaa ni sama olo eli odottavan aika on pitkä että tulee lääkäri tai neuvola, eka ultra, liikkeiden tunteminen jne, alkaa tuntuu et haluu nyt heti nähä ja tuntee. :) vaik maanantain olin vast lääkäris ni toivoisin et päivät menis nopeemmi et pääsis kurkkaa pikkusta taas.

Gatusa, hienoa että miehesi nyt myöntyy ananakseen ja muuhun mitä haluat. :>

Nonna, voi kun mäkin voisin rakastaa syksyä. Se sattuu olemaan inhokkivuodenaikani. Kovasti yritän taas taistella syysmelankoliaa vastaan, mutta välillä se tuntuu pääsevän voitolle. Eikä vauvakuume ja ainainen epäonnistuminen auta asiaa. Onneksi sen jälkeen koittaa talvi, jota rakastan. :D

Eipä ole enää epäilystäkään etteikö menkat olisi alkaneet. Vuotaa ihan kiitettävästi ja tutut menkkakivut on läsnä. :( Kaipa se on tänään kp1 ja kierto oli sitten 30 päivää vaikka eilen jo vähän tuhruttikin. Muutenkaan olo ei ole kovin hyvä, syysflunssa eteni kuumeiseksi olotilaksi. Mitään ei jaksa tehdä vaikka yöllä nukuin kellon ympäri. Onneksi tänään ja huomenna on vapaapäivä, ehkä perjantaiksi olo paranee sen verran ettei tarvitse saikkua hakea.

vargynja pakko myöntyy ostin omil rahoil. :)
harmi että sulla ne menkat nyt sit kuitenki tuli ja viel flunssan säestämänä parane pian. toivon täydestä sydämestäni että tämä kierto mikä nyt alko sulla tois plussan vihdoin :)

täällä heräsi epäilys että tuo pikku ninja on syy sille että mun vatsa on vieläki sekasin, no ainaki paino pysyy toivonmukaa kurissa. ikävän tuntust nippailuu alko nyt tuntumaa no toivotaa että kaikki menee hyvin kuitenki tällä kertaa ja sitähä sanotaa et nippailu alussakin on normia niin kaua ku ei ol vuotoa. ja mä tietenki pistin eka ruuan liedelle ja päätin et otetaa sit kylmä suihku, en tiä onko se fiksuu mut vilkastuttaa verenkiertoo.

pitikin mennä kehumaan miehen panostusta.....

Anteeksi nyt en jaksa kommentoida muille :(

Kyyneliä valuu taukoamatta tälläkin hetkellä pitkin poskiani... eilen illalla tein CB:n ovis testin, tikku ei hymyillyt mutta viivat olivat melkein yhtä paksut. n. tunti siitä illalla alkoi vasemmasta munasarjasta pakottamaan tavalliseen tapaan oviksen aikoihin...MUTTA...Mies ei suostunut seksiin.... :sad010 Taas sama paska...''ei jaksa, huomenna sitten..ei voi olla noin päivän päälle'' MUTTA KUN SE ON!! :smiley-angry017 Maanantaina pupuiltiin, mutta ei se riitä. No aina kun yöllä heräsin niin tunsin kipua ja aamulla oli tosi voimakkaita. Päivän mittaan kipu katosi ja juuri äsken tulin töistä kotiin tein itkien vessassa ovis testin ja ei hymyä. Otin tikun pois ja katsoin viivoja...haalistunut selvästi eli ovis oli ja meni ilman että päästiin hyödyntään :sad001 :sad015 Mä oon tällä hetkellä niin pettynyt mieheen..... en jaksa enään tätä yritystä kun tää on näin masentavaa!!!!!!! En jaksa kysymyksiä ''koska te teette vauvoja'' en jaksa enään yhtään. Nyt tuntuu olevan voimat niin loppu tähän asiaan. On tosi ihme jos maanantain pupuilu tuottaa tulosta.....joten oon jo luovuttanut tämän ja tulevien kiertojen suhteen. Voitte olla 100% varmoja, että ei heru seksiä tältä akalta ainakaan ennen seuraavaa ovista. Ja oon miettinyt myös tuota että ei ajattelis mikä kierto päivä on,mutta en pysty sivuuttamaan ovista koskaan koska tunnen sen liian selvästi :'( Mä oon niin loppu......

