Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Gatusa, toivotaan parasta :)
Toivottavasti saat levättyä siellä. Täällä on ihana aurinkoinen päivä, ei olla tehty mitään muuta ku kävelty kaupungilla ja käyty syömässä. Ei kyl kaikki oo kunnossa, kun ei meinannu jaksaa kävellä ja oon tottunut käveleen väh. 6km päivässä. Toivottavasti ei oo mikään tauti tosiaan iskemässä.

mä kuule veikkaan bene et pikku matkustaja sut väsyttää siel eli se mitä muutoksii se saa aikaa elimistös :)
mun mies eile ihmetteli ku oon niin ärtyny, en ol kuulemma ikinä ollu näin ärtyisä. muuten ei oireita olekaa, vatsalihakset kipeet ei ne eilen ollu ku muutaman vatsalihasliikkeen tein. alhamdulillah ei ole mitää oireita mistää ei toivotustakaan, vatsa on kyl vähä ku pallo omast mielest etenki sillo ku seisoo suorana.
enpä ol saanu levättyä, kotitöitä, lasten hoitoa, naapurista lähettivät likan taas meille, likka sano hän haluaa ruokaa sanoin menepä kotiin syömään, hänen vastaus oli ei ole ruokaa kotona eli näköjään äiti ei laita ruokaa, juoruaa vaan siskonsa tai äitinsä kanssa. tyttö söi meil sit kanaa ja riisiä ja oli erittäin tyytyväinen. tulipa äsken taas tähä mein alueelle likka eli saa nähä mitä seuraavaks haluaa.
itku tuli just ku katon aljazeera internationalilta uutisia ja näyttivät itkevää isää joka piteli käsillään kahta lastansa jotka olivat kuolleet iskussa jossa käytettii kemiallisia aseita.

täti tuli ovet paukkuen kylään.. :'( itku tuli...

nyt alkaa sit yk11. En ikinä uskonut että tähän menee näin kauan.

Palaillen parin viikon päästä. Mukavaa syksyn alkua teille!

pahoittelut menkoist catsie mä niin toivoin et ois tärpänny. voimahali sinne ja supervahvat plussatuulet.

heh mä sain kiitosta isännält ku raadoin tänää ja naapurist tuli taas likka, tällä kertaa illalliselle eli aamiainen, lounas ja illallinen on tänään täällä tarjottu hänelle, josko se hänen äitinsä antais vihdoin jotain syötävää hänelle. onneks tyttö lähti joku aika sitte kotiinsa.
tässä alkaa jännittää todenteolla maanantaita et mitä uutisia saa lääkäris, inshaallah hyviä.

Voi ei, Catsie! Sullakin menkat. Pahoittelut niistä. :sad001
BeNe, sulla taitaa olla aika jännät paikat tulossa. Jos noi oireet aiheuttais matkalainen eikä mikään tautipöpö. :)
Gatusa, eikö tätiä ole näkynyt? Jos ei vieläkään kuulu niin kyllä se taitaa olla niin että vauva on tarttunut mukaan. Huomenna sitten lääkäriin katsastamaan tilannetta.

Mitäs omaannapaan. Kp6 tänään, täti taitaa olla jo häipynyt ja hyvä niin. Väsyttää ja kiukuttaa aika lailla. En tiedä miks, oon vaan tiuskinu miehelle koko päivän. Ehkä syynä on se että lapsi on taas huonontanut yönukkumista ja päiväunille meno on yhtä taistelua. Jos tähän toinen tulis niin miten sitä jaksaa kun hermo menee jo nytkin. Huh huh! Jos ens yönä sais nukuttua paremmin. Toivossa elän...

aamu eipä tätiä näy alhamdulillah. olen vaan tyytyväinen mut jatkuvast jännitää ja pelottaa. pelottaa et yhtäkkiä jotai tapahtuu eli vuoto, huominen lääkäri jännittää näkyykö siel mun pikku nuppu kasvamassa ku niin oireetonta on ollu ei ees rinnat ol pinkeet eikä kasvan eikä niitä nipistele eikä ees nännit ole arat. nyt kyl jostai syyst väsyttää jatkuvast iha älyttömästi. mä taas taisin nukkua viime yönä enemmän ku aiemmin mut mua väsyttää enemmän ku aiemmin nytte. toivottavast saat ens yönä nukuttua. mitenköhä mul nukkumisen kans ku huomen lääkäri saa nähä nukunko yhtään. outo tunne vatsassa nyt, saapi nähä mitä meinaa. ei mitää menkkamaist ol ollu onneks.

tästä kierrosta otan ClearBluen ovistestit käyttöön. Eipä tarvi viivoja tulkita. Saadaan sit oikeet päivät hyödynnettyä. :)

Catsie, suosittelen kyllä niitä cb:n ovistestejä! Käytin ite niitä tässä kierrossa ja hymynaama tuli näkyviin. Lisäks tykkään niistä, kun ne voi tehdä aamupissasta. Monissa ovistesteissä (ainaki mihin ite oon törmänny) on ollu et ei kannata tehdä aamuisin.

