Gatusa
Seurustelun sensei
en saanu testei cupcake mutta kyl tilanne on jo niin selvä että ei ol epäilystäkää tuloksest eli kyl täs raskaana nyt ollaa. eile itkin ku luin lorukirjasta ekan lorun koska se oli niin kaunis, äksyilin miehelle, etoo kokoajan, lämmin ruoka ei mene alas ni ite oon salaattilinjalla, hikoilen kokoajan, mielialat vaihtelee ja rinnat alkan kipeytymää ei kokoaikasest mut aina ku jotai tekee ja etenki iltasin nukkumaa mennes on kipeet ja suonet näkyy erityisest iltaisin. menkat jääny nyt pois joten odotamme nyt sitten. vatsaki on kokoajan sekasin mikä ei ole normaalia mutta kuume on pois.
nii joo meil on muutto huomenna inshaallah ja tänää vissii meen siivoomaa uuden talon josta me ei kyl kuulemma lähetä kulumallakaa ku se on niin kaunis, rauhallisel paikal ja hyväl alueel. vuokra on vaa suht korkee ja piti takuuvuokraki antaa ni siinä meni minunki rahat, onneks tilil on viel vähän mut mies totes et hän sanoi veljellee että sitä taloa ei saatas ellei mullaki ois käteistä. eli mies oppi että se mitä hän sanoi ettei ol mitää oliki melkei koko vuokravakuus jo yksin.
mitäpä muille kuuluu tänään? anteeksi omanapailu oon vaan niin innoissani ja jännitän miten kaikki menee nyt.
nii joo meil on muutto huomenna inshaallah ja tänää vissii meen siivoomaa uuden talon josta me ei kyl kuulemma lähetä kulumallakaa ku se on niin kaunis, rauhallisel paikal ja hyväl alueel. vuokra on vaa suht korkee ja piti takuuvuokraki antaa ni siinä meni minunki rahat, onneks tilil on viel vähän mut mies totes et hän sanoi veljellee että sitä taloa ei saatas ellei mullaki ois käteistä. eli mies oppi että se mitä hän sanoi ettei ol mitää oliki melkei koko vuokravakuus jo yksin.
mitäpä muille kuuluu tänään? anteeksi omanapailu oon vaan niin innoissani ja jännitän miten kaikki menee nyt.