Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
en saanu testei cupcake mutta kyl tilanne on jo niin selvä että ei ol epäilystäkää tuloksest eli kyl täs raskaana nyt ollaa. eile itkin ku luin lorukirjasta ekan lorun koska se oli niin kaunis, äksyilin miehelle, etoo kokoajan, lämmin ruoka ei mene alas ni ite oon salaattilinjalla, hikoilen kokoajan, mielialat vaihtelee ja rinnat alkan kipeytymää ei kokoaikasest mut aina ku jotai tekee ja etenki iltasin nukkumaa mennes on kipeet ja suonet näkyy erityisest iltaisin. menkat jääny nyt pois joten odotamme nyt sitten. vatsaki on kokoajan sekasin mikä ei ole normaalia mutta kuume on pois.

nii joo meil on muutto huomenna inshaallah ja tänää vissii meen siivoomaa uuden talon josta me ei kyl kuulemma lähetä kulumallakaa ku se on niin kaunis, rauhallisel paikal ja hyväl alueel. vuokra on vaa suht korkee ja piti takuuvuokraki antaa ni siinä meni minunki rahat, onneks tilil on viel vähän mut mies totes et hän sanoi veljellee että sitä taloa ei saatas ellei mullaki ois käteistä. eli mies oppi että se mitä hän sanoi ettei ol mitää oliki melkei koko vuokravakuus jo yksin.

mitäpä muille kuuluu tänään? anteeksi omanapailu oon vaan niin innoissani ja jännitän miten kaikki menee nyt.

Ihanaa Gatusa! Onnea kovasti ja toivotaan, että olet oikeassa ja että kaikki menee hyvin!

Täällä tais täti tulla. Eli kaikki ne merkit mitä muka oli, ei ollutkaan. Oonkohan mä ihan hullu?
Vähän kyllä ketuttaa, kun olin jo niin varma olevinani, mutta parin viime päivän aikana aloin valmistautuun henkisesti siihen, että täti tulee. Ehkä sitä aavisti sitten. Mutta kyllä tässä ihminen ittensä tyhmäks tuntee ja luulotautiseks.

Mutta ei voi mitään muuta kuin uuteen yritykseen täysin purjein. Varmaan on parempi jättää kaikkien noiden oireiden ylöskirjaaminen kokonaan pois, niin ei tule kuvitelleeksikaan mitään.

Anteeksi pitkä omanapailu ja ihanaa viikonloppua kaikille!

Gatusa: toivottavasti fiiliksesi on oikeassa ja siellä masussa nyt pikkuinen olisi <3

Bene: mulla viime kierrossa ihan samat fiilikset/ajatukset + se positiivinen r-testi. Ja sit yks kaks päivää-kahta ennen kaikki oireet tipotiessää ja menkat alko :/ *voima hali*

kizu, mulla kävi ihan samalla tavalla, että melki kaikki oireet hävis. Paitsi että testeihin ei kyllä (onneks) tullut mitään. Ne anto jo ehkä vähän semmosta osviittaa, että nyt kannattaa alkaa varautuun pettymykseen. Mutta sitten eilen mulla oli mikä lie mahapöpö, kun oli maha kipee ja oksensinkin aamulla, niin se taas tietty laitto toiveet toiseen suuntaan.

Noh, kohti uusia pettymyksiä. En mä jaksa kovin kauaa tätä murehtia, kun en asialle kerta mitään voi :)

tsemppiä bene ja kizu toivottavast plussaatte pian. maanantaina lääkäriin ja ennen sitä metsästetää kotia eli tiukille menee joudutaako oleen täs talos viel kuukaus ku tuost joka oltii ottaas paljastu ikävä ylläri ni päätettii että anti olla ja etitään. sanoin tänää miehelle itkukurkussa tänää ku ärähteli mulle et mä oon raskaana. ääni muuttu kellossa samantien. maanantaina näkee miten on kehitys ja minkä verran on ikää pikkusel. ma pitäs olla rv 4+5 ainakin

Apua!!!
ImageUploadedByVau Foorumi1377883272.835269.jpg

Siis mullahan on vasen munatorvi luokiteltu tukkiutuneeksi ja oikea poistettu. Oikealta tuli folliikkeeli viime tiistaina-keskiviikkona...

Nyt ajattelin testata huvin vuoksi prisman testillä kun huomenna kylän kinkerit ja rinnat arat ja itkeskelen! Ja haamu?!?!

mashaallah liinu onnea tuhannesti varmasti itket ja onnesta aivan mahtavaa. ihmeitä tapahtuu liinu ja sulle on tarkotettu näköjää lapsi keinolla millä hyvänsä. :) mä näen tuon kans, tonnikaupalla tarrasukkia nyt, aivan mahtavaa :)

tääl väsy vallitsee ja pitäs jaksaa kokata. oireita alkaa olee enemmänki mut onneks nyt etominen pitää taukoa. nyt illal pitäs viel pestä ihan kaikki vaatteet mitä meiltä löytyy sekä viltit ja yks patja. hohhoijaa.