ON: ei ainakaan flunssaa ole näkyvissä...

Tervehdys! ^^

Valittelut täteileville, tsempit piinailijoille ja onnet plussanneille! :) Nyt omaa napaa..

Tänään kp 34/30, eli ne menkat nyt ei sit alkaneet, mutta silti digitesti näytti kp 31 negatiivista. Alavatsalla on tosi koviakin menkkatuntemuksia, mutta kun ne ei vaan siis ala! Pitänee odottaa vielä jokunen päivä ja testata uudelleen.. Voihan olla, että ovulaatio olikin sitten myöhemmin, ja onhan tuota tullut heilutettua peittoja pitkin kiertoa.. Piinailu täten jatkukoon.

cupcake tsemppiä piinailuun, mä saan huomen tietää missä mennää, olin iha paniikis vähä aikaa sit et ei kai nyt käy huonost mut kaikki kunnos edelleen alhamdulillah. toivottavast saat sen plussan näkyviin, ootko kokeillu digitaalist testiä?

cupcake tsemppiä piinailuun, mä saan huomen tietää missä mennää, olin iha paniikis vähä aikaa sit et ei kai nyt käy huonost mut kaikki kunnos edelleen alhamdulillah. toivottavast saat sen plussan näkyviin, ootko kokeillu digitaalist testiä?

Gatusa Diginpä mä just tein sillon muutama päivä sitten. Pitää ostaa uus digi-CB tässä muutaman päivän päästä, ja uusia testi.. Ellei täti sit kurvaa kylään! Tsemppejä huomiselle ja jospa siellä ois pien matkalainen massussa :thumleft

toivotaan cupcake huomenna ku oon käyny lääkärissä ni kerron miten kävi. :) onneks ei tartte jännittää yksin :)

heipsan pitkästä aikaa, pyrähdin tänne katsomaan meininkiä kun aika moni on saanut ilouutisia ja siirtyny tonne "toiselle puolen" eli tän ryhmän plussanneisiin nyt männäviikkojen aikana :)

Gatusa, ymmärsin että siellä ois mensut myöhässä jo? Pidän niin sormia ristissä ja toivon sulle tärppiä, että olisi pikku matkalainen kyydissä <3 Pitänee tulla kattelee myöhemmin mitä ne tohtorit sulle on sanonu!

Muillekki paljon onnea yritykseen ja varsinni ovisten bongailuun ettei jää käyttämättä tilaisuuksia! :)

ai ja cupcake mulla on kkm kerralla ja nyt menny reippaasti yli viikko että oon saanu positiiviset testit, eli ilmeisen helposti ei aina lähe hormoonit nouseenkaan ;)

mä olenkin sitten loppu ajan vuodelevossa joten aika käy pitkäksi, olipa tässä jo välissä muutama kiva viikko kun oksensin 20+ reippaasti. täällä kun vaikutti niin kuvittelin että sitten joskus kun tärppää niin se on niiin onnellista ja ihanaa ja onhan se mutta varjopuolina oma terveys pettää ja pahasti..

Cupcake, sullahan alkaa näyttää lupaavalta. Olikos se niin että sullakin on ne kierrot heitelly synnytyksen jälkeen vai muistanko väärin? Kannattaa testata pian uudestaan, eihän noista oviksista tiedä. Mulla ainakin vieläkin hakee kroppa suuntaansa synnytyksen jäljiltä vaikka siitä onkin jo yli vuosi aikaa. Nyt kierrot ollu 27-31pv. Aika hyvin jo. :)

laurushka harmi että jouduit vuodelepoon, iteki jouduin esikoisest mut se oli vikal kolmanneksel. huomen selviää mikä on tilanne ja jännittää kyl, mun lääkäri tekee ultran automaattisesti joten ei tartte välttämättä erikseen pyytää riittää ku sanoo et vikat menkat oli heinäkuussa eikä ole sen koommin näkyny ja testin tulos epäselvähkö. ei menkkaoireit ei nippailua ei mitää muutakaa eikä oikeestaa raskausoireitakaan joten jännittää senkin takia, huomenna tulee lopullinen tieto sit.

Takaisin