Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taitaa olla myöhäistä tänäänkää enää pupuilla..sen verran pahasti haukuin mieheni kun olin kiukussa..

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

nonna juttelet miehes kans ja sovitte riitanne ni eiköhä asiat parane, ehkä loppupeleis päädytte pupuilee viel. ainaki toivon että saatte sovittua riitanne. :)

tääl odotettavis et mies puolestaan ku takamuksee ammuttu karhu kun hän tulee kotiin, veli näyttää vedättävän häntä vissii taas. eli joudun kuunnella valitusta kaikest mahollisest, no onneks ruoka on valmis jo ni lautanen nenän etee ni suu on kii ainaki vähä aikaa. sit ku on vatsa täysi ni hän on tyytyväinen ja puhuu rauhallisemmin. no mä kuuntelen ja piikitän taas itteeni lääkkeen.

Hellou pitkästä aikaa, leidit! :)

Onnea plussan saaneille (Gatusa <3), pahoittelut tädin kohdanneille (paitsi minulle!), tsempit oviksen bongaajille ja voimia piinaileville (trust me, mullon melkonen piinailukausi takana)! :) Ja tervetuloa te uudet kirjoittelijat!

Oon jäänyt niin pahasti jutuista jälkeen (anteeeeksi!), etten millään jaksa alkaa miettimään et mitä nyt kenellekin kuului ja missä vaiheessa kiertoa olitte.. Eli nyt sitten vaan omaa napaa! Niinhän siinä sitten kävi, että kierto venähti ennätyspitkäksi. Aivan liian pitkäksi.. Se oli niin pitkä, että mä kerkesin monena aamuna ja iltana tihrustaa itkut miehelleni, et mikä mussa on vikana kun kroppa sekoilee näin.. Tämä foorumikin potki niin pahasti päin näköä, kun itse ei päässyt eteenpäin teidän tavoin, vaan joutui tuskailemaan, piinaamaan ja odottamaan! Päätin, etten kirjoittele tänne ennenkun täti suvaitsee saapua ja niinpä se tämän illan ratoksi saapuikin! \o/ Voi tätä helpotuksen määrää! Enpä muista koska oisin ollut näin ONNELLINEN puolukkapäivistä! Tänään siis on kierron viimenen päivä (tuhruttaa vasta) numero 45 !! Huhhuh.. Vaan nyt kohti uutta kiertoa! :) Se olkoon yk 2!

hei cupcake ihana kuulla sinusta taas :) hyvä et sun tilanne selkeni ja pääsit uuteen kiertoon, josko nyt sit tärppäis vaik.niin ja kiitos onnitteluista <3

No menin kuitenkin aamulla tekemään testin ja negaahan se näytti. Tänään siis pitäisi menkkojen alkaa. Vielä en kuitenkaan ole ihan täysin menettänyt toivoa tästä kierrosta, vasta sitten kun menkat on varmasti alkaneet. Jotenkin olin uskovina, että olen raskaana. Olen tunnustellut tässä edellisen ja tämän kierron aikana kohdunsuuta/kaulaa, edellisellä kierrolla se oli ihan pehmeä ja siihen yletti helposti. Nyt on tosi takana ja tosi kova, joten...toivotaan vielä parasta.

Nonna- Toivottavasti saatte miehes kanssa setvittyä asiat! Ja toiv. sovintoseksiä sitten myös sen jäläkeen. :) Vielä on mahdollisuuksia raskauteen jos ovis kuitenkin testin mukaan oli vasta tulollaan kun sen teit. Ymmärrän myös turhautumisesi, mutta tsemppiä kuitenkin! <3

Kizu: Ymmärrän tuskasi :D Se on hyvin hyvin rasittavaa kun jokainen merkki tulee tutuksi kehossaan ja vaikkei tahtoisi "laskemalla laskea" oviksen merkkejä niin silti ne nostaa sieltä päätään ja itse sen hoksaa.. :/ Toivotaan nyt plussatuulia oviksen suhteen sulle! :)

Cupcake: Kiva kuulla susta taas! Pahoittelut kuitenkin tädistä, mutta tsempit siihen että kierto vihdoin saatiin päätökseen ja pääset uutta kiertoa menemään :) :) Tsempit oviksen bongailuun ja puputteluun ;)

