Tervetuloa kaikille uusille!
Voi ei
Gatusa toi sun tilanne on kyl inhottava, kauan oot joutunut jo piinailemaan, toivotaan, että piinailut sais hyvän lopun!
Cupcake mulla on yleensä tullut hyvin kuiva kausi ovulaation jälkeen, tuntuu aina melkein siltä, että ois hiiva kun kutiaa limakalvot, mut johtuu vaan siitä et on niin kuivat. Sit yleensä pari päivää ennen menkkoja tulee taas vuotoa, mutta on valkoista ja paksua. Tässä kierrossa tosin ei ole ollut kuivaa kautta, mitä lie tarkoittaa
Täällä kp 17/26 menossa, tosiaan ei oo tuota kuivaa kautta vielä tullut, mut uskon kyllä, että ovis on mennyt jo viime viikolla, keskiviikkona (kp 11) oli ovismaisia kipuja. Mulla ei nimittäin ikinä ole ollut pidempää kiertoa kuin tuo 26 päivää, tosin varmaan kun nyt tämän ääneen sanon niin...pitää koputella puuta :) Eilen ja tänään on alavatsa tuntunut kauhean kireeltä ja hieman myös kipuillut, vähän niin ku ois tehny kovan vatsalihastreenin vaikken mitään siis ole tehnyt, dpo 5-6. Vielä olis puoltoista viikkoa piinailtavaa ennen kun vois testailla. Mä oon kyllä niin malttamaton, et mietin et pitäiskö tilata niitä tosi herkkiä testejä. Toisaalta, jos tekee niitä ja antaa vaan negaa niin tietenkin alkaa masentaa aikasemmin. Ehkä kuitenkin tietämättömänä on parempi olla. Torstaiksi mulla on varattu yksityiselle gynekologille aika, ajattelin et on hyvä käydä tsekkauttaa tilanne ja myös keskustelee siitä maidon tulosta, ettei vaan ois hormooneissa jotain häikkää.