Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voit kertoa kuinka kaua yrityst jos halut, tääl saa kertoo mitä itse tahtoo. :) eli mulla marikki tiheet ultrat sen takia et näkee onko oikees paikas, löytyykö sydänäänet, kehittyykö normaalisti. mulla taustal 4 km reilussa vuodessa ja 3. ja 4. oli keskeytyneit joissa päädyin kaavintaan. vikast ehin kuulla sydänäänet ku mut ultrattii mut pari viikkoa myöhemmin oli kuollut. 3. km oli sellai et alko tiputtelu kesäkuus, mentii sairaalaa lähettivät kotii ja sanoivat etteivät auta, no heinäkuussa ku piti olla rv 12+ kävi sairaalas yöllä ilmi että oli kuollu 5vko aikasemmin rv 7+, jousuin oottaa elokuun alkuu kaavintaa ja tilanne oli niin paha et yöllä sairaalaa ja siel kaavinta ilman nukutust ja kipulääkettä, toisettii 4h sisäl 2-3 kertaa ja kivut oli jotai aivan hirveetä, sen jälkee vuosin 3kk putkeen aika rajusti ja veriarvot romahti ja henkiki alko olla vaarassa. pahimmillaa vahvin side ei kestän kauaa, pääsin vessast yläkertaan ni takas alas heti ku pääs maate ja matkalla vaatteet oli kokonaa veressä.
tämän takia mua tarkkaillaa jos tärppää ja ultrataa ahkerasti. lisäks saatan olla tukilääkityksel mikäli lääkäri niin päättää.

kiitos marikki tsempistä ja inshaallah sulla tärppää pian :)

Aamuja :greet025

Mulla on koneesta hajoomas näppis, ni tuntuu ettei millään viittis kilsan pitusia viestejä alkaa kirjottelemaan. Täytys ostaa uusi kone, vaan kh-tuella ollessa ei paljon nämä isommat hankinnat nappais.

Tervetuloa uudet kuumeilijat! :)

laurushka Mäki tein esikoisesta testin vasta kun menkat oli myöhässä viikon. Ihan selkeä viiva silloin tuli liuskaan ja digi näytti et 2-3. Ja ko mullei tällä hetkellä tosiaan oo mitään hajua mun kierron pituudesta, ni voihan se olla et mullon vaikka tyyliin tänään menkkojen alkamispäivä, et ihmekkään jos ei testit oo näyttäny mitään. :D Tai sit asia on niinkin yksinkertainen etten mä ole nyt raskaana ja menkat on stressin vuoksi myöhässä.

Aamu Jep, mulla on vaihdelleet nuo kierron pituudet kamalasti. 28-45vrk. :D Nyt kp 36.

Gatusa Piinaillaan sitten yhessä! :)

ON: Kp36 tosiaan, nyt on sit suurimmat oireet hävinneet tuhkatuuleen. Sitä painon tunnetta alavatsalla on paljon etenkin iltasin makuulle mennessä, mut turvottelua mulla monesti on punaisten päivien alkaessakin. Pierettää niin paljon, et käy sääliks tuota miekkostakin! :oops: Järjetön flunssakin painamassa päälle :confused3 Huomenna ois kulunu viikko testin teosta (ja oletetusta puolukkapäivien alusta) eli pitänee käydä siellä apteekissa tänään ostamassa aamuksi testi. Ei ees enää jännitä, alkaa pikkuhiljaa tuntua et alkais ne menkat nyt ni loppus tää juupas eipäs -touhu.

cupcake itellä sama olo, nyt juilii vähä joten pitenikö kierto taas sit 6pvä kuten viimeks. saa nähä tarviiko miettiäkää testiä ees huomen aamul. eli varmaanki lisää tutkimuksia sit tulossa.

Heissan!

Tervetuloa uusille kuumeilijoille!