S1N1: Pidetään peukkuja että teit nyt vain liian aikaisin testin!!!!!! Tsempit ja plussatuulet sulle että sieltä nyt nasahtais! Kuten tuolla ylempänä jo mainittu; Se on mahdollista niin kauan kunnes hanat aukiaa! :)

on: kp23/24-??, yk2. Kohta alkaa piinaviikot, tai sitten ei. Koska kierto on mitä on niin en tiedä nyt sitten odotanko menkkoja saapuvaksi jo sunnuntaina vai en... Testausta en tee kuitenkaan ennen ensi viikon loppua, joten siihen asti saapi odotella tulleeko täti kyllään vai eikö tuu. Tämänhetkinen olotila on kyllä just semmonen että mtn muita oireita ei oo ku nännit hieman herkillä, nekää enää niin pahasti ku pari päivää sit. Ovislimat rupee jo heikkenee.. Että kai se kohta kuivakausi tullee ja sitten losahtaa menkat.. Luultavimmin.. :( :(
Mutta positiivista sentään on että oon saanut PAINOA alaspäin!!! Lähtöpaino oli 89 ja risat, nyt tämän aamun paino oli 86,1kg!! <3 <3 Hitaasti hyvää tulee eikö se niin mene :) Vyötäröltäki lähtenyt aika reippaasti senttejä, reidet ja lantio hieman jälessä mutta muutoin tuloksia siis jo on ja ne näkyy muidenkin mielestä! (Ukko ja äiti sanonun et on vatta selvästi pienentyny!) Ollaan siis onnellsiia tuosta nyt :) Elämäntapamuutos jatkuu :)

Tsempit kaikille muille oli kyseessä mikä tahansa kierron hetki!!!!! :) <3 Ootte ihania! Rentoa ja mukavaa, sekä tietenkin pupuiluntäyteistä viikonloppua Teille!

s1n1 onko yhtää mahollist et ovis ois ollu myöhemmin ku oletit jos kerran menkat ei ol alkan? mullaha kävi samal taval ja ovis oli melkei viikkoo myöhemmin ollu ku oletin. tein oletettuna kp 13 testin ja en ollu varma oliko se plussa, veritesti myöhemmin anto vastauksen "ei osaa sanoa/nega" ja viikko myöhemmin ultra näyttikin et pikku ninja siellä. eli niin kauan ku täti pysyy pois on toivoa :)

on: eilen ku esikoinen nukku ni juteltii miehen kans ja selitin sille miltä must tuntuu ja mitä mä tartten eli tukea ja ymmärrystä että mä oon väsy koska en saa nukuttua ees öisin enää juuri ollenkaan. no lupas oll aymmärtäväisempi ja tukea mua jne. saa nähä. esikoinen ei pistäny korvan taa sitä että mä ku oon väsy ni kannattaa vaikka iteki ottaa mun kans torkut ni voin olla hiukka rennompi ku saan levättyä vähä. saapi nähä millai päivä täst tulee.

onnittelut maicy painonpudotuksesta hienoa :) josko se plussakin sit pärähtäis ku paino putoo. täällä me oltii luovuttamisfiiliksis jo ku tärppäs, mä yritin painoo pudottaa mut se meni jojona lähinnä.

mies eile kyseli et miks mun vatsa on pienempi ku viime raskauksis ei ottan huomioo kärsittyy ruokamyrkytyst ja sitä et vatsantoiminta muuttun. totesin et oota sinne rv 9-12 ni voi alkaa näkyy. mul alkan vatsa näkyy nopeest joka kerta eli alussa turvotus on saanu mut näyttää rv 15 suunnillee ku 6-7 menos. nyt ku nauttii pienest vatsast ni mies huolissaa et onko siel mitää vaik lääkäri totes et kehityst tapahtun viikos. tosin kyl sitä toivois et viikot menis nopeemmi ku mä haluun päästä vilkasee pikku ninjaa, lääkäri totes et kannattaa tulla ultraan hänen klinikalle mieluummin ku siel tarkempi ultra, tuo on hiukka epäselvää laatua, hintaa tietenki on enemmän 35dinaaria eli n. 17euroo mut jos näkee paremmi ni kyl se on sen väärti sit mieski sano et varmaa tän lääkärin klinikalle mennää ultraan jossai vaihees ehkä np ja rakenne ultraan sit jos sinne asti päästään.

Gatusa en tuosta oviksesta ole niin varma, mutta mulla ei ole ikinä kierto ollut tuota 26 päivää pidempi. Tosiaan yleensä illalla alkaa menkat eli jännityksellä odottelen iltaa. Hyvä, että miehesikin suostuu noihin kalliimpiin ultriin, mielenrauhalle on vaikea asettaa hintaa ja toivottavasti miehesi antaa jatkossa tukea ja ymmärrystä enemmän.

Maicy toivotaan tosiaan, että tein vaan liian aikaisin testin :) sullakin alkaa olemaan jännät paikat kohta. Plussatuulia toivon sinullekin, jos vaikka päästäisiin molemmat toukokuisiin. Todellakin hitaasti hyvä tulee tuon painonpudotuksen kanssa, tsemiä siihen!

