Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä nää raskaaksi tulemiset on niin henkimaailman juttuja. Tulee jos on tullakseen, ehkä siihen ei loppupeleissä mitkään konstit auta. Eipä kai noista tosiaan haittaakaan ole. :) Tärkeintä olis varmaan saada se stressi pois siitä lapsentekemisestä, se varmaan haittaa aika lailla.

Gatusa, onpas toi kuume nyt hankala. En oo kuullutkaan että se vois olla alkuraskauden oireena mutta kai kaikki on mahdollista. Suomessa suositeltais vaan sitä parasetamolia jos epäilee vähänkin olevansa raskaana. Valitettavasti ei oo vaan kovin tehokas, ainakaan mulla ei auta edes päänsärkyyn. :sad001

Gatusa koita jaksaa kuumeesi kanssa. Toivottavasti menee pian pois!

Taitaa multakin kyllä neidit ja rouvat jäädä toi omenaviinietikan juominen TAAS pois :D Mä en kestä sitä oikeesti miten joku saa sen alas?! se haju ja se maku! Vaikka ois pyykkipoika nenäs niin jos meet sen ottaa liia aikasin pois niin kyllä ei oo oksennuksen lentäminen kaukana!!!

kiitos tuesta ihanat täällä voidaan jo paremmin ja kuumeen sekä vatsavaivojen ja kipujen syy selvisi näköjään. taisi olla ruokamyrkytys, eile mies kuuli radios et tänä vuonna monis hedelmis on ilmenny jotai tautia ja ihmiset reagoi just täl taval siihen. no onneks mies toi poretablettei jotka sisältää sekä paracetamolia että c-vitamiinia, tehokas lääke, autto kuumeeseen samantien ja vatsaki paremmas kunnos eikä kipui ole enää. seuraava huolenaihe mulla oli että entäpä onko vaarallist pikku nupulle mikäli mulla pikkunen siel kasvaa kuten alkaa vahvast siltä näyttää ku menkkoi ei näy eikä kuulu. nyt kp 37/35 menossa ja mies hakee tänää postista mun paketin ja toivottavast ois se kirjekin siellä :) sit testaillaa kyl jo jos testit on tullu. nyt alko hikoilu vaikka kuumetta ei ole ees. eli eiköhän täss olla nyt sit pieninpäin toivottavast tää on sit kunnon sissi ja kasvaa ja kehittyy sekä pysyy matkassa.

mitäpä muille kuuluu tänään?

Heit taas kaikille uusille ja vanhoille! Kokoajan olen sivusta seurannut kännykällä teidän turinoita! Joten hengessä ollaan mukana!

Joku kyseli niistä raskutta edesautavista tekijöistä... Mun mielipide on jos naisella ja miehellä kaikki niinkun kuuluukin. Niin seyrittämällä yritys pois ennenko menee petipuuhat mauttomaks. Eli eläkää tunteella, älkää plaratko kalenteria jne. Mun mielestä kaikki noi jalat ylös ja paikoillaan 30 min makaamiset., ei sitä raskautumista muuta suuntaan eikä toiseen :)

On:kp 5 täti pakkaillut jo aikaa sitten laukkujaan, varsinaista vuottoa tuli tasan 2pvää! Muuten on juuri ja juuri pikkuhousun suojat tahriintuneet :) omituiset kuukautiset aikoihin! Sinäpäivänä kun menkat alko oli kivut ihan potenssiinn100, tuntu et kohtu ja munasarjatkin olis tulossa ulos. Käveleen ei päässyt kun hiihtämällä :/ 10 pvän päästä saa ruveta ovustesteillä testaan koska mun kiertoni on melko varmaan sen +30 pvää :/ no tuntemusten mukaan mennään :) niin ja tässä kierrossa ei ole kuin vkl pyhitetty petipuuhiin koska mies muutti n80 km päähän opiskelemaan ja tulee vain vkl kotiin :( seuraava ovis olis laskujen mukaan viikolla et täytyy toivoo sitten kun aika on et simpat pysyy elossa:)

JÄNNIÄ AIKOJA MONELLA! Kääks! Ilmotelkaa heti kun tiette jtn! :) stemppiä ja tarrasukkia kaikille <3

Mä oon aivan samaa mieltä ko edellä kirjoittaneetkin, et kyllä se tärppää sit kun on tärpätäkseen! :) Mut tää on vaan mun mielipide, ja jos joku tahtoo vippaskonsteja kokeilla niin siitä vaan! :thumleft Mut se onkin eri asia, jos on diagnosoitu jokin juttu mikä vaikeuttaa hedelmöittymistä, mut silloin on yleensä lääkkeet raskautumista helpottamaan! :)

Kp38, nothing new..