Voi ei Gatusa, miten pitikin käydän noin! No piinaillaan sitten yhdessä tämä viikko loppuun saakka :)

cupcake: pidetään peukkuja että testi näyttäisi toivottua tulosta. Jos ei, niin sopis sen tädin pikkuhiljaa kyl saapua sit jo.

ON: kp23/26. Alkaa pää hajoon. Eilen illalla kun ukon kanssa makoiltiin sohvalla ja katseltiin Dexteriä, tuntui alavatsassa yhtäkkiä aivan järkyttäviä pistosmaisia kramppeja tai kipuja tai mitä lie. Oikein huusin ääneen. Sitten se kramppi jäi juiliin tuohon oikean munasarjan hujakoille, jossa usein juilii kun täti on tulossa. Mutta ne isot krampit oli kyllä kaukana pms-kivuista. Mies vaan kysy laiskana "onko kiinnittymiskipuja" kun mä ähisin ja puhisin vieressä :)
Sen jälkeen ei sit tuntunutkaan mitään enää illalla. Tänä aamuna kun kävelin töihin niin oli ihan älyttömän huono olo, yökin tuolla pääraitilla mennessäni, tais olla hieno näky. Helpotti kun sai puuroa sisuksiin, mutta silti jäi pieni etova olo ja kahvia ei tee yhtään mieli. Kuten sanottu, pää hajoo...

BeNe jopas on siellä sullakin jännää..etovaa oloa ja kipuja? ;) hmm. toivotaan parasta!!

TERVETULOA KAIKKI UUDET TASAPUOLISESTI :)

Mistä tilaatte ovis testejä ja kauanko menee, että ovat postilaatikossa?

bene kyllä siellä taitaa olla pikkunen tarrautunu nyt ja kunnolla. piinailemme yhdessä tämän viikon tosin jos mä oon saanu kirjeen ni mä varmaa testailen pitkin viikkoa. lonkkiin sattuu nyt, etoo, pikku kipuu alavatsan rajassa vähä kuin poltetta tai juilimist joten saapi nähä miten käy. jos ne kp 16 kivut ei ollu oviskipui ni saapi nähä millo ovis oli ku limoi oli sen viikon verran.

Toisesta ketjuun jo tämän kirjoitinkin, halusin tulla vielä teille kertomaan. Eilen käyty ultrassa ja siellä näkyi yksi asukki viikoilla 9+1. Pieni sydän läpätti ja saatiin kuulla siitä myös ääninäyte <3 Reilu parin viikon päästä uusi aika. Tällä hetkellä siis kaikki hyvin. Laskettu aika näillänäkymin olisi 30.3

Minkas, kiva kuulla susta pitkästä aikaa. Ihania ultrauutisia :)

Juu kiitos Nonna ja Gatusa. Jännäksi vetää. En yhtään osaa päättää koska kannattaisi testailla. Eilen kävin ostamassa, jälleen yhden, testin. Ihan niinku niitä ei olisi jo kaapit väärällään :)

Nonna, olen tilaillut niitä testejä vähän sieltä sun täältä. Mennyt sen mukaan mistä on löytynyt halvimmat. Joskus löytyy tosi hyviä tarjouksia, kun vain googlettelee. Testit on yleensä olleet perillä max parissa päivässä.
Apteekkituotteet.fi, Halpa-testi.fi ja kotitesti.fi on ollut ainakin sellaisia joita oon käyttänyt.

Joo,no meidän kuopus on 1v6kk eikä olla ehkäisty koko aikana.Ikää mulla 40v (mies 35) että voisi ystävällisesti tärppäillä mieluummin ennemmin kuin myöhemmin :)

Olen menossa reflexologille taas torstaina kp 10, viime kierroissa oon saanut ovisplussan noin kp 11-13,joten ajoitus on hyvä.Ja toiveet korkealla.
onko teillä muilla jotain "vippaskonsteja" raskautumiseen??