Mies sanoi eilen, että jos ei tästä kierrosta tärpännyt niin, tulee suorituspaineita. Esikoinen meinaa sai alkunsa juuri toisella yrityskerralla. No toivottavasti mies ei kuitenkaan liikaa rupea stressaamaan.

s1n1 toivottavast teillä tärppää nyt tässä kierrossa, ois niin kiva saada lisää tuttuja samalle kuulle :) juu eiköhän mun mies suostu s1n1 tai ainakin toivon niin koska mieluummin näkee iha selväst pikku ninjan etenki np ultra ja rakenneultra on sellaset et pakko nähä kunnol eikä arvuutella. kyl tuokin ultra mikä siel tk:ssa on, on iha hyvä ja selvää saa hyvin mut jos mahollisuus parempaan laatuun ni toki se mulle käy. toivotaan mut nyt hänel on vaa paineet löytää meille se koti ku viikonloppuna pitäs muuttaa tai joudutaa antaa taas lisää rahaa talon omistajalle ja se tulee kalliiks. kulkuneuvoakaa ei ees ole nyt ni seki on ongelma ja koht alkaa koulut.

:sad001 No tästä tuli nyt sit kuitenkin yk 3 kp 1/26, plääh. Potuttaa!! Ja tuli taas todettua, että on kyllä säännöllinen kierto ainakin tuon suhteen milloin menkat alkaa.

pahoittelut tädistä s1n1, toivottavast tää uus kierto tuo plussan sit.

miks kaiken pitää olla niin vaikeeta ja hermojen pitää mennä joka asiaan? esikoine päätti pistää shown pystyy, hän ei osaa laittaa vaatteit, no tuuli ulkona ylty ilman varotust, naapurin lapsenlapsi oli oottaas esikoist ulkona eikä voinu sanoo et alko tuulee, aurinkovarjo käänty ja hajos. ja mun mies tulee huutaa siitä mulle. lisäks mä oon nyt yrittän saada esikoisen preppaa itteää kouluu varte viimiset viikot et ois helpompaa ni ei, tää ei suostu ei sit millää opiskelee yhtää.

anteeksi valitus. kohta aurinkovarjon korjausyritys nro 2

Paljon tsemppiä ja voimia Nonna tätäkin kautta. *halaus* Höpöttelin tuolla äidiksi ensi kertaa topicissa enemmän.

Pikaista paranemista Aamu, kurjaa kun sinnekin on flunssa löytänyt. Taitaa olla nyt joku kausi. Omani on muuttunut kuumeiluksi, jota on nyt kolmatta päivää. Kurja jos ovis meni hukkaan eri paikoissa olon takia. Toivottavasti se ei tuntemuksista huolimatta ollut silloin. Tai jos oli, toivottavasti miehesi simpat on sinnikkäitä ja viikonloppuna saapuneet onnistuu hedelmöittämään. Kyllähän ne voi elää jopa viikon, joten toivoa on vielä.

Saiski, onko kiertosi aina yhtä pitkä? Jos oviksesi onkin tällä kertaa myöhemmin? Toivottavasti se ei sentään ole kokonaan poissa.

Toivottavasti oviksesi on lähellä viikonloppua kizu. Kyllähän ne simpat vähän aikaa elelee joten eiköhän viikonloppuna saadut riitä jos alkuviikosta ovuloi. :> Pitäkää kivaa sängyssä viikonloppuna. ;)

Jopas sinun kierto venähti cupcake. :\ Onneksi viimein pääsit seuraavaan kiertoon. Toivottavasti se ei veny turhaan samalla tavalla. Mieluummin jättäisi täti kokonaan tulematta. Mukava kuulla taas sinustakin. :>

Onnea Maicy painonpudotuksesta. Ja tsemppiä piinailuun.

Hienoa Gatusa että saitte miehen kanssa juteltua. Toivottavasti hän nyt muistaa tukea sinua. Toivottavasti myös esikoinen oppisi että tarvitset lepoakin.

Pahoittelut tädistä S1N1 ja onnea uuteen kiertoon. Toivottavasti miehesi ei saa liikaa suorituspaineita.

usko mua vargynja tänää tulee huudot tuosta aurinkovarjosta eli se siitä tukemisesta. tääl oli iha tyyntä ja just sillo ku en ollu oven lähel ni tuli kunnon tuulenpuuska ja hajotti varjon, toivottavast miehen kans saadaa korjattua se ku yksin ei onnistu, tarttee jonku pitämää sitä.

Joo vargynja sain ovistikkuun kaks yhtävahvaa viivaa ja eilen pupuiltiin joten toivo on pieni mut se on olemas :) tänään ei olla samas paikas Nii ei pysty hyödyntää :/ ja kierto aikalailla sen 29 päivää..