MUOKS! Paitsi et eilen illalla oli tissit niin kipeet, et ku rintsikat otti pois ni sen tunsi miten alkoi poltella ja kihelmöidä.. Harhainen kai tässä alkaa pian olla, mutta kun ei mulla ole näin kovia oireita ollu ennen tätiä?! En mä ainakaan muista. Mä kun en juuri koskaan ole ollut mikään "tisseillä reagoiva" ihminen. :D

Cupcake: mulla oli viime kierrossa sama juttu, ja tuli se haamukin! Mutta ei ilmeisesti vaan jaksanut pitää kiinni :/ toivottavasti tarkottas et oot raskaana! Ooks ny testaillu? :) muoks: mä luinki tuolta et testaat vasta kun kp43 rikki? :)

kizu Jep! En aio testata aiemmin. Sit on kuitenkin jo niin pitkä kierto takana, et ei se siitä juuri pidemmäksi voi mennä.. Tai voi toki, mut sit pitäs varmaan kävästä vaikka gynellä juttelemassa! :/ Kolme raskaustestiä oon tälle kierrolle jo saanut käytettyä, et nyt saa alkaa riittämään jo! Digitesti odottaa jemmassa kaapissa, ja ajattelin et tilaan netistä niitä raskaustestiliuskoja, tulevat halvemmaksi kun näitä testejä on nyt tähänkin kiertoon uponnut ihan mukavasti. :D

Cupcake: juu sielt raskauskeijusta mä oon tilannu kaikki testit. Nyt päätin et tähän kiertoon en osta yhtään ylimäärästä käytän ne mitä on jäljellä. Ja koitan pysyä housuissani et testaan vast max 1 pvää ennen oletettujen menkkojen alkua. Ja tietty riippuu oireistakin sit. Mut ovista testaan normisti vaikka sillä niin merkitystä muutakun ton terolutin oton takia, kun sen saa alottaa vast oviksen jälk.

Tällaista näyttää ovulaatiotesti, äsken tehty ja kp 38, ei mitään ihmeempiä tuntemuksia oikeastaan missään. o.O

Liitteet

• 1377773000019.jpg
    1377773000019.jpg
    62.9 KB · Katsottu: 95
kizu noi sun menkat kuulostaa mun viime menkoilt. tsemppiä yritykseen josko sulla nyt sit tärppäis vihdoin ja matkustaja pysyy kyydis :)

on: toivottavast tänää pääsee testailee ku menkkoi ei kuulu vieläkää, kuume tiessään mut etoo viel. tänää joudun vissii putsaa sardiinei mikäli mies niitä tuo (toivon ettei olis saatavil mitää kalaa), iha ku etomises ei ois tarpeeks kestämist.

Cupcake: about tollanen mullakin tuli sinä päivänä kun tein positiivisen cb ovistestin... Mut naiset me ollaan erilaisia, mulla ei oo ikinä näyttäny noi davidin ovistestit 100% plussaa!

Gatusa: joo toivotaan! Aika masis täl hetkel mut ehkä kierron lopulla taas innostuu :) onnea sinne, toivottavasti saat sen plussan :) <3

toivotaan kizu, täl hetkel olo aika vetämätön ku pari yötä menny kuumehoureis ruokamyrkytyksen takia ja ne lihaskivut oli jotai iha hirveetä, eilisillast lähtien vetän apteekin ohjeiden mukaa poretablettina olevaa paracetamolin ja c-vitamiinin yhdistelmää joka on ainoo mikä näköjää auttaa, ei tartte oottaa kauaa vaikutust ja vie kivutki pois kokonaan toisin kuin muut mitä kokeiltu.

kyllä sä viel innostuksen saat takas yrityksee vaik masis on nyt, toi on niin tuttu tunne mulle mut nyt oudost mun kierto ku venähti sen 6pvä eli ovis oli 6pvä oletettuu myöhemmin ni menkat jäi täs nyt sit pois vissii kokonaa. toivottavast kroppa ei ol tiltannu, valkkarii kyl on, paikat kii joten kyl mä kallistun matkustajan puolelle jo ku etoo vieläki ja rinnois välil vähä tuntemuksii alkan olee. toivottavast pääsen testaa enkä joudu pettyy.

Mä en ookaan tota omenaviinietikkaa koskaan kokeillu ja taidan jättää sen nytkin välistä. Viimeksi kokeilin greippimehua mutta en sitäkään viittiny enää juoda kun on niin hapanta.

Gatusa, äkkiä testaamaan että saadaan tietää onko sulla pikkunen siellä matkassa! Lupaavalta näyttää! :) Hyvä jos tauti alkaa hellittää.

Kizu, toivottavasti nyt saatte kumminkin pupuiltua vaikka mies nyt muuttikin kauas. Voi tehdä hieman vaikeampaa tosta ajoittamisesta tuo muutto.

Cupcake, hyvä että laitat vähän jäitä hattuun. Mä yritän kans olla testaamatta liian aikasin mitään kun pettyy vaan turhaan. Ja kun noi kierrot aina vaan heittelee niin ei voi yhtään tietää kuinka pitkäksi venyy. Ja onhan toi tosiaan taloudellinen seikka myös, kotihoidontuesta ei kauheesti revitä. :)

ON: täällä on kp10. Eilisillalle suunnittelemani pupuilut jäi välistä, Mulla on muutaman päivän ollu vähän huono olo, odottelenkin että koska muhun iskee joku flunssa päälle. Sitä on liikkeellä.