Tervetuloa Marikki!
Ite olen 38 ja mies on 30 ja ensimmäistä yhteistä ollaan hankkimassa. Miehellä on edellisestä liitosta tytär.
Sama juttu, saisi kyllä tärppäillä mielummin ennemmin kuin myöhemmmin, sattuneesta syystä :)

tsemppiä marikki, täällä moni on kokeillu omenaviinietikkaa ja foolihappoa. ite en käytä mitää vippaskonstei.

on: mikähä nyt iski ku kuumeine olo ja vatsanpohja kipee sekä etoo. lisänä viel et vatsa ollu sekasin.

Täällähän on jännät ajat monella. Ja paljon taas tekstiä tullut, ihan kaikille en pysty kommentoimaan mutta jos nyt jotain. Tervetuloa Marikki ja jos oli muitakin uusia niin tietysti samat sanat heille myös.

Gatusa, harmi kun tuo teidän tilanne ei nyt selvinnytkään. :sad001 Tätiäkään ei kuitenkaan näy? Jos siellä olisi se pieni kuitenkin tuloillaan. Kyllä sitä plussaa teille niin toivoisi. Karmea toi sun tarina kaavinnasta ilman nukutusta, ite olisin varmaan kuollu. Kaikkea me naiset saadaankin kärsiä tässä maailmassa.

Cupcake, koita vaan pysyä optimistisena. Kierto jo noin pitkällä. Mullakin ekasta tuli se plussa kun olin aatellu että nyt en ainakaan oo raskaana. Niin vaan meidän esikoinen oli matkalla.

BeNe, jospa sulla olis pieni matkassa. Mielenkiintoisia noi sun oireilut. :)

Minkas, onnea hyvistä ultrauutisista! Ihanaa odotusta!

Marikki, onhan noita konsteja mutta yleensä ne ei taida tehota. Mä tein esikoista yrittäessä niin että köllöttelin aina seksin jälkeen jalat seinällä ja laitoin vielä tyynyn pepun alle että varmaan pääsee simpat sinne minne kuuluu. En tiedä oliko tosta hyötyä, tein sitä parin kierron ajan ja sitten se plussa tulikin. :) Sanotaan, että seksiasennolla ei ole merkitystä.

Jaahas, mitäs omaan napaan. Kp8 mennään. Eilen saatiin taas pupuiltua, hyvä niin. Mies oli ihan väsyksissä mutta sain sen kuitenkin innostumaan kun kiehnäsin sen päällä hetken aikaa. Mun tavoitteena olis pupuilla huomenna taas. Oviksista en aio miehelle mitään sanoa, en halua että seksistä tulee pakkopullaa enkä halua sille minkäänlaisia paineita.

Noni Gatusa, tutulta kuulostaa. Tervetuloa joukkoon. Nimim. yrjö suussa koko ajan ja mietin jo että pitääkö jäädä saikulle kun on niin kertakaikkiaan omituinen ja kipeä olo.

Pakko udella, et mimmosta teillon valkovuoto ennen kuukautisia? Runsasta, juoksevaa? Vai tahmeaa, niukkaa? Ja jos muistatte vuodot ennen plussaa, millaista oli?

bene mun olo on ku jyrän alle jääneellä ja oon tulikuuma, sama oli 11/11 raskaudes joka päätty huonost mulla saapi nähä.

aamu tehtii ns äippäpolin ensiavus yöllä, ei ne välitä tääl miten käy.

cupcake valkost tahmast ei paljoo.

pitäs niinku jaksaa ottaa kaivost vettä, tiskata ja sit alkaa kokata. olo kerrassaan hirvee. tätä en kyl toivonu nyt itelleni olona.

cupcake miulla oli normaalisti ennen menkkoja sellaista kuivaa, paakkuista, vähän hiivatulehdusmaista se vuoto, kohtuullisen runsasta. Ennen plussaa vuoto oli saman tyyppistä, mutta sitä oli paljon vähemmän. Ennen tätiä sitä tuli ihan housuihin asti, ennen plussaa ei (sai sormella kokeilla sisältä asti).

Takaisin