Täältä nopsat kommentit tällä kertaa. En jaksa käydä läpi jokaista viestiä erikseen koska riudun flunssan kourissa. Tasapuolisesti plussaonnea kaikille ja tarrasukkia niille joilla pikkuinen on jo matkassa. Tädin kohdanneille pahoittelut! Täällä flunssa on tosiaan teetellyt päiväkausia ja nyt ilmeisesti sitten jyrää kunnolla yli. Tämä viikonloppu taitaa mennä lepäillen mikä on sääli kun olisi ollut vaikka mitä suunnitelmia. Lisäksi alakerrassa on hiivatulehdukseen viittaavia oireita...Not nice!

aamu parane pian ja harmi että hiivakin iskemäs sinne näköjään sit ei todellakaan kivaa.

saiski tsemppiä ja toivotaan et teil nyt tärppäis ku vähiten sitä ootatte. :)

on: eiliset huudot kärsitty, mies ku purki muhun pahan mielen ja stressin ja näki et mä itkin sen takia mitä kaikkee se mulle huus ni tajus et hei pitäs vähä miettiä enemmän mitä sanoo. tänää oli sit ku nallekarhu taas. paralla on hirvee stressi ku ei kotia taho löytyä.
täällä herättii liian normaaliin oloon mut sit ku olin syöny ni etominen/pahoinvointi alko kunnol. saapi nähä millai päivä tästä tulee.

Nyt jännittää täällä ja aika paljon... :( Mut se jännitys ei oo kivaa yhtään. Mulla kp25/24-?, eli nyt edellisen kierron mukaan menkat pitäs tänää alkaa vaan vielä ei oo mtn merkkejä. Vatsa oli tänää aamulla hiukan sekaisin, mutta nyt sekin on rauhottunut. Tai ainakin siltä tuntuu. Eilen aamusta tuli hienoinen tuhru pyyhittäessä, mut myöhemmin sitäkään ei enää oo tullut. Viimeksi kun täti tuli kylään niin tuhruilu alkoi ja se voimistui päivän mittaan ja sit seur. päivänä hanat aukesikin, hitaasti mutta varmasti. Nyt siis eilen pieni hentoinen tuhru aamusta, sit ei mtn. Ei tänäänkään yhtään mtn tuhruilua ees. Toissa yönä yöllä heräsin siihen ku nippaili vatsasta, se että oisko se ollu kiinnittymistä kävi heti mieles.. tuskin kuitenkaan. Koko viikon ajan oon nukkunut erittäin huonosti, en tiedä miksi. Kuitenkin päivän mittaan on ollut hyvä fiilis ja oon ollu onnellinen. :)

Nyt fiilis et tästä ku kerron niin illalla aukiaa sit hanat... Ja sekin toki vielä pistää ahistaan kun kierto nyt voi olla mitä vaan.. Viime kierto oli eka kierto hormoniehkäsyn jälkeen, tää on nyt toinen, että pitääkö se paikkaansa.. ? Onko normalisoitunut vai vetääkö täysin omia settejä. huoh.. :(

Anteeksi pelkkä omanapaisuus mutta ko ahistaa tää tiedottomuus!! Enkä testaa, siitä ei oo hyötyä.. Tulee pelkkiä negoja ja sit ahistaa entisestään.. Ootan ens ke tai to et testaan ekan kerran.. Sit menny 28-29pv..

Heippa kaikki! :)

Maicy
Voi, kunpa tuhruaminen ei siitä voimistuis ja hanat pysyis kii! Kyllähän se hormoniehkäisyn pois jättäminen monesti pistää kierron sekaisin. Mut jospa oisit positiivinen poikkeus. :) Eli siis toivotaan, että olisit nyt onnellisesti raskaana. :signs003 Ja mitä tuohon sun painonpudotukseen tulee niin vau! Mahtava homma, kunpa minäkin saisin jostain motivaatiota! :)

S1N1 Pahoittelut tädistä. Kyllä se vaan osaa aina pilata fiilikset.

Aamulle paranemisia!

ON: Täällä kp 3 menossa, menee varmaan viikonpäivät tädin kanssa. Tilasin halpa-testiltä r-testiliuskoja 10kpl ja sit tilasin sen CB:n hymynaamatestin! :) Tän kierron osalta nuo oviksen tikutukset on kyllä unohdettu juttu, ko kierron pituus voi olla kaikkea 28-45 väliltä, eli tiiäppä siinä sit koska ruveta tikuttelemaan. Kunhan menkat loppuu, niin sit peittojen heilutusta väh. joka kolmas päivä, sillä mennään sit nyt.

Takaisin