Niin siis eiks Se tikku kerro et tapahtuu vasta.. Eli älä nonna heitä kirvestä kaivoon, kun nyt kellistät sen ukkos ja muista et peli ei oo ohi ennen ku täti tulee ja sitkin vaan vähäks aikaa :) mut yhtä kaikki, tunnen tuskas.. Tsemppiä sulle <3

Tsemppiä Nonna! Niinkun muutkin täällä on sanoneet niin älä vielä luovuta! Jos saisit miehen tänään pupuilemaan, mahdollisuudet on vielä olemassa. Miehet ei aina tosin tajua kaikkea! Plääh! :sad001

Täällä kärsitään ilmeisesti alkavasta flunssasta. Kurkku on tosi kipeä ja olo hutera. Väsyttää sikana! Mulla oli toissapäivänä alavatsa oikealta puolelta kipeä, niin kun oviksessa. Jos se oli nyt ovis niin taisi mennä tässä kuussa sitten ohi, hitto! Mutta kun oltiin miehen kanssa eri paikoissa niin minkäs teet. Pupuiltiin kyllä viikonloppuna mutta sen jälkeen ei. Pöh!

nonna miehet osaa olla niin ärsyttäviä ja tuo paine on mulleki tuttu et kaikki kyselee millo te saatte lapsia (anoppi ja tän hetkinen naapuri kyselly jo pidemmä aikaa asiasta) mut kuten moni sanoi ne viivat ilmasee et ovis on tuloillaan mut jos sul oli kivutki jo ja nyt tuo ni jos tänää saat kellistettyy miehes jotenki ni on viel mahikset. jaksamisia sulle.

aamu paranemisia ja toivottavast ovis ei ol vielä ollu sulla, joskus se munasolun kasvukin aiheuttaa kipua eli kunha miehes saat kotii ni yritähän sinäki kellistää hänet.

on: väsyttää iha törkeest mut tuo 7v esikoiseni ei annan äidin levätä vaikka äiti selittää monta kertaa että väsyttää ja haluu ottaa torkut. oon ku takamuksee ammuttu karhu joten toivon että mies ei keksi mitää valitettavaa koska mä en ota niitä siltä vastaan hyvällä tänää.
jotai positiivista, saan lovenox piikit ilmasin raskauden ajaksi eli ei tartte miettii mistä repii 175 dinaaria joka kuukaus niihin, mies meni apteekkii hakee 12 päivän annoksen ku sai sellasen sitoumuksen siihen näköjään ja sen jälkee terveyskeskukseen, pitää varmaa sanoa et laittakaa vatsaa tai pakaraa se ku viimeks pisti olkavartee ja sitä ei lihaksee saa pistää vaan se on laitettava ihon alle.

Voi ei Nonna, ei ne miehet aina ymmärrä mitä nainen kokee ja kuinka tärkeä se ajoitus on. Toivottavasti saisit puhuttua miehesi kanssa tuntemuksistasi ja kuinka kovasti toivot lasta, jos se auttaisi häntä asennoitumaan oikein. Mäkin jouduin vääntämään miehelle rautalangasta, että se munasolu irtoaa tiettynä päivänä ja vaan jos silloin on siittiöitä oikeassa paikassa niin se voi hedelmöittyä. Se oli ihan kummissaan et onko muka noin tarkkaa et on vaan oikeasti yksi päivä/hetki kun voi raskaaksi tulla... Kannattaa silti kokeilla vielä tänään, jos vaikka onnistaisikin. Eikös se niin ole, että kun hymynaama ilmestyy niin ovis on kahden päivän sisällä?

