Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Gatusa huomiselle <3 täällä varmaan kaikki päivystää sun tilannetta koko päivän :) toivottavasti kaikki menee hyvin!

on: täällä odotellaan mitä kierto tuo tullessaan nyt ku on tropit käytössä.. Kp 5/29? Että pitkää on..

saiski: no teille tuun julistamaan sit oli hyvii tai huonoi uutisia mut toivotaan että tulis hyvii uutisia eli näkyis pikku nuppu kasvamas.
toivottavast tropit auttaa ja tulee plussa sinnekin :)

Gatusa toivottavasti miehesi veli pitää sanansa ja pääset lääkäriin saamaan vahvistuksen positiivisesta uutisesta.

Benelläkin jännät paikat, eiköhän sullekin ole plussa tiedossa.

Cupcake toivon niin että sullakin rävähtäis se plussa testiin.

Täällä alkoi nyt sitten piinaviikot, tuli kyllä ainakin ovis hyödynnettyä kun joka päivä ollaan testattu uutta sänkyä :pmitään oireita ei vielä ainakaan ole ilmaantunut, flunssa yrittää vain iskeä. Nenä vuotanut pari päivää ja nyt sitten on kurkkukin kipeä. Toivottavasti olisi lyhyt flunssa kun viikonloppuna on tiedossa kaveripariskunnan häät. Sain eilen tietää, että toinen kaveripariskunta saa helmikuussa vauvan, ollaan miehen kanssa jo varmaan puoli vuotta arvuuteltu milloin heiltä kuuluu vauvauutisia. Olisi kiva olla samaan aikaan lomalla...saahan sitä aina toivoa :)

Täällä jännitetään Gatusan puolesta, että mitä lääkärissä näkyy! :)

Kp 5, Aurinko paistaa ja seksi unia tulee nähtyä :laughing014 hassua vaan kun oma mies ei niissä unissa paljo näy :smiley-ashamed008 :laughing021 tiedä sitte mistä johtuu...

Kiitos S1N1, kuulostipa kivalta toi kun sanoit että eiköhän plussa mullekin tule. Iski myös pienoinen paniikki :) Kääk!

Gatusa, täällä odotellaan malttamattomana sun uutisia ja pidetään peukkuja ja varpaita pystyssä. (taaskaan ei töistä siis tule yhtään mitään :) )

Heippa

Mä tänne uutena kirjottelen... :)
Me jätettiin tän kuun 18 päivä ehkäsy pois ja annetaan mahdollisuus toiselle lapselle. Mies sano silti et sais ehkä mennä hetki ennen ku saa alkunsa mut mä toivon et tärppäis pian. :) Meillä siis ennestään neljä ja puol kuukautta vanha pikkumies... :) en tiiä onko mahollist et täst ekast olis voinu tärpätä ku mun kierto enne ensinmäist raskautta oli 28-42 ja raskauden jälkee mul o ollu kolmet kuukautiset ja ensinmäinen väli oli 27 ja seuraava 41. viimeks mun menkat alko 1.8 et kai se vie sin mahtuis et olis mahollista saada tärppi. :)

Gatusa: oon tääl lueskellu ja seurannu ja toivonu et sulla tärppäis.. :) toivottavast sulla on positiivisia uutisia...sä kyllä ansaitsisit sen... :)

Plussa tuulia kaikille... :)

Tervehdys, leidit! Roikun tällä foorumilla kolmatta vuotta, toiveissani vihdoin saada elävä lapsi. Ollaan yritetty vauvaa syyskuusta 2010 asti. Meille syntyi tänä keväänä kolmoset mutta he tulivat maailmaan neljä kuukautta etuajassa eivätkä voineet jäädä henkiin.

Jälkitarkastuksessa 8 viikkoa synnytyksestä saatiin lupa uuteen yritykseen, koska mun kroppani oli toipunut niin nopeasti. Tänään alkoi neljäs yrityskierto (mulla on keskimääräistä lyhyemmät kierrot, noin 25 vrk). Toivotaan kovasti että tässä syksyn mittaan tärppäisi eikä jouduttaisi uudestaan lapsettomuushoitoihin, koska nuo kolmoset saivat alkunsa hyvin kevyellä hoidolla emmekä halua uutta monikkoraskautta, koska mun kehoni ei selvästikään sitä kestä.

ihana kuulla sinusta catriona, tsemppiä yritykseen :)

elikkäs lääkärissä käyty, ei ultrassa mitään verikokees käytiin ja tulos oli ei osaa sanoa. ne ei kato onko mikä pitoisuus vaan positiivinen tai negatiivinen. no ens maanantaina uudestaan lääkärille ja katotaa mitä tehää eli näemmä ovis oli oletettua myöhemmin ja se testi jonka tein näytti mulle jotai iha outoa. piinaviiko alkoi, ens viikolla pitäs näkyä elämää mut ei ol menkoist merkkiäkään.