Heissan!

Minkälaisia kokemuksia teillä on Pregcheckin early-testistä? Pitäis näyttää jopa 4 päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää tulosta. Apteekissa sanottiin, että toi ois cb:tä tarkempi.

Muoks. Eikun Predictor nimisiähän nuo onkin. Predictor early. Onko kukaan käyttänyt?

Jänniä tilanteita monella. Hyvä, että Gatusakin voi jo paremmin :)

Meillä oli tänää eka virallinen neuvolan ultra ja tältä näytti:

ImageUploadedByVau Foorumi1377783539.821603.jpg

Tyyppi vastasi viikkoja 11+4 ja mä yritän nyt huokasta ja nauttia, koska kaikki näyttää siltä, että ei ole mitään syytä odottaa keskenmenoa 24/7.

Plussatuulia kaikille! <3 luen kuulumisianne päivittäin ja elän mukananne, vaikka en kommentoikkaan. Odottelen joka kerta saavani lukea ihania uutisia :)

ihana kuulla sinusta eea ja mahtavaa että sait hyviä ultrakuulumisia, kyllä se sinun pikkunen siellä potkiskelee ja tekee vaikka mitä mashaallah. täällä menkat nyt myöhässä ja odottelen isäntää kotiin josko olis postista hakenut valtuutuksella mitä sinne tulikin ainaki varmaan kirja esikoiselle ja toivottavasti testit jotka sain lahjaksi.

kizu ei ku mä sain lahjaksi eli en tilannu iha kiva ylläri mulle sinänsä ja tervetullut. nyt oottelen et mies tulee kotiin.

on: jännittää miten käy jos testit tulee tänää kotiin, uskaltaisko tänää testata jo? kait se näyttää iltasellaki jo positiivist ku menkat myöhäs. nii joo ja kai mä oon alkan oireillakin vähä ku rintaa vähä nippailee välillä, etoo edelleen, ja herkkui tekee mieli sekä kylmii hedelmii, ananas ois kova sana. mehu autto etomiseen jonki verran ku äsken otin vähä vitaminoitua mehua.

Cupcake: aika jännä tilanne sullaki jos oikeen ymmärsin ni sul ois ollu jo ovis mut silti ovis testiin tuli nyt kaks viivaa,toine kylläki haaleempi.. toivotaan et sie olis joku tarrannu kumminki kiinni... :)

Gatusa: Toivottavasti saat ne testit ja uskon kyl et positiivisia ne on... :) ja kiva kuulla et voit jo paremmin... :)

on: mul on ollu ny viikon verran melkeen samaan aikaan joka ilta menkkamaista jomotusta ja toivon niin et saisin viikon tai kahen pääst plussan...tai sit mun pää tekee lisä kepposta mikä o hyvinki mahollista.... :confused5 nyt siis kp 29

Eea Kyllä ne vaan nuo ultrakuvat sykähdyttää aina! :love2 Ihanaa ja turvallista raskausaikaa sinulle!

kizu Jep, ja tuo kuva edellisessä viestissäni näyttää tietokoneella paljon haalummalta mitä oli oikeasti luonnossa! Iteki ku äsken tässä koneella tuon kuvan katsoin, ni ihan siristellen katsoa, mut ei todellakaan ollu noin hailu! o.O

Aamu Sitä flunssaa on liikkeellä! Meillä sairasti tyttö viimeviikolla pienen räkätaudin, sit mulle tuli kurkkukipee (on sitä vähän edelleen) ja mies on nyt flunssassa! :/ Mutta jospa vältytte flunssalta ja pääsisitte hyödyntämään oviksen täysissä voimissa! ;)

loora84 Joo ovis on mun mielestä mennyt jo, kun niitä tuntemuksia oli sillon reilu kaksi viikkoa, ellei kolmekin viikkoa sitten! Nyt mättää jossakin..

Kuinkas Gatusa, teitkö jo testin?!

Päiviä tännekin!

Eea, ihana pikkuinen! Onnea kovasti! :) Se on ihanaa kun sen tyypin näkee huitovan ja heittävän volttia siellä masussa. Toivottavasti saisin vielä kokea sen.

Loora84, tärppionnea sinne!

Cupcake, ei ole vielä onneksi flunssaa tullut meille ja viime yökin nukuttiin kaikki vaihteeksi hyvin. Tuon pikkumiehen yöt on ollu aika vaihtelevia.

Mä elän nyt kp11 ja ovis on varmaan kohta käsillä. Varmoja merkkejä siitä ei vielä ole ilmassa mutta odotellaan. Tänään pitäis suunnata viikonloppureissulle, jospa tänään menis saunaan siellä ja vähän pupuilis. :) Jos mies vielä ajomatkan päälle jaksaa...

Takaisin