ON: Nyt menossa siis kp 26/26 eli jänniä aikoja elellään. Huomenna pitäisi menkkojen alkaa, jos ovat alkaakseen. Maanantaista asti on alavatsa ollut kipeä ja kiristänyt. Yleensä mulla ei menkoista ole tullut mitään kipuja ainakaan tälleen etupainotteisesti. Tosin se toissapäivänen nega painaa kyllä hieman mieltä, en ole sen jälkeen testaillut. Ajattelin et olisin tänään aamulla testannut, mut unohtui, kun esikoinen kiukutteli ennen tarhaan lähtöä. En tiedä vielä uskallanko testata huomen aamulla, kun jos näyttää negaa niin menee koko päivä pilalle, yleensä mulla on alkanut menkat vasta illalla, joten voisin elää ainakin vielä huomisen päivän siinä uskossa, että voin olla raskaana.

s1n1 toivottavast saat plussan kun testaat, kannattaa oottaa et menkat on myöhäs vähä ni pitäs näyttää oikeeta. mullaha veritestikää ei antan tulosta ennen ku menkat jäi pois virallisest ku mulla se ovis oli oletettua myöhemmin. ei tehty uutta seerumi hcg testiä ku ultra näytti että kohdussa tapahtuu kehitystä.

Hei gatusa Se oli varmaan se sun pitkä kommentti nonnalle :D
täällä vaan ihmetellään et eikö kroppa toimi täs kuus ollenkaan, kun jo kp 16/29? Eikä mitään limoja, oireita tai muuta oo näkyny.. Noh jatkan noi tikut loppuun ja sit se on jonku muun hallussa et tapahtuuks vai ei!
Tää on meillä numminki vasta eka clomi kierto, niin vaikka toiveet on korkeella niin voihan siin kestää et tärppää... Ei vaan millään enää malttais odottaa...

Nonna: mä niin tunnen sun tuskas, sanasta sanaan. Miehet ei niin tajua! Mäki joskus hermostuin omalleni ja ladoin faktat pöytään siittiöiden "elin ajasta" ja siitä kauanko munasolu pysyy hedelmöitys kelpoisena! Sit muuttu vähän ääni kellossa :) kokeiles säkin! Oon samat faktat " lyöny" tuttavienkin sekä semmoisten jotka jo synnyttäneet ja hekin ollut ihan haavi auki et noinko on tosiaan. Ei sellasten jotka raskautuu normaalisti/ helposti tartte näitä aikoja ja ajotuksia niin miettiä! Mulla kans iskenyt semi masennus viime kierron jälkeen ja sit sekin kun mies asuu toisel paikkakunnalla niin seki heikentää mahiksia :.( noh vkl täytyy tehä ahkeraan talletuksia :)

Saiski: mulla ei viime kierrossa ollut sennkummempia ovis limoja tai "ovis panetuksia" ja silti 100% ovulaatio tapahtui x2. Nännit kyl kipeyty niinku AINA OVIKSEN JÄLKEEN, ja irtoomis kivut oli. Mut ei mitn muuta! Ja ovis mul tapahtu vast kp 18 joten nou hätä :)

On: kp 12/ 30-31? Ovis erittäin todnäk su- ma tai ma- ti yönä tulossa, mä siis ovuloin kivun mukaan yöllä ja ihan herään siihen. Täytyy toivoi et simpat elelee sinne asti <3 pe ajattelin ekan kerran tehdä ovistestin ihan vaan varmuudeks ja jos ei näy niin sit taas seuraavana pvänä :) tuntemuksia ei oo suuntaan eikä toiseen, pientä kipua välillä vasemmassa munasarjoissa munasolun kasvukipua mitä ilmeisemmin. ÄRSYTTÄÄ TODEN TEOLLA KUN ON YRITYSTÄ NYT HETKI JO TAKANANA JA ON OPPINU TUNTEE KEHONSA JO LIIANKIN HYVIN.... Joku mua siitä joskus varottelikin mut mitn sillon kuunnellu... Et jos " liikaa" vahtaa kehoonsa niin tulee liiankin tietoseks sen toiminnasta...

kiitos korjauksesta saiski, nyt on nimimerkki vaihettu siihe kommenttiin , väsy ni meni nimimerkit sekasin. nämä unettomat yöt on niin mukavia kohta varmaan en muista ees kuka ite oon. toivottavast clomit auttaa jo tässä kierros ja saat sen tärpin saiski.

kizu tsemppiä ja toivotaan et tässä kierrossa nyt sit tärppää ja pikkunen pysyy matkassa :)

Takaisin