Täällähän on jännät ajat monella. Ja paljon taas tekstiä tullut, ihan kaikille en pysty kommentoimaan mutta jos nyt jotain. Tervetuloa
Marikki ja jos oli muitakin uusia niin tietysti samat sanat heille myös.
Gatusa, harmi kun tuo teidän tilanne ei nyt selvinnytkään.
![Frown :sad001 :sad001](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png)
Tätiäkään ei kuitenkaan näy? Jos siellä olisi se pieni kuitenkin tuloillaan. Kyllä sitä plussaa teille niin toivoisi. Karmea toi sun tarina kaavinnasta ilman nukutusta, ite olisin varmaan kuollu. Kaikkea me naiset saadaankin kärsiä tässä maailmassa.
Cupcake, koita vaan pysyä optimistisena. Kierto jo noin pitkällä. Mullakin ekasta tuli se plussa kun olin aatellu että nyt en ainakaan oo raskaana. Niin vaan meidän esikoinen oli matkalla.
BeNe, jospa sulla olis pieni matkassa. Mielenkiintoisia noi sun oireilut. :)
Minkas, onnea hyvistä ultrauutisista! Ihanaa odotusta!
Marikki, onhan noita konsteja mutta yleensä ne ei taida tehota. Mä tein esikoista yrittäessä niin että köllöttelin aina seksin jälkeen jalat seinällä ja laitoin vielä tyynyn pepun alle että varmaan pääsee simpat sinne minne kuuluu. En tiedä oliko tosta hyötyä, tein sitä parin kierron ajan ja sitten se plussa tulikin. :) Sanotaan, että seksiasennolla ei ole merkitystä.
Jaahas, mitäs omaan napaan. Kp8 mennään. Eilen saatiin taas pupuiltua, hyvä niin. Mies oli ihan väsyksissä mutta sain sen kuitenkin innostumaan kun kiehnäsin sen päällä hetken aikaa. Mun tavoitteena olis pupuilla huomenna taas. Oviksista en aio miehelle mitään sanoa, en halua että seksistä tulee pakkopullaa enkä halua sille minkäänlaisia paineita.