Heipä hei kaikille taas! Valitettavasti on niin monta viestiä tullut vaikka keneltä, että en yksinkertaisesti pysty vastaamaan jokaiselle henkilökohtaisesti.
Kuitenkin kaikille plussanneille paljon onnea raskausajalle, plussaa odottaville tsemppiä piinaviikoille ja toivon mukaan testeissä näkyisi kaksi viivaa ja saataisi lisää raskaana olevia tänne meille kertomisia kertomaan!
tsempit siis kaikille, oli tilanne mikä hyvänsä!!
Ja pahoittelut niille keillä keskenmeno tullut syystä tai toisesta..
Olen itse hoitoalalla ja nähnyt myös kuolleita pienokaisia, eri viikkojen ikäisiä.. Ei se mukavaa ole ja varsinkaan jos joskus joutuisi oman pienokaisen hyvästelemään..
On: Olen ollut hetken nyt poissa koska tullut sellainen väsymys ja olotila että en vain ole pystynyt enkä jaksanut tulla tänne kirjoittelemaan. Olen kyllä lukenut viestejä aina ajoittain ja nyt otin spurtilla teidät kiinni viestien suhteen. Jotenkin vain on ollut niin paljon kaikkea muuta että vauvahaaveet olivat hetken poissa mielestä. Mulla on kierto varmaan jotenkin sekaisin, koska viime kierrossa tuli menkat siis noin viikko oviksen jälkeen. Nyt oviksen olisi laskujen mukaan pitänyt olla viikko sitten, vaan testejä kun oon tehnyt niin toissapäivänä tuli lähes plussa, ja eilen jo haaleampi. Että oletettavasti ovis oli nyt sitten tänä vkl. . Valkovuoto lisääntynyt hurjasti viikon aikana ja halujakin ollut että todennäköisesti ovis siis nyt vasta. Eilen tuli pupuiltua kahteenkin otteeseen ja nyt alkaa piinaviikot sit. En osaa sanoa täytyykö odotella kuukautisia jo ensi viikolle, vai vasta parin viikon sisään kuten normi kierrossa yleensä ovat. Kattoos nyt. En todellakaan aio testata ennenkuin kp25 tulee täyteen.. Todellakin aikaisintaan silloin.
Nyt menossa siis kp18/24-28?, yk2. Piinaviikot alkakoon..