Voi aaaargh Gatusa!! Sullon nyt kyllä todentotta PIINAVIIKKO sanan varsinaisessa merkityksessä! Eli ne siis ultrasi mutta mitään ei näkynyt?

tsemppiä Gatusa piinailuun !!

Catriona, tervetuloa takaisin ja tsemppiä!!!!!!!

Plussatuulia nyt sitten kaikille!

cupcake kyllä ultras, sanoin millo viime menkat ja sano et ei siel mitää pitäs näkyäkää, sit pyysin verikokeen ja ne ei kato pitoisuutta vaan positiivinen tai negatiivinen, mulle sanottii tulokseks ei tietoa, tule uudestaa parin päivän pääst, lääkäri sano tule maanantaina uudestaa ni katotaa näkyykö siel sit jotai ja katotaa hcg verestä uudestaa jos saa oikeen tuloksen sitte. eli nyt vaa odotellaa, yritetää pysyy rauhallisena ja piinaillaan kyllä odottavan aika on pitkä. ei mitää menkkaoireit mut ei myöskää raskausoireit. inshaallah menkat ei ala ja maanantaina näkyy pikku nuppu. viikko piinailtavaa argh!!!

plussatuulia kaikille. pikkusen ottaa päähä se verikoe. mä kysyin ettekö te kato onko siis mikä talo 0 alkaen ni sano että positiivinen tai negatiivinen on hein vastaus ei lukemat.

cupcake kyllä ultras, sanoin millo viime menkat ja sano et ei siel mitää pitäs näkyäkää, sit pyysin verikokeen ja ne ei kato pitoisuutta vaan positiivinen tai negatiivinen, mulle sanottii tulokseks ei tietoa, tule uudestaa parin päivän pääst, lääkäri sano tule maanantaina uudestaa ni katotaa näkyykö siel sit jotai ja katotaa hcg verestä uudestaa jos saa oikeen tuloksen sitte. eli nyt vaa odotellaa, yritetää pysyy rauhallisena ja piinaillaan kyllä odottavan aika on pitkä. ei mitää menkkaoireit mut ei myöskää raskausoireit. inshaallah menkat ei ala ja maanantaina näkyy pikku nuppu. viikko piinailtavaa argh!!!

plussatuulia kaikille. pikkusen ottaa päähä se verikoe. mä kysyin ettekö te kato onko siis mikä talo 0 alkaen ni sano että positiivinen tai negatiivinen on hein vastaus ei lukemat.

plussatuulia kaikille. pikkusen ottaa päähä se verikoe. mä kysyin ettekö te kato onko siis mikä
arvo 0 alkaen ni sano että positiivinen tai negatiivinen on hein vastaus ei lukemat.

Catriona toivottavasti saat sen plussan pian ja kantaa loppuun asti. Mä luin jostain (Raskaaksi 2012-plussanneista?) siun synnytyskertomuksen kolmosista ja en oo kyllä hetkeen itkenyt niin paljon. Siulle toivois niin paljon kaikkea hyvää :hug013

saiski87 odottavan aika on pitkä! Tsemppiä kuitenkin kaikkeen :)

loora84 tervetuloa kuumeilemaan kanssamme! :) miehet ne eivät aina ymmärrä sitä,että jotkut asiat ois kiva vaan saada nopeasti, että ei tarvis kauaa odotella ;) joten toivotaan,että saat plussan pian!

Catriona Ihanaa, että jaksatte kaikesta huolimatta yrittää ja saada haaveenne toteutumaan omasta elävästä lapsesta! Kaikkea hyvää sulle ja aivan varmasti se oma pienokainen sinne teillekkin vielä suodaan! <3

S1N1 On ollut uusi sänky siis kovassa käytössä!? ;) hyvä niin..ei ole ainakaan ollut turha ostos ;D toivotaan, että sänky tuo mukanaan uusia tuulahduksia, nimittäin plussa sellaisia :)

Gatusa siellä on niin jännää :) no ei auta kuin odotella!