Gatusa, en oikein ymmärrä että olisi positiivinen! Dpo9 luultavasti ja tosiaan prisman halvin mahdollinen testi.. Mutta kai se on uskottava että ainakin yrittää kiinnittyä ja jotain läpikulkua on!!! Aivan täydellisen uskomatonta. Kuitenkin kahdesti tehty aukiolotutkimus ja läpikulkua ei ole saatu! Ja ei kai noita haamujakaan ilman hcg eritystä pitäisi tulla. Mieskin kun näki sen heti - eikä bruukaa mielistellä mua ;)

Sun tilanteesi on Gatusa sietämätön kaikessa piinailussaan!! Mutta ehkäpä nyt on ihmeiden kuukausi <3

Ovikset hyödynetty viikko sitten ja jotenki muka etoo nälättää ja kaikkea mahdollista jospa viikon vielä venais ennen testailua , koirakuumekkin ois

liinu mulla ratkee maanantaina näköjää mut mä oon kyl jo varma et siel on jotai tapahtun ku mulla ei menkat tullu nyt sitte ja oireit on.

liinu mulla ratkee maanantaina näköjää mut mä oon kyl jo varma et siel on jotai tapahtun ku mulla ei menkat tullu nyt sitte ja oireit on.

Gatusa, olen onnellinen puolestanne! Mää kävin tässä kierrossa ihan perinteisellä kupparilla, verikuppaus siis. En tiedä voisiko olla mahdollista että olisi avannut reittiä.

kiitos liinu ja oikeest mä oon niin onnellinen että sait plussan. inshaallah pysyy kyydissä laskettuun aikaan saakka :)
monestihan sanotaan terveysongelmien kohal et vanha keino on parempi ku pussillinen uusia :)

saanko mää pysyä tääl tutus ja turvallises seurassa vielä?

on: etominen alko aamiaisen jälkee, väsyttää, päätä särkee, rinnat alkan kipeytyy ja yöt jatkuu pätkäunilla. lisänä uskomaton hikoilu.

Gatusa, älä vaan kuvittelekaan lähteväs täältä pois :) Mitä ihmettä me sitten tehdään ilman sua?
Mä oon kyllä niin onnelinen sun puolestas, että plussasit!

Täällä näyttää kuumeilijoita riittävän. Itsekkin huomaan taas kovasti kuumeilevani.

Taustalla minulla liian aikaisin päättynyt kaksosraskaus. Pienet syntyivät 23+6, A-vauva sinneitteli 2vrk ja B-vauva lähes päivälleen 5kk.

Nyt kovasti vaan pelottaa uudestaan yrittäminen. Ja miestä pelottaa vielä minuakin enemmän, joten hänet pitäisi saada mukaan yritykseen. Minulta löytyy vankka "sukurasite" kaksosuuteen.

MissSun: ensiksi todella pahoittelut menetetyistä kaksosista! Varmasti ollut rankkaa aikaaa:( <3 meill on sillain sama juttu et vahvana tuo sukurasite kaksosiin, sek minun että mieheni puolella. Mutta minulla PCOS joka hankaloittaa raskautumista. Joudun käyttämän lääkkeitä apuna. Viime kierrossa minulla kypsyikin 2 munasolua mutta niistä ei raskaus lähtenyt käyntiin. Tervetuloa sydänmellisrsti !

Gatusa: voi kun kiva <3 teetkö nyt maantains r-testin vaarmudeksi? :) toivotaan et kaikki on niinkuin luullaan <3

On: ei mitään uutta.... Kp 7/30-31? 7 pvää vielä niin saa ruveta ovista pongaileen :)

misssun pahoittelut keskenmenosta, varmasti pelottaa ja todella ymmärrettävää että on pelko. toivottavasti seuraavan kerran ku tärppää ni kaikki menee hyvin loppuun asti ja saatte terveen pienokaisen. niin ja sydämellisesti tervetuloa :)

kizu maanantaina on lääkäri ja hän kattoo verikokeen ja ultraa et mikä tilanne ku oli liian aikast nähä mitään viel. nyt on rinnatki kipeytyny ni kyl mä oon aika varma et ku kerra oireet nostaa päätä kunnol ni siel pikkunen on tarrautunu, miehel on huomen syntymäpäivä ni maanantaina jos tulee hyvii uutisia kuten uumoilen ni mies on superiloinen, hän eilen oli jo tosi ilonen ja halas mua ku itkukurkus sanoin et kyl täs nyt näköjää raskaana ollaa ku menkkoi ei näy ja oireet nostaa päätä kunnol. täs on nyt itketty millo mistäki syystä, lasten lorukirjan lorut, tv ohjelma, hyvät uutiset täällä,, mies vihanen, tunnen itteni kauheeks välil jne you name it.

kizu mä meen maanantaina lääkäriin ku haluu kattoo uudestaa onko mikä tilanne ku oli liian aikasta nähä viimeks ja verikoe oli epäselvä joten ylihuomenna sit uus ultra ja verikokeet todennäkösesti kans. kyl täs oon ite aikas varma että jotai siel näkyy ku maanantaina menee lääkärin puheille. toivottavast kaikki ois maanantain hyvin ja jotai näkyis ultrassa jo ylihuomen aletaa olla siin 5 viikolla joten ainaki pussi pitäs näkyä.

kizu mä meen maanantaina lääkäriin ku haluu kattoo uudestaa onko mikä tilanne ku oli liian aikasta nähä viimeks ja verikoe oli epäselvä joten ylihuomenna sit uus ultra ja verikokeet todennäkösesti kans. kyl täs oon ite aikas varma että jotai siel näkyy ku maanantaina menee lääkärin puheille. toivottavast kaikki ois maanantain hyvin ja jotai näkyis ultrassa jo ylihuomen aletaa olla siin 5 viikolla joten ainaki pussi pitäs näkyä.

Takaisin