Ai niin! oon nyt päättänyt juoda ovikseen asti ainakin sitä omenaviinietikkaa! Mies vähän eilen nauroin, kun pyykkipoika nenässä koitin juoda kylmää vettä + etikkaa ja päälle heti mehua poistamaan makua! Piti mua vähän pimeenä, mutta ymmärtää kyllä kuinka paljon tätä haluan :) Tänään kun olin ystäväni luona kylässä ja hänellä on kuukauden ikäinen vauveli niin meitin, että olenkohan ihan hullu, kun vauva vain huusi ja huusi ja huusi...huh huh! Rankkaa on, mutta varmasti kaiken sen arvoista :) niin ja sanoin muuten miehelle sitäkin, että oon aina halunnu talvivauvaa, mutta varmaan mun tuurilla käy niin, että laskettu aika tulee olemaan kesäkuussa :D

nonna jep jep ei auta ku piinailla mutta toivottavasti on sen arvosta. katoin just et ku mulla niitä ovislimola oli tuohon kp 22 tai 23 asti ja sit tuli kuivapäivä ja alko normi valkkari ni mulla ois nyt dpo 12 menossa. eli piinaillaan ja jännitetää, ei menkkaoireita ollenkaa eikä mitää muutakaa, toivon vaan että mulla olis ollu vikana ovislimapäivänä ovis koska sillo ois mahikset tärpille toinen vaihtis on se että ei ollu ollenkaa ovist tosin mikä selittää oviksen merkit ja limat sit... mä varmaa ke-to testaan jos on testi käsillä en mä pysty piinailla.

nonna jep jep ei auta ku piinailla mutta toivottavasti on sen arvosta. katoin just et ku mulla niitä ovislimola oli tuohon kp 22 tai 23 asti ja sit tuli kuivapäivä ja alko normi valkkari ni mulla ois nyt dpo 12 menossa. eli piinaillaan ja jännitetää, ei menkkaoireita ollenkaa eikä mitää muutakaa, toivon vaan että mulla olis ollu vikana ovislimapäivänä ovis koska sillo ois mahikset tärpille toinen vaihtis on se että ei ollu ollenkaa ovist tosin mikä selittää oviksen merkit ja limat sit... mä varmaa ke-to testaan jos on testi käsillä en mä pysty piinailla.

Iltaa kaikille! :)

Mä tuolta pidemmän kaavan mukaan yrittäinen puolelta tuun törkeesti vähän tunkeilemaan tällekin puolelle. :grin

Catriona: Hirmuisesti tsemppiä uuteen yritykseen! Meilläkin yritystä takana jo kolmisen vuotta. Nyt käytössä clomit, mutta ekalla kerralla annostus oli liian suuri ja muniksia kypsyi liikaa ja siitä sitten seurasi yrityskielto sen kierron osalta. Kyllä mä hetken harkitsin, että olis vaan yritetty, mutta sitten sun koettelemukset tuli mieleen... Toivottavasti teille pian suotaisiin oma pienokainen. :love2

Täytyy huikata vielä Gatusallekin, että tsemppiä piinailuun. Sulla sitä näyttää riittävän...

Muillekin kovasti tsemppiä yritykseen ja hurjasti plussatuulia! :love2

Kiva kuulla susta, Catriona!

Ja Gatusa, voi ei!!! Hitto, mä voisin lähettää sulle nipun testejä postitse! Toi on kyllä aivan karmee tilanne.

nine ei tartte enköhän mä pärjää :) no mä laskeskelin et jos mul oli ovislimojen vikana päivänä ovis ni nyt on dpo12 joten katsotaan, mulla meinaa oli ovislimoi sen reilun viikon verran ja nippaili silloin tällöin. mut kyllähä verest ois tässä vaiheessa pitän saada jo varma tulos. nyt nippailee oikeeta munasarjaa joten saapi nähä alkaako sittenki menkat ja se mun tekemä liuskatesti oli jotai iha outoa viivailua sit.
ei auta ku toivoa parasta että täti jättää tulematta ja ens ma näkyis elämää mut jostai syystä alkaa olla sellai olo et ei kuitenkaa ol tärpänny, menkat tulee parin päivän sisää ja uus yk alkaa taas kerran. no sit lisää testejä eli saapi nähä mitä sit katotaa, kromosomit?

Takaisin